Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 38  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 19:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tpr schreef:
Ik lees net ergens op facebook dit: "Headhunterz is planning to bring his best friend as a special guest for a 30 minute long special guest-set". Heeft iemand hier bevestiging van of is het onzin???

Waar las je dat? gewoon een random comment ergens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 19:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

tpr schreef:
Ja ik heb geen flauw idee.. Misschien wist iemand er meer van af. Maar zal waarschijnlijk wel niet waar zijn... Ik ging al bijna hopen op project one, hoe idioot het ook lijkt :(

Ik denk dat Scul geboekt is :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 19:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als Headhunterz met Wildstylez op de proppen komt gaan ze echt geen P1 draaien hoor. WS heeft notabene vorige week nog aangegeven dat hij wil zakken in BPM, iets wat Headhunterz al doet. Dan gaan ze dus gewoon lekker dat draaien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 19:58 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Als Headhunterz met Wildstylez op de proppen komt gaan ze echt geen P1 draaien hoor. WS heeft notabene vorige week nog aangegeven dat hij wil zakken in BPM, iets wat Headhunterz al doet. Dan gaan ze dus gewoon lekker dat draaien..


Want jij hebt een glazen bol thuis? Misschien is het dan juist de reden om het te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 20:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Als Headhunterz met Wildstylez op de proppen komt gaan ze echt geen P1 draaien hoor. WS heeft notabene vorige week nog aangegeven dat hij wil zakken in BPM, iets wat Headhunterz al doet. Dan gaan ze dus gewoon lekker dat draaien..


Want jij hebt een glazen bol thuis? Misschien is het dan juist de reden om het te doen.

€25 dat er geen P1 set wordt gedraaid in het Gelredome. Staat ie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 20:02 
 
Hardtraxxer

Basxt schreef:
tpr schreef:
Ik lees net ergens op facebook dit: "Headhunterz is planning to bring his best friend as a special guest for a 30 minute long special guest-set". Heeft iemand hier bevestiging van of is het onzin???

Waar las je dat? gewoon een random comment ergens?

Ja, daarom ook mijn achterdocht.. Maar wie weet, we zullen het zien!

TiMOTHYb schreef:
Als Headhunterz met Wildstylez op de proppen komt gaan ze echt geen P1 draaien hoor. WS heeft notabene vorige week nog aangegeven dat hij wil zakken in BPM, iets wat Headhunterz al doet. Dan gaan ze dus gewoon lekker dat draaien..

Ik zie ze echt niet een hele set trage 'hardhouse' of zoiets draaien hoor. Denk ook niet dat qdance dat wil eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 20:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dan maak je ook geen vrienden met het publiek. Kans lijkt mij dus erg klein dat Headhunterz met een set vol hardhouse komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 20:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Had een uitspraak van mij kunnen zijn. Ik zeg je €25 dat er geen P1 set in het Gelredome komt. Wie???
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima line-up :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 23:17 
 
Hardtraxxer

headhunterz vs. Gostosa
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 23:19 
 
Hardtraxxer

Blasterus15 schreef:
Murcie schreef:
Murcie schreef:
Wat ik nu weet is:

Atmozfears
Audiofreq
Headhunterz
Noisecontrollers
Crypsis
Partyraiser

Kan ik prima mee leven

+1 voor openheid van informatie, maar wat is je bron? NC en Partyraiser zijn aardig bekend, maar verder?

Vriend van me is producer en zit wel is in de studio met bekende namen. Noem liever geen namen dat snap je wel denk ik :) .

Haha, jij zit er echt het dichtste bij. Headhunterz wat doet hij nou op zn feest. :lol:


:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 23:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Complimenten hiervoor. Kunnen een hoop van die popi-figuren wat van leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 01:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik zie iedereen hier zeggen dat er drie hardcore acts komen, maar het zou me niet verbazen als Endymion gewoon een hardstyle set gaat draaien (zoals ze wel meerdere tracks hebben gemaakt de laatste maanden). Wellicht samen met Ran-D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 01:25 
 
Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Ik zie iedereen hier zeggen dat er drie hardcore acts komen, maar het zou me niet verbazen als Endymion gewoon een hardstyle set gaat draaien (zoals ze wel meerdere tracks hebben gemaakt de laatste maanden). Wellicht samen met Ran-D.

Lijkt me niet dat er verder dj's samen staan om het bij audiofreq en technoboy zo duidelijk wel vermeld staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 01:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Pommer schreef:
Ik zie iedereen hier zeggen dat er drie hardcore acts komen, maar het zou me niet verbazen als Endymion gewoon een hardstyle set gaat draaien (zoals ze wel meerdere tracks hebben gemaakt de laatste maanden). Wellicht samen met Ran-D.

Lijkt me niet dat er verder dj's samen staan om het bij audiofreq en technoboy zo duidelijk wel vermeld staat.

Is het niet mogelijk dat er meer DJ's samen staan dan? Weet niet hoe dit in het verleden was.

Edit: Oh laat maar je bedoelt waarschijnlijk dat ze het anders wel aangegeven hadden (net als bij Audiofreq & TBY).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 10:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar dat neemt niet weg dat Endymion waarschijnlijk 150-160 gaan draaien ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 11:23 
 
Hardtraxx Veteran

Ja waarschijnlijk opent endymion met hardstyle en sluiten ze af met een beetje hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 11:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

"Hardcore"
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke line-up, maar geen €75 waard..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben ik de enige die dit echt een kak schijt line-up vind. En zeker voor 75 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

is meer een kwestie van smaak denk ik.

Qua prijs en populariteit heeft Q namelijk wel de duurst/populairste line-up samengesteld. En Qlimax is toch het feest van de grootste namen. Dat het voor jou persoonlijk wat minder is is jammer, Q kan nooit iedereen tevreden stellen.

Voor mij is het ook niet de ideale line-up, maar toch ga ik hier weer genieten :)
Hopen op een P1 setje maar dat zal wel niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel apart om drie Hardcore acts neer te zetten als de 'RAW Hardstyle' juis zo'n enorme hype is op dit moment. Verder ben ik heel erg blij met Crypsis, omdat hij toch altijd wel dikke sets neer zet en ook vaak op mainstages (Defqon, Decibel bijvoorbeeld) gewoon een diverse platenkeuze aanhoudt en nog wel eens lekker 'hard' wil draaien. Verder staat Headhunterz me echt niet aan, omdat ik niet naar Qlimax ga om house te luisteren (was toen op Defqon 2009 ook al een ramp i.m.o.), maar ik laat me graag verrassen. En het hoeft natuurlijk geen House te zijn, maar dat is wel zijn ding de laatste tijd, dus ik vermoed het wel. Een P1 setje zou natuurlijk mega baas zijn, maar dat verwacht ik niet. Is het eigenlijk bevestigd dat er een special guest komt en dat dit Wildstylez is, of alleen speculatie? Anders verwacht ik namelijk eerder iemand uit de 'House' scene (W&W, Martin Garrix o.i.d.) en wordt het gewoon iets in de trant van The Opposits die bij Coone kwamen mee doen. Hopelijk krijgen we bij Frontliner niet een uur durende megamix van enkel eigen tracks. Verder is Noisecontrollers altijd vet vind ik en ben ik blij dat Technoboy er staat, want die wilt nog wel eens wat oudere plaatjes draaien. Ran-D kan ook heel vet zijn en de rest merk ik ook wel! Wie opent er trouwens? ^^ Verder is dit wel een line-up die je van Qlimax kan verwachten vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 13:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nogmaals Endymion hoef je niet als traditionele hardcore act te bestempelen. Daarom praten ze ook over 'hard ending' in plaats van hardcore. Daarnast: Endymion, the hardcore pioneers of back in the days, are exploring the common grounds in raw and core.

En je doelt volgens mij op DQ 2010.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Nogmaals Endymion hoef je niet als traditionele hardcore act te bestempelen. Daarom praten ze ook over 'hard ending' in plaats van hardcore. Daarnast: Endymion, the hardcore pioneers of back in the days, are exploring the common grounds in raw and core.

En je doelt volgens mij op DQ 2010.


Ja indd DQ2010 man! :$ Ik heb dat echt als een compote faal beleefd. Jah precies, maar dan heb je alsnog twee HC artiesten terwijl er nogmaal altijd maar 1tje staat. En wat al eerder werd vermeld, bij TBY en AF staat er expliciet bij dat hun samen draaien. Daardoor lijkt het al gauw op dat die HC artiesten apart optreden en ik zou het erg raar vinden er zo veel HC wordt gedraaid op Qlimax. Dan had ik persoonlijk lieve nog een andere HS artiest gezien. Maar goed, niks is zeker en we merken het wel joh! ^^ Wordt toch een leuke avond! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsof er mensen zijn die voor de muziek naar Qlimax gaan. Maak je niet zo druk :thumbup:
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten