Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 19:40 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Youri! schreef:
22:00-23:00 Artifact
23:00-00:00 Phrantic
00:00-01:00 Exit Mind
01:00-02:00 B-Front
02:00-03:00 Frequencerz vs Adaro
03:00-03:45 Live: E-Force
03:45-05:00 Warface
05:00-06:00 Degos & Re-done VS Prefix & Density
06:00-07:00 Delete


Alleen Phrantic is echt een hele rare keuze, die heeft juist alle raw afgezworen en wil meer richting de dr rude/headhunterz kant gaan.

Voor de rest, dikke prima :thumbsup:


Helemaal niet meegekregen :x

Geck-o dan opener en Artifact schuift naar 23:00u :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat een dikke line-up zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daar word je gewoon bang van. Heerlijk. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dat wel de echte line-up trouwens of is dat wat jij wilt? Kan het zo snel niet vinden op Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 19:52 
 
Hardtraxx Veteran

Line-up is nog niet bekend gemaakt heren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 19:55 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Is dat wel de echte line-up trouwens of is dat wat jij wilt? Kan het zo snel niet vinden op Facebook.


Haha de droom van mensen. Zou gek zijn als ze de timetable ook al meteen bekend maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 20:00 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Is dat wel de echte line-up trouwens of is dat wat jij wilt? Kan het zo snel niet vinden op Facebook.


Wat ik wil -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha godver. Ik dacht dat het de officiƫle line-up was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 20:02 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Haha godver. Ik dacht dat het de officiƫle line-up was.


Was het maar zo'n feest..

Imo overigens niet eens zo irreeel, muv D&R vs P&D, dat zal eerder RR of Titan vs High Voltage zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had al bijna m'n kaartje gekocht :P Ik zou zelf de line-up graag zo zien rekening houdend met het concept:

22.00 - 23.30 Geck-O & Phrantic
23.30 - 00.30 Noisecontrollers
00.30 - 02.00 B-Front
02.00 - 03.30 Jack of Sound & Frequencerz
03.30 - 04.00 E-Force Live
04.00 - 04.30 The Machine Live
04.30 - 06.00 Delete vs. Prefix & Density
06.00 - 07.00 Chris One

Zeer onwaarschijnlijk maar ooit worden dromen hopelijk werkelijkheid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 20:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

haha wow, ik had ook bijna meteen kaartje gekocht :lol: :lol: was een app al aan het appen. wanneer was de lu vorig jaar bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 20:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
hwas een app al aan het appen.

Watte? :lol:

Q geeft toch sowieso pas een TT een uur voor een feest jongens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 21:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
haha wow, ik had ook bijna meteen kaartje gekocht :lol: :lol: was een aap al aan het appen. wanneer was de lu vorig jaar bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 21:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Frijolrojo schreef:
haha wow, ik had ook bijna meteen kaartje gekocht :lol: :lol: was een aap al aan het appen. wanneer was de lu vorig jaar bekend?


In ieder geval na X-Clusive, aangezien Freqz daar als eerste voor de line-up bekend werden gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahahaha had jullie reactie willen zien als jullie kaartje hadden gehaald >.<

mijn reactie hielp ook niet echt mee volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 21:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
hahahaha had jullie reactie willen zien als jullie kaartje hadden gehaald >.<

mijn reactie hielp ook niet echt mee volgens mij.

Ik had DVTL z'n reactie sowieso wel willen zien toen die erachter kwam dat hij op een fantasie lineup had zitten azen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was het rond 21januari dacht ik. Dus ik verwacht dat het deze of volgende week wel zal komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2015 22:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Klinkt helemaal 0 naar Ran-D, ik denk gewoon E-Force solo


Edward en Randy zaten samen in de studio voor dit nummer.
Binnenkort gooit Qdance de video wel online.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 12:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Youri! schreef:
22:00-23:00 Artifact
23:00-00:00 Phrantic
00:00-01:00 Exit Mind
01:00-02:00 B-Front
02:00-03:00 Frequencerz vs Adaro
03:00-03:45 Live: E-Force
03:45-05:00 Warface
05:00-06:00 Degos & Re-done VS Prefix & Density
06:00-07:00 Delete


Godzijdank niet zeg. Schrok al..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Youri! schreef:
22:00-23:00 Artifact
23:00-00:00 Phrantic
00:00-01:00 Exit Mind
01:00-02:00 B-Front
02:00-03:00 Frequencerz vs Adaro
03:00-03:45 Live: E-Force
03:45-05:00 Warface
05:00-06:00 Degos & Re-done VS Prefix & Density
06:00-07:00 Delete


Godzijdank niet zeg. Schrok al..


Wat vind je er niet goed aan dan? Deze line-up zou wmbt echt dikke prima zijn namelijk :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Duke schreef:
Youri! schreef:
22:00-23:00 Artifact
23:00-00:00 Phrantic
00:00-01:00 Exit Mind
01:00-02:00 B-Front
02:00-03:00 Frequencerz vs Adaro
03:00-03:45 Live: E-Force
03:45-05:00 Warface
05:00-06:00 Degos & Re-done VS Prefix & Density
06:00-07:00 Delete


Godzijdank niet zeg. Schrok al..


Wat vind je er niet goed aan dan? Deze line-up zou wmbt echt dikke prima zijn namelijk :O


Degos & Re-Done samen met P&D heb ik helemaal niets mee, Warface vind ik overhyped, , Exit Mind verdient het niet om op primetime Qapital te staan en Phantic zou qua huidige stijl al helemaal nergens op slaan.

Delete afsluiter vind ik prima, en alles tussen 1 en 0345 ook.

Zie dan liever djs als Jack of Sound / Titan / Crypsis / Phuture Noize / Ran-D bijvoorbeeld in de overige uren. Wellicht wat meer 'standaard', maar ik heb nou eenmaal meer met hun tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Duke: Als dit de line-up zou zijn dan koop je toch gewoon geen kaartje. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
@Duke: Als dit de line-up zou zijn dan koop je toch gewoon geen kaartje. :cool:


Ja en daarom zou dat dus flink kut zijn aangezien Qapital vorig jaar imo het beste indoor feest was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 13:26 
 
Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk zal het meer Duke zijn lineup worden. Misschien 1 Theracords naam op de main meer niet ben ik bang voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Duke eens met je mening over Warface, maar Exit Mind en D&R vs P&D zou ik echt geweldig vinden :$ kwestie van smaak natuurlijk.

Maargoed we moeten maar afwachten.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten