Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 40  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 okt 2013 15:11 

Aan het typen...

Al ben je mainstream fan, ik kan me niet voorstellen dat je als muziekliefhebber graag alle overspeelde hitjes wilt horen van alle overboekte acts van afgelopen jaar in combinatie met matig mixwerk en totaal niet creatieve overige trackkeuzes.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2013 15:11 

overspeeld ≠ niet goed
Bericht Geplaatst op 24 okt 2013 15:15 

Aan het typen...

Overspeeld is in de definitie al niet goed. Dat betekent namelijk dat nummers te vaak gedraaid zijn en te is nooit goed.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2013 15:18 

Hardtraxx Veteran

Haha heerlijk die Lyst. Hele dagen discussies voeren.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2013 15:20 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:

Mee eens, maar ik vind wel dat Lyst hier een punt heeft en het goed onderbouwd, dan vind ik het ook niet storend, al die discussies ^^
Bericht Geplaatst op 24 okt 2013 15:32 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Al ben je mainstream fan, ik kan me niet voorstellen dat je als muziekliefhebber graag alle overspeelde hitjes wilt horen van alle overboekte acts van afgelopen jaar in combinatie met matig mixwerk en totaal niet creatieve overige trackkeuzes.

Ik sta vrijwel altijd bij 'de raw' op fesitvals en feestjes. Ik ga specifiek naar Qlimax om alle mainstream meuk te horen waar ik normaal niet naar toe ga.

Eigenlijk ben ik ook gewoon een dagjesmens op Qlimax :cool:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2013 15:35 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Er zijn mensen die dat leuk vinden. Maar die zullen ook niet elke week/maand naar een feest toe gaan, althans dat denk ik. Zo zijn er ook mensen die iedere week naar een Rawhardstyle iets gaan en daar elke week hetzelfde horen en dat leuk vinden.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2013 15:42 

Aan het typen...

Parvuz schreef:

Beetje afleiding tijdens het schrijven van een paper he. :P
Bericht Geplaatst op 24 okt 2013 15:45 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Frazyr schreef:
Qlimax vind ik een hartstikke leuk feest!
Qua show en beleving is het gewoon een unieke ervaring! Muziek is ook goed!
Oke, als je niet van euforische setjes houd en je heel erg kan storen aan mixwerk kun je beter je geld aan een ander feest uitgeven.

Ik ben aan absolute hardstyle liefhebber en kan me prima vermaken op dit feest, ik ga elk jaar met mensen die nog nooit op een dergelijk feest zijn geweest en stuk voor stuk komen ze door Qlimax steeds meer in de scene...

Ik vind het belachelijk dat sommige mensen qlimax zo afkraken, dat vertelt mijn inziens meer over deze persoon dan over het feest... Natuurlijk is qlimax niet het hardste feest van het jaar, daarvoor ga ik ook absoluut niet, genoeg andere feesten die hier wel meer aandacht aan besteden.

Ik kan maar 1 minpunt van qlimax opnoemen en dat is dat ik het te druk vind.. Ze mogen van mij wel een stuk minder kaarten verkopen.. Maar gelukkig na een aantal keer Gelredome weet ik inmiddels waar ik moet gaan staan :)

grtz

Op welk muzikaal vlak is het goed dan?

Het feit dat ik aangeef dat ik qlimax muzikaal goed vind heeft eigenlijk geen verdere uitleg nodig. Maar omdat jij het blijkbaar nog niet snapt zal ik je het duidelijker proberen te uit te leggen.
Ik vind de nummers die op Qlimax gedraaid worden hartstikke fijn om te horen, de ene natuurlijk wat meer als de andere maar over het algemeen kan ik het allemaal goed waarderen.. Zelfs kan ik genieten als Lose my mind WEER gedraaid word... Die paar feestjes die ik per jaar bezoek stoor ik mij hier niet aan en zing ik uit volle borst mee....

Ik snap niet dat jij niet kunt begrijpen dat mensen Qlimax leuk vinden.. Natuurlijk komt hier een reactie op dat je dit wel kunt begrijpen, maar ...... bespaar het me
Bericht Geplaatst op 24 okt 2013 16:15 

Hardtraxx Elite

Anonymous schreef:

best wel betere edit :D

Klinkt echt 100000000000000x beter holy shit :$

En Lyst, moet je is naar House scene kijken... Daar wordt echt elke set hitjes gedraaid die je al miljoen keer hebt gehoord. Dat jij het niet leuk vind, betekent niet dat niemand het leuk vind he. Is kwestie van mening.:thumbup:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2013 16:22 

Hardtraxx Veteran

Iets goed vinden is sws een mening. En hierover kun je het met elkaar eens en oneens zijn. ^^
Bericht Geplaatst op 24 okt 2013 17:28 

Hardtraxx Addict

Al lijkt het me super vet om Max Enforcer - Lost In Paradise in het Gelredome te horen :loving:
Bericht Geplaatst op 25 okt 2013 09:27 

Hardtraxxer

prima line up. Fijn dat WS en de alpha twins er staan. Ben wel toe aan wat nieuwe platen van Joram die niet zo soft zijn
Bericht Geplaatst op 25 okt 2013 13:09 

Hardtraxxer

Bezemsteel schreef:
prima line up. Fijn dat WS en de alpha twins er staan. Ben wel toe aan wat nieuwe platen van Joram die niet zo soft zijn

Niet dat ik je niet geloof ofzo, maar waarom zou WS niet soft draaien als a2 er is?
Bericht Geplaatst op 25 okt 2013 13:15 

Hardtraxx Veteran

Frazyr schreef:
Bezemsteel schreef:

Niet dat ik je niet geloof ofzo, maar waarom zou WS niet soft draaien als a2 er is?

Denk dat hij doelt op het feit dat (volgens geruchten) Wildstylez de plaatjes voor Alpha2 maakt.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2013 20:57 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Frazyr schreef:
Bezemsteel schreef:

Denk dat hij doelt op het feit dat (volgens geruchten) Wildstylez de plaatjes voor Alpha2 maakt.

Oww op die fiets... nou ja, ben ook benieuwd..:)
Bericht Geplaatst op 31 okt 2013 15:29 

Hardtraxx Elite

hotymoty schreef:
Jongens kijk bij Alpha 2 muziek en dan 2de track. Die heet Senses maar die heb ik nog nooit eerder gehoord?

De tijdsindeling klopt ook niet..
Alleen als G4H 1uur zou draaien klopt de tijdsindelding.
En aangezien ze altijd 30min draaien blijft er een half uur open.. Surprice act?
Bericht Geplaatst op 31 okt 2013 15:34 

Hardtraxx Veteran

Er kunnen ook mensen prima langer draaien. Zie Isaac bijvoorbeeld vorig jaar.
Bericht Geplaatst op 31 okt 2013 15:38 

Hardtraxx Elite

StevenvanKuijk schreef:
hotymoty schreef:
Jongens kijk bij Alpha 2 muziek en dan 2de track. Die heet Senses maar die heb ik nog nooit eerder gehoord?

En aangezien ze altijd 30min draaien blijft er een half uur open.. Surprice act?

Ja maar waarom quote je mij haha? :D
Bericht Geplaatst op 31 okt 2013 15:46 

Hardtraxxer

StevenvanKuijk schreef:
hotymoty schreef:

de hardcoreact is meestal anderhalf uur geloof ik
Bericht Geplaatst op 31 okt 2013 15:49 

Hardtraxx Elite

Evil Activities draaide maar 45 minuten.
Bericht Geplaatst op 31 okt 2013 16:01 

Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Evil Activities draaide maar 45 minuten.

ff teruggezocht, dat was alleen the prophet in 2011, 2010 was een uur en 2009 maar een half uur
Bericht Geplaatst op 31 okt 2013 16:20 

Donateur

Dat gebeuren met de prophet in 2011. Wat geniaal was dat. :D
Bericht Geplaatst op 31 okt 2013 17:15 

Donateur

Noize Suppressor in 2009 was wel bazig. Toen kon dat nog gewoon :worship:
Bericht Geplaatst op 31 okt 2013 18:05 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Dat gebeuren met de prophet in 2011. Wat geniaal was dat. :D

:P :P :P :P
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 40  Volgende