Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 23:43 

Hardtraxx Newbie

Vind NC wel mwoah. altijd dat openen met dubstep en house
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 23:48 

Hardtraxx Veteran

Davenci schreef:
Vind NC wel mwoah. altijd dat openen met dubstep en house

Altijd? Ze hebben op The Sound Of Q-Dance geopend met Get Loose wat in Amerika een grote hit is. Niet raar dat ze dan met die track openen die ze zelf geproduceerd hebben.

Over de line-up

Acti: Gaaf van Q dat ze de Qult/Subgroud sound ook op Qlimax laten horen. Misschien volgend jaar dan Geck-e om te openen? :D
Wildstylez & Max Enforcer: Ben benieuwd. Verwacht hier wel wat nieuws aangezien die 2 al een tijd niet voorbij heb zien komen in het Nieuwe Track's topic.
Code Black: Verdiend! Deze man maakt hit na hit en kan hier zeker een dikke set neerzetten. Ik ga er vanuit dat hij wat WE R producties gaat draaien dus wat stevigere tracks van Outbreak verwacht ik hier wel!
Coone: Zal wel flink wat track gaan draaien van zijn album. Toch zou ik liever een Headhunterz of Zany op deze plek gezien hebben.
Gunz 4 Hire: Inmens populair en daardoor dus het anthem. Aangezien ik het anthem oersaai vind en totaal niks met Qlimax te maken vind hebben, ben ik bang dat het een standaard hitjes parade wordt met Anthem-Uprising-Bolivia-Massacre-Kings of The Underground-De Weg Kwijt-Militia worden.
Noisecontrollers: Ik zie het al voor me, Noisecontrollers die net zo hard gas geven als G4H. Het zou goed kunnen aangezien ze pas tweette dat ze de hardste NC track ooit gemaakt hadden. Ik laat me verassen.
Zatox: Deze man kan me al 2 jaar niet meer overtuigen en het is mij een raadsel waarom hij in de line-up staat. Totaal niet verdiend. Zal wel leuk zijn om Natural Born Raver in het Gelredome te horen. En vooral de gezichten zien van de dagjesmensen :D
Alpha²: Niet verbaasd dat zij mogen draaien. De laatste tijd draaien ze leuke setjes dus dit kan zeker vet worden! Hopen op wat E-Force werk en geen tracks als Cravin For The Beat.
Mad Dog & Art Of Fighters: Ik volg de hardcore scene niet op de voet maar kan tracks van deze 2 artiesten zeker wel waarderen. Toegangkelijke hardcore die tenminste nog stevig is als je het vergelijkt met Endymion/Evil Activities. Leuke afsluiter, maar had liever Angerfist gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 00:15 

Hardtraxx Newbie

Had wel iets meer van de line up verwacht en het anthem is een beetje standaard. hoor vrijwel alleen maar ran-d. Heb er toch weer erg veel zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 00:52 

Hardtraxxer

Maximum schreef:
blackrosa schreef:
Echt stelletje zielige mensjes hiero, altijd maar klagen over de line up. maar elk jaar gewoon weer gaan.

En dan ook van die gasten ben ik blij dat ik geen kaartje heb gekocht wat een kut line up. sneu!

Ik vermaak me iig elk jaar wel.

Sneu he mensen die met jou van mening verschillen. Goh, was iedereen maar zoals jij. -.-

Je bent iig zo dom dat je een kaartje koopt terwijl je altijd al de line up zowat kan voorspellen, en als die er dan is zeggen ''wat een kut line up''.
Er zitten altijd dj's bij die je liever niet had gehad, heb je geen gezellige vrienden om naar een avondje qlimax tegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 00:54 

Hardtraxxer

Ik verwacht wel weer een paar surprise acts, denk de freqz ofzo, hoop ook nog wel een beetje op crypsis ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 01:10 

Hardtraxxer

Ik kan de ophef over het anthem nog niet echt snappen. Natuurlijk, dit is niet het beste anthem ooit gemaakt en ik vind het ook teleurstellend dat de befaamde Qlimax voice er niet is in verwerkt. Maar vergeleken met de laatste 3 anthems vind ik dit toch wel een verbetering.

Eigenlijk is het elk jaar wel raak met de kritiek op het anthem, maar als het eenmaal live gedraaid wordt is de sfeer weer heel anders en gaan de voetjes weer van de vloer. Ik miste juist de laatste paar jaar het duistere gevoel bij de anthems, maar de heren van G4H weten altijd een lekker donker sfeertje in hun tracks te verwerken, wat in mijn ogen wederom gelukt is. Wat ik wel jammer vind is dat ze Ruffian de vocals hebben laten doen, wat het een klein beetje cheesy maakt. In plaats daarvan kon Ran-D beter zijn eigen bekende vocals , of inderdaad de originele "Qlimax" vocals gebruiken.

Misschien om het feit dat mijn verwachtingen niet echt hoog waren vanwege de de afgelopen jaren, ben ik toch weer positief verrast.

De line-up zelf vind ik daarentegen weer niet zo denderend, ik had liever namen gezien zoals Frequencerz, Crypsis, B-Front, en stiekem een solo set van Adaro. Hopelijk worden die nog aangekondigd. Ik ben wel benieuwd wat NC gaat brengen aangezien ze de laatste tijd weer geheimzinnig niks van zich laten horen. In 2011 pakte dat ook goed uit met hun album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 01:32 

Hardtraxx Veteran

blackrosa schreef:
Maximum schreef:
blackrosa schreef:
Echt stelletje zielige mensjes hiero, altijd maar klagen over de line up. maar elk jaar gewoon weer gaan.

En dan ook van die gasten ben ik blij dat ik geen kaartje heb gekocht wat een kut line up. sneu!

Ik vermaak me iig elk jaar wel.

Sneu he mensen die met jou van mening verschillen. Goh, was iedereen maar zoals jij. -.-

Je bent iig zo dom dat je een kaartje koopt terwijl je altijd al de line up zowat kan voorspellen, en als die er dan is zeggen ''wat een kut line up''.
Er zitten altijd dj's bij die je liever niet had gehad, heb je geen gezellige vrienden om naar een avondje qlimax tegaan.

Voor jouw informatie (niet te geloven dat ik de moeite überhaupt neem om mezelf nog aan jou te gaan verantwoorden); Één van mijn beste maten, die doorgaans nooit naar Hardstyle feesten gaat, wilt ieder jaar graag naar Qlimax en vindt het leuk als ik met hem mee ga. Dit is voor mij de reden om toch te gaan. Ik ben me van te voren bewust dat het een 'toegankelijke' (i.m.o softe) line-up wordt en dat neem ik dan ook op de koop toe.

Er zijn echter (bijna) altijd twee artiesten op het einde van de avond die wat hardere Hardstyle draaien, voordat de Hardcore begint. Ik vind de zo gehete 'mainstream' die hier aan vooraf gaat ook wel leuk, maar ik kom echt om met hem (en nog anderen, ja ik ga zelfs verdedigen dat ik meer dan één vriend heb) een leuke avond te hebben en ik kom voor die laaste twee uur. En dan zie ik dat die worden ingevuld door G4H en A2 en daar sta ik niet bepaald van te springen. Verder vind ik Zatox sinds 2009 nergens meer over gaan, heb ik een hekel aan de meeste nummers van Code Black en wordt ik niet warm van de meeste nummers van Coone. En wat betreft het 'altijd van te voren de line-up kunnen voorspellen'; kijk eens een aantal pagina's terug en aanschouw hoe makkelijk dat voor iedereen geweest is.

Puur omdat dit levensverhaal niemand wat boeit en ik er niet op zit te wachten om dit met mensen te delen noch te typen, vat ik het kort samen door te zeggen dat ik de line-up kut vindt. Maar omdat jij zo stoer bent, maak ik voor jou toch een uitzondering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 01:43 

Hardtraxxer

Citaat:
Voor jouw informatie (niet te geloven dat ik de moeite überhaupt neem om mezelf nog aan jou te gaan verantwoorden); Één van mijn beste maten, die doorgaans nooit naar Hardstyle feesten gaat, wilt ieder jaar graag naar Qlimax en vindt het leuk als ik met hem mee ga. Dit is voor mij de reden om toch te gaan. Ik ben me van te voren bewust dat het een 'toegankelijke' (i.m.o softe) line-up wordt en dat neem ik dan ook op de koop toe.

Er zijn echter (bijna) altijd twee artiesten op het einde van de avond die wat hardere Hardstyle draaien, voordat de Hardcore begint. Ik vind de zo gehete 'mainstream' die hier aan vooraf gaat ook wel leuk, maar ik kom echt om met hem (en nog anderen, ja ik ga zelfs verdedigen dat ik meer dan één vriend heb) een leuke avond te hebben en ik kom voor die laaste twee uur. En dan zie ik dat die worden ingevuld door G4H en A2 en daar sta ik niet bepaald van te springen. Verder vind ik Zatox sinds 2009 nergens meer over gaan, heb ik een hekel aan de meeste nummers van Code Black en wordt ik niet warm van de meeste nummers van Coone. En wat betreft het 'altijd van te voren de line-up kunnen voorspellen'; kijk eens een aantal pagina's terug en aanschouw hoe makkelijk dat voor iedereen geweest is.

Puur omdat dit levensverhaal niemand wat boeit en ik er niet op zit te wachten om dit met mensen te delen noch te typen, vat ik het kort samen door te zeggen dat ik de line-up kut vindt. Maar omdat jij zo stoer bent, maak ik voor jou toch een uitzondering.

Toppie dat je dat voor me doet!
LOL Kijk je forum foto<==== ik kom voor die laaste twee uur. En dan zie ik dat die worden ingevuld door G4H en A2 en daar sta ik niet bepaald van te springen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 03:03 

Donateur

Even serieus, prima nummer, maar toch totaal niet qlimax anthem waardig? Geen lange breaks, geen meeslepende vocals etc. Ben oprecht verbaast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 07:33 

Donateur

blackrosa schreef:
LOL Kijk je forum foto<====

:lol: Oke ik moest lachen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 07:50 

Donateur

Ik ging nog eens voor de openers, maar ... ACTI... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 08:44 

Hardtraxxer

Als ik naar Qlimax ga, dan ga ik voor de show en alles daar om heen. Als ik set hoor wat me bevalt is dat mooi meegenomen.
Heb nooit een verwachting van de Line-up gehad.
Als ik voor de muziek wil gaan dan ga ik selectief op zoek naar een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 08:50 

Hardtraxx Veteran

hardaddict schreef:
Als ik naar Qlimax ga, dan ga ik voor de show en alles daar om heen. Als ik set hoor wat me bevalt is dat mooi meegenomen.

Wel mee eens.
Ben twee keer geweest, vooral voor de show. En hoef t nu niet meer mee te maken. En mijn muziek smaak gaat steeds verder weg bij wat Qlimax is. Reden voor mij om hier geen duur kaartje meer voor te kopen. Mijn plekje gaat mooi naar iemand die er vet graag heen wil. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 09:12 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
hardaddict schreef:

Wel mee eens.
Ben twee keer geweest, vooral voor de show. En hoef t nu niet meer mee te maken. En mijn muziek smaak gaat steeds verder weg bij wat Qlimax is. Reden voor mij om hier geen duur kaartje meer voor te kopen. Mijn plekje gaat mooi naar iemand die er vet graag heen wil. ^^

Precies dit :thumbsup: Ik gun andere mensen mijn plekkie :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 09:50 

Hardtraxxer

Hmm line up verwachte ik ook niet veel van maar alleen Code Black en A2 zijn wel leuk en NC is wel super vet!
Maar verder niet veel aan en ja het Anthem is dan ook nog is vreselijk saai!
Even overwegen of ik ga.. qua show en sfeer is het wel altijd dikke prima! :) en wellicht zal er een suprise act plaatsvinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 09:56 

Hardtraxxer

D-tone schreef:
Hmm line up verwachte ik ook niet veel van maar alleen Code Black en A2 zijn wel leuk en NC is wel super vet!
Even overwegen of ik ga.. qua show en sfeer is het wel altijd dikke prima! :) en wellicht zal er een suprise act plaatsvinden?

ga ik wel vanuit, zal nog wel iemand als freqz, b-front of crypsis als surprise act staan denk en hoop ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 09:56 

Hardtraxxer

Ben geen NC fan, maar wat zette zij een set neer in 2011.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 09:59 

Donateur

Syztrax schreef:
D-tone schreef:

ga ik wel vanuit, zal nog wel iemand als freqz, b-front of crypsis als surprise act staan denk en hoop ik

Ik zal gewoon je kaartje verkopen voor 150euro ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 10:00 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Syztrax schreef:
D-tone schreef:

Ik zal gewoon je kaartje verkopen voor 150euro ;)

niet van plan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 10:16 

Aan het typen...

De hypocrisie :lol: Als er één feest voorspelbaar is is dat deze wel. Zeg dan gewoon dat je ervoor de lampjes en de show heengaat of dat je de grootste mainstream namen wel vet vindt. Anders laat het feest gewoon links liggen, want iedereen weet dat je hier niet heen hoeft voor het betere mixwerk, de creatieve tracklists en de originaliteit in de line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 10:17 

Hardtraxx Veteran

Één keer naar Qlimax geweest, was meteen de laatste keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 11:05 

Hardtraxxer

Ben echt benieuwd naar Code Black - Pandora in een overvol Geldredome!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 16:39 

Hardtraxx Veteran

blackrosa schreef:
Toppie dat je dat voor me doet!
LOL Kijk je forum foto<==== ik kom voor die laaste twee uur. En dan zie ik dat die worden ingevuld door G4H en A2 en daar sta ik niet bepaald van te springen. :thumbsup:

Stond ook al op de vorige pagina. Die foto heb ik al sinds november 2010, omdat ik toen Gunz 4 Hire nog wel vet vond (na de eerste keer op Qlimax) en gewoon simpelweg te lui ben om het te veranderen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 17:20 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Stond ook al op de vorige pagina. Die foto heb ik al sinds november 2010, omdat ik toen Gunz 4 Hire nog wel vet vond (na de eerste keer op Qlimax)

Ik dacht dat ik op Decibel 2011 bij het debuut was van G4H, maar was dus 2010 pfff...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2013 17:35 

Raven schreef:
Maximum schreef:
Stond ook al op de vorige pagina. Die foto heb ik al sinds november 2010, omdat ik toen Gunz 4 Hire nog wel vet vond (na de eerste keer op Qlimax)

Ik dacht dat ik op Decibel 2011 bij het debuut was van G4H, maar was dus 2010 pfff...

Not sure if troll

Or really surprised
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten