Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 12:54 
 
Hardtraxxer

Met nog een week of 3 te gaan, is Q-Dance dit feest zelf ook (nog) niet echt aan het hypen, of wel?
Komt genoeg voorbij over aftermovie XQ Holland, XQ Rebelion etc, maar ik vind het nog best stilletjes omtrent Qlimax? (nu heeft deze oude l*l alleen FB, dus misschien ligt t daar aan? ) krijg wel constant mailtjes dat ik nog kaarten kan kopen (die ik al lang en breed heb xd ) En mails over merchandise.

Desalniettemin, wij hebben er zin in! :beer: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MaartenV schreef:
Met nog een week of 3 te gaan, is Q-Dance dit feest zelf ook (nog) niet echt aan het hypen, of wel?
Komt genoeg voorbij over aftermovie XQ Holland, XQ Rebelion etc, maar ik vind het nog best stilletjes omtrent Qlimax? (nu heeft deze oude l*l alleen FB, dus misschien ligt t daar aan? ) krijg wel constant mailtjes dat ik nog kaarten kan kopen (die ik al lang en breed heb xd ) En mails over merchandise.

Desalniettemin, wij hebben er zin in! :beer: :bomb:


Omdat de Qlimax kaartverkoop al voor 99% de deur uit is en XQ Rebelion net pas gestart is, logisch toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 14:03 
 
Hardtraxxer

Ooh jawel dat is zeker wel logisch, maar naar mijn idee wordt in de aanloop naar Qlimax altijd veel meer al een verhaal gepromoot ofzo. Voor de kaarten hoeven ze het inderdaad niet meer te doen dat klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 14:08 
 
Hardtraxxer

Eens, een nieuw anthem was fijn geweest om ernaar toe te werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 14:55 
 
Organisator
Avatar gebruiker

MaartenV schreef:
Ooh jawel dat is zeker wel logisch, maar naar mijn idee wordt in de aanloop naar Qlimax altijd veel meer al een verhaal gepromoot ofzo. Voor de kaarten hoeven ze het inderdaad niet meer te doen dat klopt.

Er komt nog een groot online moment aan, meer info volgt snel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook al zijn de platen nu bijna twee jaar oud, hoop ik echt dat er nog wat gedaan wordt met ‘The Source’ live op het podium.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 17:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
Ook al zijn de platen nu bijna twee jaar oud, hoop ik echt dat er nog wat gedaan wordt met ‘The Source’ live op het podium.


Pfoe ja inderdaad! Stuk voor stuk echt hele dikke platen, alleen jammer dat alleen SZP aanwezig is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2022 10:30 
 
Hardtraxxer

Q-dance schreef:
MaartenV schreef:
Ooh jawel dat is zeker wel logisch, maar naar mijn idee wordt in de aanloop naar Qlimax altijd veel meer al een verhaal gepromoot ofzo. Voor de kaarten hoeven ze het inderdaad niet meer te doen dat klopt.

Er komt nog een groot online moment aan, meer info volgt snel ;)


Mooi, ik ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2022 06:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MaartenV schreef:
Ooh jawel dat is zeker wel logisch, maar naar mijn idee wordt in de aanloop naar Qlimax altijd veel meer al een verhaal gepromoot ofzo. Voor de kaarten hoeven ze het inderdaad niet meer te doen dat klopt.


T is zeker stil rondom Qlimax. Eerder had je nog dat de line-up per artiest werd bekend gemaakt op verschillende dagen. Daarom leefde het ook veel meer en was er een grotere hype naar het aanloop van het feest toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2022 07:51 
 
Hardtraxx Addict

Martin Waus schreef:
MaartenV schreef:
Ooh jawel dat is zeker wel logisch, maar naar mijn idee wordt in de aanloop naar Qlimax altijd veel meer al een verhaal gepromoot ofzo. Voor de kaarten hoeven ze het inderdaad niet meer te doen dat klopt.


T is zeker stil rondom Qlimax. Eerder had je nog dat de line-up per artiest werd bekend gemaakt op verschillende dagen. Daarom leefde het ook veel meer en was er een grotere hype naar het aanloop van het feest toe

Deze is natuurlijk al bekend
Maar er wordt zeker weinig tot geen hype gecreëerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2022 10:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Media en marketing materiaal wat Qlimax normaal als reclame doet is verder ook niet goedkoop, dus dat zal er wel aan bijdragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2022 10:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook maar eens een gooi gedaan naar de timetable. Zou verwachten dat het zoiets wordt! Nog steeds aan het duimen dat ze Vertile en vooral Devin Wild gewoon op de lineup zetten. Als ik die Exhale EP in de Gelredome hoor met die show erbij zit ik denk ik tegen het plafond aan :drool:

21:30 Zany
22:30 The Qreator
23:00 Sound Rush
00:00 D-Block & S-te-Fan
01:00 Ran-D
02:00 Sub Zero Project
02:45 Devin Wild
03:00 DJ The Prophet
03:30 Rebelion
04:15 Vertile
04:30 D-Sturb & Act of Rage
05:30 Rooler
06:15 Sefa
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2022 15:12 
 
Hardtraxxer

Toch de kaarten naar ticketswap. Teleurgesteld in de line up wat veel te veel RAW is. Als er een surprise act als Project on en B-frontliner nou een zeker was, dan was ik zeker gegaan, maar weinig vertrouwen dat 1 van deze 2 er zullen staan als surprise. Tevens wat ook zwaar weegt is dat het terug is gegaan naar een nacht feest. Ongetwijfeld zal het voor het publiek dat RAW een warm hart toedraagt een mooi feest worden. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2022 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop echt dat Devin Wild hier alsnog staat. De Exhale EP door het Gelredome :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2022 10:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Ook maar eens een gooi gedaan naar de timetable. Zou verwachten dat het zoiets wordt! Nog steeds aan het duimen dat ze Vertile en vooral Devin Wild gewoon op de lineup zetten. Als ik die Exhale EP in de Gelredome hoor met die show erbij zit ik denk ik tegen het plafond aan :drool:

21:30 Zany
22:30 The Qreator
23:00 Sound Rush
00:00 D-Block & S-te-Fan
01:00 Ran-D
02:00 Sub Zero Project
02:45 Devin Wild
03:00 DJ The Prophet
03:30 Rebelion
04:15 Vertile
04:30 D-Sturb & Act of Rage
05:30 Rooler
06:15 Sefa


Zou wel mooi zijn indd als een vertile en Devin Wild er bij komen maar verwacht het niet! :)
Maar overigens wel de timetable die ik verwacht! :) al denk ik dat rooler wellicht wel voor D-Strub en Act of Rage komt! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2022 10:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
al denk ik dat rooler wellicht wel voor D-Sturb en Act of Rage komt! :)

Afbeelding

Aristo schreef:
Volgorde van draaien is toch wel altijd hetzelfde zoals de lineup gepresenteerd is? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2022 11:49 
 
Hardtraxx Addict

Sven-O schreef:
TkTT schreef:
al denk ik dat rooler wellicht wel voor D-Sturb en Act of Rage komt! :)

Aristo schreef:
Volgorde van draaien is toch wel altijd hetzelfde zoals de lineup gepresenteerd is? :huh:

Afbeelding

En toch is het in 99% van de gevallen zo bij Qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2022 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat lekker Miwer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2022 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten ook verkocht, zoveel raw is niks (meer) voor mij. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2022 10:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Kaarten ook verkocht, zoveel raw is niks (meer) voor mij. :(


Kan dit jaar niet maar moet ook zeggen dat dit voor mij ook het geval is. Is geloof ik ook vrij ongehoord dat je 2 weken voor Qlimax nog tickets kunt halen. Zany tot D-block & S-te-fan "rustigere" hardstyle en dan 7 acts hard is voor mij veeeel te veel. Ik snap wel dat het niet elk jaar zoals Qlimax 2016 kan zijn (toen was het pas vanaf 4 uur hard) maar vanaf bijv. 1 uur hard is voor mij te vroeg. En snap wel dat er tegenwoordig meer roep om Raw is maar klaarblijkelijk is dit ook niet de winnende combinatie qua line-up als je 2 weken voor het grootste indoor hardstyle event nog tickets kunt halen.

Edit: Oja kats, dat het nu 's nachts is dat is voor mij ook totaal geen toevoeging. Overdag was ideaal geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2022 10:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Kaarten ook verkocht, zoveel raw is niks (meer) voor mij. :(

Jup hier ook. De line-up is veel te raw en dat het terug is gegaan naar 's nachts maakt het voor mij een no-go.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2022 11:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik verbaas me wel enigszins over hoe vaak ik 'te veel raw' lees. Zal daar gelijk bij zeggen dat ik de lineup ook niet heel sterk vind hoor. Maar Ran-D, Sub Zero Project en The Prophet zijn toch helemaal niet raw meer te noemen tegenwoordig? Vanaf Rebelion snap ik het, maar dan heb je het over drie uit 11 slots op de timetable die onder raw vallen (even uitgaande van geen extra surprise acts). Zo veel is dat toch niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2022 11:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Ik verbaas me wel enigszins over hoe vaak ik 'te veel raw' lees. Zal daar gelijk bij zeggen dat ik de lineup ook niet heel sterk vind hoor. Maar Ran-D, Sub Zero Project en The Prophet zijn toch helemaal niet raw meer te noemen tegenwoordig? Vanaf Rebelion snap ik het, maar dan heb je het over drie uit 11 slots op de timetable die onder raw vallen (even uitgaande van geen extra surprise acts). Zo veel is dat toch niet?


Voor mij wel. Rooler, Act of Rage enzo zijn nóg harder maar dat maakt de acts die imo ook hard zijn niet ineens zachter. Ik ga er vanuit dat Sub Zero Project ook vol gas gaat, Ran-D iets minder maar die gaat ook geen Colors draaien. De verhouding van weleer - hoe logisch ook - is gewoon zoek. Waar je vroeger het laatste kwart of 1/3 hard had is nu het eerste kwart of 1/3 rustigere hardstyle. Ik vond het juist altijd vet als je een andere opbouw had in het feest.

Case in point bijv Qlimax 2016:

21:30 - 23:00: Tuneboy
23:00 - 00:00: Audiotricz
00:00 - 00:30: Brennan Heart
00:30 - 01:00: Blademasterz
01:00 - 02:00: Coone
02:00 - 02:50: Project One · live
02:50 - 04:00: Bass Modulators
04:00 - 05:00: Frequencerz
05:00 - 05:30: Ran-D
05:30 - 06:15: B-Front
06:15 - 07:00: Angerfist

Qlimax 2022 eventueel:

Zany
The Qreator
Sound Rush
D-Block & S-te-Fan
Ran-D
Sub Zero Project
DJ The Prophet
Rebelion
D-Sturb & Act of Rage
Rooler
Sefa

Nogmaals: hoe begrijpelijk ook is dit voor veel lui hier blijkbaar echt een te groot verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2022 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd hoeveel sets op +180 bpm gaan eindigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2022 11:42 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Ben benieuwd hoeveel sets op +180 bpm gaan eindigen.


Op Zany na, alles waarschijnlijk. Want je bent tegenwoordig geen goede DJ meer als je afsluit met troep
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten