Davenci schreef:
Vind NC wel mwoah. altijd dat openen met dubstep en house
Altijd? Ze hebben op The Sound Of Q-Dance geopend met Get Loose wat in Amerika een grote hit is. Niet raar dat ze dan met die track openen die ze zelf geproduceerd hebben.
Over de line-up
Acti: Gaaf van Q dat ze de Qult/Subgroud sound ook op Qlimax laten horen. Misschien volgend jaar dan Geck-e om te openen?
Wildstylez & Max Enforcer: Ben benieuwd. Verwacht hier wel wat nieuws aangezien die 2 al een tijd niet voorbij heb zien komen in het Nieuwe Track's topic.
Code Black: Verdiend! Deze man maakt hit na hit en kan hier zeker een dikke set neerzetten. Ik ga er vanuit dat hij wat WE R producties gaat draaien dus wat stevigere tracks van Outbreak verwacht ik hier wel!
Coone: Zal wel flink wat track gaan draaien van zijn album. Toch zou ik liever een Headhunterz of Zany op deze plek gezien hebben.
Gunz 4 Hire: Inmens populair en daardoor dus het anthem. Aangezien ik het anthem oersaai vind en totaal niks met Qlimax te maken vind hebben, ben ik bang dat het een standaard hitjes parade wordt met Anthem-Uprising-Bolivia-Massacre-Kings of The Underground-De Weg Kwijt-Militia worden.
Noisecontrollers: Ik zie het al voor me, Noisecontrollers die net zo hard gas geven als G4H. Het zou goed kunnen aangezien ze pas tweette dat ze de hardste NC track ooit gemaakt hadden. Ik laat me verassen.
Zatox: Deze man kan me al 2 jaar niet meer overtuigen en het is mij een raadsel waarom hij in de line-up staat. Totaal niet verdiend. Zal wel leuk zijn om Natural Born Raver in het Gelredome te horen. En vooral de gezichten zien van de dagjesmensen
Alpha²: Niet verbaasd dat zij mogen draaien. De laatste tijd draaien ze leuke setjes dus dit kan zeker vet worden! Hopen op wat E-Force werk en geen tracks als Cravin For The Beat.
Mad Dog & Art Of Fighters: Ik volg de hardcore scene niet op de voet maar kan tracks van deze 2 artiesten zeker wel waarderen. Toegangkelijke hardcore die tenminste nog stevig is als je het vergelijkt met Endymion/Evil Activities. Leuke afsluiter, maar had liever Angerfist gehad!