Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: Qlimax
Datum: 3e Weekend November 2021
Tijd:
Locatie: Gelredome Arnhem
Leeftijd: 18+
Ticketsale:
Prijs:

Line-up:

Citaat:
The hardstyle ritual returns on the third weekend of November. Answer to its call, register now for Qlimax 2021: [url]bit.ly/Qlimax2021[/url]
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opvallend dat ze het hebben over 3e weekend van November.. Mogelijk meerdere shows?
In ieder geval ingeschreven voor de ticketsale, hopelijk komen we er door na alle perikelen met vroegere toegang tot tickets etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 15:22 
 
Hardtraxxer

Vaste prik, alvast geregistreerd dus. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:clap: :clap:
Q-dance website is toch raar. Heb je een profiel daar en kun je je niet registreren hiervoor
Moet je je gegevens weer ouderwets invullen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Opvallend dat ze het hebben over 3e weekend van November.. Mogelijk meerdere shows?
In ieder geval ingeschreven voor de ticketsale, hopelijk komen we er door na alle perikelen met vroegere toegang tot tickets etc.


Hier ook wel benieuwd naar. Wellicht kiezen ze er zelfs voor om dit net als Dediqated overdag te gaan doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 17:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Khadber schreef:
Opvallend dat ze het hebben over 3e weekend van November.. Mogelijk meerdere shows?
In ieder geval ingeschreven voor de ticketsale, hopelijk komen we er door na alle perikelen met vroegere toegang tot tickets etc.


Hier ook wel benieuwd naar. Wellicht kiezen ze er zelfs voor om dit net als Dediqated overdag te gaan doen?

Hoewel ik groot voorstander ben van overdag feestjes, denk ik dat je Qlimax lekker in de nacht moet blijven organiseren. De hele dag toeleven naar zo'n avond/nacht blijft toch wel wat hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Khadber schreef:
Opvallend dat ze het hebben over 3e weekend van November.. Mogelijk meerdere shows?
In ieder geval ingeschreven voor de ticketsale, hopelijk komen we er door na alle perikelen met vroegere toegang tot tickets etc.


Hier ook wel benieuwd naar. Wellicht kiezen ze er zelfs voor om dit net als Dediqated overdag te gaan doen?

ja pls, alleen dan zouden ze nog steeds één dag aangeven toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 17:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Hoewel ik groot voorstander ben van overdag feestjes, denk ik dat je Qlimax lekker in de nacht moet blijven organiseren. De hele dag toeleven naar zo'n avond/nacht blijft toch wel wat hebben.


Hier ben ik het volledig mee eens, Qlimax heef toch wel echt iets magisch en dat komt naar mijn mening nog meer tot uiting als het een nachtfeest blijft.

Stiekem hoop ik ook enorm dat Q-Dance de beste man MYST eindelijk eens een plekje op de line up geeft. Die man hoort daar te staan i.m.o.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 18:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Opvallend dat ze het hebben over 3e weekend van November.. Mogelijk meerdere shows?
In ieder geval ingeschreven voor de ticketsale, hopelijk komen we er door na alle perikelen met vroegere toegang tot tickets etc.


Ik gok dat ze 2 showdagen gaan doen ivm bezoekersaantal dat nog niet naar 100% mag.
Maar die vergunning zal dan echt nog niet rond zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 18:28 
 
Hardtraxx Addict

BroodjeKroket schreef:
The Ace of Bass schreef:
Hoewel ik groot voorstander ben van overdag feestjes, denk ik dat je Qlimax lekker in de nacht moet blijven organiseren. De hele dag toeleven naar zo'n avond/nacht blijft toch wel wat hebben.


Hier ben ik het volledig mee eens, Qlimax heef toch wel echt iets magisch en dat komt naar mijn mening nog meer tot uiting als het een nachtfeest blijft.

Stiekem hoop ik ook enorm dat Q-Dance de beste man MYST eindelijk eens een plekje op de line up geeft. Die man hoort daar te staan i.m.o.

En dan geen licht show maar die hele tent vol met rook blazen.
Lekker dichte myst
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 18:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
BroodjeKroket schreef:
The Ace of Bass schreef:
Hoewel ik groot voorstander ben van overdag feestjes, denk ik dat je Qlimax lekker in de nacht moet blijven organiseren. De hele dag toeleven naar zo'n avond/nacht blijft toch wel wat hebben.


Hier ben ik het volledig mee eens, Qlimax heef toch wel echt iets magisch en dat komt naar mijn mening nog meer tot uiting als het een nachtfeest blijft.

Stiekem hoop ik ook enorm dat Q-Dance de beste man MYST eindelijk eens een plekje op de line up geeft. Die man hoort daar te staan i.m.o.

En dan geen licht show maar die hele tent vol met rook blazen.
Lekker dichte myst


Pfff jij bent af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twee shows lijkt mij ergens ook zeer onwaarschijnlijk. Qua logistiek en vergunningen alleen al? Daarnaast zou Q-Dance dus twee aparte shows moeten maken als ze het voor bezoekers van de 2e show nog een beetje "spannend" willen houden. Tegenwoordig kan je onderhand live meekijken met bezoekers op een feest als je hun social media in de gaten houdt. Dan is de spanning er toch wel een beetje van af lijkt mij. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook ingeschreven voor de pre sale! Er werd alleen niet heel duidelijk aangegeven of het ook nodig is met een DEDIQATED membership, wel benieuwd hoe ze dat gaan doen.

Ik vond '3e weekend' ook een beetje vaag in plaats van een duidelijke datum. Ik dacht ook gelijk aan een dagshow of 2 nachtshows op vrijdag en zaterdagnacht, we gaan het zien. Voor Qlimax ben ik zelf in ieder geval voorstander van 1 feest, maakt het toch een stuk specialer. Een dagshow zoals DEDIQATED ben ik wel fan van, zodra je binnen staat is het toch helemaal donker in de Gelredome dus of het nou 18:00 of 02:00 is, het verschil op het feest zelf heb ik niet gemerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 10:00 
 
Hardtraxx Elite

heggenschaar schreef:
BroodjeKroket schreef:
The Ace of Bass schreef:
Hoewel ik groot voorstander ben van overdag feestjes, denk ik dat je Qlimax lekker in de nacht moet blijven organiseren. De hele dag toeleven naar zo'n avond/nacht blijft toch wel wat hebben.


Hier ben ik het volledig mee eens, Qlimax heef toch wel echt iets magisch en dat komt naar mijn mening nog meer tot uiting als het een nachtfeest blijft.

Stiekem hoop ik ook enorm dat Q-Dance de beste man MYST eindelijk eens een plekje op de line up geeft. Die man hoort daar te staan i.m.o.

En dan geen licht show maar die hele tent vol met rook blazen.
Lekker dichte myst


Hier moest ik toch wel om lachen xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

24 uurs editie
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
24 uurs editie

Aanwazig
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2021 02:15 
 
Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
24 uurs editie

Daar kom ik mijn bed niet voor uit.
Wordt pas interessant vanaf 48 uur.

En dan ook graag een editie zonder EHBO.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2021 19:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BroodjeKroket schreef:
Stiekem hoop ik ook enorm dat Q-Dance de beste man MYST eindelijk eens een plekje op de line up geeft. Die man hoort daar te staan i.m.o.

RIP
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 09:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik gooi deze even dicht, aangezien de discussie in het nieuwe topic al wat meer loopt. :)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten