Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 10:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Al het goede komt in drieën: Star Wars, trio’s en je favoriete clubavond met een combinatie van techno, electro en harddance in de WesterUnie. Na een overvolle festivalzomer brengen Qlub Underground en Q-dance de fuck hokjes-sound op zaterdag 29 september terug naar Amsterdam: QULT is back!

Verandering van Spijs doet Feesten, dat bleek wel weer tijdens de QULT-area op Defqon.1 en Mystery Land. Daar gingen we opnieuw op zoek naar de grenzen van de elektronische muziek, om er vervolgens keihard overheen te knallen.

Zie Qlub Underground als een laboratorium van Q-dance. Online experimenteren we met de nieuwste beats op Qlub Underground Radio. Bij QULT brouwen we er samen met jou een feestje van. In de intieme setting van de WesterUnie pakken we het helemaal anders aan. We stappen weg van de gevestigde stijlen en gaan op zoek naar een andere sound.

Tijdens de derde editie staat er weer een rijtje gekke professoren klaar om het publiek tot positieve waanzin te drijven. De Belgen van The Oddword deden het al eerder tijdens QULT @ Defqon.1 en ook Activator is een zekerheidje. Zijn subground-set tijdens QULT #2 smaakte naar meer. Ben je niet vies van een experimentje? Join the QULT.

Volledige Line-up:

- Activator (subground set)
– A*S*Y*S
– The Oddword
– Kernkraft
– Donnie Darko
– Dock 45 (aka Deepack)

Koop je tickets op QU.nu/qult of bij Primera, €15.00 (excl. fee). Ga voor meer informatie over de QULT clubnights en Qlub Underground activiteiten naar qu.nu of facebook.com/joinQULT.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 11:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ook bij nummertje drie aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 16:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zou hier graag een keer naar toe willen :) Weet iemand hoelaat het afgelopen is? Als het 5 uur is ofzo dan is het voor mij niet te doen i.v.m. vervoer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Partyflock staat 5 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 08:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat is inderdaad een groot minpunt aan QULT, het 'vroege' stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 13:00 
 

Kernkraft! :D
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten