Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AirbenG schreef:


Defqon anthem van Ran-d maar even geupload :P


En weer weg gehaald. Beetje kinderachtig als specifiek in deze mail:
http://www.q-dance.com/netherlands/en/news/qapital-2015-all-you-need-know-NL/
staat dat je vooral moet filmen en niet vergeten te delen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
AirbenG schreef:


Defqon anthem van Ran-d maar even geupload :P


Headliner Music blokkeert de video door copyright. :/


Heb headliner al een mail gestuurd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 14:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mij prima vermaakt in zaal drie waar het geluid wel verschrillelijk hard stond, de hoge tonen zo schel dat mijn oren zelfs pijn deden met oordoppen in. Genoten van Jason Payne, wat een lekker setje. Zaal 1 vond ik maar rustig en weinig mensen die lekker losgingen. En wat was het overal een partij glad zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een top avond gehad! Vooraan bij de main ging het gewoon bijna overal los hoor. Ik heb geen problemen met de zogenoemde 'anabooltjes'. Die gaan ook los toch, dus snap het probleem niet helemaal. Hoewel, Was mijn eerste raw feest dus weet er niet veel vanaf :p. Wel meteen mijn beste feest tot nu toe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na verloop van de avond werd het in zaal 1 inderdaad best glad, alhoewel dit voor mijn gevoel alleen bij de in- en uitgangen was. Toen we binnen kwamen meteen al het idee dat de stage deels Feestfabriek was.
Verder genoten van de stage en tijden Adaro nog even area 2&3 bezocht.
Het intro van Dark Pact was echt het hoogtepunt van de avond, toen was het nog totaal niet druk & de intro was echt een show.
Tijdens Crypsis me geërgerd hoe flink we naar achteren gingen staan door de drukte en tijdens de avond zelf aan sommige mensen. Natuurlijk een bodybuilder die iedereen moest gaan duwen, gelukkig is er een van de twee weggelopen ipv door gegaan.

Overall een leuk feest alleen raw begint mij minder aan te spreken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb een prima feestje gehad :D Vond het bij de main wel te druk en in bijvoorbeeld een zaal 2 stond geen drol, waarschijnlijk omdat mensen gewoon niet wisten hoe je d'r moest komen. Set van de avond van crossfiyah.
Ook nog wel noemenswaardig: de afsluiter van Warface :surrender: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand verslag? Ben vooral benieuwd naar wat Radical en Warface hadden neergezet
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Iemand verslag? Ben vooral benieuwd naar wat Radical en Warface hadden neergezet


Radical begon beetje traag maar na 20 minuten ging het gas erop. Reign supreme, judge me, die bitch, piece of shit kwam langs. Set werd heerlijk afgesloten met Masters van minus militia. Volgens mij ook nieuwe tracks gehoord, weet niet zeker. Vind judge me trouwens zijn beste werk van afgelopen tijd. Wat een drive geven die vocals mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beardieroy schreef:
Pipa schreef:
Iemand verslag? Ben vooral benieuwd naar wat Radical en Warface hadden neergezet


Radical begon beetje traag maar na 20 minuten ging het gas erop. Reign supreme, judge me, die bitch, piece of shit kwam langs. Set werd heerlijk afgesloten met Masters van minus militia. Volgens mij ook nieuwe tracks gehoord, weet niet zeker. Vind judge me trouwens zijn beste werk van afgelopen tijd. Wat een drive geven die vocals mee :thumbsup:

Radical draaide uiteraard weer veel eigen nummers, ook nieuwe zoals Die Bitch en een B-Front diss (MF Psycho edit). Hij opende met een nummer wat ik niet kende (leek wel Moguai - Aciiid, maar dan een hardstyle edit.) En hij draaide Chronic Disorder.

Warface en Luna openden met The Revival, verder draaide ze hun nieuwe collab War Zone en o.a. H8M3, Fuck the Drummachine, The Baddest, FTP, Path to Extinction, Show me your Warface 2.0, Underground Tacticz remix, The Game, Vengeance, Torture, The Solution, Broken, Fast Lane, Fother Mucker Remix en als afsluiter iets van Sei2ure & N-Vitral.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 16:32 
 
Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
Hij opende met een nummer wat ik niet kende (leek wel Moguai - Aciiid, maar dan een hardstyle edit.)


Blademasterz - Masterblade of High Voltage - Bombs Away? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Chroman schreef:
Hij opende met een nummer wat ik niet kende (leek wel Moguai - Aciiid, maar dan een hardstyle edit.)


Blademasterz - Masterblade of High Voltage - Bombs Away? :P

Masterblade was het volgens mij ja. Maar dan wel een kick edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 17:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het einde ook altijd een meerwaarde hebben, die boekjes en speciale dingen. Zoals Freaqshow een jaarboek, Qlimax een poster en nu met Qapital een raamsticker (Heb hem op me laptop geplakt :$ ).
Of ben ik de enigste die dat altijd wel leuk vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Macabre 2012, NC & Zany - Paranoid en TNT - Countdown zijn ook wel noemenswaardig in het setje van Radical. Hou ik wel van, als dj's er zulke plaatjes opgooien. Helaas heeft het grootste gedeelte van het publiek een andere mening en wordt dit niet vaak gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 18:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

die afsluitende track, de tering dat ging hard. Van wie was die track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 18:19 
 

Kevin-Raw schreef:
die afsluitende track, de tering dat ging hard. Van wie was die track?

Van Warface & Luna? N-Vitral & Sei2ure - Noise Pumper
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Radical draaide uiteraard weer veel eigen nummers, ook nieuwe zoals Die Bitch en een B-Front diss (MF Psycho edit). Hij opende met een nummer wat ik niet kende (leek wel Moguai - Aciiid, maar dan een hardstyle edit.) En hij draaide Chronic Disorder.

Warface en Luna openden met The Revival, verder draaide ze hun nieuwe collab War Zone en o.a. H8M3, Fuck the Drummachine, The Baddest, FTP, Path to Extinction, Show me your Warface 2.0, Underground Tacticz remix, The Game, Vengeance, Torture, The Solution, Broken, Fast Lane, Fother Mucker Remix en als afsluiter iets van Sei2ure & N-Vitral.


Jij hebt ze aardig onthouden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan me in veel dingen totaal niet vinden, geluid was echt loep zuiver, qua drukte was het perfect waar wij stonden, de show was echt waanzinnig, al die verschillende kleuren op die stage. Hoe ze bepaalde dingen voor elkaar kregen was voor mij echt een raadsel. En heb echt hele dikke setjes gehoord (Warface/Luna en RR wel de minste, (op de klassiekers na dan)

Die Liveact van Crypsis was echt grandioos, wat zat daar een bult werk in. Allemaal edits en dingetjes in elkaar geknutseld, B-front die World Outside draaide was ook echt kippenvel :woot:

Deetox echt een waardige vervanger voor Exit Mind, gun het haar echt enorm. wat een gave set was dat :love:

Kan zo iedereen wel langs gaan, maar heb het gewoon van begin tot eind naar m'n zin gehad :D

Wel een beetje jammer dat ik midden in de plas kots van zo'n gare willy ben gaan staan op de tribunes, gadverdamme wat een zure geur zit er op m'n schoenen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beardieroy schreef:
Chroman schreef:
Radical draaide uiteraard weer veel eigen nummers, ook nieuwe zoals Die Bitch en een B-Front diss (MF Psycho edit). Hij opende met een nummer wat ik niet kende (leek wel Moguai - Aciiid, maar dan een hardstyle edit.) En hij draaide Chronic Disorder.

Warface en Luna openden met The Revival, verder draaide ze hun nieuwe collab War Zone en o.a. H8M3, Fuck the Drummachine, The Baddest, FTP, Path to Extinction, Show me your Warface 2.0, Underground Tacticz remix, The Game, Vengeance, Torture, The Solution, Broken, Fast Lane, Fother Mucker Remix en als afsluiter iets van Sei2ure & N-Vitral.


Jij hebt ze aardig onthouden ;)

Ik sta er zelf ook versteld van. Van Delete weet ik er zelfs nog meer. En ik zie trouwens net op Facebook dat Warface en Luna ook Exodus van the Geminizers hebben gedraait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou we zijn weer ontwaakt. :D

Kwam zo rond 22:35 aan bij het Ziggo Dome en 22:45 was ik al voorbij het fouilleren. De rij leek heel lang maar hij liep ontzettend door, was echt een stuk beter geregeld dan bij Freaqshow afgelopen jaar. Ook nog met gemak een kluisje kunnen vinden wat wel heel relaxed was. Stond om 5 voor 11 in de zaal na wat drinken gehaald te hebben en het heeft toch wel wat magisch hoor als je zo binnenkomt en die stage ziet staan (althans dat was voor mij het geval). Kwam binnen toen Outbreak eindigde met Bassface, klonk nog best fijn over het geluidssysteem van de Ziggo.
Toen kwam Phuture Noize, die ik erg graag wilde zien dus ik was wel blij dat ik precies op tijd binnen was. Dit was echt hardstyle zoals het hoort imo. Melodietjes genoeg en stevige kicks, wat een fijne combinatie opleverde. Heb onder andere Terrordome en Phuture Propaganda gehoord, herkende voor de rest niet veel omdat ik niet heel bekend met ze ben. :$
Aan het eind van Phuture Noize een ander plekje wezen zoeken, helemaal aan de achterkant (waar geen ring is). Hier was het nog lekker koel en minder druk dan aan de andere kant waardoor je niet te veel hoofden voor de stage had. Wat was die opening vet om te zien zeg! Had er toch wel even een kippenvel momentje bij. :$ Dark Pact zijn set vond ik ontzettend meevallen! Openen met de originele Answers vond ik wel vet, had niet verwacht om het origineel nog eens te horen buiten een set van CR. :P Verder in zijn set nog Bitch (volgens mij de remix?), Bolivia, Octavius Augustus (remix) en Hollow gehoord. Volgens mij ook één of twee nieuwe tracks en ik dacht ook nog We Are Gods gehoord te hebben maar dat weet ik niet zeker meer. Tijdens Dark Pact z'n set werd ik nog aangesproken door Paultheone die dus de eerste HT'er was en een gratis biertje kreeg. :lol: Om 12 uur Crypsis live waar ik hoge verwachtingen van had en die werden zeker waargemaakt. Veel tracks, flink wat rondvliegen vocal teases en een lading drive in z'n set maakten het erg moeilijk om stil te blijven staan. Bij hem onder andere Crackin' Your Ribs, Trapped, Damned, Raw To The Point en Main MF gehoord. Afsluiten met Drug 'n Roll was ook erg fijn. :yay:
Daarna kregen we Ran-D en ik was eigenlijk helemaal vergeten dat het Defqon.1 anthem van hem kwam, tot hij er mee opende. Ik moet zeggen: live klinkt 'ie echt goed! Verder tijdens zijn set nog onder andere I Am Legion, Wolfchild, May God Be With You All, FCK EDM, Rebel To The Grave en Pounding Senses (edit) gehoord. En toch schreeuwt iedereen nog mee bij een track als Kings Of The Underground wat ik om eerlijk te zijn heel vet vond.
Toen het moment waarop ik eigenlijk zat te wachten, Deetox op de main. Wat gunde ik het haar zeg en wat heeft ze de verwachtingen waargemaakt. Openen met Get Down als steunbetuiging aan Exit Mind zorgde toch wel voor kippenvel bij mij en met tracks als Bring The Riot, Street Movement, Fatal, Fast Lane, Rawness (of een andere van Freakz at Night) en Chaos Reign werd het een hele vette set. Vond het ook erg mooi om te zien met hoeveel enthousiasme ze draaide!
Toen zij klaar was snel naar Area 2 voor Delete, wat niet te lang duurde door die andere route. Waren wel ontzettend veel trappen dus ik was wel al moe toen ik boven was. :lol: Maar dat verdween als sneeuw voor de zon toen ik zaal 2 binnenkwam. Gelijk maar plekje gezocht midden vooraan en alleen halverwege even wat te drinken wezen halen, wat een vette set was dit zeg! Maximaal raggen van begin tot eind. Heb onder andere This Is Who I Really Am, Fother Mucker Remix, Abduction, The Curse, Dismissed, Fast Lane, The Baddest, Fatal, Firing, The Paranormal, Cop Killa en Punishment gehoord bij hem. Mixtempo lag er lekker op en weinig breaks, was voor mij toch wel één van de beste sets van de avond.
Na Delete even naar m'n locker geweest en daarna naar Area 3 voor Jason Payne en wat had deze man een knalset. Flinke bak drive en de sfeer vooraan zat er echt ontzettend goed in, niemand stond stil. Een aantal tracks kwamen wel overeen met de set van Delete maar het scheelt dat ik die tracks goed kan waarderen dus dat was niet zo erg. Heb bij hem o.a. Fother Mucker remix, H8 M3, Love For The Streets, Cocaine of the Devil Mashup, Godcore, Firing, The Baddest, Catalyst en een Voel Je Die Bass edit/remix gehoord (waarmee hij afsloot). H8 M3 klinkt live toch wel erg vet, ook door die vocals (Jealousy's A Motherfucker). Was na deze set toch wel een beetje moe dus ben halverwege area 3 (vlakbij toegang naar de ring) even gaan zitten tot half 5 ongeveer. Werd toen ik daarheen liep nog aangesproken door een Hardtraxxer maar ik kon de naam niet verstaan door het beukgeweld van Main Concern. :x Zij hadden overigens wel een vette set, heb hiervan alleen amper tracks onthouden, wat ook komt door de vele Industrial Hardcore tracks die ze draaiden. Degene die ik onthouden heb zijn The Debt, The Bad Guy, Psychological Warfare en Ultimate Reality.
Na het half uurtje Industrial wat ik echt heb meegepikt qua losgaan was de energie weer ver te zoeken, ben dus tijdens Radical Redemption maar op de tribune gaan zitten. Het viel me tijdens zijn set op in hoeveel tracks zijn naam voorkwam, heb er toch zeker een stuk of 5 gehoord volgens mij. Het blijft voor mij echt een zelfingenomen kwal. Wat me wel positief verraste waren een aantal wat oudere plaatjes waarvan ik niet op de naam kon komen, maar die het toch wel een beetje dragelijker maakte op de tribune. Heb bij hem o.a. United From The Start, Reign Supreme, Brutal 3.0 (volgens mij dan) en Masters gehoord. Laatste uurtje weer de zaal in gegaan en een paar bekenden opgezocht die ik nog niet gezien had. Bij Warface & Luna de bovenstaande tracks inderdaad gehoord, eigenlijk niks aan toe te voegen. Had er niet veel van verwacht dus het klopte wel met m'n verwachtingen, maar toch wel jammer. Al met al wel een ontzettend dik feest gehad en volgend jaar zeker weer aanwezig!

+++ Delete, Jason Payne en Deetox hun sets
++ Main Concern en Crypsis
+ Snelle entree, kluisjes, barbediening en sfeer
- Radical Redemption en Warface & Luna
-- Hitte zaal 2 (en in mindere mate zaal 3)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Werd toen ik daarheen liep nog aangesproken door een Hardtraxxer maar ik kon de naam niet verstaan door het beukgeweld van Main Concern. :x

Was ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tot nu toe elke Qapital geweest en dit was toch wel de beste tot nu toe. Geluid was weer perfect en ook de show was geweldig. Verder geen een echt matig setje gehoord en Crypsis, Deetox en B-Front staken er wat mij betreft echt bovenuit.

Vond verder de sfeer wel goed, iedereen stond aardig los te gaan en ook qua drukte was het beter te doen dan vorig jaar :)

Opening:

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond E-Force ook een held door gewoon Gaia te draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 13:46 
 
Hardtraxx Veteran

MDesiqn schreef:
Ik vind het einde ook altijd een meerwaarde hebben, die boekjes en speciale dingen. Zoals Freaqshow een jaarboek, Qlimax een poster en nu met Qapital een raamsticker (Heb hem op me laptop geplakt :$ ).
Of ben ik de enigste die dat altijd wel leuk vind?


Is die niet te groot voor je laptop?
Ik vind het ook altijd wel leuk. Heb onderhand twee bureaulades vol met boekjes, bandjes, stickers en andere dingen van feesten/artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 14:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook weer eens een feestje gepakt, ontzettend genoten van de meeste sets en nummers. Dit was voor mij de 1e keer dat ik de ziggodome bezocht, en is zeker ook niet de laatste keer. Dat geluid daar, zo heerlijk.

Trouwens het zou toch uitgezonden worden op ziggo en via internet, zijn daar al opnames van te vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 15:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Holy shit.

Vet dat het nu gewoon een standaard wordt om elke set met beeld uit te geven!

Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten