Nu al de extended aftermovie?
Toen het deel van Frontliner begon heb ik hem maar afgezet.
Mooie beelden, geen spectaculaire trackkeuze die me geboeid kon houden.
Had je beter even kunnen skippen, Crypsis die opende met Strike zit er namelijk wel inwrote:Toen het deel van Frontliner begon heb ik hem maar afgezet.
Mooie beelden, geen spectaculaire trackkeuze die me geboeid kon houden.
Ik vond het juist geweldigwrote:Man wat een bizarre keuze voor Partyraiser op QlimaxWat een graf herrie.
Dit dus! Wat zag het er weer geweldig uit.wrote:Het werd ook wel eens tijd met die aftermovie, zeker nu Atmozfears ook Release uit gaat brengen met beelden van Qlimax.
Maar hebben ze mooi gedaan.. Even weer terug!
Beetje hardcore op z'n tijd kan ik wel waarderen, maar moet nog wel een beetje muziek blijven...wrote:Ik vond het juist geweldigwrote:Man wat een bizarre keuze voor Partyraiser op QlimaxWat een graf herrie.
En dan afsluiten met horror on mind, had ik nooit durven dromen die in het gelredome te horen..
wrote: 2 jaar later sta je gewoon naar 'Partyraiser & The Vizitor - Klote (Balzak Mix)' te luisteren in het Gelredome..
Hat aantal bpm ging idd wel heel erg snel omhoog het laatste uurwrote: Het contrast is ook zo bizar.
wrote:wrote: 2 jaar later sta je gewoon naar 'Partyraiser & The Vizitor - Klote (Balzak Mix)' te luisteren in het Gelredome..
Die track naam alleen alwrote: 2 jaar later sta je gewoon naar 'Partyraiser & The Vizitor - Klote (Balzak Mix)' te luisteren in het Gelredome..
Dat halfuur Endymion was weinig hardcore aan hoor...wrote:Vet dat ze Strike erin hebben gedaan jaa
komende qlimax terug naar een uur hardcore ipv 1,5 uur. En graag n uurtje classics aub
haha dat jij naar de wc ging wanneer hij strike draait... looooooseeeeeeeeerrrrrrrrwrote:Dat halfuur Endymion was weinig hardcore aan hoor...wrote:Vet dat ze Strike erin hebben gedaan jaa
komende qlimax terug naar een uur hardcore ipv 1,5 uur. En graag n uurtje classics aub