Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 38  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
TiMOTHYb schreef:
Nogmaals Endymion hoef je niet als traditionele hardcore act te bestempelen. Daarom praten ze ook over 'hard ending' in plaats van hardcore. Daarnast: Endymion, the hardcore pioneers of back in the days, are exploring the common grounds in raw and core.

En je doelt volgens mij op DQ 2010.


Ja indd DQ2010 man! :$ Ik heb dat echt als een compote faal beleefd. Jah precies, maar dan heb je alsnog twee HC artiesten terwijl er nogmaal altijd maar 1tje staat. En wat al eerder werd vermeld, bij TBY en AF staat er expliciet bij dat hun samen draaien. Daardoor lijkt het al gauw op dat die HC artiesten apart optreden en ik zou het erg raar vinden er zo veel HC wordt gedraaid op Qlimax. Dan had ik persoonlijk lieve nog een andere HS artiest gezien. Maar goed, niks is zeker en we merken het wel joh! ^^ Wordt toch een leuke avond! :thumbup:


EDIT: The Viper – the uncrowned master of mash-ups – is the ultimate kick starter for the final hour.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Alsof er mensen zijn die voor de muziek naar Qlimax gaan. Maak je niet zo druk :thumbup:

Maak me ook absoluut niet druk haha! :D Ik ga er zelf ieder jaar heen, omdat dit het enige feest is waar meer (andere dan normaal) vrienden van me hier mee naar toe willen ten opzichte van alle andere feesten. Ik ga dus voor de gezelligheid heen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 14:55 
 
Hardtraxx Newbie

:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 14:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

'10 was inderdaad echt een kut idee. :P Vooral op een feest met zoveel verschillende stages imo. Als je nou aan het begin van Qlimax (1 stage) wat gaat experimenteren.. maar toch niet als er een hele stage is ingericht voor de platen die hij draaide terwijl het volk op de RED over het algemeen gewoon voor hardstyle komt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 17:10 
 
Hardtraxxer

Mitzinator schreef:
brammetjepsv schreef:
Qlimax 2014 Line-up
- Audiofreq & Technoboy
- Headhunterz
- Atmozfears
- Frontliner
- Noisecontrollers
- Ran-D
- Crypsis
- Endymion
- The Viper
- Partyraiser

Bron http://www.qlimax.com

Kijk eens op de vorige pagina ;o


Mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 10:35 
 
Hardtraxxer

Ik ben vrijwel tevreden met de line-up.

Had liever nog een rawstyle act erbij gehad (B-freqz LIVE als vb) ipv 1 hardcore act.

Ik heb een gemengd gevoel bij Headhunterz. Ik zou graag willen weten wat hij in petto heeft!
Als het Origins gaat draaien (XQ-Legends) dan zal het de avond worden van mijn leven, en kan ik ook een punt zetten achter Headhunterz... Ik wil hem graag nog een keer meemaken zoals ik hem gekend hebt.
Als hij alleen maar zijn laatste producties gaat draaien (heb ik het niet over de house, dat is natuurlijk uitgesloten), dan ga zal je me bij de vreetkraam vinden...
Blijven hopen :D

Desalniettemin zal deze editie van Qlimax naar verwachting vet worden! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
At Qlimax, Headhunterz will do what he does best. He knows how to break with the existing conventions of hardstyle. He is testing the limits and chooses to blaze his own trail.

Headhunterz: “Qlimax has played a big role in the story of my life. From visitor to prodigy to headliner. I don’t like to create expectations by telling how I will continue the story this time, but I am sure I will know how to do the event I grew up with.”


Wat ik hier uit op kan maken is dat hij (zijn) hardstyle (oud/nieuw) gaat draaien in combinatie met waar hij nu mee bezig is, het zo genoemde 'break with the existing conventions of hardstyle'.

Achja, we gaan het meemaken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 11:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vorig jaar vielen defqon en qlimax een beetje tegen en werd Q-dance door een aantal organisaties voorbij gelopen. Ik heb het idee dat ze dit jaar aardig aan het terugpakken zijn met een top editie van Defqon, (behalve het anthem) Een gruwelijke editie van Q-Base en als laatste moeten ze nog even flink uitpakken met Qlimax.

Laat maar komen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz kan op dit soort momenten best goed draaien, met verrassende platen. Decibel 2013, Q-Base 2012 etc. Stukken gevarieerder dan andere acts. En ik denk dat Headhunterz ook wel weet dat als hij alleen maar house gaat draaien op Qlimax, het niet gewaardeerd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mcvk schreef:
vorig jaar vielen defqon en qlimax een beetje tegen en werd Q-dance door een aantal organisaties voorbij gelopen. Ik heb het idee dat ze dit jaar aardig aan het terugpakken zijn met een top editie van Defqon, (behalve het anthem) Een gruwelijke editie van Q-Base en als laatste moeten ze nog even flink uitpakken met Qlimax.

Laat maar komen :cool:

Wat lul jij nou weer :lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Mcvk schreef:
vorig jaar vielen defqon en qlimax een beetje tegen en werd Q-dance door een aantal organisaties voorbij gelopen. Ik heb het idee dat ze dit jaar aardig aan het terugpakken zijn met een top editie van Defqon, (behalve het anthem) Een gruwelijke editie van Q-Base en als laatste moeten ze nog even flink uitpakken met Qlimax.

Laat maar komen :cool:

Wat lul jij nou weer :lol: xd


Vrijdagmiddag xd
en wellicht een stukje persoonlijke ervaring haha vond vorig jaar eigenlijk elk Q-dance feest waar ik geweest ben een beetje tegenvallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 18:52 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind het alleen jammer dat een Crypsis er staat. ook vrij onverdiend. heeft al 9 maanden geen nieuwe track gemaakt.
Hij is ook geen entertainer, lijkt altijd net alsof hij geen plezier in heeft. Jammer
Ik ben bij best wel veel Cryspis sets geweest dit jaar, waarvan 0 mij echt wist te boeien.
En zijn laatste producties zijn imo ook saai.

En naam als Frequencerz hadden imo meer verdiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Ik vind het alleen jammer dat een Crypsis er staat. ook vrij onverdiend. heeft al 9 maanden geen nieuwe track gemaakt.

Om te zeggen dat het vrij onverdient is omdat ie weinig producties maakt de laatste tijd is ten eerste onwaar en ten tweede onzin imo. Hij heeft laatst een heel album uitgebracht onder Minus Militia. Daarnaast heeft hij een collab met Warface klaarstaan die zeer binnenkort gereleased wordt. Maar los daarvan, deze man produceert naar mijn mening al sinds de Statement EP's heel erg constant. Zowel productie als mixtechnisch vind ik 'm heel sterk, en het zou dan ook eens tijd worden dat hij op Qlimax staat, dubbel en dwars verdient.
hotymoty schreef:
Hij is ook geen entertainer, lijkt altijd net alsof hij geen plezier in heeft. Jammer

Maar mixtechnisch is deze man erg sterk. Ieder zo zijn ding toch? Of ga jij naar een dj speciaal omdat ie helemaal uit z'n plaat gaat? Lijkt me op een feest als Qlimax al helemaal onbelangrijk, aangezien de show voor het grootste gedeelte voor het entertainment moet zorgen. Dat ie er geen plezier in heeft zou ik in elk geval niet zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 21:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat Partyraiser op zo'n feest mag staan is voor mij het bewijs dat mijn smaak en die van het grote publiek mijlen ver uit elkaar liggen. Hoe heeft ooit het trieste moment zo ver kunnen komen dat hij zo immens populair is? >.<

Oh ja ik vond Defqon vorig jaar ook nogal tegen vallen, maar ik was er ook alleen maar op zaterdag en het weer was pure aids.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 21:32 
 

lawl, die vent is baas
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 21:51 
 
Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Dat Partyraiser op zo'n feest mag staan is voor mij het bewijs dat mijn smaak en die van het grote publiek mijlen ver uit elkaar liggen. Hoe heeft ooit het trieste moment zo ver kunnen komen dat hij zo immens populair is? >.<

Oh ja ik vond Defqon vorig jaar ook nogal tegen vallen, maar ik was er ook alleen maar op zaterdag en het weer was pure aids.

Omdat het geen 30 graden met volle zon was? het was gewoon goed weer, een klein buitje in de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus als het lekker weer is heb je een top feest? Ekte liefhebbers hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 23:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ticketje nodig iemand? Laat maar iets weten, vriend van me verkoopt er 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 17:19 
 
Hardtraxx Addict

Noisecontrollers – Scared (Hardstyle Version)
Audiotricz & Atmozfears - Raise Your Hands
Frontliner - Summer
Noisecontrollers - Down Down
Headhunterz feat. Miss Palmer - Now is The Time
Frontliner & Seri - Rains of Fire
Bass Modulators - Radiance
Audiofreq - Into The Jungle
Noisecontrollers - The Source Code of Creation (Qlimax anthem 2014)
Crypsis - On The Loose
Wildstylez & Noisecontrollers - Cats, Jets and Breaks
Coone - Aladdin on E
Noisecontrollers - Light
Ran-D - I'm Legion
D-Block & S-te-fan - Anger (Crypsis Remix)
Ran-D & Endymion - Antidote
Noisecontrollers - What?!
Endymion & Pandorum feat. Frankie McCoy - Under Your Skin

Deze laten we mooi liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 17:37 
 
Hardtraxx Veteran

Neem ik mooi mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik weer eens teveel muntjes koop, haal ik die cd wel weer. :P

Staan wel een paar leuke plaatjes op :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 19:43 
 
Hardtraxx Veteran

brianfct65 schreef:
Als ik weer eens teveel muntjes koop, haal ik die cd wel weer. :P

Staan wel een paar leuke plaatjes op :thumbup:


Hoe kun je nou weer 8 munten teveel halen :P Dat kun je van te voren toch ook wel een beetje inschatten
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
brianfct65 schreef:
Als ik weer eens teveel muntjes koop, haal ik die cd wel weer. :P

Staan wel een paar leuke plaatjes op :thumbup:


Hoe kun je nou weer 8 munten teveel halen :P Dat kun je van te voren toch ook wel een beetje inschatten

Als je 4 munten teveel hebt kun je ook gewoon een tientje bij leggen, dat accepteren ze ook gewoon :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Basshunterzz schreef:
brianfct65 schreef:
Als ik weer eens teveel muntjes koop, haal ik die cd wel weer. :P

Staan wel een paar leuke plaatjes op :thumbup:


Hoe kun je nou weer 8 munten teveel halen :P Dat kun je van te voren toch ook wel een beetje inschatten

Als je 4 munten teveel hebt kun je ook gewoon een tientje bij leggen, dat accepteren ze ook gewoon :)


Dit dus. Zo moeilijk is het allemaal niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2014 20:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wist ik ook niet anders. xd
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten