Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2022 11:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het bomt me niet eens dat het uptempo is, al zou het gewone hardcore zijn, het is gewoon irritant hoe elke set tegenwoordig zijn eigen showtje is met openingsplaten, gewone platen en dan nog eens 10 minuten hardcore, in plaats van dat je een avond in het geheel opbouwt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2022 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
ULTIMO schreef:
Kaarten ook verkocht, zoveel raw is niks (meer) voor mij. :(


Kan dit jaar niet maar moet ook zeggen dat dit voor mij ook het geval is. Is geloof ik ook vrij ongehoord dat je 2 weken voor Qlimax nog tickets kunt halen. Zany tot D-block & S-te-fan "rustigere" hardstyle en dan 7 acts hard is voor mij veeeel te veel. Ik snap wel dat het niet elk jaar zoals Qlimax 2016 kan zijn (toen was het pas vanaf 4 uur hard) maar vanaf bijv. 1 uur hard is voor mij te vroeg. En snap wel dat er tegenwoordig meer roep om Raw is maar klaarblijkelijk is dit ook niet de winnende combinatie qua line-up als je 2 weken voor het grootste indoor hardstyle event nog tickets kunt halen.

Edit: Oja kats, dat het nu 's nachts is dat is voor mij ook totaal geen toevoeging. Overdag was ideaal geweest.


Klaarblijkelijk is de prijs gewoon te hoog. Zet je er volgend jaar kermis hardstyle neer met deze prijzen gaat het waarschijnlijk ook niet uitverkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2022 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Ik verbaas me wel enigszins over hoe vaak ik 'te veel raw' lees. Zal daar gelijk bij zeggen dat ik de lineup ook niet heel sterk vind hoor. Maar Ran-D, Sub Zero Project en The Prophet zijn toch helemaal niet raw meer te noemen tegenwoordig? Vanaf Rebelion snap ik het, maar dan heb je het over drie uit 11 slots op de timetable die onder raw vallen (even uitgaande van geen extra surprise acts). Zo veel is dat toch niet?


Ran-D is niet echt raw idd, maar kan daarnaast ook geen enkele plaat op noemen waar ik enthousiast van word.
Sub Zero Project is een heel eigen ding, maar je moet er maar van houden (maar toch wel veelal lompe kicks en weinig melo)
The Prophet zou ook geen melodieus festijn worden, die zou wel een soort tribute aan z'n carriere draaien.

Het is dan misschien niet persé raw, maar het heeft ook bar weinig met wat Qlimax magisch maakt te maken. Dan zou ik daar aar nog liever een paar écht euforische namen neerzetten dan dit.

Ik ben best een trouwe Qlimax bezoeker geweest alle jaren, maar ik wil bij Qlimax wel iets anders zien dan grotendeels wat er nu op de lineup staat. En dan doel ik vooral op de namen hierboven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2022 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Wenzel schreef:
ULTIMO schreef:
Kaarten ook verkocht, zoveel raw is niks (meer) voor mij. :(


Kan dit jaar niet maar moet ook zeggen dat dit voor mij ook het geval is. Is geloof ik ook vrij ongehoord dat je 2 weken voor Qlimax nog tickets kunt halen. Zany tot D-block & S-te-fan "rustigere" hardstyle en dan 7 acts hard is voor mij veeeel te veel. Ik snap wel dat het niet elk jaar zoals Qlimax 2016 kan zijn (toen was het pas vanaf 4 uur hard) maar vanaf bijv. 1 uur hard is voor mij te vroeg. En snap wel dat er tegenwoordig meer roep om Raw is maar klaarblijkelijk is dit ook niet de winnende combinatie qua line-up als je 2 weken voor het grootste indoor hardstyle event nog tickets kunt halen.

Edit: Oja kats, dat het nu 's nachts is dat is voor mij ook totaal geen toevoeging. Overdag was ideaal geweest.


Klaarblijkelijk is de prijs gewoon te hoog. Zet je er volgend jaar kermis hardstyle neer met deze prijzen gaat het waarschijnlijk ook niet uitverkopen.


Prijs én line-up zijn samen iig niet goed genoeg om het uit te verkopen. Het één beïnvloed het ander: Als je grotendeels raw op de line-up zet dan concurreer je als Qlimax ook met allemaal Raw-feestjes die slechts een schijntje van de Qlimax-ticket kosten. Waarom zou ik 95 euro voor een Qlimax ticket betalen als ik voor dat geld 3 tickets voor verschillende rawfeestjes kan halen? Ik betaalde voorheen graag dit grote bedrag omdat op Qlimax the best of the best stond, een avond met opbouw van classics naar euforisch en met als afsluiter hardcore. Iets wat je tegenwoordig maar zelden ziet. Als het voor mij en voor veel andere lui veel van het zelfde in de line-up is dan ga ik daar niet bijna 100 euro voor betalen. Daarnaast zal Q-dance de prijs sowieso niet verlagen en was het de laatste edities toen het sneller uitverkocht ook respectievelijk 85 en 89 euro,.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2022 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik neem toch aan dat je voornamelijk naar Qlimax gaat voor de show. Leuk die 10 andere kleine raw feestjes maar daar vind je niet een show en spektakel als dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2022 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik neem toch aan dat je voornamelijk naar Qlimax gaat voor de show. Leuk die 10 andere kleine raw feestjes maar daar vind je niet een show en spektakel als dit.


Ik ga zeker voor de show en ben dan zelfs bereid om de line-up door de vingers te zien maar dat lukt mij dit jaar niet. Ik denk ook niet dat die show de meerprijs van 60/70 euro voor veel raw-fans goedmaakt maar dat is slechts een aanname/gebasseerd op alle lui uit onze groep die veel feestjes gaan maar qlimax te duur vinden. 2018 en 2019 vond ik het ook niet geweldig qua line-up maar dit jaar is voor mij de minste line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2022 14:45 
 
Hardtraxxer

Alles klinkt tegenwoordig sowieso rauwer en harder dan een paar jaar geleden. Zelfs melodieuze acts als DBSTF of Sound Rush bouwen hun platen op met 2 midintro's die uitsluitend gemaakt zijn om kicks in de etalage zetten, met daarna nog even kort aandacht voor de climax. De oudere opbouw ga je wss alleen nog horen bij Zany, The Qreator en The Prophet.

Ik ben op zich ook wel weer benieuwd hoe die nieuwere muziek er op Qlimax uit gaat zien. Ik was er voor het laatst in 2018, toen die blinde focus op kicks er in mijn beleving een stuk minder was. Een show met vette synths en pakkende melodieën lijkt me beter werken dan puur met droge klappen, maar we zullen zien. Ik klaag sowieso niet, want ik vind Rooler bijv ook gewoon heel lijp. Sefa kijk ik nog wel ff vanaf de tribune ofzo, die muziek kan me geen reet schelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2022 15:20 
 
Hardtraxxer

Ik ben heel benieuwd, ik vind de line up op het eerste gezicht ook niet te 'raw'. Al heb ik wel heel erg moeten wennen aan de hardstyle van 'tegenwoordig' T/m Sub Zero Project is het nog niet echt RAW toch, en Rooler vind ik eigenlijk wel erg gaaf. We gaan het zien!

Feit is inderdaad wel dat de kicks sowieso bij alles wel veranderd is in de laatste jaren. Daar moest ik wel even aan wennen. Desondanks vond ik het op bijvoorbeeld Defqon allemaal toch wel erg gaaf. (En misschien wil ik het ook wel graag mooi vinden, dat kan ook nog)

Ik ben in ieder geval erg benieuwd hoe het er allemaal uit gaan zien op Qlimax, we stellen ons er gewoon voor open en hopen dat het een mooie editie wordt. Ik was er zelf voor het laatst bij in 2009, en op Defqon was ik voor het laatts op Almere strand geweest, en vond het nu in 22 weer geweldig. Hopelijk is het nu weer zo.. Eerder weggaan kan altijd, maar dat is niet de insteek :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2022 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste hint is gegeven:

THE SHADOW HOLD THE TRUTH
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2022 19:08 
 
Hardtraxx Newbie

Woensdaghakdag schreef:
Twee hints gegeven op instagram:

THE SHADOWS
THE TRUTH


Volgens mij is het 1 hint, ze zeggen daartussen 3x hold.

The Shadow Hold The Truth

Je bent me te snel af je corrigeert je zelf al :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2022 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skipper schreef:
Woensdaghakdag schreef:
Twee hints gegeven op instagram:

THE SHADOWS
THE TRUTH


Volgens mij is het 1 hint, ze zeggen daartussen 3x hold.

The Shadow Hold The Truth


Klopt kwam ik naderhand ook achter
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2022 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skipper schreef:
Woensdaghakdag schreef:
Twee hints gegeven op instagram:

THE SHADOWS
THE TRUTH


Volgens mij is het 1 hint, ze zeggen daartussen 3x hold.

The Shadow Hold The Truth

Je bent met te snel af je corrigeert je zelf al :lol:


We zijn er rete vlug bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2022 10:45 
 
Hardtraxxer

Dat filmpje op insta gaat snel, je moet bijna stills maken en het alfabet ernaast houden.
Zou het gaan om shadowpriests? Dus toch suprise acts?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2022 22:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nieuwe hint:
COMPLETE THE RITE
OPEN THE EYE
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2022 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het verbaasd mij eigenlijk hoeveel mensen het te rauw vinden.
Valt best mee want ik verwacht dat Zany classics draait en The Qreator ook blijft hangen op classics/euforisch nieuw. Dan heb je Sound Rush nog, goed die gaan dit jaar ook een tandje harder maar hebben veel euforisch werk plus AOC tracks. Dan heb je nog DBSTF, niet raw maar wel lekkere harde stijl. Vervolgens Ran-D die ik al jaren meer een pop kant vind hebben. Veel mee zing tracks iig.

Daarna heb je 5 rauwe acts met potentieel nog een surprise act (gok iets na DBSTF)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2022 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Het verbaasd mij eigenlijk hoeveel mensen het te rauw vinden.
Valt best mee want ik verwacht dat Zany classics draait en The Qreator ook blijft hangen op classics/euforisch nieuw. Dan heb je Sound Rush nog, goed die gaan dit jaar ook een tandje harder maar hebben veel euforisch werk plus AOC tracks. Dan heb je nog DBSTF, niet raw maar wel lekkere harde stijl. Vervolgens Ran-D die ik al jaren meer een pop kant vind hebben. Veel mee zing tracks iig.

Daarna heb je 5 rauwe acts met potentieel nog een surprise act (gok iets na DBSTF)


Ik heb weinig tot niets met Sound Rush en the Prophet dus dan blijven er maar 3 leuke acts over want vanaf Ran-D trekt het me echt niet meer.
Het is ook mijn persoonlijke mening hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 11:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Men al een beetje hyped? Wel een lichtelijk trein probleem richting utrecht wat voor gok ik veel ophoping gaat zorgen helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hype aanwezig. Eindelijk weer de tempel bezoeken na lange tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 17:42 
 
Hardtraxx Newbie

Gisteren even langs het Gelredome gereden en daar was men al bezig met de opbouw, sindsdien zwaar gehyped! De 'Rawheid' van de line-up vind ik trouwens ook nog wel meevallen. Bij qlimax 2019 was het imo erger, toen stonden b-front, ran-d, d-sturb, rejecta , RR en Miss k8 achter elkaar. Grappige is dat ik niet zoveel met raw heb, maar die avond mij het meest vermaakte op Rejecta en RR, omdat de sfeer toen erg goed was.

Ieder jaar is er wel wat op de line-up aan te merken, maar is het uiteindelijk gewoon een geweldig vette show. Meen me ook te herinneren dat er voor Dediqated veel negatieve geluiden op het internet waren (lege zaal, hitjesparade), en dat het uiteindelijk een van de vetste Q-feestjes ooit bleek.

Anyway, ik kijk er enorm naar uit! Ben blij met de variatie op de line-up, waar wie weet nog wel 1 of 2 toffe surprise acts bij komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 19:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier begint de hype ook te komen. :D Vind de lineup best prima op een act of rage na. Sinds Qlimax 2019 is dit vgm ook weer mijn eerste nachtfeest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hype is zeker aanwezig! Nieuwe hint is ‘We gaan allemaal duiken in het onbekende’
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 22:52 
 
Hardtraxxer

Woensdaghakdag schreef:
Hype is zeker aanwezig! Nieuwe hint is ‘We gaan allemaal duiken in het onbekende’

Moest direct denken aan the Unknown van Frontliner en Wildstylez qua lyrics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 23:20 
 
Hardtraxx Newbie

Woeeehoeeee. Laatste keer qlimax voor mij was 2017. Altijd genoten van de show en het feest. De hype begint hier zeker te op komen. Iemand al een idee wat de hints inhouden? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 00:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De hype begint hier ook steeds meer te komen. Langs de Gelredome rijden en de tenten al zien staan brengt toch weer die kriebels naar boven die we de afgelopen 3 jaar gemist hebben. Ook de hints die wijzen op iets van een surprise act en The Alignment op donderdag dragen daaraan bij.

Ik ben wel echt benieuwd waar Q mee gaat komen qua stage en show!

Frontliner vs Wildstylez als surprise act teken ik voor. Al zie ik zelf eerder iets als Devin Wild vs Vertile Gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 08:12 
 
Hardtraxx Addict

David_ schreef:
De hype begint hier ook steeds meer te komen. Langs de Gelredome rijden en de tenten al zien staan brengt toch weer die kriebels naar boven die we de afgelopen 3 jaar gemist hebben. Ook de hints die wijzen op iets van een surprise act en The Alignment op donderdag dragen daaraan bij.

Ik ben wel echt benieuwd waar Q mee gaat komen qua stage en show!

Frontliner vs Wildstylez als surprise act teken ik voor. Al zie ik zelf eerder iets als Devin Wild vs Vertile Gebeuren.

Lijkt me in ieder geval dat ze de stage van 2021 gewoon gebruiken.
Die stond al zo goed als overeind toen alles weer opslot ging..
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten