Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
Ben ook erg benieuwd hoe ik dit ga vinden. Toch een tempootje lager dan wat ik gewend ben, maar ik ga er van uit dat die diepe basslines dat compenseren. :clap:

Nou, ik vond het in ieder geval heel erg vet! Super gaaf gedraaid door met name Donnie Darko en Geck-E. We kwamen pas tegen het einde van Spectrum binnen, dus daar weinig van meegekregen. SoS en BRK3 waren ook best gaaf, alleen waren de laatste 2/3 platen van Sam wel een beetje misplaatst imo...

Al met al was het muzikaal helemaal top, en qua gezelligheid zat het ook wel snor. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 14:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Feestje :love:

Sets komen later deze week nog online op soundcloud.
Mijn tracklist:

01. Geck-e - Shakedown
02. ACTI - Zathan
03. Gary Beck - Video Siren
04. Chocolate Puma - 2000 People
05. Delayers vs ACTI - Fusion
06. Geck-e - We Need Education
07. Geck-e - Body Flow
08. Geck-e - Unison
09. TNGHT - Easy Easy
10. Activator & Alex Kidd - Excess
11. Geck-e - She Likes It
12. Gary Beck - I Read About You (Geck-e Qult Edit)
13. Killsonik - Je Te Veux
14. Modek - Up With Me
15. Pfirter - The Dub Track (Len Faki Remix)
16. Geck-e - Technocity
17. Geck-e - Tiƫsto Twist
18. Cyberpunkers vs The Squatters - Fuck The Zippyshare System (Activator's Subground Mash Up)
19. The Partysquad & Boaz - Oh My (Heavy Elementary Remix)
20. Geck-e - Thump
21. Geck-o - Assquake
22. Skrillex & The Doors - Breakin' A Sweat
23. ACTI - Superbia
24. The M Machine - Moon Song
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 17:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

andere-muziek/qult-7-sets-t35961.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 00:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was een erg vet feestje, inclusief een goede sfeer! Muziek dreunde ook lekker door. :woot:

The Skribbler schreef:
alleen waren de laatste 2/3 platen van Sam wel een beetje misplaatst imo...

Jep, dat was eigenlijk het enige minpuntje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 02:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Feestje :love:

Sets komen later deze week nog online op soundcloud.
Mijn tracklist:

Was My New Education toevallig die plaat met die ABSURDE kicks? Waarbij je zelf ook ontzettend stond te genieten :$

De openingsplaat was iig echt super gaaf, en daarna draaide je nog een eigen plaat waarvan Pieter vooraf al vertelde dat hij er helemaal dol van was, en die was echt BIZAR fijn :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 07:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
waren de laatste 2/3 platen van Sam wel een beetje misplaatst imo...


Wij vonden zijn gehele set niet echt Qult-waardig.

Hopelijk volgende keer weer een energiekere afsluiter.

Dit was ook de eerste keer dat ik voor het einde ben weggegaan.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten