Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 13:16 

Aan het typen...

Spablauw schreef:
Hoi Lyst

Hoi Spablauw
Citaat:
Ten eerste draaien de populaire hardstyle acts meerdere keren per weekend, dat geeft dus 500 keer per jaar.

Juist, 500/52 weken = +- 10 boekingen per weekend :lol: en dan hebben ze nooit vakantie. Als ik de agenda van Headhunterz bijvoorbeeld bekijk dan heeft ie op t moment 1-1.5 boeking per week.
Citaat:
Er is niet voor elk setje een hele nieuwe bak platen klaar hoor.

Want je moet per se nieuwe platen draaien om variatie aan te brengen in je setje?
Citaat:
Ze draaien overal ter wereld en ik ben er zeker van dat je niet elk weekend alle grote namen aan het werk ziet. Je ziet vele van deze dj's een aantal keer per jaar, en dan hoor je vast wel eens een paar platen die je in zijn vorige sets ook gehoord hebt. Als mensen deze platen leuk vinden is dat hun mening toch.
En deze 'hitjes' maken het publiek juist blij, daarom worden ze gedraaid, anders waren het geen hitjes...

Een paar platen, laat me niet lachen. Ik weet dat het in het Frontliner tijdperk heel normaal is dat iedereen bijna alleen hun eigen tracks draait, maar in het geval van hitjes worden die platen natuurlijk buiten die artiest ook nog eens doodgedraaid. Dus de platen blijven doodgedraaid; met 500 boekingen per jaar :lol: ben je zwaar overboekt; matig mixwerk heb je niet ontkent en hetzelfde geldt voor de niet creatieve trackkeuzes. Kortom mijn stelling blijft staan, ik kan me niet voor stellen dat je als mainstream hardstyle liefhebber voor het muzikale aspect per se naar Qlimax wil, want er is ieder weekend wel een feestje (helemaal wat mainstream hardstyle betreft) dat Qlimax op muzikaal vlak overtreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 13:36 

Op Qlimax worden toch wel vaak veel nieuwe nummers gedraaid.... Maar daar niet van, je kan wel die stelling hebben(en die klopt waarschijnlijk ook), maar je maakt er een heel ander verhaal van. Niemand zegt persé te willen gaan om het muzikale aspect... Alleen dat het muzikale aspect goed is
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 17:32 

Aan het typen...

Oh sorry, ik bedoel natuurlijk dat laatste. Qua argumentatie komt het natuurlijk op hetzelfde neer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 18:32 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Noize Suppressor in 2009 was wel bazig. Toen kon dat nog gewoon :worship:

Indd! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 10:20 

Hardtraxxer

Spablauw schreef:
Lyst schreef:
Al ben je mainstream fan, ik kan me niet voorstellen dat je als muziekliefhebber graag alle overspeelde hitjes wilt horen van alle overboekte acts van afgelopen jaar in combinatie met matig mixwerk en totaal niet creatieve overige trackkeuzes.

Hoi Lyst

Ten eerste draaien de populaire hardstyle acts meerdere keren per weekend, dat geeft dus 500 keer per jaar. Er is niet voor elk setje een hele nieuwe bak platen klaar hoor. Ze draaien overal ter wereld en ik ben er zeker van dat je niet elk weekend alle grote namen aan het werk ziet. Je ziet vele van deze dj's een aantal keer per jaar, en dan hoor je vast wel eens een paar platen die je in zijn vorige sets ook gehoord hebt. Als mensen deze platen leuk vinden is dat hun mening toch.
En deze 'hitjes' maken het publiek juist blij, daarom worden ze gedraaid, anders waren het geen hitjes...

je kan altijd wel een ander setje neerzetten, ook al verander je maar 1 track,
varieren is niet zo moeilijk, je moet er maar de moeite voor doen en dat doen er veel zeker niet, gewoon eigen hitjes met een paar die andere net uitgebracht hebben :thumbdown:
voor gevarieerde setjes kan je beter zoeken naar andere acts
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 10:44 

Hardtraxx Veteran

All bow down to the new Lyst: Syztrax :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 10:50 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
the new Lyst: Syztrax :worship: :worship:

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 11:13 

Donateur

Nog steeds blij niet te gaan. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 11:14 

Donateur

Syztrax schreef:

Naar andere genres zal je bedoelen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 11:57 

Hardtraxxer

"ook al verander je maar 1 track,"

1 track in een set van een uur veranderen, maakt het nog steeds niet echt gevarieerd of vind jij van wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 12:27 

Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
Syztrax schreef:

Naar andere genres zal je bedoelen. >.<

dat zijn toch ook andere acts
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 12:32 

Hardtraxxer

LaBierre schreef:

1 track in een set van een uur veranderen, maakt het nog steeds niet echt gevarieerd of vind jij van wel?

nee maar dan draaien ze iig een niet 2 keer precies hetzelfde setje, beter al elke keer precies hetzelfde
een goed gevarieerd setje heeft tracks nodig die je van tevoren totaal niet verwacht en met tracks die niet ook al door alle andere op die avond gedraaid worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 13:38 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
LaBierre schreef:

nee maar dan draaien ze iig een niet 2 keer precies hetzelfde setje, beter al elke keer precies hetzelfde
een goed gevarieerd setje heeft tracks nodig die je van tevoren totaal niet verwacht en met tracks die niet ook al door alle andere op die avond gedraaid worden

Dat ze exact hetzelfde setje keer op keer neerzetten is overdreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 13:49 

Hardtraxxer

chas1n schreef:
Syztrax schreef:
LaBierre schreef:

Dat ze exact hetzelfde setje keer op keer neerzetten is overdreven.

ja maar buiten de hitjes om draaien ze nooit wat, ik bedoel 1 onverwachte track
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 15:28 

Hardtraxx Veteran

Het Qlimax topic staat voor de zoveelste keer bol van de onzin.

Mocht je blij zijn niet naar het feest te gaan? Fijn voor je. Blijf het vooral niet herhalen.
Mocht je niet tevreden zijn met de muziek? Volg hierboven. En laat vooral de mensen die er wel zin in hebben ervan genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 15:30 

Donateur

Amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 15:32 

Hardtraxxer

Ik heb een vraagje:

Hoelaat zijn jullie meestal bij het Gelredome aanwezig? Want ik neem aan dat je toch voor 9 uur wel binnen wil zijn. Wanneer is de rij het langst?

Alvast bedankt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 15:51 

Hardtraxx Veteran

In 2010 ben ik geweest op ingang E, dat was om te huilen. De kluisverkoop zat in een hoek waar het zo druk was dat je zwevend naar de counter kon, op mijn benen stond ik in ieder geval niet.

2012 was heel relaxed geregeld. Kwam om kwart voor 10 aan bij ingang Q, daar kon ik meteen doorlopen en meteen een kluisje halen. 10 uur begon de muziek, dus we waren geniaal op tijd.
Ik denk eigenlijk met de organisatorische expertise van Q-Dance dat dit wel los loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 15:57 

Hardtraxx Veteran

Vaassenaar schreef:
Ik heb een vraagje:

Hoelaat zijn jullie meestal bij het Gelredome aanwezig? Want ik neem aan dat je toch voor 9 uur wel binnen wil zijn. Wanneer is de rij het langst?

Alvast bedankt ;)

Komt helemaal goed. Van 9 tot 10 lopen er alleen maar vage Duitsers rond.

2010:

Veel te druk bij ingang E, naar binnen komen verliep soepel maar de kluisjes waren één groot drama (wel voor 10 uur binnen).

2011:

Liep heel snel door en we waren al om half 9 binnen :oh: ... Enige minpunt waren de stillen bij de trap.

2012: Ging alweer helemaal soepel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 16:48 

Hardtraxxer

Aight, zeer bedankt Khadber en Urbandesigner!
Eerste keer voor mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 16:53 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Vaassenaar schreef:
Ik heb een vraagje:

Alvast bedankt ;)

Die al 5 zonnestelsels verder zijn, elke keer weer even lachen als de eerst mof al om 21.45 kats van de koekoek op de trap ligt voor je überhaupt naar binnen gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 20:08 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
urbandesigner schreef:
Vaassenaar schreef:
Ik heb een vraagje:

Alvast bedankt ;)

Die al 5 zonnestelsels verder zijn, elke keer weer even lachen als de eerst mof al om 21.45 kats van de koekoek op de trap ligt voor je überhaupt naar binnen gaat.

haha zo zag ik in 2011 ineenkeer 2 voetjes onder een WC hokje vandaan steken van een Duitser die al om 22:00 K.O was gegaan, maar even een security erbij gehaald

zag er wel super droog uit, maar zonde van je 60 euro lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 10:14 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Raven schreef:
urbandesigner schreef:

haha zo zag ik in 2011 ineenkeer 2 voetjes onder een WC hokje vandaan steken van een Duitser die al om 22:00 K.O was gegaan, maar even een security erbij gehaald

zag er wel super droog uit, maar zonde van je 60 euro lijkt me.

reden om te gaan voor mij dit, lijkt me wel grappig
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 10:26 

Syztrax schreef:

Ik ga toch liever voor de muziek hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 10:31 

Hardtraxxer

bloemkool schreef:
Syztrax schreef:

Ik ga toch liever voor de muziek hoor :P

ik ga eigenlijk meer om er een keer geweest te zijn, de meeste mainstream namen vallen me gelukkig nog mee, de hardcore act is ook wel vet, de raw namen vallen me wat tegen, g4h is opzich niet slecht maar ik ken dat setje al wel, alpha2 ben ik normaal gesproken niet zo'n fan van maar ik heb goede hoop dat ze een beetje een a2 setje neerzetten met een paar e-force platen enzo
en als dit tegenvalt wordt het gewoon 1 keer en nooit weer
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten