Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2022 15:48 
 
Hardtraxxer

:bomb: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2022 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even bidden dat zany ook next dimensional world gaat draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2022 20:18 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Sound Rush geeft aan op Instagram dat ze 15 tot 20 platen draaien en sneller doormixen dan normaal. Zullen wel minder dan een uur draaien dan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2022 21:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

maxris schreef:
Sound Rush geeft aan op Instagram dat ze 15 tot 20 platen draaien en sneller doormixen dan normaal. Zullen wel minder dan een uur draaien dan...

Verder 6 nieuwe IDs waarvan iig 2 collabs (één met Rebelion en één met een 'AoC legend'), en een 'speciaal showmoment' met Transform. Bron: https://twitter.com/Festseasonmedia/sta ... 8426315798
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2022 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Woensdaghakdag schreef:
Even bidden dat zany ook next dimensional world gaat draaien


Ik denk dat je eerder Science and Religion kunt verwachten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2022 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
maxris schreef:
Sound Rush geeft aan op Instagram dat ze 15 tot 20 platen draaien en sneller doormixen dan normaal. Zullen wel minder dan een uur draaien dan...

Verder 6 nieuwe IDs waarvan iig 2 collabs (één met Rebelion en één met een 'AoC legend'), en een 'speciaal showmoment' met Transform. Bron: https://twitter.com/Festseasonmedia/sta ... 8426315798


Zou wel Wildstylez zijn? Hoop het, kan echt een enorme euforische knaller worden of iets in het thema van Temple of Light zou ook vet zijn wat een anthem was dat zeg :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2022 00:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nolz gooit op zijn insta story een hint dat hij komt. Aangezien frontliner veel gehint wordt zou hij dat zomaar samen met frontliner dat nieuwe allias kunnen doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2022 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou dat niet met Act of Rage zijn? Vorig jaar was hij ook mee met Radical Redepmtion bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2022 11:13 
 
Hardtraxx Newbie

Citaat:
Timetable:
The timetable of Qlimax is a surprise, be on time to make sure you don't miss anything. You can check out the line-up below.

D-Block & S-te-Fan D-Sturb & Act of Rage DJ The Prophet Ran-D Rebelion Rooler Sefa Sound Rush Sub Zero Project The Qreator Zany Hosted by Villain https://www.q-dance.com/en/news/qlimax- ... ed-to-know


Nieuw member hier.. De timetable wordt een verrassing gehouden, wat ik zelf wel jammer/irritant vindt.

Zelf wil ik zeker Zany en The Prophet (early) niet missen, maar als het niet hoeft loop ik liefst pas omstreeks 11-12u 's avonds binnen (ben geen 16 meer).

Denken jullie dat met hen geopend wordt (gezien wat zij draaien) of verwachten jullie hen pas iets later op de avond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2022 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opening The Qreator en vervolgens Zany is wel een zekerheidje eigenlijk.
The Prophet durf ik nog niet te zeggen wegens zijn 'afscheid'. Wellicht krijgt hij een 'primetime' plek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2022 11:38 
 
Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
Opening The Qreator en vervolgens Zany is wel een zekerheidje eigenlijk.
The Prophet durf ik nog niet te zeggen wegens zijn 'afscheid'. Wellicht krijgt hij een 'primetime' plek.

Ik neem aan dat Zany opent toch? De volgorde van de lineup-poster is volgens mij altijd de volgorde van het feest. Alleen de exacte tijden worden niet bekendgemaakt (en er zitten misschien nog 1 of 2 surprise acts tussen). The Prophet is qua opbouw wel wat opmerkerlijker met early/classics direct na SZP, maar ik heb op Qlimax wel vaker classics middenin de nacht meegemaakt (bijv Wildstylez en Noisecontrollers in 2015).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2022 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had daar eigenlijk niet eens naar gekeken, ging er blind vanuit dat The Qreator wel zou openen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2022 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu is de vraag, wanneer begint het nou echt. Vanaf het moment dat de deuren zijn geopend of vanaf 2200 de eerste set? (ben zelf nooit vanaf het begin aanwezig geweest).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2022 12:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uit mijn ervaring: 21:00 deuren openen en dan vage/ambiance geluiden tot de eerste DJ komt. Dat is ergens tussen 21:30 en 22:00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2022 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

21:30, 21:45, 22:00 zijn allemaal wel al eens geweest als echte begintijd bij eerdere edities. Valt nog niet veel over te zeggen dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2022 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toevallig nog meer mensen die naar de pre party in loft arnhem gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2022 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Woensdaghakdag schreef:
Toevallig nog meer mensen die naar de pre party in loft arnhem gaan?


Zeer waarschijnlijk een busje vol begaaide Fransozen waarvan het twijfelachtig is of dat ze het GelreDome uberhaupt gaan halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2022 14:13 
 
Hardtraxx Addict

Woensdaghakdag schreef:
Toevallig nog meer mensen die naar de pre party in loft arnhem gaan?

Ga er misschien wel ff kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2022 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BroodjeKroket schreef:
Woensdaghakdag schreef:
Toevallig nog meer mensen die naar de pre party in loft arnhem gaan?


Zeer waarschijnlijk een busje vol begaaide Fransozen waarvan het twijfelachtig is of dat ze het GelreDome uberhaupt gaan halen.


Wij gaan eerst uiteten in arnhem dus zal me denk ik daarna toch infiltreren in deze groep begaaide fransozen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2022 15:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Woensdaghakdag schreef:
BroodjeKroket schreef:
Woensdaghakdag schreef:
Toevallig nog meer mensen die naar de pre party in loft arnhem gaan?


Zeer waarschijnlijk een busje vol begaaide Fransozen waarvan het twijfelachtig is of dat ze het GelreDome uberhaupt gaan halen.


Wij gaan eerst uiteten in arnhem dus zal me denk ik daarna toch infiltreren in deze groep begaaide fransozen


Een goede bodem is het halve werk! Voorafgaand aan Hard Bass en Qlimax zijn wij ook wel eens naar de Loft geweest. Niks bijzonders maar je kunt er wel lachen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2022 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Tonight, we’ll take the first step towards our reawakening. Disciples, Make sure to tune in to Q-dance Network at 20:00 CET for Qlimax The Alignment.

During The Alignment, we’ll take you on a 30-minute audiovisual trip through the realms of Qlimax The Reawakening. Embrace the frequencies during this pre-ritual and behold the visions of that what is to come this Saturday. The Alignment is free to watch, so make sure to tune in if you’re going to Qlimax.


Qlimax The Alignment is a one-time-only online experience.
You can only be part of it tonight at 20:00 CET.

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2022 16:03 
 
Hardtraxxer

Scotty018 schreef:
Woensdaghakdag schreef:
Even bidden dat zany ook next dimensional world gaat draaien


Ik denk dat je eerder Science and Religion kunt verwachten ;)


Je kunt op Zany z'n facebook post een verzoekje in de comments indienen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2022 20:10 
 
Hardtraxxer

Keelontsteking, krijg de tering :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2022 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste keer Qlimax, nog niet echt zin in of zo maar ik laat me verrassen. Zal vast top worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2022 21:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Woensdaghakdag schreef:
Toevallig nog meer mensen die naar de pre party in loft arnhem gaan?


gaan zelf van te voren uiteten in arnhem, en als er tijd over is daar even buurten :thumbsup:
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten