Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 16:00 

Hardtraxx Veteran

Wow, als ze serieus elke liveset met beeld gaan vrij geven dan hoor je mij niet meer klagen over eventuele DVD's die ze niet meer gaan maken >.<

Echt wel weer een beetje kippenvel tijdens die intro :$ Heerlijk om die originele Answers weer eens te horen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 16:39 

Hardtraxxer

Was echt een dik feest! Vond elke set wel tof.. heerlijk! Heb echt genoten :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 16:43 

Hardtraxxer

Anthem Show

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 17:15 

Hardtraxxer

Jolle schreef:
Macabre 2012, NC & Zany - Paranoid en TNT - Countdown zijn ook wel noemenswaardig in het setje van Radical. Hou ik wel van, als dj's er zulke plaatjes opgooien. Helaas heeft het grootste gedeelte van het publiek een andere mening en wordt dit niet vaak gedaan.

Precies zo komt er nog wat variatie in zijn sets. Gelukkig had hij genoeg nieuwe platen om te draaien, en dikke + dat ie Bloodcage - Paradise draaide :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 20:10 

Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
MDesiqn schreef:
Ik vind het einde ook altijd een meerwaarde hebben, die boekjes en speciale dingen. Zoals Freaqshow een jaarboek, Qlimax een poster en nu met Qapital een raamsticker (Heb hem op me laptop geplakt :$ ).
Of ben ik de enigste die dat altijd wel leuk vind?

Is die niet te groot voor je laptop?
Ik vind het ook altijd wel leuk. Heb onderhand twee bureaulades vol met boekjes, bandjes, stickers en andere dingen van feesten/artiesten.

Ja net te groot voor mijn 15 inch.
Alleen heb stukje kleiner gesneden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 20:55 

Hardtraxx Addict

Al die qapital stickers ook op ramen van al die gebouwen onderweg naar het station xd

een grote tyfus bende altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 21:24 

Hardtraxx Addict

Basxt schreef:
Al die qapital stickers ook op ramen van al die gebouwen onderweg naar het station xd

een grote tyfus bende altijd

Haha, die mensen zullen wel denken: 'Dat verdomde rotjong weer.' xd
Vind 't best zonde om zoiets niet mee te nemen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 21:31 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat die gebouwen meer last hebben van de Ajax stickers. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 09:08 

Hardtraxx Veteran

Dit was echt de beste editie van de 3 :love: Goed geluid, lekkere setjes, sfeer bij de main op sommige plekken iets minder, maar paar meter verplaatsen en et was weer top.

Ook geen gebrek aan ruimte, waar dit vorig jaar wel een probleem was. Die extra trappen in de main meer naar de hoeken verplaatsen, heeft hier goed aan bij gedragen.

Ik heb ook totaal geen last gehad van anabooltjes ofzo (blijkbaar stond ik gewoon op de juiste plekken) waar er normaal best veel van rondlopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 10:55 

Hardtraxx Veteran

Nou toch nog maar een verslagje van mijn kant:

We stonden om half 11 in de rij om naar binnen te gaan, het duurde iets langer dan verwacht maar we hebben ons rot gehaast binnen om precies 11 uur binnen te zijn.

Phuture Noize was weer waanzinnig :worship: Die track met 'Music' is echt bizar. Er was nu ook lekker veel ruimte dus dat was heerlijk. Hierna de opening met de Dark Pact. Had hier geen verwachtingen voor. Openingsshow was leuk gedaan en de set was redelijk. Jammer van Bolivia, verder wel leuke tracks.

Wat hierna gebeurden was niet normaal. Wat ging die Crypsis te keer achter die draaitafels. Mijn god wat een mixwerk :worship: Dit is de beste live set die ik tot op heden heb meegemaakt. De tracks waren niet eens allemaal zo leuk, maar door het mixen en al die teases werd het wel heel erg vet. Tijdens Crypsis nog een gratis biertje gehad van J oey, bedankt nog daarvoor :thumbsup:

Het was hierna tijd voor Ran-D. We stonden helemaal in de hoek(bij binnenkomst rechtsachter) omdat we dachten dat er daar wel ruimte was. Nou dit hadden we mooi mis. We werden de muur in gedrukt en het was veelste druk daar. Ik ben toen lekker naar boven gelopen en ben daar lekker losgegaan. Setje van Ran-D was matigjes. Defqon anthem was wel leuk om live te horen, maar dat laatste hardcore stukje kan natuurlijk echt niet.

Vervolgens Deetox, kan niet anders zeggen dan dat ik me prima vermaakt heb tijdens haar setje. Prima vervanger van Exit Mind. Een half uur was eigenlijk te kort, want ik had eigenlijk nog wel meer willen horen.

Tijdens E-Force naar zaal 2 en 3 gelopen. Zaal 3 ben ik zo snel mogelijk weer voorbij gelopen, dat geluid daar was belachelijk. De sfeer in zaal 2 zat er goed in bij Delete. Man wat gingen die kicks lekker daar. Vloer was wel wat gladder hier. Toen ruim optijd terug gegaan naar zaal 1 omdat ik echt niks wilde missen van B-Front.

Nou Bob, je hebt het weer geflikt. Openen met Outside World, gotverdomme wat ben je toch een eindbaas. Enige minpuntje wat ik had was dat hij weer Psycho ging draaien, en dat bleek dan weer een verkorte edit te zijn. Daardoor bleef er tempo in zitten wat alleen maar ten goede kwam van de set. Overgangen waren ook weer om van te smullen. Die nieuwe track gaf me ook weer meters kippenvel, belachelijk vet. Misschien niet zo vet gemixt als Crypsis, maar de tracks waren allemaal wel een stuk beter. Nog een dieptepuntje, werkelijk waar NIEMAND die het Qapital anthem van 2 jaar geleden kende.

Hierna Adaro, ben toen maar weer een rondje gaan lopen want ik kon me weer nauwelijks bewegen. Kon niet echt ergens een plek vinden waar wel ruimte was, dus maar weer terug gelopen. Set van Adaro kon ik niet echt waarderen. Nieuwe Gunz for Hire track was nog wel leuk, maar daar bleef het ook bij.

Titanomachy weer bijna hele set niet kunnen bewegen, terwijl de meeste tracks eigenlijk best vet waren. Nieuwe collab met Jack of Sound was ook dikke prima.

Ik had nog wel uitgekeken naar Radical, waarvan ik de meeste nieuwe tracks van hem eigenlijk allemaal wel vet vind. En hij heeft ze ook allemaal gedraaid. Verder natuurlijk een dikke + voor Paranoid. De openingstrack was ook vet, en TNT - Countdown was een onverwachtse track die zijn set eigenlijk bijzonder leuk maakte.

Daarna was het een uurtje drama met Warface en Luna, dus lekker vanaf de tribune de rest van de avond uitgezeten.

Vorig jaar was dit mijn beste indoor feest. Ik had dan ook hele hoge verwachtingen. Deze zijn bij lange na niet waargemaakt. Het is bijzonder hoe je kan zien dat de scene in een jaar tijd zo erg is veranderd. Niet alleen de muziek maar vooral de mensen die naar de feesten gaan. Dit bepaald voor mij toch wel erg de sfeer. Als je dan ziet dat er maar zo weinig mensen echt voor de muziek komen, maar puur om die paar pillen in hun mik te gooien en hun anabolen lichaam te showen, dan is het voor mij snel klaar. De sfeer heeft het dan ook in de verste verte niet gehaald bij vorig jaar, ondanks dat de show en de stage beter waren dan vorig jaar.

Ik heb me ook weer stom verbaasd over hoe die gasten werkelijk niet 1 nummer kennen behalve de tracks die elk feest gedraaid worden, los gaan op die tracks, en verder echt alleen maar een beetje irritant in de weg gaan staan. Ik vond het echt verschrikkelijk om te zien dat ik bij de 3% behoorde die niet had gebruikt. Het was ronduit belachelijk dat werkelijk overal waar je keek, mensen stonden die VDK waren. Dat mensen wat gebruiken heb ik niks op tegen, maar dat ze het feest voor anderen verpesten is gewoon zwaar klote.

Dit gezegd hebbende nog even de plusjes en minnetjes:

++++++++ Crypsis live set
+++++++ B-Front live set(live set mag die vaker doen)
++ Geluid en stage, ook in zaal 2 was het geluid top
++ Phuture noize
+ Nog Pattern 2 gehoord :)
- Gladde vloer in zaal 2, later ook in zaal 1
- Weinig ruimte gehad om los te gaan
- Geluid in zaal 3, belachelijk hard
- Weinig verrassende nummers
- Sfeer en hoge VDK gehalte
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 11:13 

Hardtraxx Veteran

Leuk verslagje :)

Heeft er iemand nog de pringlesdop truc geprobeerd en werkte dat? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 11:17 

Hardtraxx Addict

Grim schreef:

De bekers water waren volgens mij veel te groot voor een pringles dop, maar ik heb het dan ook niet geprobeerd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 11:22 

Hardtraxx Addict

Grim schreef:

Had er 2 mee, was die doppen langer kwijt aan mensen die ze rond showde aan hun groep dan dat ik ze heb gebruikt xd

Helaas waren ze niet 100% sluitend, en af en toe schoot de dop er ook af als je hem op een cola o.i.d zette :D

Werkte alleen met frisdrank en redbull. De rest was de beker te groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 11:31 

Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:
Het is bijzonder hoe je kan zien dat de scene in een jaar tijd zo erg is veranderd. Niet alleen de muziek maar vooral de mensen die naar de feesten gaan. Dit bepaald voor mij toch wel erg de sfeer. Als je dan ziet dat er maar zo weinig mensen echt voor de muziek komen, maar puur om die paar pillen in hun mik te gooien en hun anabolen lichaam te showen, dan is het voor mij snel klaar.

Ik vond het echt verschrikkelijk om te zien dat ik bij de 3% behoorde die niet had gebruikt. Het was ronduit belachelijk dat werkelijk overal waar je keek, mensen stonden die VDK waren.

Ik snap wat je bedoelt. Om het even op mijzelf te betrekken: het was een tijd geleden dat ik naar een raw feest ben geweest en dat merk ik in mijn feestbeleving. Dit komt mede doordat ik 9 van de 10 nummers die tegenwoordig gedraaid worden, niet ken of er niet zoveel mee heb. Maar dit komt ook door het publiek dat zo'n feest bezoekt.

In zaal 2 heb ik mij bijvoorbeeld tot 3u meer dan prima vermaakt, genoeg ruimte, gezellige mensen. En in zaal 1 staat het merendeel zonder shirt, helemaal verjunkt om zich heen te kijken. Ik vond het daarom ook helemaal geen speciaal feest, hoewel ik er best naar uit had gekeken.

Ik ben dan ook zeer benieuwd hoe de sfeer bij de early en tijdmachine area op CRAFT zal zijn aangezien een groot deel van de bezoekers van LYM uit het zojuist omschreven type bestaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 14:59 

Donateur

Zeer degelijk feest zeg. Mooie stage, vet gedaan met die panelen boven het publiek, deed me een beetje aan de Feestfabriek denken. Creëert toch een heel ander soort gevoel dan zo'n kaal plafond. Geluid was wederom zeer goed. Meer dan voldoende ruimte. Bar goed. Alleen dat geklooi met die jassen naderhand doet me aan de Matrixx denken (geen leuke herinneringen). De hal leent zich trouwens wel om nog een half uurtje na te praten met de grootste idioten ooit ("Ja ik stond net te denken.." oh ja joh?!)

23:30 - 00:00: Dark Pact
Vet. Opening. Mannen met fakkels op de tweede ring. Variatie. Originele Answers.

00:00 - 00:30: Live: Crypsis
Wat een baas. Tot nu toe volgens mij 3x gezien en 3x geweldig in elkaar gestoken. Alles door elkaar, tempo hoog genoeg. Wat wel gezegd moet worden; al die MiM platen passen vrij gemakkelijk in elkaar.

00:30 - 01:30: Ran-D
Dikke set. Variatie. Weinig oude platen, maar ruime keuze uit nieuw spul dus dat begrijp ik wel.

01:30 - 02:00: Deetox
Had Convictions remix wel willen horen.

02:00 - 03:00: E-Force
Geen fan van The Prophet & Deepack - Stampuhh (Atmozfears Remuxxx). Mid uit het origineel graag. D-Block & S-te-fan - Underground Tacticz (E-Force & Luna Remix) ook wel leuk geweest. Climax uit het origineel graag. Hier nooit fan van geweest Kevin Kaos & Zero Sanity - Hit The Floor (E-Force Remix). Laatste FaN plaat wel vet, en leuk om Attention/Gaia nog eens te horen.

03:00 - 03:30: Live: B-Front
Veel vette platen. Mixwerk volgens mij niet echt noemenswaardig. Vind het altijd maar jammer als hij Live staat. Is juist in staat om (als enige) voor wat verassingen te zorgen qua platenkeuze. Psycho wel echt goed zat.

03:30 - 04:30: Adaro
Geen fan van het laatste werk van Adaro. Vind eigenlijk alleen de laatste Gunz release nog vet. Mindgame blijft wel smullen. Dit vind ik ook niks: The Prophet & Adaro - I'm the King. Voor zover ik weet was het mixwerk niet echt zoals dat vroeger bij hem was. Edit: net teruggehoord; stond constant te teasen blijkbaar. Mixwerk was dus wèl zoals het vroeger was.

04:30 - 05:00: Live: Titanomachy
Klonk vet! Necropsy v2 :loving: en die nieuwe collab met JoS.

05:00 - 06:00: Radical Redemption
Aantal verassingen in dit setje, wel mooi. Het sloot alleen zo moeilijk aan op de rest van zijn set, waardoor het leek alsof het twee aparte delen waren. Ik denk dat dit ook een van de redenen is waardoor hij zo weinig varieert. De kloof tussen Paranoid (dikke plaat) en Die Bitch (echt geen dikke plaat) is wel wat groot. Ook geen fan van TNT-Countdown trouwens, wat een eeuwig saaie overspeelde plaat is dat zeg. Ik zou wel eens DJ Phil Ty - A Kay A of DDD willen horen ofzo.

06:00 - 07:00: Warface & Luna
Nog steeds een raadsel waarom Luna hier bij moest. Gaat die komend seizoen gepusht worden ofzo? Als ik zo snel even teruglees (en terugdenk) kwam die met Torture en Underground Tacticz aan. Al de rest zijn platen die op de een of andere manier meer een link met Warface dan met Luna hebben. Tevens was UT al gedraaid (en niet boeiend genoeg om 2x te draaien) en Fast Lane ook, maar dat snap ik dan nog wel. Fother Mucker (Remix) is mij nog het meeste bijgebleven, wat ging die ziek zeg. Afsluitplaat was inderdaad ook zeer vet. Fuck the Drummachine ook wel dik met die samples. Show Me Your Warface 2.0 hoort m.i. niet (meer) op een dergelijk feest thuis. Was leuk om zichzelf te introduceren toentertijd maar dit is gewoon een tooltje met wat gesamplede hergebruikte kicks. Punt is alleen dat je een volwaardig Q feest af staat te sluiten voor 12k mensen. Dit kan ik ook nog wel in elkaar knutselen. Normaal doen gaarne.

Sluit ik af met ongelooflijke koekenbakker Luna te bedanken voor buiten z'n ontzettend grote inbreng in de set van Warface, alle collab's de afgelopen jaren waarin z'n invloed duidelijk te horen is, maar de kerst op de taart, dames en heren de slagroom én het stukkie fruit. Bedankt! Voor het draaien van Unlocked!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 15:16 

Hardtraxxer

Welke nummers zijn door Main Concern gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 15:28 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:

Werkte prima bij mij! Dronk voornamelijk fris dus was blij dat ik 'm mee had genomen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 15:29 

Hardtraxx Veteran

martieboy schreef:

Machinery (2014 Edit), The Debt, The Bad Guy, We Are The Prey en Dark Universe kan ik me herinneren, ik heb niet heel de set bijgewoond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 18:20 

Hardtraxxer

In de HMH was die avond ook Racoon, wellicht dachten een hoop mensen dat dat in de Ziggodome was, want de sfeer was vele malen minder dan vorig jaar en of deze mensen nou voor de muziek kwamen......
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 18:51 

Donateur

PvO Hardstyle schreef:
In de HMH was die avond ook Racoon, wellicht dachten een hoop mensen dat dat in de Ziggodome was, want de sfeer was vele malen minder dan vorig jaar en of deze mensen nou voor de muziek kwamen......

Schijnt ook dat ze de MC's omgedraaid hadden, maar goed dat heeft verder niemand gemerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 19:04 

Hardtraxx Crew

TiMOTHYb schreef:
PvO Hardstyle schreef:

Schijnt ook dat ze de MC's omgedraaid hadden, maar goed dat heeft verder niemand gemerkt.

RRRRRacoon R you RRRRRReady MotherfuckeRRRRR
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 19:17 

Hardtraxx Veteran

Danny H schreef:
Ook weer eens een feestje gepakt, ontzettend genoten van de meeste sets en nummers. Dit was voor mij de 1e keer dat ik de ziggodome bezocht, en is zeker ook niet de laatste keer. Dat geluid daar, zo heerlijk.

Trouwens het zou toch uitgezonden worden op ziggo en via internet, zijn daar al opnames van te vinden?

U heeft bericht. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 19:35 

Hardtraxx Addict

Put on your shoes of Lightning, PUT EM THE FUCK ON !!!! Everyday i love you more, EVERYDAY I LOVE YOO FUCKING MORE!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 19:40 

Hardtraxx Veteran

martieboy schreef:

Tracklist staat nu op hun fb:
https://www.facebook.com/mainconcernoff ... 9311358451
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 20:29 

Hardtraxxer

Ventrue schreef:
Put on your shoes of Lightning, PUT EM THE FUCK ON !!!! Everyday i love you more, EVERYDAY I LOVE YOO FUCKING MORE!!

:lol:
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten