Heel apart om drie Hardcore acts neer te zetten als de 'RAW Hardstyle' juis zo'n enorme hype is op dit moment. Verder ben ik heel erg blij met Crypsis, omdat hij toch altijd wel dikke sets neer zet en ook vaak op mainstages (Defqon, Decibel bijvoorbeeld) gewoon een diverse platenkeuze aanhoudt en nog wel eens lekker 'hard' wil draaien. Verder staat Headhunterz me echt niet aan, omdat ik niet naar Qlimax ga om house te luisteren (was toen op Defqon 2009 ook al een ramp i.m.o.), maar ik laat me graag verrassen. En het hoeft natuurlijk geen House te zijn, maar dat is wel zijn ding de laatste tijd, dus ik vermoed het wel. Een P1 setje zou natuurlijk mega baas zijn, maar dat verwacht ik niet. Is het eigenlijk bevestigd dat er een special guest komt en dat dit Wildstylez is, of alleen speculatie? Anders verwacht ik namelijk eerder iemand uit de 'House' scene (W&W, Martin Garrix o.i.d.) en wordt het gewoon iets in de trant van The Opposits die bij Coone kwamen mee doen. Hopelijk krijgen we bij Frontliner niet een uur durende megamix van enkel eigen tracks. Verder is Noisecontrollers altijd vet vind ik en ben ik blij dat Technoboy er staat, want die wilt nog wel eens wat oudere plaatjes draaien. Ran-D kan ook heel vet zijn en de rest merk ik ook wel! Wie opent er trouwens?

Verder is dit wel een line-up die je van Qlimax kan verwachten vind ik.