Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 14:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Klos schreef:
Gezelligheidsmannetje. Schattig.

Daten? :$

Haha (L) Even kijken nog, of ik hier ook naartoe ga :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Even kijken nog, of ik hier ook naartoe ga :D

Vast niet, deceptie na deceptie met jou...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
tommetjeuh schreef:
Klos schreef:
Gezelligheidsmannetje. Schattig.

Daten? :$

Haha (L) Even kijken nog, of ik hier ook naartoe ga :D

Je komt gewoon, tot 7 dus geen tegenargument te vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Klos schreef:
Even kijken nog, of ik hier ook naartoe ga :D

Vast niet, deceptie na deceptie met jou...

Als je nou gewoon nergens vanuit gaat .. jij rekel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stop daarmee :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunnen we het hier wel gezellig houden :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wel, ben een gezelligheidsmannetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tom houdt idd wel van praten
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line Up:
Geck-E
Jack of Sound?????
Donnie Darko
Alex Kidd
S1ngular
Les Tronchiennes

Wth doet JoS daar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige wat ik kan bedenken is dat zijn beiden broers House maken, wellicht gaat hij dat draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Enige wat ik kan bedenken is dat zijn beiden broers House maken, wellicht gaat hij dat draaien :P

Ja idd dit lijkt me ook een logische verklaring :)

Verdere line-up is echt (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer beniewd of Jack of Sound ook afsluit dan ofzo? Alex Kidd vind ik niet echt tof, de rest is daarentegen erg vet! Ik ga kijken of ik erbij kan zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Zeer beniewd of Jack of Sound ook afsluit dan ofzo? Alex Kidd vind ik niet echt tof, de rest is daarentegen erg vet! Ik ga kijken of ik erbij kan zijn!


@JackofSound 16m
The 17th of May I'm playing as the closing act on the 13th edition of QULT! Can't wait!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 11:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deze laatste editie in de Westerunie sla ik lekker over. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet! Ik zie Jack Of Sound best nog wel eens een origineel setje neerzetten, hopelijk doet hij dat daar ook :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Vet! Ik zie Jack Of Sound best nog wel eens een origineel setje neerzetten, hopelijk doet hij dat daar ook :).

Hier twijfel ik niet aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 19:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ticket in bezit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Ticket in bezit.

:kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JoS gevraagd op loudness, hij gaat een "gewone" hardstyle set neerzetten, maar wel één die aansluit op het Qult concept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
JoS gevraagd op loudness, hij gaat een "gewone" hardstyle set neerzetten, maar wel één die aansluit op het Qult concept.

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik het opzich wel kan waarderen bij deze 7 uur durende editie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

http://qu.nu/category/qlub-underground/

Interview over wat je van Jack of Sound kunt verwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 18:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is er eigenlijk wel een 2e area? Lijkt het niet op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 18:02 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
http://qu.nu/category/qlub-underground/

Interview over wat je van Jack of Sound kunt verwachten

Doet het niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 18:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Basshunterzz schreef:
http://qu.nu/category/qlub-underground/

Interview over wat je van Jack of Sound kunt verwachten

Doet het niet?

http://qu.nu/category/news/
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten