Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 40  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 19:47 

Kraak... Piep...

Denk dat AoF hun langzame trackjes gaan draaien, en dat er weinig Mad Dog langs zal komen. Hooguit z´n TiH spul en zn nieuwste.

Waarschijnlijk aanwezig, eerste keer :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 19:52 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Denk dat AoF hun langzame trackjes gaan draaien, en dat er weinig Mad Dog langs zal komen. Hooguit z´n TiH spul en zn nieuwste.

Waarschijnlijk aanwezig, eerste keer :) .

Mad Dog heeft een album te promoten :P Denk dat je de meeste tracks daarvan moet verwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 21:30 

Hardtraxx Veteran

Lijkt me sterk dat er langer dan een uur hardcore komt, dus er zal vast nog wel een surprise act komen. :)
Hierbij denk ik aan Headhunterz die op facebook zelf een evenement had aangemaakt al, maar meteen daarna weer verwijderde.
Ook kan ik me niet voorstellen dat Frequencerz er niet staan, dus die verwacht ik ook wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 22:43 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Lijkt me sterk dat er langer dan een uur hardcore komt, dus er zal vast nog wel een surprise act komen. :)
Hierbij denk ik aan Headhunterz die op facebook zelf een evenement had aangemaakt al, maar meteen daarna weer verwijderde.
Ook kan ik me niet voorstellen dat Frequencerz er niet staan, dus die verwacht ik ook wel..

Frequencerz hebben die dag al twee gigs, zou ik niet op rekenen. Sowieso.. rekenen op een bepaalde surprise act zou ik niet te veel doen, kan alleen maar teleurstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 22:45 

Hardtraxx Elite

pecola-tje schreef:

Dat was gephotoshopt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 22:46 

Hardtraxx Veteran

Oh begrijp me niet verkeerd, zelfs zonder surprise acts ben ik al gewoon tevreden met de line-up! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 12:32 

Hardtraxxer

Nog meer 3 weekjes :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 20:29 

Hardtraxxer

Mag je tijdens qlimax eigelijk de tribunes op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 20:46 

Hardtraxxer

bobvdvalk schreef:

ja dat mag, een groot deel wordt omgebouwd tot grote decks waar je op kan staan en een deel zijn gewoon de stoelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 23:45 

Hardtraxxer

Ultraterrorloudsound schreef:
bobvdvalk schreef:

ja dat mag, een groot deel wordt omgebouwd tot grote decks waar je op kan staan en een deel zijn gewoon de stoelen.

Beterrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 23:54 

lekker spaceng met de andere buitelanders :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 22:50 

Hardtraxx Veteran

Mensen waar blijven de extra acts? kan al die spanning niet aan hoor, niet gezond voor je
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 22:58 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Mensen waar blijven de extra acts? kan al die spanning niet aan hoor, niet gezond voor je

Die werden vorig jaar ook niet bekend gemaakt tot de avond zelf, althans dat was de bedoeling waarschijnlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 00:04 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:

tis gewoon logisch dat de mensen die niet in de line up staan surprise acts zijn en dus niet van tevoren bekend worden gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 00:17 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
ErikZ schreef:

tis gewoon logisch dat de mensen die niet in de line up staan surprise acts zijn en dus niet van tevoren bekend worden gemaakt.

Dan word het nog druk, hoeveel hardstyle DJ's zijn er?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 00:22 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Syztrax schreef:
ErikZ schreef:

tis gewoon logisch dat de mensen die niet in de line up staan maar wel op zullen treden surprise acts zijn en dus niet van tevoren bekend worden gemaakt.

Dan word het nog druk, hoeveel hardstyle DJ's zijn er?

beter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 13:45 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
ErikZ schreef:

ik sta niet in de line-up
ben ik nu een verassing? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 14:13 

Donateur

AniThing schreef:
Syztrax schreef:
ErikZ schreef:

Spannend! Toch maar even via Marktplaats een kaartje kopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 14:25 

Hardtraxx Veteran

zou dat maar snel doe ja :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 14:29 

Donateur

AniThing schreef:

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 14:54 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
AniThing schreef:

:D

Als je nu nog een kaartje moet kopen dan ben je veel geld kwijt hoor, ongeveer zo'n €.... na laat maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 15:57 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:

Toen jij veraste, was je toen verrast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 14:34 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
AniThing schreef:

nee kreeg toen letterlijk zo heet dat ik echt veraste :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 18:28 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
The Skribbler schreef:
AniThing schreef:

nee kreeg toen letterlijk zo heet dat ik echt veraste :$

haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 12:49 

Lyst schreef:
Al ben je mainstream fan, ik kan me niet voorstellen dat je als muziekliefhebber graag alle overspeelde hitjes wilt horen van alle overboekte acts van afgelopen jaar in combinatie met matig mixwerk en totaal niet creatieve overige trackkeuzes.

Hoi Lyst

Ten eerste draaien de populaire hardstyle acts meerdere keren per weekend, dat geeft dus 500 keer per jaar. Er is niet voor elk setje een hele nieuwe bak platen klaar hoor. Ze draaien overal ter wereld en ik ben er zeker van dat je niet elk weekend alle grote namen aan het werk ziet. Je ziet vele van deze dj's een aantal keer per jaar, en dan hoor je vast wel eens een paar platen die je in zijn vorige sets ook gehoord hebt. Als mensen deze platen leuk vinden is dat hun mening toch.
En deze 'hitjes' maken het publiek juist blij, daarom worden ze gedraaid, anders waren het geen hitjes...
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 40  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten