Ik ben vrijwel tevreden met de line-up.
Had liever nog een rawstyle act erbij gehad (B-freqz LIVE als vb) ipv 1 hardcore act.
Ik heb een gemengd gevoel bij Headhunterz. Ik zou graag willen weten wat hij in petto heeft!
Als het Origins gaat draaien (XQ-Legends) dan zal het de avond worden van mijn leven, en kan ik ook een punt zetten achter Headhunterz... Ik wil hem graag nog een keer meemaken zoals ik hem gekend hebt.
Als hij alleen maar zijn laatste producties gaat draaien (heb ik het niet over de house, dat is natuurlijk uitgesloten), dan ga zal je me bij de vreetkraam vinden...
Blijven hopen
Desalniettemin zal deze editie van Qlimax naar verwachting vet worden!
