Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is idd augmented reality, simpel gezegd een videobewerking :P

Maar wel ontzettend gaaf. Zo goed gedaan dat je soms niet door hebt wat nou echt is en wat niet.

Ik dacht dat die bollen aan het plafond echt waren, tot ze ineens verdwenen waren daarna xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 01:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Scotty018 schreef:
Hoop ook echt dat we dit hologramgebruik heel snel gaan zien op de grote podia... wat een ontzettend vet effect geeft dit en wat kan je er onwijs veel mee doen!


Waarschijnlijk heb ik het mis maar dit is toch AR, digitale visuals die we in het echt niet kunnen zien (zoals Pokemon Go)? Net zoals de roze vlammen en swirls van kleuren door het beeld en de tekens tussen die 2 horens. Iets wat zo via stream kan maar niet als het live is in het Gelredome


Bij Noisa lukt het ook in de lotto dus waarom niet het Gelredome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 01:11 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Kieskeurig publiek, dus dan moet je wel hè :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 01:19 
 
Hardtraxxer

Nog een paar jaar en dan zijn hologrammen wel doorgebroken denk ik. Of je gebruikt een bril of lenzen waar de AR in geprojecteerd wordt, werkt ook prima. Maar dan moet je iedereen zo'n bril uitdelen, niet heel handig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RikxMusic schreef:
Nog een paar jaar en dan zijn hologrammen wel doorgebroken denk ik. Of je gebruikt een bril of lenzen waar de AR in geprojecteerd wordt, werkt ook prima. Maar dan moet je iedereen zo'n bril uitdelen, niet heel handig.

Weer eens wat anders dan iedereen met een glowstick lopen zwaaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 01:55 
 
Hardtraxxer

Toch wel jammer van die D-sturb en Act of Rage set, de hele avond frisse edits en nieuwe tracks gehoord en hier niets wat niet al een aantal keren gedraaid is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 02:00 
 
Hardtraxx Veteran

Klapperen schreef:
Toch wel jammer van die D-sturb en Act of Rage set, de hele avond frisse edits en nieuwe tracks gehoord en hier niets wat niet al een aantal keren gedraaid is.


Vond de tegenvaller D-Sturb, die kon AoR niet matchen want die had de USB van Supremacy mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 02:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De chat is ook niet meer te volgen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 02:09 
 
Organisator
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
De chat is ook niet meer te volgen xd

F
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 02:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 02:16 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Dit krijg je dus als je streams gratis maakt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 02:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Dit krijg je dus als je streams gratis maakt...


Super goed gedaan jullie! Wij nu na de strram Qlimax 2007 DVD opgezet, toch fijn die Dediqated membership ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 02:25 
 
Hardtraxx Newbie

2022 dream lineup :

Zany, project one, dbstf, phuture noize, devin wild, b-front, sub zero project, ran-d, vertile, rebelion, Sefa


AoR & dsturb :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 02:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Dit krijg je dus als je streams gratis maakt...

Het trekt trollen aan van over de hele wereld :P
We horen weer graag vanuit hoeveel landen er dit jaar gekeken is. Vorig jaar 60 meende ik.

Maar het was weer geweldig gedaan, productie is super! :love:
Hopelijk heeft het de artiesten iets van de pijn verzacht, maar het blijft een hard gelach :cry:
Muzikaal vond ik het wel gaaf, ook met wat verassende momenten.
Al had ik een euforische naam als bijvoorbeeld Adrenalize of Demi Kanon wel gemist na Zany mocht dit ook de complete line up zijn geweest in t Gelredome.

Nu ff Zany weer horen :loving: en dan :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 02:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Nu ff Zany weer horen :loving: en dan :sleep:

Die science & regilion edit he :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 02:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
hurricane schreef:
Nu ff Zany weer horen :loving: en dan :sleep:

Die science & regilion edit he :loving:

Jaaaa daar blijf ik nog ff voor op :love:
chat is er nu veranderd in slowchat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 11:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Qreator die even Frontliner - Phaserific erop gooit! Wat een aangename verrassing zeg. Props voor Q; hele dikke productie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 11:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Villain kan zich gelijk aanmelden voor RuPauls’s DragRace met die outfit van gisteren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Merkte aan mijzelf en het gezelschap gisteren dat we wel klaar zijn met live-streams.
Voor een betaalde stream krijgen ze mij niet meer warm.

Wel props natuurlijk voor Q om zoiets te organiseren in korte tijd. Wat ik heb meegekregen zat weer goed in elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Merkte aan mijzelf en het gezelschap gisteren dat we wel klaar zijn met live-streams.
Voor een betaalde stream krijgen ze mij niet meer warm.

Wel props natuurlijk voor Q om zoiets te organiseren in korte tijd. Wat ik heb meegekregen zat weer goed in elkaar


Ja je hebt je "echte feest"-fix natuurlijk ook wel weer gehad in die paar maanden dat het mocht. Dus dat hunkeren naar IETS dat ook maar in de buurt van een feest komt is bij mij ook wel een beetje weg.

Al moet ik zeggen dat ik ook amper streams gekeken heb, maar diep respect voor hoe Q het elke keer aan heeft weten te pakken (wat ik er van heb gezien dan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt niet meer normaal wat Q voor elkaar heeft gekregen IN EEN WEEK. Ik was lekker gaan janken in een hoekje ergens. Vanuit een verslagen positie dit neerzetten verdiend niks mee dan lof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Echt niet meer normaal wat Q voor elkaar heeft gekregen IN EEN WEEK. Ik was lekker gaan janken in een hoekje ergens. Vanuit een verslagen positie dit neerzetten verdiend niks mee dan lof.


Ja heel erg mee eens. Echt veel respect @Q-Dance!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2021 18:05 
 
Hardtraxx Newbie

Lennard95 schreef:
ErikZ schreef:
Scotty018 schreef:
Hoop ook echt dat we dit hologramgebruik heel snel gaan zien op de grote podia... wat een ontzettend vet effect geeft dit en wat kan je er onwijs veel mee doen!


Waarschijnlijk heb ik het mis maar dit is toch AR, digitale visuals die we in het echt niet kunnen zien (zoals Pokemon Go)? Net zoals de roze vlammen en swirls van kleuren door het beeld en de tekens tussen die 2 horens. Iets wat zo via stream kan maar niet als het live is in het Gelredome


Bij Noisa lukt het ook in de lotto dus waarom niet het Gelredome.


Opa verteld :whistle: , bij Black 2008 waren er destijds beelden die op water (nevel ish ? Is lannng geleden) werden geprojecteerd bij de intros dacht ik me te herinderen ,

Als deze AR/ of in-camera effects uit een eureka momentje zijn gekomen , mag Q-dance daar best is een x een goeie docu over maken zonder de geheimen uiteraard te verklappen want blijft een goed export product :) ,
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2021 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ontzettend toffe stream, echt respect voor Q-dance dat ze dit in zo'n korte tijd hebben weten op te zetten!

Weet iemand of het later terug te kijken is in 4k? 1080p op een 4k scherm is toch niet zo mooi als ik had gehoopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2021 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Q-dance schreef:
Dit krijg je dus als je streams gratis maakt...


Super goed gedaan jullie! Wij nu na de strram Qlimax 2007 DVD opgezet, toch fijn die Dediqated membership ^^

Heb je toch geen Dediqated membership voor nodig, de echte dediqated hebben de DVD liggen :cool:
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten