Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 08:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
We hadden het nog zo gezegd: niet zonder house-diploma de subground in gaan!! De stroming is gewoon veel te sterk. Voor je het weet sleurt de QULT-sound je mee en ga je kopje onder in het feestgedruis. Ook in de tweede zaal is het oppassen, want daar gooien we je gelijk in het diepe met QULT-approved techno. We gaan door tot je naar lucht moet happen. En als jij het niet redt, doet Pamela het wel.

Join the movement, join the QULT

LINE-UP QULT #12...
Dirtcaps
Acti
Argy (uk)
Eyoung
Bold Action
Stranger

AREA 2: QULT APPROVED TECHNO
HDN (aka Henzel & Disco Nova)
Ciesen (Raven is Leven)
Red Delicious

Tickets
Voor €19,- (ex fee) ben je welkom op ons feestje. Bestel je ticket(s) hier: http://qu.nu/tickets
More info here: http://qu.nu/2014/02/09/qult-12-line-up/


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bold Action, Argy, Henzel & Disco Nova :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 15:30 
 
Artiest

Zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker weer aanwezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Zeker weer aanwezig! :thumbsup:

Haha nice! Iemand is helemaal overstag ^^ Zelf uiteraard ook aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook weer aanwezig natuurlijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig voor t eerst!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 08:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Zeker weer aanwezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer weer een keertje tot 7 :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 12:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Wanneer weer een keertje tot 7 :(


Wanneer weer een keertje 17 euro entree.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wel weer aanwezig, laatste Qult was alweer in september... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Henk-Jan schreef:
Wanneer weer een keertje tot 7 :(


Wanneer weer een keertje 17 euro entree.

Die paar euro kan me gestolen worden. Zou wel chill zijn om gewoon sochtends weer naar huis te kunnen ipv paar uur op de trein te wachten.

Dat houdt mij wel tegen om te gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
hoebedoelje schreef:
Henk-Jan schreef:
Wanneer weer een keertje tot 7 :(


Wanneer weer een keertje 17 euro entree.

Die paar euro kan me gestolen worden. Zou wel chill zijn om gewoon sochtends weer naar huis te kunnen ipv paar uur op de trein te wachten.

Dat houdt mij wel tegen om te gaan..

Aah even uurtje bijkomen kan geen kwaad toch? ;) Gewoon gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas dan een weekend in Frankrijk. Qults komen helaas best wel slecht uit.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 22:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hopelijk draaien henzel & disco Rara Aves achtig setje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 10:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hopelijk snel een timetable!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 17:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Hopelijk snel een timetable!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 08:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ziet er goed uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met een maat die nooit naar feesten gaat. Wil vooral Bold Action, ACTI en Eyoung zien. Ben benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 08:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Aanwezig met een maat die nooit naar feesten gaat. Wil vooral Bold Action, ACTI en Eyoung zien. Ben benieuwd :D


Nooit?

Dan is het handig om te adviseren oordoppen mee te nemen, en voorbereid te zijn op 'hutje-mutje'. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! Tot vanavond! :D
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten