Spablauw schreef:
Hoi Lyst
Hoi Spablauw
Citaat:
Ten eerste draaien de populaire hardstyle acts meerdere keren per weekend, dat geeft dus 500 keer per jaar.
Juist, 500/52 weken = +- 10 boekingen per weekend

en dan hebben ze nooit vakantie. Als ik de agenda van Headhunterz bijvoorbeeld bekijk dan heeft ie op t moment 1-1.5 boeking per week.
Citaat:
Er is niet voor elk setje een hele nieuwe bak platen klaar hoor.
Want je moet per se nieuwe platen draaien om variatie aan te brengen in je setje?
Citaat:
Ze draaien overal ter wereld en ik ben er zeker van dat je niet elk weekend alle grote namen aan het werk ziet. Je ziet vele van deze dj's een aantal keer per jaar, en dan hoor je vast wel eens een paar platen die je in zijn vorige sets ook gehoord hebt. Als mensen deze platen leuk vinden is dat hun mening toch.
En deze 'hitjes' maken het publiek juist blij, daarom worden ze gedraaid, anders waren het geen hitjes...
Een paar platen, laat me niet lachen. Ik weet dat het in het Frontliner tijdperk heel normaal is dat iedereen bijna alleen hun eigen tracks draait, maar in het geval van hitjes worden die platen natuurlijk buiten die artiest ook nog eens doodgedraaid. Dus de platen blijven doodgedraaid; met 500 boekingen per jaar

ben je zwaar overboekt; matig mixwerk heb je niet ontkent en hetzelfde geldt voor de niet creatieve trackkeuzes. Kortom mijn stelling blijft staan, ik kan me niet voor stellen dat je als mainstream hardstyle liefhebber voor het muzikale aspect per se naar Qlimax wil, want er is ieder weekend wel een feestje (helemaal wat mainstream hardstyle betreft) dat Qlimax op muzikaal vlak overtreft.