Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 10:56 

Syztrax schreef:
bloemkool schreef:
Syztrax schreef:
reden om te gaan voor mij dit, lijkt me wel grappig

Ik ga toch liever voor de muziek hoor :P

ik ga eigenlijk meer om er een keer geweest te zijn, de meeste mainstream namen vallen me gelukkig nog mee, de hardcore act is ook wel vet, de raw namen vallen me wat tegen, g4h is opzich niet slecht maar ik ken dat setje al wel, alpha2 ben ik normaal gesproken niet zo'n fan van maar ik heb goede hoop dat ze een beetje een a2 setje neerzetten met een paar e-force platen enzo
en als dit tegenvalt wordt het gewoon 1 keer en nooit weer

Is idd toch wel een feest waar je een keer geweest 'moet' zijn, helaas is de line-up altijd al zo voorspelbaar en de g4h act veelste uitgemolken dat je Bolivia, Sorrow, KOTU en The Massacre al kan voorspellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 11:00 

Hardtraxxer

bloemkool schreef:
Is idd toch wel een feest waar je een keer geweest 'moet' zijn, helaas is de line-up altijd al zo voorspelbaar en de g4h act veelste uitgemolken dat je Bolivia, Sorrow, KOTU en The Massacre al kan voorspellen.

en immortal, militairy, swagger, inside my head en de weg kwijt
heel het setje is voorspelbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 11:03 

Syztrax schreef:
bloemkool schreef:

en immortal, militairy, swagger, inside my head en de weg kwijt
heel het setje is voorspelbaar

Jup
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 12:17 

Hardtraxxer

Ondanks het mainstream gebeuren, voorspelbare lineup, veel handjeklap nummers, veel buitenlanders .. beginnen de kriebels nu toch wel te komen. Ik ga me hier wel vermaken! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 12:35 

Hardtraxxer

dennisje030 schreef:
Ondanks het mainstream gebeuren, voorspelbare lineup, veel handjeklap nummers, veel buitenlanders .. beginnen de kriebels nu toch wel te komen. Ik ga me hier wel vermaken! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 13:16 

Hardtraxx Veteran

dennisje030 schreef:

+1. Ik heb er zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 18:07 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
ErikZ schreef:
Mensen waar blijven de extra acts? kan al die spanning niet aan hoor, niet gezond voor je

tis gewoon logisch dat de mensen die niet in de line up staan surprise acts zijn en dus niet van tevoren bekend worden gemaakt.

Vorig jaar kon je via de website toch achterhalen wie de Surprise acts waren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 20:26 

Hardtraxxer

Qlown schreef:
Syztrax schreef:
ErikZ schreef:
Mensen waar blijven de extra acts? kan al die spanning niet aan hoor, niet gezond voor je

tis gewoon logisch dat de mensen die niet in de line up staan surprise acts zijn en dus niet van tevoren bekend worden gemaakt.

Vorig jaar kon je via de website toch achterhalen wie de Surprise acts waren. :P

denk dat ze t daarom dit jaar niet zo doen, maar ik vind de manier van t bekend maken op de website erg saai vergeleken met vorig jaar :\
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 23:12 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
denk dat ze t daarom dit jaar niet zo doen, maar ik vind de manier van t bekend maken op de website erg saai vergeleken met vorig jaar :\

Vorig jaar vond ik het anders ook niet echt spectaculair, gewoon naar beneden scrollen en je was klaar.

2 jaar geleden, volgens mij, zag het er nog wel leuk uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 23:13 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Syztrax schreef:

Vorig jaar vond ik het anders ook niet echt spectaculair, gewoon naar beneden scrollen en je was klaar.

Die No Way Back site was ziek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 23:19 

Hardtraxx Veteran

Vaassenaar schreef:
Basshunterzz schreef:
Syztrax schreef:

Die No Way Back site was ziek!

Dat mis ik een beetje de laatste jaren. Neem Defqon, afgelopen editie was het op line-up klikken en daar stond meteen de line-up zonder de interactie als voorgaande jaren, wat ik toch leuker vond
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 13:52 

Hardtraxxer

Site boeit me vrij weinig, heb liever dat ze het geld in het feest steken dan in een website.
Nu kan ik er natuurlijk niet omheen dat de no way back site modder vet is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 14:19 

Hardtraxx Newbie

is het mogelijk om hier merchandise (zoals een t-shirt) te kopen zonder kaartje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 14:20 

Hardtraxx Veteran

hardstyle990 schreef:
is het mogelijk om hier merchandise (zoals een t-shirt) te kopen zonder kaartje?

:')

Waarom zou je dat willen haha

Het antwoord is trouwens nee, dat kan niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 14:37 

Hardtraxx Veteran

hardstyle990 schreef:

http://store.q-dance.nl/en/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 16:32 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
hardstyle990 schreef:

:')

Waarom zou je dat willen haha

Het antwoord is trouwens nee, dat kan niet.

Waarom niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 16:52 

Hardtraxx Veteran

Wat moet je met een Qlimax 2013 shirt als je er zelf niet eens geweest bent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 16:58 

Hardtraxx Veteran

Aantrekken?

En misschien wil die wel Q-Dance kleding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 17:04 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Aantrekken?

En misschien wil die wel Q-Dance kleding.

Voor Q-Dance kleding zou ik niet langsgaan op Qlimax, maar t gewoon via de site bestellen :P
En ik persoonlijk ben niet geinteresseerd in merchandise van een bepaalde editie van een feest als ik er zelf niet geweest ben. Maar dat is mijn mening.

De enige merchandise die ik me zou kunnen bedenken is de CD, maar ik denk niet dat hij daarop doelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 17:17 

Hardtraxx Veteran

Toen ik 13 was wilde ik ook wel een Qlimax shirtje
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 17:44 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Toen ik 13 was wilde ik ook wel een Qlimax shirtje

Ja maar ging je die op Qlimax halen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 17:47 

Hardtraxx Veteran

Als je toch naast de Gelrebak woont. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 19:05 

Hardtraxx Elite

Zoek nog een kaartje... ergens met 150 euro moeten we er wel komen toch?

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 19:56 

Hardtraxx Veteran

De grap is nu wel gemaakt jongetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 21:31 

Hardtraxxer

ik zag op de facebook van Alpha Twins dat ze de studio in gingen met Frequencerz voor Qlimax.. zouden ze dan toch als suprise act komen okal draaien ze op Dedicted?
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten