Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 dec 2014 14:02 
 

Wel aanwezig denk ik :)
Bericht Geplaatst op 20 dec 2014 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

E-force & digital punk voor het Anthem?
Bericht Geplaatst op 22 dec 2014 13:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/Qdance/app_623317974398184

Citaat:
ATTENTION RAW LOVERS. TODAY WE ARE GIVING AWAY A VIP HOTEL PACKAGE TO QAPITAL FOR YOU AND A FRIEND. USE THE QAPITAL LOGO IN A CREATIVE WAY AND POST AN IMAGE ON TWITTER OR INSTAGRAM WITH THE HASHTAG #QAPITAL WITHIN 23 HOURS.
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou deze line-up graag zien:

Act of Rage
Sub Sonik vs Digital Mindz
Ran-D
B-Freqz LIVE
Adaro
E-Force
Titanomachy LIVE
Crypsis
Radical Redemption LIVE
Theracords LIVE (Thera, Degos & Re-Done, Deetox)
Warface vs Delete

MC Da Syndrome
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Zou deze line-up graag zien:

Act of Rage
Sub Sonik vs Digital Mindz
Ran-D
B-Freqz LIVE
Adaro
Titanomachy LIVE
Crypsis
Radical Redemption LIVE
Theracords LIVE (Thera, Degos & Re-Done, Deetox)
Warface vs Delete

MC Da Syndrome


zou prima lineup zijn voor een feest als Qapital moet ik zeggen :)
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
RadicelArmy schreef:
Zou deze line-up graag zien:

Act of Rage
Sub Sonik vs Digital Mindz
Ran-D
B-Freqz LIVE
Adaro
Titanomachy LIVE
Crypsis
Radical Redemption LIVE
Theracords LIVE (Thera, Degos & Re-Done, Deetox)
Warface vs Delete

MC Da Syndrome


zou prima lineup zijn voor een feest als Qapital moet ik zeggen :)


Moet E-Force trouwens aan toegevoegd worden! Heeft volgens mij het anthem gemaakt.
Bericht Geplaatst op 03 jan 2015 19:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op de 1e 2 na idd best goed.
Bericht Geplaatst op 04 jan 2015 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

Plus Delete graag alleen draaien!!
Bericht Geplaatst op 04 jan 2015 14:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Sub Sonik vs Digital Mindz

Digital Mindz. Man man man. xd
Bericht Geplaatst op 04 jan 2015 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
RadicelArmy schreef:
Sub Sonik vs Digital Mindz

Digital Mindz. Man man man. xd


Ik heb ze live nog nooit gezien, dus ben zeer benieuwd. Vind de nummers niet heel verkeerd en volgens mij zit er wel een flink bak drive in de sets van beide heren. Bovendien moeten de eerste uurtjes ook gevuld worden en daarin mogen zij het laten zien van mij. Zal wel een kwestie van smaak zijn. ;)
Bericht Geplaatst op 04 jan 2015 18:46 
 
Hardtraxx Veteran

Heb ze op Loudness gezien. 1 nummertje kan nog wel, maar voor de rest lijkt het zoveel op elkaar dat het gewoon voor de rest niks aan is. Zie dan liever een Artifact, die buiten zijn sterke producties uitstekend diverse sets neerzet
Bericht Geplaatst op 04 jan 2015 23:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wou hier eigenlijk nog eens heen omdat ik er wel goede verhalen over hoor, maar helaas dan trancefusion in Praag met de boyz
Bericht Geplaatst op 05 jan 2015 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wou hier eigenlijk nog eens heen omdat ik er wel goede verhalen over hoor, maar helaas dan trancefusion in Praag met de boyz

:D :cool:
Bericht Geplaatst op 05 jan 2015 17:03 
 
Hardtraxxer

VIP tickets zijn uitverkocht!
Verwachten jullie dat het feest snel uitverkocht zal raken?
Vorig jaar toch ook pas vlak voor het feest?
Bericht Geplaatst op 05 jan 2015 17:08 
 

Stephan_NL schreef:
VIP tickets zijn uitverkocht!
Verwachten jullie dat het feest snel uitverkocht zal raken?
Vorig jaar toch ook pas vlak voor het feest?


Aangezien het gros er vorig jaar positief over was krijg je nu de mensen die het ook wel eens mee willen maken.. Dus ik denk dat het niet heel lang zal duren! :)
Bericht Geplaatst op 05 jan 2015 19:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rwd schreef:
E-force & digital punk voor het Anthem?


Ran-D & E-Force :)
Bericht Geplaatst op 05 jan 2015 19:23 
 
Hardtraxx Veteran

2 jaar geleden was het toen beste feest waar ik ben geweest. Maar het valt echt weer net voor me tentamenweek en week daarna is Rebirth, misschien met een dikke lineup aanwezig
Bericht Geplaatst op 06 jan 2015 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

alles awakenings enter
Bericht Geplaatst op 06 jan 2015 15:05 
 
Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
alles awakenings enter


Eerst was het nog alles Praag enter :$
Bericht Geplaatst op 06 jan 2015 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roellos schreef:
Ran-D & E-Force :)
Bericht Geplaatst op 06 jan 2015 15:54 
 

Roellos schreef:
rwd schreef:
E-force & digital punk voor het Anthem?


Ran-D & E-Force :)


Dit is al bekend of?
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes binnen, ben beniuwd naar de lineup.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 16:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaarten zijn binnen. Samen met Supremacy wel het beste indoorfeest van 2014, ongetwijfeld.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 18:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Roellos schreef:
rwd schreef:
E-force & digital punk voor het Anthem?


Ran-D & E-Force :)


Dit is al bekend of?


Nee, geruchtenstroom op gang houden.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 00:09 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt helemaal 0 naar Ran-D, ik denk gewoon E-Force solo
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten