Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook wel nieuwsgierig naar wat Rooler draaide, gooide hij er nog een beetje gewaagd mixwerk doorheen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feest gehad :D! Stage en show waren niet "wow wow wow" maar zag er wel gewoon mooi uit. Qua drukte vond ik het prima te doen. Er was altijd wel meer dan voldoende ruimte te vinden ergens. Setjes die er voor mij bovenuit staken waren Rebelion, Act of Rage & D-Sturb en Rooler. Pluspunten voor the The Qreator die Mindcontroller draaide :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 14:16 
 
Hardtraxxer

De drukte was wel echt ruk ja, heb de halve set van zowel Zany (rij bij binnenkomst) als DBSTF (drank halen) erdoor gemist. Op Qlimax is het tussen 12 en 2 altijd heel vol, daarna is het meer verdeeld over tribunes. Maar had het idee dat het deze keer kutter was, misschien vanwege personeelstekort.

Verder wel weer een topfeest gehad. Vooral positief verrast door Sound Rush. Was van tevoren bang dat het carnaval-achtige shit gingn worden maar dit waren gewoon alleen maar vette melodieuze platen en dan nog het anthem van Noiseconttollers (L) Vette sfeer linksvoor uiteraard, ook achterin op de decks ging het goed tekeer tijdens bijv SZP.

Het podium zag er weer mooi uit, je had vanuit verschillende hoeken een soort kijkdooseffect. Maar het was inderdaad net wat minder speciaal en indrukwekkend. Laatste keer voor mij was 2018 en toen was het podium bij elke act weer helemaal anders, deze keer minder variatie volgens mij.

Er werd trouwens echt een hele vette remix van Lose My Mind gedraaid, vooral tweede climax klonk zo dik. Was dat bij SZP..? Weet het ff niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 15:02 
 
Hardtraxxer

Ik vind het echt ontzettend jammer dat de euforische hardstyle begint uit te sterven. Minder enthousiasme voor euforische feestjes, een harde schreeuw om meer raw. De dag na Qlimax en dagen na Defqon stond Hardtraxx altijd vol met reports over het feest en vooral nieuwe tracks uit de stream geknipt. Vandaag de dag helemaal niks aan nieuwe tracks geüpload -.-

Ik heb zelf tot en met Ran-D zitten kijken. De tracks waar hij mee eindigde, dat mag van mij ook rond een uur of 4-5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 15:15 
 
Hardtraxxer

Zo, wat ben ik blij dat ik niet ben gegaan. Dit leek 2015/2017 niveau stage, alleen dan met nog wat slechtere muziek. Eerste vrijwillige qlimax skip sinds 7 jaar en de juiste gok. Terwijl dit DE avond van het jaar was sinds een jaar of 10 geleden. Devin wild zag er wel tof uit. Hardstyle mag van mij wel deze trance stijl op gaan met nog net wat meer melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Temple of light was slechter kwa stage maar deze komt op een goeie tweede plek.
In het begin stond die bol die naar beneden kwam ook nog in de fik xd
Ga hiervoor volgend jaar niet weer 100 euro betalen. Tenzij het hele feest raw wordt dan denk ik er
Nog een x over na
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RikxMusic schreef:
Zo, wat ben ik blij dat ik niet ben gegaan. Dit leek 2015/2017 niveau stage, alleen dan met nog wat slechtere muziek. Eerste vrijwillige qlimax skip sinds 7 jaar en de juiste gok. Terwijl dit DE avond van het jaar was sinds een jaar of 10 geleden. Devin wild zag er wel tof uit. Hardstyle mag van mij wel deze trance stijl op gaan met nog net wat meer melodie.


2015 was voo rmij één van de vetste Qlimax stages door dat grote led scherm, misschien niet zo'n bouwwerk, maar wat ze er mee deden vond ik echt mega vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 16:06 
 
Hardtraxx Crew

RTM93 schreef:
MYTZE schreef:
Die laatste plaat van Devin Wild :drool: :worship: Hoop dat ie volgend jaar gewoon normaal op de lineup staat.

Laatste plaat, laat mij raden: Scorpio? :drool:

Nee, was een compleet nieuwe track :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

MYTZE schreef:
RTM93 schreef:
MYTZE schreef:
Die laatste plaat van Devin Wild :drool: :worship: Hoop dat ie volgend jaar gewoon normaal op de lineup staat.

Laatste plaat, laat mij raden: Scorpio? :drool:

Nee, was een compleet nieuwe track :P

Heeft hij scorpio wel gedraaid dan?
Ik heb hem gisteren bij spectrum voor het eerst live gehoord.

Dat soort uitstapjes mag hij vaker doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Heeft hij scorpio wel gedraaid dan?
Ik heb hem gisteren bij spectrum voor het eerst live gehoord.

Dat soort uitstapjes mag hij vaker doen.


Ja :P, en dit soort uitstapjes is toch juist hetgeen wat hij al een hele tijd doet haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 16:25 
 
Hardtraxx Newbie

Ltmbr schreef:
Er werd trouwens echt een hele vette remix van Lose My Mind gedraaid, vooral tweede climax klonk zo dik. Was dat bij SZP..? Weet het ff niet meer.


Zeker dit was bij SZP
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 16:31 
 
Hardtraxxer

poekiepoes12 schreef:
De dag na Qlimax en dagen na Defqon stond Hardtraxx altijd vol met reports over het feest en vooral nieuwe tracks uit de stream geknipt. Vandaag de dag helemaal niks aan nieuwe tracks geüpload -.-
.


Ff Emre bellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

Emre was bij spectrum. Die man is verstandig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
RTM93 schreef:
Heeft hij scorpio wel gedraaid dan?
Ik heb hem gisteren bij spectrum voor het eerst live gehoord.

Dat soort uitstapjes mag hij vaker doen.


Ja :P, en dit soort uitstapjes is toch juist hetgeen wat hij al een hele tijd doet haha.

Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik hem totaal niet volg en ik hem associeer met tracks uit zijn 2016-19 era.

Ik heb dus wat in te halen zeg jij.. ik zal deze week eens wat meer werk van hem aanzetten. Recenter werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 17:16 
 
Hardtraxxer

MYTZE schreef:
RTM93 schreef:
MYTZE schreef:
Die laatste plaat van Devin Wild :drool: :worship: Hoop dat ie volgend jaar gewoon normaal op de lineup staat.

Laatste plaat, laat mij raden: Scorpio? :drool:

Nee, was een compleet nieuwe track :P

Thanks voor het uploaden van de nieuwe plaotjes. Heb ik toch nog een beetje Qlimax feeling :thumbup: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima vermaakt op dit feest. Al moet ik zeggen dat dit wel mijn minste qlimax was. Ben blij dat ik voor €75 mijn ticket op TS heb gehaald. Dit was geen €100 waard. Volgend jaar wss niet aanwezig.

- De aankleding / stage was gewoon niet bijzonder. Zoals hier werd gezegd niveau 2015 en 2017. Laat dit nou juist het gene zijn waarom ik voor een Qlimax meer geld wil neerleggen. Als het alleen om de setjes gaat kan ik ook voor €50 een prima feest pakken. Het leek meer op een Hard Bass stage ipv een echte unieke Qlimax stage ala 2013, 2014, 2016 of 2018.

++++ Setjes van Zany, Creator, DBSTFN, Vertile, Rooler sprongen er naar mijn idee bovenuit
+ Sound Rush, Ran-D, D-Sturb en AoR, Rebelion, eerste half uur van Sefa waren prima te vermaken
+ Ruimte en temperatuur. Veel achteraan gestaan.
- - - - Devin Wild gemist. Toch een nadeel van geen timetable en suprise sets van een kwartier.
- - Setje SZP voelde niet samenhangend ofzo, draaide een edit van Lose my mind?
- The Prophet heb ik gewoon niks mee maar een dikverdiend afscheid is het zeker.
- Uptempo kicks van Rebelion ... 1 plaat oké maar dit was voor mij te veel. Aan het publiek te horen behoor ik tot de minderheid.
- Reignite remix van DBSTFN, die nieuwe melo klonk nergens naar. Het origineel is voor mij een legendarische plaat dat alles behalve een remix nodig had. 1e matige plaat in jaren van ze.
- Het viel op dat meermaals platen 2x gedraaid werden (The Clock kan ik me nog voor de geest halen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

Devin Wild, holy shit. Dat was echt abnormaal. Bizarre show ook met die lasers
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 19:59 
 
Hardtraxx Newbie

Elektrify schreef:
- Het viel op dat meermaals platen 2x gedraaid werden (The Clock kan ik me nog voor de geest halen)


Klopt, en dat waren dan nog tenminste 2 verschillende edits, dus dat zou je eventueel nog door de vingers kunnen zien. Live Fast Die Young en Feel It werden ook 2x gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 20:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Devin Wild, holy shit. Dat was echt abnormaal.


Mocht wat langer duren voor mij :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 20:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DefThom1 schreef:
Elektrify schreef:
- Het viel op dat meermaals platen 2x gedraaid werden (The Clock kan ik me nog voor de geest halen)


Klopt, en dat waren dan nog tenminste 2 verschillende edits, dus dat zou je eventueel nog door de vingers kunnen zien. Live Fast Die Young en Feel It werden ook 2x gedraaid.


Volgens mij ook nog Simulation gehoord bij zowel Vertile als Rebelion
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klopt idd allemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 20:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geen daverende Qlimax. Stage heel erg karig, rij fouilleren was 45min en voor mij stond er wat te veel herrie gepland allemaal. Zoals hierboven al werd aangegeven ook erg onnodig om rond 3 al met uptempo aan te komen zetten. Ik vond juist het opbouwende concept van Qlimax supervet altijd.

Had graag ipv Rebellion EN Rooler iets anders gezien: B-Front, Voidax, Adaro of iets. Van dat geneuzel met Sefa begrijp ik echt helemaal niets. Als je van mening bent dat er niemand anders draaibare hardcore uitbrengt plan dan gewoon een Angerfist classic (live) setje in. Kun je daarna altijd nog het wonderkind voor een half uurtje aan laten rukken.

Hoop dat het een logisch gevolg van corona was en dat het volgend jaar wel weer top is.

Oh ja: Devin Wild :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2022 20:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

+++ The Qreator :thumbsup:
++ Zany, DBSTF, Devin Wild
+ De andere sets op de eerste helft van de avond waren te pruimen
+ Aankleding: op meerdere plaatsen dingen opgehangen, vaak bewegende delen
+ Verkleding artiesten zag cool uit
+ Gelredome, blijft prettige locatie met veel voorzieningen en voldoende aanbod van eten/drinken
+ Ruimte
+ Showelementen, blijft vet af en toe die mysterieuze acts tussendoor, maar zou natuurlijk nóg vaker kunnen
+/- Stage (specifiek de achtergrond achter de artiest, niet de rest) deed meer denken aan Hard Bass. Maar wellicht ben ik ook te verwend geworden op andere edities van Qlimax. Ik vond het wel beter dan 2017
+/- aangezien b-front toch al verkleed was voor bij sound rush (vette track trouwens) had hij wel ff een setje mogen draaien :drool:
- Rebelion, wtf zijn die kicks joh
- van veel sets muzikaal niet echt dat mysterieuze "Qlimax gevoel", hadden sets op ieder feest kunnen zijn
- moderne hardstyle geeft me toch niet in alle sets het gevoel dat ik krijg van de hardstyle waardoor ik hardstyle ben gaan luisteren. Misschien hedendaagse (hard)techno feestjes eens een kans geven, klinkt bijna naar early hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2022 10:06 
 
Hardtraxx Newbie

Op zich wel leuk om ook mijn reactie te plaatsen. Ik had veel positieve punten, maar ook redelijk veel negatieve punten.

Allereest eens met de rest: Zany en The Qreator hele dikke +. Erg lekker
Ook vond ik de stijl van The Prophet er heerlijk tussen passen.
Het aandeel RAW vond ik uiteindelijk een stuk minder dan verwacht, wat ook een dikke + is.

Ik vond de stage een beetje dubbel: erg vet dat die ontzettende constructie ineens ging bewegen. En leuke effecten die 'onzichtbare' LED-wall. Dat is een mooie technische ontwikkeling die nog veel meer aan moet kunnen in de toekomst. Die dubbele LED-scherm in dat beweegbare deel gaf ook leuke effecten.

Verder:
Sound Rush: dikke -. Ik heb er niks mee, maarja voor ieder wat wils.
DBSTF: Heel vet!
Ran-D: De intro was vet, verder heb ik er qua muziekstijl niet zo veel mee. Vind het maar saai. Maar goed, kun je ook op feesten.
SZP: Ik vind die kicks vreselijk. Je kunt er gewoon niet lekker op losgaan. Ze strooien maar wat kicks in het rond. Erg onsamenhangend.
The Prophet: Dikke +, mooi afscheid.
Devin Wild: Vreselijk. Ik snap niet wat mensen erin zien. Erg jammer. Zal wel smaak zijn.
Vertile: Upcoming maar ik weet niet wat ik ervan vind: die harde kicks komen zo ontzettend plotseling en hangen niet samen met de melodie. Maar zal ook wel smaak zijn.
Rebelion: Altijd al fan van geweest, dus heerlijk!
D-Sturb + Act of Rage: Ook heerlijk
Rooler: Leuke hype, maar mocht wel wat uurtjes eerder qua stijl. Had ze liever voor D sturb of misschien wel voor Rebelion verwacht qua raw

Sefa: Vreselijkste set van de avond. Het laatste half uur moet gewoon snoeiharde vreselijke hardcore zijn. Al dat rennen en gedoe naar het publiek was totaal onnodig. Leuk die hype voor hem, maar vreselijke afsluiter van de avond.

Al met al had ik door de line up nog meer raw verwacht. Ik ben er niet zo van, dus voor mij was het perfect qua harde stijlen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2022 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Markm93 schreef:
Devind Wild: Vreselijk. Ik snap niet wat mensen erin zien. Erg jammer. Zal wel smaak zijn.


Jij kunt een e-mail verwachten!
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten