Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijden: 2200-0700
More info soon..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de poster die er hing stond 'Final Westerunie Edition'
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me dat 't de start van het zomerseizoen betekend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 19:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Lijkt me dat 't de start van het zomerseizoen betekend :)

Betekent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 21:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tot 7 uur! :worship:

Kan er niet bij zijn. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 08:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hopelijk een andere en betere locatie.

Westerunie is te vol, en te rokerig.

patrickjeb schreef:
Op de poster die er hing stond 'Final Westerunie Edition'


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 18:19 
 
Hardtraxx Elite

Benieuwd naar de nieuwe locatie! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 21:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Benieuwd naar de nieuwe locatie! :yay:

Hopelijk altijd tot 7! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 21:33 
 
Hardtraxx Elite

16+ please :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, dat gaat hem niet worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dit feest mag absoluut niet 16+ worden imo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 09:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Nee dit feest mag absoluut niet 16+ worden imo :P


Inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Lijkt me dat 't de start van het zomerseizoen betekend :)

"QULT IS MOVING
With the QULT movement gaining strength, it's time to spread our wings. We have got our eyes on a new badass underground venue. More info will be revealed later.""
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
b-ram schreef:
Lijkt me dat 't de start van het zomerseizoen betekend :)

"QULT IS MOVING
With the QULT movement gaining strength, it's time to spread our wings. We have got our eyes on a new badass underground venue. More info will be revealed later.""

I am intrigued :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop wel echt dat het in amsterdam blijft en de `knusse`sfeer een beetje blijft bestaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 10:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gezelligheidsmannetje. Schattig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 10:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Gezelligheidsmannetje. Schattig.


Ook maar eens aanwezig zijn! Word mijn eerste Qult :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 10:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Hoop wel echt dat het in amsterdam blijft en de `knusse`sfeer een beetje blijft bestaan


Vies druk man.

Ik ben zelfs wel beland tussen een half-vrijend stel, grepen ze per ongeluk mij vast in plaats van hun partner.

Veel te druk en te rokerig in de Westerunie. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Gezelligheidsmannetje. Schattig.

Daten? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Klos schreef:
Gezelligheidsmannetje. Schattig.

Daten? :$

Oh hou op want ik word jaloers... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:

Ik ben zelfs wel beland tussen een half-vrijend stel, grepen ze per ongeluk mij vast in plaats van hun partner.

Hahahaha dat had ik wel mee willen maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 17:27 
 
Hardtraxx Elite

b-ram schreef:
Nee dit feest mag absoluut niet 16+ worden imo :P


:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dylan-E schreef:
b-ram schreef:
Nee dit feest mag absoluut niet 16+ worden imo :P


:cry:

Niets ten nadelen van jou, maar als dit een kinderdisco wordt ga ik huilen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 21:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Dylan-E schreef:
b-ram schreef:
Nee dit feest mag absoluut niet 16+ worden imo :P


:cry:

Niets ten nadelen van jou, maar als dit een kinderdisco wordt ga ik huilen :P

Eurodisneyhouse
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten