Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 jan 2015 14:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Warface mag van mij ook thuis blijven ja, maar ik vrees toch dat ie er wel staat (hopelijk in de 2e zaal dan). Ik weet nog niet of ik ga, maar dan zouden namen als B-Front, E-Force, Frequencerz en P&D er sws moeten staan.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2015 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warface wordt op ieder podium gegooid tegenwoordig, nog een ergere hype dan RR.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2015 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Warface wordt op ieder podium gegooid tegenwoordig, nog een ergere hype dan RR.


Nog erger? Radical heeft gewoon 2,5 jaar lang elk feest en festival afgesloten wat je kon bedenken, Warface staat vaak samen met een ander (Delete of Deetox)...

Maar inderdaad wel hele hele grote kans dat hij hier staat.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2015 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
chas1n schreef:
Warface wordt op ieder podium gegooid tegenwoordig, nog een ergere hype dan RR.


Nog erger? Radical heeft gewoon 2,5 jaar lang elk feest en festival afgesloten wat je kon bedenken, Warface staat vaak samen met een ander (Delete of Deetox)...

Maar inderdaad wel hele hele grote kans dat hij hier staat.


Nja, vergeleek het eigenlijk met de periode na RR z'n eerste albumrelease, zoals bij Warface nu :P . Dan gaat het bij Warface allemaal nog harder qua boekingen et cetera.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2015 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ook wel weer waar... begin 2014 stond hij op 4(?) boekingen en nu op hardbass >.<
Bericht Geplaatst op 15 jan 2015 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

99% zeker dat Warface Qapital afsluit.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2015 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ja ook wel weer waar... begin 2014 stond hij op 4(?) boekingen en nu op hardbass >.<


Klopt, gaat toch vrij snel. Vind het echter wel verdiend dat hij op Hard Bass staat, want afgelopen jaar stonden Phuture Noize als 'talenten' in het laatste team. Dit jaar is dat Warface, wat ik vrij logisch vind als je kijkt naar zijn tracks, leeftijd en populariteit. Het was te verwachten in ieder geval.
Bericht Geplaatst op 21 jan 2015 15:12 
 

Line-up:

http://www.qapital.net/lineup/
Bericht Geplaatst op 21 jan 2015 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lineup:

Area 1:
Adaro
B-Front live
Crypsis live
Dark Pact
E-Force
Exit Mind live
Luna
Outbreak
Phuture Noize live
Radical Redemption
Ran-d
Titanomachy live
Warface
Host: Mc dv8

Area 2
Act of Rage
Crossfiyah
Deetox
Delete
Sub Sonik
Xcite
Host: Mc Livid
Bericht Geplaatst op 21 jan 2015 15:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

provehito schreef:
B-Front LIVE


EDIT: lekker origineel weer, dit zie je tegenwoordig bijna op elk feest -.-
Bericht Geplaatst op 21 jan 2015 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Lineup:

Area 1:
Adaro
B-Front live
Crypsis live
Dark Pact
E-Force
Exit Mind live
Luna
Outbreak
Phuture Noize live
Radical Redemption
Ran-d
Titanomachy live
Warface
Host: Mc dv8

Area 2
Act of Rage
Crossfiyah
Deetox
Delete
Sub Sonik
Xcite
Host: Mc Livid


Je avatar past erg goed bij deze lineup, lekkah!
Bericht Geplaatst op 21 jan 2015 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Outbreak liever niet, vond vorig jaar Mash-up Jack wel erug vet, had er van mij ook wel weer mogen staan :(. Ja ach, verder toch wel een beetje de line-up die je verwacht. Wel leuk van Dark Pact en Exit mind op de main.
Bericht Geplaatst op 21 jan 2015 15:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Die site >.<

Deetox is blijkbaar bekend van Level en Xcite van God's Child.

Line-Up gaat verder wel, nog even kijken of ik ga.
Bericht Geplaatst op 21 jan 2015 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vreselijk standaard dit zeg. Wel veel artiesten live op de main,het enige 'originele'.
Bericht Geplaatst op 21 jan 2015 15:27 
 

provehito schreef:
Act of Rage


Wat je kan bereiken met 1 EP en een slecht anthem xd :/

OT: Line-up ziet er wel leuk uit, maar toch ook weer niet! Twijfelgevalletje.. >.<
Bericht Geplaatst op 21 jan 2015 15:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit is de hardcore God's Child
Bericht Geplaatst op 21 jan 2015 15:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima line-up lijkt me.

B-Front Live :drool:

En verdere ook leuk, de afwisseling tussen normale sets en live-acts.
Bericht Geplaatst op 21 jan 2015 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
IN THE TRAILER YOU CAN ALREADY HEAR A PREVIEW OF THE ANTHEM.
WHO DO YOU THINK PRODUCED THIS YEAR’S QAPITAL ANTHEM?
THE FULL QAPITAL 2015 ANTHEM WILL BE RELEASED SHORTLY
Bericht Geplaatst op 21 jan 2015 15:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd. Wel leuk dat Luna min of meer een comeback maakt, alleen mis ik nog wat tracks..
Bericht Geplaatst op 21 jan 2015 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

prima line-up, ga ik me zeker op vermaken. Meteen kaartje gehaald :thumbsup:

Exit Mind Live heel benieuwd naar :love:
Bericht Geplaatst op 21 jan 2015 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Lineup:

Area 1:
Adaro
B-Front live
Crypsis live
E-Force
Luna
Ran-D
Titanomachy live

Ziet er best leuk uit :D
Bericht Geplaatst op 21 jan 2015 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Zijn we daar ook weer achter. :whistle:
Betere line-up dan ik verwacht had, verleiding wordt nu wel heel groot om te gaan.
Bericht Geplaatst op 21 jan 2015 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Area 2
Deetox
Delete
Sub Sonik


Was niet van plan im die achterlijke lift te gebruiken, maar dit laat me twijfelen.
Bericht Geplaatst op 21 jan 2015 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical Redemtion schreef:
“I WILL BREAK YOUR ANKLES…. AGAIN!”

Geen feest voor jou zie ik Flevoboys :P ;)
Bericht Geplaatst op 21 jan 2015 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette LU! :yay:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten