Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 38  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

@Blasterus15

Neeeheee!!
Qz. zit er het dichtsbij met zijn lineup kijk maar:

ACTI
Geck-o
Alphaverb
Headhunterz vs Wildstylez (pre 2010 set)
Trance Generators vs Tuneboy
Degos & Re-Done
Warface
Wavolizer
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 15:06 
 
Hardtraxxer

Murcie schreef:
Wat ik nu weet is:

Atmozfears
Audiofreq
Headhunterz
Noisecontrollers
Crypsis
Partyraiser

Kan ik prima mee leven


Headhunterz? Weet je het zeker? Kunnen we dan een Classic set verwachten of gaan we een set krijgen die meer uit zijn laatste geproduceerde tracks bestaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Speakafreak schreef:
Murcie schreef:
Wat ik nu weet is:

Atmozfears
Audiofreq
Headhunterz
Noisecontrollers
Crypsis
Partyraiser

Kan ik prima mee leven


Headhunterz? Weet je het zeker? Kunnen we dan een Classic set verwachten of gaan we een set krijgen die meer uit zijn laatste geproduceerde tracks bestaat?


stel dat headhuntez wel draait, dan denk ik toch dat hij zijn laatste productie sws gaat draaien. maar ik verwacht ook wel na de populariteit van zn set tijdens xq legends, dat hij wel wat klassiekers in zn set stopt maar wordt geen classic set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Speakafreak schreef:
Murcie schreef:
Wat ik nu weet is:

Atmozfears
Audiofreq
Headhunterz
Noisecontrollers
Crypsis
Partyraiser

Kan ik prima mee leven


Headhunterz? Weet je het zeker? Kunnen we dan een Classic set verwachten of gaan we een set krijgen die meer uit zijn laatste geproduceerde tracks bestaat?


stel dat headhuntez wel draait, dan denk ik toch dat hij zijn laatste productie sws gaat draaien. maar ik verwacht ook wel na de populariteit van zn set tijdens xq legends, dat hij wel wat klassiekers in zn set stopt maar wordt geen classic set.

Vorig jaar opende Wildstylez en Max Enforcer ook met Lose Control en nog wat andere plaatjes die je kan vergelijken met platen zoals Shockerz en We Control The Sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 15:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dan moet hij toch wel openen? Je gaat me niet vertellen dat ze HHz na 00:00 neerzetten en hij vervolgens onder de 150 gaat draaien.. Ik geloof niet dat er veel mainstream volk (dat immers op Qlimax afkomt) zit te wachten op die experimentele shit. Hij heeft dat in 2010 al geprobeerd met onderstaande tracklist, welliswaar opende hij toen maar volgens mij was het commentaar echt overwegend slecht.

Citaat:
1. Deadmau5 - FML
2. Wolfgang Gartner - Undertaker
3. Bloody Beetroots ft Steve Aoki - Warp 1.9
4. Pendulum - The Island pt 2 (Dawn)
5. Luministic - Soultrap
6. Wolfgang Gartner - Wolfgang's 5th Symphony
7. Deadmau5 - Some Chords
8. Wolfgang Gartner - Firepower
9. Boys Noize - Nott
10. Ultrablack - Beartrap (Excision Remix)
11. ASYS - Klick Klack
12. Geal - Losing My Feeling
13. U-Turn - Dead End
14. Dj Vax - Distortion Max
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Headhunterz op Qlimax --->> aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dan moet hij toch wel openen?


Je weet dat DJ's in staat zijn om verschillende soorten sets neer te zetten he? Afhankelijk van het feest enzo? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 15:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik reageerde hierop:

Frituuryolo schreef:
stel dat headhuntez wel draait, dan denk ik toch dat hij zijn laatste productie sws gaat draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik reageerde hierop:

haha grappig man schreef:
stel dat headhuntez wel draait, dan denk ik toch dat hij zijn laatste productie sws gaat draaien.


Ik gok ook dat als hij zn laatste producties wil draaien dat hij niet na 00:00 zal staan. Daar zal q-dance wel rekening mee houden (hoop ik dan). Staat hij na 00:00 dan past hij zich wel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 16:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Godverdegodver dat zet ik net neer in 400 woorden!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk niet dat Q-Dance de gok gaat nemen om Headhunterz zijn laatste producties laat draaien op Qlimax. Op Defqon kan dat makkelijk aangezien om 11 uur 's morgens er geen 25.000 man op de Red waren.

Mijn verwachting is (Als Headhunterz überhaubt op Qlimax staat) dat hij een 2009 setje gaat draaien, net zoals wat D-Block & S-te-Fan dit weekend doen op Bassleader. Er is in ieder geval voldoende vraag naar. Zeker als je kijkt naar de top 50 van de Q-Dance top 1000, dan is Headhunterz verreweg de populairste artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Godverdegodver dat zet ik net neer in 400 woorden!!!!


148
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 16:42 
 
Hardtraxx Addict

Hooli schreef:
Headhunterz op Qlimax --->> aanwezig!

en dan lekker wat gaan eten als blijkt dat hij zijn nieuwe tracks gaat draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 16:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Hooli schreef:
Headhunterz op Qlimax --->> aanwezig!

en dan lekker wat gaan eten als blijkt dat hij zijn nieuwe tracks gaat draaien.

Ja mooi lekker pannenkoeken :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik reageerde hierop:

Frituuryolo schreef:
stel dat headhuntez wel draait, dan denk ik toch dat hij zijn laatste productie sws gaat draaien.


Je kan er imo ook wel een paar draaien in een set die over het algemeen wel hardstyle is. Worden bijv. wel vaker bootlegs van house tracks gedraaid (ook laat) waar 130-135bpm stukken in zitten. Sowieso kan hij er geen set mee vullen en het lijkt me ook niet dat hij een house set draait, hoe laat ie ook op Qlimax staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

was helemaal niet van plan om vanaf het begin aanwezig te zijn op qlimax....maar mocht een geck-o/acti of headhunterz met ze house openen dan ga ik zwaar zitten twijfelen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 17:05 
 
Hardtraxx Elite

Qdance gaat HHZ niet meer boeken, qdance vind hem te duur geworden. I don't blame them.

Ga er maar niet vanuit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 17:18 
 

hotymoty schreef:
Qdance gaat HHZ niet meer boeken, qdance vind hem te duur geworden. I don't blame them.

Ga er maar niet vanuit.


En toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 17:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grote kans dat we binnen een maand wel weten wie er staan, we horen het vanzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
Grote kans dat we binnen een maand wel weten wie er staan, we horen het vanzelf.

Zal ook wel moeten he als het feest binnen minder dan een maand gehouden wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

Lineup:
Audiofreq & Technoboy
Headhunterz
Atmozfears
Frontliner
Noisecontrollers
Ran-D
Crypsis

Hard Ending:
Endymion
The Viper
Partyraiser

MC Ruffian als MC

http://www.qlimax.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaad lineup zeg.
Nuja.. komt vooral door Frontliner, kon die niet thuis blivjen.
Verplicht een uur naar zijn overplayed nrs draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 17:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Top lineup ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Qdance gaat HHZ niet meer boeken, qdance vind hem te duur geworden. I don't blame them.

Ga er maar niet vanuit.

Doei he pannenkoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol Atmozfears :D
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten