Vaassenaar schreef:
Ik denk niet dat TNT en Audiofreq anderhalf uur draaien dus ik hoop op nog een live act van een half uurtje

Wildstylez en Max Enforcer vorig jaar wel dus het zou mij niet verbazen.
Anders wellicht een kwartiertje van hun tijd bij Noisecontrollers erbij als anthemmaker.
Ik verwacht in ieder geval geen surpriseacts dit jaar.
Ultraterrorloudsound schreef:
frontliner doet live, dus zal denk ik maar 30 minuten zijn
Dit doet ie wel vaker een uur, op Decibel dit jaar geloof ik ook.
Bovendien had hij in 2012 ook maar een halfuurtje, dus kan me niet voorstellen dat ze hem weer maar zo kort geven.
Maar goed, we zullen het zien op de avond zelf!
