Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil heel graag, maar financieel ga ik het deze keer echt niet halen. Ik heb nog genoeg afschrijvingen te gaan voor wat reizen. Helaas, want de line-up is zo goed als perfect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot zaterdag :cool: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 17:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor wie het nog niet had gezien:

Afbeelding

Chill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer zijn jullie binnen Mau?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 18:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yes yes! :D Super veel zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey Mau bedankt voor die TT he. Vette baas die je dr bent :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 20:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tegen half 12/12u ofzo, David.

b-ram schreef:
Hey Mau bedankt voor die TT he. Vette baas die je dr bent :beer:

You, shut up. Nog een keer en we gaan niet meer dansen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 17:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Aanwezig :cool:

I like
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 16:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb er zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 11:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net een kleine 45 minuten thuis! Even opgefrist, en nu nagenieten van een mooie nacht!

Ondanks dat we er tot 7 waren heb ik heel veel met een meid bij de kluisjes & buiten gezeten. Het was echt zo warm in de zaal dat we echt veel afkoeling nodig waren. Maar ondanks dat echt een supernacht gehad! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat voor set draaide JoS?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Manmanman :love:
Alex Kidd set vd nacht, wat snoeihard was dat! Geck-e ook weer heerlijk en super divers, een waardige afsluiter van de westerunie edities :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
wat voor set draaide JoS?

Echt tof vond ik, was een meevaller. Paar nummers die ik nog weet zijn Electro Slut, Psychadelic Drops en Worship. En dan nog z'n eigen tracks Hollow en Das Weite Land enzo.

Godverdomme leuk feestje gehad :D :D

Oja

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 18:48 
 
Hardtraxxer

Last minute toch besloten om te gaan, Zeker geen spijt van gehad.
Wat een editie weer :worship:

Set van Alex kidd was echt gruwelijk vet en die van Geck-e ook zoals altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Oja

(L)

Waah ja dit vond ik ook genieten :love:

Epische avond gehad, mede mogelijk gemaakt door een goed stel bazen van hier :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 20:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb echt enorm genoten! Mooi ook dat je echt zoveel verschillende shit hoort, echt nice. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2014 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracklist van JoS (de sets zijn opgenomen en worden vrijgegeven)

GESAFFELSTEIN - Hate or Glory
Foreign Beggars Ft. Noisia - Contact
Boys Noize - Let's buy Happiness (Proxy Remix)
Noisia - Split The Atom
Posij & Borrel - CV Promode
Speedy J - Actor Nine
Noisia - Tommy's Theme (Munchi's Fear Is Weakness Remix)
Kamui - Electro Slut (Original Mix)
VA - Give It Up Boys Noize (Jack of Sound Mashup)
Southstylerz - Jazeker (Rmx)
The Beholder meets DJ Zany- Psychadelic Drops
Zany - Worship
Jack of Sound - Zombies (Qult Edit)
Jack of Sound - You're Next (2013 Edit)
Jack of Sound - Starlight
Zany & Ran-D vs Frequencerz - Revolution of Torture (Jack of Sound Mashup)
Frequencerz & Jack of Sound - Hollow
Alpha² & Jack of Sound - Das Weite Land
Birdy Nam Nam - Goin' In (Skrillex Goin' Hard Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Openen met Hate or Glory is dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, een vette set op Qult. Niet verwacht. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 22:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Wow, een vette set op Qult. Niet verwacht. :oh:

Softy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:corn:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten