Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laat ik dan ook maar een gokje doen naar de lineup

Acti
The Pitcher
Alpha²
Jack of Sound Live
Ran-D & E-Force
Frequencerz & Digital Punk
Adaro
Titan
Minus Militia Live
Warface

Van vroeg naar laat.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 12:53 
 
Hardtraxx Veteran

22:00-23:00 The Pitcher
23:00-00:00 The Vision
00:00-01:00 Artifact
01:00-02:00 B-Front
02:00-03:00 Frequencerz vs Jack Of Sound
03:00-03:45 Live: Crypsis
03:45-05:00 Degos & Re-done vs Thera
05:00-06:00 E-force
06:00-07:00 Delete

Durf te dromen :loving:
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar zou ik zeker een kaartje voor kopen Duke :) Ben best benieuwd ondertussen, eerste editie was 1 van mijn leukste indoorfeesten van het jaar
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
22:00-23:00 The Pitcher
23:00-00:00 The Vision
00:00-01:00 Artifact
01:00-02:00 B-Front
02:00-03:00 Frequencerz vs Jack Of Sound
03:00-03:45 Live: Crypsis
03:45-05:00 Degos & Re-done vs Thera
05:00-06:00 E-force
06:00-07:00 Delete

Durf te dromen :loving:

Zou tekenen voor deze line up. Ook liever E-force alleen dan met een Ran-D bijv. De man weet me altijd te verbazen met z'n setjes.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 15:33 
 
Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Pipa schreef:
22:00-23:00 The Pitcher
23:00-00:00 The Vision
00:00-01:00 Artifact
01:00-02:00 B-Front
02:00-03:00 Frequencerz vs Jack Of Sound
03:00-03:45 Live: Crypsis
03:45-05:00 Degos & Re-done vs Thera
05:00-06:00 E-force
06:00-07:00 Delete

Durf te dromen :loving:

Zou tekenen voor deze line up. Ook liever E-force alleen dan met een Ran-D bijv. De man weet me altijd te verbazen met z'n setjes.


Ja lekkere gevarieerde lineup al zeg ik het zelf haha
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan heb je hem zeker nog niet een aantal keer achter elkaar gezien Corneel ;)

Afgelopen zomer was E-Force helaas om te huilen, de eerste keer denk je: wow vette set
Weekje later denk je he een dezelfde platen maar leuk
Maandje later denk je: ja deze set kennen we nu wel
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Dan heb je hem zeker nog niet een aantal keer achter elkaar gezien Corneel ;)

Afgelopen zomer was E-Force helaas om te huilen, de eerste keer denk je: wow vette set
Weekje later denk je he een dezelfde platen maar leuk
Maandje later denk je: ja deze set kennen we nu wel


Ben ik het mee oneens. Ik vond de sets van E-force tijdens de festivallen allemaal goed. En wel wat variatie gehoord toen ten opzichte van een andere set
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Dan heb je hem zeker nog niet een aantal keer achter elkaar gezien Corneel ;)

Afgelopen zomer was E-Force helaas om te huilen, de eerste keer denk je: wow vette set
Weekje later denk je he een dezelfde platen maar leuk
Maandje later denk je: ja deze set kennen we nu wel

Dit dus. Zelfde geldt trouwens voor Digital Punk vind ik.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 16:00 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
ErikZ schreef:
Dan heb je hem zeker nog niet een aantal keer achter elkaar gezien Corneel ;)

Afgelopen zomer was E-Force helaas om te huilen, de eerste keer denk je: wow vette set
Weekje later denk je he een dezelfde platen maar leuk
Maandje later denk je: ja deze set kennen we nu wel

Dit dus. Zelfde geldt trouwens voor Digital Punk vind ik.


Die heeft heel 2014 dezelfde tracks gedraaid. Die was flink afgezakt
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen jaar was het ook vaak E-Force vs. Digital Punk, dan kreeg van van die saaie standaard-sets. Maar 1,5 uur E-Force op Loudness was gewoon belachelijk goed en gevarieerd.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
pecola-tje schreef:
ErikZ schreef:
Dan heb je hem zeker nog niet een aantal keer achter elkaar gezien Corneel ;)

Afgelopen zomer was E-Force helaas om te huilen, de eerste keer denk je: wow vette set
Weekje later denk je he een dezelfde platen maar leuk
Maandje later denk je: ja deze set kennen we nu wel

Dit dus. Zelfde geldt trouwens voor Digital Punk vind ik.


Die heeft heel 2014 dezelfde tracks gedraaid. Die was flink afgezakt


Helemaal mee eens over Digital Punk. Vind hem qua producties en sets het afgelopen jaar heel diep gedaald.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Dan heb je hem zeker nog niet een aantal keer achter elkaar gezien Corneel ;)

Afgelopen zomer was E-Force helaas om te huilen, de eerste keer denk je: wow vette set
Weekje later denk je he een dezelfde platen maar leuk
Maandje later denk je: ja deze set kennen we nu wel

Ik heb hem denk ik een keer of 10 gezien in 2014. Ik vind dat ie leuk en gevarieerd draait hoor. Tuurlijk, iedereen draait zijn eigen hitjes, dat ie met Seven komt snap ik heus wel. Toch weet ie me altijd te boeien :yes:
Bericht Geplaatst op 09 jan 2015 00:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
22:00-23:00 The Pitcher
23:00-00:00 The Vision
00:00-01:00 Artifact
01:00-02:00 B-Front
02:00-03:00 Frequencerz vs Jack Of Sound
03:00-03:45 Live: Crypsis
03:45-05:00 Degos & Re-done vs Thera
05:00-06:00 E-force
06:00-07:00 Delete

Durf te dromen :loving:


Dit zou me een hele fijne avond bezorgen :yay: denk alleen niet dat ze de theracords kant op gaan voor mainstage
Bericht Geplaatst op 09 jan 2015 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Casp schreef:
Pipa schreef:
22:00-23:00 The Pitcher
23:00-00:00 The Vision
00:00-01:00 Artifact
01:00-02:00 B-Front
02:00-03:00 Frequencerz vs Jack Of Sound
03:00-03:45 Live: Crypsis
03:45-05:00 Degos & Re-done vs Thera
05:00-06:00 E-force
06:00-07:00 Delete

Durf te dromen :loving:


Dit zou me een hele fijne avond bezorgen :yay: denk alleen niet dat ze de theracords kant op gaan voor mainstage


Tijdens de eerste editie mocht Thera afsluiten he... Dus zo gek is het niet :)
Bericht Geplaatst op 09 jan 2015 12:09 
 

Rickzel schreef:
Tijdens de eerste editie mocht Thera afsluiten he... Dus zo gek is het niet :)


Naar horen zeggen was dit alleen niet zo'n succes :/ Dus ben er bang voor dit jaar..
Bericht Geplaatst op 09 jan 2015 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Rickzel schreef:
Tijdens de eerste editie mocht Thera afsluiten he... Dus zo gek is het niet :)


Naar horen zeggen was dit alleen niet zo'n succes :/ Dus ben er bang voor dit jaar..


Zijn stijl en het hardstyle publiek is in de afgelopen 2 jaar behoorlijk veranderd he, zou nu juist veel logischer zijn om bijv. Thera te laten afsluiten :) (denk het niet overigens, maar een theracords artiest in de lineup zou prima kunnen)
Bericht Geplaatst op 09 jan 2015 14:11 
 

Rickzel schreef:
Kiloknaller schreef:
Rickzel schreef:
Tijdens de eerste editie mocht Thera afsluiten he... Dus zo gek is het niet :)


Naar horen zeggen was dit alleen niet zo'n succes :/ Dus ben er bang voor dit jaar..


Zijn stijl en het hardstyle publiek is in de afgelopen 2 jaar behoorlijk veranderd he, zou nu juist veel logischer zijn om bijv. Thera te laten afsluiten :) (denk het niet overigens, maar een theracords artiest in de lineup zou prima kunnen)


Mee eens! Alleen merk ik wel dat wanneer Thera of iemand van het label in de line-up staat zonder dat het een labelnight is waar mensen speciaal voor hun komen, het gros niet echt weet wat ze er mee aanmoeten.. :/
Bericht Geplaatst op 09 jan 2015 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwaa, dat valt tegenwoordig wel mee met Deetox & Degos & Re-Done bijvoorbeeld. Die slaan vrij goed aan heb ik t idee, ook bij de grote massa.
Bericht Geplaatst op 09 jan 2015 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete krijgt tegenwoordig ook support van acts als Frequencerz enzo toch? Maarja, zal toch niet aanwezig zijn. Awakunings...
Bericht Geplaatst op 09 jan 2015 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Delete krijgt tegenwoordig ook support van acts als Frequencerz enzo toch? Maarja, zal toch niet aanwezig zijn. Awakunings...

Ja! Zelfs Delete is rete-populair, had je toch niet kunnen verwachten... Dus ik zou niks uitsluiten.

Feit dat Warface op Hardbass staat is al bizar :P
Bericht Geplaatst op 11 jan 2015 03:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk ga ik mijn 11e editie Loudness opgeven om toch een keer Qapital te gaan een maand erna. En beide gaat helaas niet lukken in mijn afstudeerperiode.
Bericht Geplaatst op 14 jan 2015 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q-dance zjuist in op de Qapital Facebook event pagina:

Citaat:
Dj Adaro kicked-off his year with a smashing live set at ‪#‎FREAQSHOW‬! It’s now online on this ‪#‎RAWWednesday‬.
Go check it out! bit.ly/FQS14-Adaro


Adaro dus in de line-up? Zou t niet eens zo raar vinden aangezien hij vorig jaar af moest zeggen.
Bericht Geplaatst op 14 jan 2015 18:46 
 
Hardtraxxer

brianfct65 schreef:
Q-dance zjuist in op de Qapital Facebook event pagina:

Citaat:
Dj Adaro kicked-off his year with a smashing live set at ‪#‎FREAQSHOW‬! It’s now online on this ‪#‎RAWWednesday‬.
Go check it out! bit.ly/FQS14-Adaro


Adaro dus in de line-up? Zou t niet eens zo raar vinden aangezien hij vorig jaar af moest zeggen.


Zie niet wat Freaqshow te maken heeft met Qapital??
Bericht Geplaatst op 14 jan 2015 19:33 
 
Hardtraxxer

22:00-23:00 Artifact
23:00-00:00 Phrantic
00:00-01:00 Exit Mind
01:00-02:00 B-Front
02:00-03:00 Frequencerz vs Adaro
03:00-03:45 Live: E-Force
03:45-05:00 Warface
05:00-06:00 Degos & Re-done VS Prefix & Density
06:00-07:00 Delete
Bericht Geplaatst op 14 jan 2015 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri! schreef:
22:00-23:00 Artifact
23:00-00:00 Phrantic
00:00-01:00 Exit Mind
01:00-02:00 B-Front
02:00-03:00 Frequencerz vs Adaro
03:00-03:45 Live: E-Force
03:45-05:00 Warface
05:00-06:00 Degos & Re-done VS Prefix & Density
06:00-07:00 Delete


Alleen Phrantic is echt een hele rare keuze, die heeft juist alle raw afgezworen en wil meer richting de dr rude/headhunterz kant gaan.

Voor de rest, dikke prima :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten