Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 12:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding

We geven het je zwart op wit, QULT#11 trapt 2014 af in gepaste stijl: beats in je bakkes en gewoon gaan! Natuurlijk krijg je de vernieuwende energieke sound die je van ons gewend bent en we doen er deze eerste editie van het nieuwe jaar nog een flinke schep bovenop. Je dagelijkse dosis subground krijg je in de main, en in de tweede zaal ga je de diepte in met QULT-approved techno. Ja, kleine feestjes worden groot en QULT gaat voor de cultstatus :)

Join the QULT: 8 februari in de WesterUnie

Area 1 // Main

Geck-e LIVE
Gaat voor het eerst zijn live act doen, met alleen eigen materiaal.

A*S*Y*S (DE)
Blaast zijn stevige, vernieuwende sound door de speakers.

BRK3 (aka Audiofreq)
Zweept het publiek op als geen ander.

S1ngular
Geeft een blik op de toekomst met next-gen elektronische sounds.

Ntology (BE)
Mengt electro en techno tot een magisch toverdrankje.

Sub_Under
Trakteert de dansvloer op de broodnodige ramtechno.

Area 2 // QULT-approved techno

Mr. Jones
Konkrete Collective
Dicke Junge
Red Delicious

Locatie
Als je wel eens in De Westerunie bent geweest, dan ken je de industriële uitstraling van het pand. Denk daarbij de dikke geluidsset en je weet dat er mooie dingen gaan gebeuren. De Westerunie nog nooit van binnen gezien? Check de virtuele rondleiding.

Tickets
Voor €19,- (ex fee) ben je welkom op ons feestje. Bestel je ticket(s) hier: http://qu.nu/tickets/

Gaan jouw vrienden al naar QULT #11?
Check Partyflock of Facebook en meld jezelf ook als aanwezig. Join the QULT op Twitter en blijf op de hoogte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 12:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Flyers voor deze elfde editie werden afgelopen zaterdag uitgedeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yay, weer een QULT waar ik niet bij kan zijn :-/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

duidelijk weer aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 17:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tegelijk met Awakenings dus nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 17:08 
 
Hardtraxx Addict

En ik kan weer 'ns niet. Beetje jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde dag als Bass Protocol helaas, maar de voorkeur ligt toch zeker hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Tegelijk met Awakenings dus nee

Helaas... nu al de 3e op rij die ik moet missen. Dan maar naar #12 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Zelfde dag als Bass Protocol helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op wintersport. Helaasch, want ik zou graag op herhaling gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 09:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tickets duurder en line-up minder interessant...

Wij slaan deze over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Tickets duurder en line-up minder interessant...

Wij slaan deze over.

Daarbij duurt het ook maar tot 5 uur :( Ga dus ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 06:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hier ga ik bij proberen te zijn want BRK3, ASYS, S1ngular en Geck-e Live :) 4 artiesten die ik nog MOET zien. de rest wordt dan waarschijnlijk een muziekaal avontuur maar komt sowieso goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 08:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom nou geen Kairo Kingdom? :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Natuurlijk aanwezig. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Probeer hier ook aanwezig te zijn. Even kijken of ik auto'tje volkrijg vanuit Groningen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qult op facebook schreef:
Geck-e will do a special live act at QULT #11. What can our QULT members expect of this?

"The live act completely revolves around my own music, so you can expect an hour long of pure Geck-style I will bring extra equipment and controllers to spice up existing tracks with extra sounds and effects."

Will you bring some new material?
"Oh yeah, lots actually! Still have a lot of unreleased tracks, edits and bootlegs to play. I will also keep some new tracks exclusive to premiere at QULT #11. You better be there "

Een uur lang Geck-e live dus :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 17:31 
 
Hardtraxxer

Heb hier echt heel veel zin in. Wordt m'n eerste Qult :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was dit toch weer vreselijk goed zeg :love:
Voor mij de beste qult tot nu toe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zwaar genoten van die subground beats :love: ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 15:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 15:40 
 
Hardtraxxer

heerlijke aftermovie, wat was dit een gruwelijk feest :love:

Alles setjes waren heel dik, met name die van Geck-e, nondeju :woot:
heel de set lang staan de genieten met bakken kippenvel
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdrolletje voor Tom. Ouwe beukbaas :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Hoofdrolletje voor Tom. Ouwe beukbaas :thumbup:

:D
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten