Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:28 

Hardtraxx Veteran

Wildstylez & Max Enforcer en AOF + Mad Dog kunnen leuk zijn, met de rest van de artiesten heb ik echt niks. Geen spijt van dat ik geen kaartje heb gekocht. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:39 

Hardtraxx Addict

Toch blij dat ik niet ga, vind de anthem zwaar tegenvallen :( Toen ik las Gunz en dacht nooh. Maar nu inderdaad blij. Gunz, Code Black en AoF samen met Mad Dog zijn nog als enige te doen voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:43 

Hardtraxx Veteran

cb92 schreef:
Toch blij dat ik niet ga, vind de anthem zwaar tegenvallen :( Toen ik las Gunz en dacht nooh. Maar nu inderdaad blij. Gunz, Code Black en AoF samen met Mad Dog zijn nog als enige te doen voor mij :P

Als je voor een Anthem naar een feest gaat, dan ben je voor het laatst op Q-Base 2010 geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:49 

Hardtraxxer

Supervette track btw die bij Alpha Twins taat. Senses. Die intro! Nieuwe plaat lijk me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:53 

Donateur

iMark schreef:
=
Als je voor een Anthem naar een feest gaat, dan ben je voor het laatst op Q-Base 2010 geweest.

Qapital anthem > wat jij zegt, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:54 

Hardtraxx Addict

Lost in Paradise in het Gelredome dus :D

:P

NC hebben ook een heleboel nieuwe platen, Code Black vermaak ik me ook wel op.
Ben benieuwd wat Alpha2 neerzetten.

Verder hoop ik nog op een rauwere surprise act à la B-Front of iets dergelijks
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 21:58 

Hardtraxx Addict

iMark schreef:
cb92 schreef:

Naja, gaat niet om het Anthem . Maar meer de bedoeling van de line-up ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 22:01 

Hardtraxx Veteran

Hele slechte line-up en een verschrikkelijk slecht anthem. :sick: Kaartje gaat de verkoop in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 22:03 

Hardtraxxer

Line-up kan ik prima mee leven behalve had inderdaad coone had thuis mogen blijven en crypsis erbij. maar wat een DRAMAA anthem, nog nooit zon inspiratieloze track van hun gehoord ook al heb ik nooit wat met hun gehad. Ook geen qlimax vocals erin, dat ze dit durven te vertonen :/ :thumbdown: :nono: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 22:05 

Hardtraxx Veteran

Waar zijn onze, 'ik weet de line-up al' mensen? Ik kan me herinneren dat mensen het zeker wisten dat Wildstylez het anthem ging maken en dat de line-up 2 weken geleden al bevestigd werd waarvan ik alleen Noisecontrollers terugzie op deze line-up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 22:10 

Hardtraxx Veteran

ACTI opener: :woot:
G4H viel te verwachten, anthem moet nog even groeien bij mij. Mis wel de Qlimax-vocals.
Noisecontrollers verwacht ik heel veel van, wordt denk ik 1 grote showcase van die berg nieuwe nummers die ze hebben liggen ^^
Mad Dog & AOF: :worship:

Ik snap niet dat mensen zoveel klagen over deze line-up..dit is precies wat je kunt verwachten op een Qlimax.
Vind het echt wel een dikke prima nu..En er zal vast nog wel een surprise act bij komen inderdaad.
Ik heb er zin in hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 22:17 

Hardtraxxer

Maximum schreef:
Hele slechte line-up en een verschrikkelijk slecht anthem. :sick:

Snel, ava veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 22:17 

Donateur

Als dat met NC wordt wat jij zegt zou het zoiets kunnen worden als in 2011. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 22:21 

Hardtraxx Veteran

elroyce schreef:
Maximum schreef:
Hele slechte line-up en een verschrikkelijk slecht anthem. :sick:

Snel, ava veranderen.

Hahaha nu je het zegt! :lol: Mocht die na Qlimax twee jaar terug gaan veranderen, want sinds dien zijn ze berg afwaarts gegaan (bij mij dan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 22:24 

Hardtraxxer

Maximum schreef:
Hele slechte line-up en een verschrikkelijk slecht anthem. :sick: Kaartje gaat de verkoop in!

ik bied €70
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 22:32 

Hardtraxx Veteran

Japper28 schreef:
Maximum schreef:

ik bied €70

Kaartjes worden hier niet onder de 150 euro verkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 22:36 

Hardtraxx Beheerder

Basshunterzz schreef:
Japper28 schreef:
Maximum schreef:

ik bied €70

Kaartjes worden hier niet onder de 150 euro verkocht

De ban is dan wel gratis :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 22:37 

Hardtraxx Veteran

Nadat ik het anthem hoorde;
Wanneer komen ze met "de anthem" van dit jaar... Ik mis "de qlimax" voice, en ook het wel een beetje het qlimax tintje in de track.

Overigens vind ik de line up wel vet; Coone - Noisecontrollers - Zatox - Code Black - Gunz For Hire - Wildstylez
(zal wel smaak zijn, want hou meer van "mainstream", kan het ook totaal fout hebben)

Edit: maarja heb toch geen kaartjes,,,
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 22:54 

Hardtraxx Veteran

Standaard saaie line-up, had hier Adaro of Frequencerz wel verwacht eigenlijk (Adaro staat er half natuurlijk). Zatox totaal niet interessant meer, Coone zeg ik niks over en Noisecontrollers zetten tegenwoordig ook nooit meer een degelijk/interessante set neer.

Toch praatte ik vorig jaar ook zo, en toen vielen de livesets mij eigenlijk helemaal niet zo heel erg tegen over 't algemeen. Wel vet dat er wordt geopend met een Subground/Qult set, heerlijk lijkt me dat daar!

Het anthem vind ik opzich best ok, mist alleen wat kracht. Het heeft ook niet echt de Qlimax sfeer die ik er in zoek. Als track op zich zou die zeker niet zo slecht zijn imo.

Iedereen die gaat, veel plezier :) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 23:10 

Hardtraxxer

Echt stelletje zielige mensjes hiero, altijd maar klagen over de line up. maar elk jaar gewoon weer gaan.

En dan ook van die gasten ben ik blij dat ik geen kaartje heb gekocht wat een kut line up. sneu!

Ik vermaak me iig elk jaar wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 23:12 

Hardtraxx Veteran

blackrosa schreef:
Echt stelletje zielige mensjes hiero, altijd maar klagen over de line up. maar elk jaar gewoon weer gaan.

En dan ook van die gasten ben ik blij dat ik geen kaartje heb gekocht wat een kut line up. sneu!

Sneu he mensen die met jou van mening verschillen. Goh, was iedereen maar zoals jij. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 23:14 

Hardtraxx Veteran

Vanaf 2010 drie maal op een rij geweest, ben blij dat ik geen kaartje heb. Weinig harde plaatjes deze nacht aan de line up te zien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 23:17 

Hardtraxxer

line up had erger gekund, zullen hoop ik nog wel wat goede surprise acts staan
vind het anthem ook wel vet ook al past het niet echt bij qlimax, had eigenlijk nog stiekem wel gehoopt op een naam als crypsis er nog tussen :$
vind acti als opener wel nice :D
vooral de mainstream namen vallen me enorm mee, geen headhunterz en ook geen frontliner!
de hardere namen vallen wat tegen helaas, hopen dat dit met surprise acts wordt opgevuld
de afsluiter vind ik ook wel nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 23:20 

Hardtraxx Crew

blackrosa schreef:

Knap dat je dat van die mensen weet. Mijn laatste keer Qlimax was in ieder geval in 2008, dan weet je dat. Eng he, mensen met een andere mening. Jij veel plezier op Qlimax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 23:39 

Hardtraxx Addict

Lawl wat een waardeloos anthem.
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten