En weer weg gehaald. Beetje kinderachtig als specifiek in deze mail:
http://www.q-dance.com/netherlands/en/n ... d-know-NL/
staat dat je vooral moet filmen en niet vergeten te delen.
En weer weg gehaald. Beetje kinderachtig als specifiek in deze mail:
Heb headliner al een mail gestuurdwrote:Headliner Music blokkeert de video door copyright.
Radical begon beetje traag maar na 20 minuten ging het gas erop. Reign supreme, judge me, die bitch, piece of shit kwam langs. Set werd heerlijk afgesloten met Masters van minus militia. Volgens mij ook nieuwe tracks gehoord, weet niet zeker. Vind judge me trouwens zijn beste werk van afgelopen tijd. Wat een drive geven die vocals meewrote:Iemand verslag? Ben vooral benieuwd naar wat Radical en Warface hadden neergezet
Radical draaide uiteraard weer veel eigen nummers, ook nieuwe zoals Die Bitch en een B-Front diss (MF Psycho edit). Hij opende met een nummer wat ik niet kende (leek wel Moguai - Aciiid, maar dan een hardstyle edit.) En hij draaide Chronic Disorder.wrote:Radical begon beetje traag maar na 20 minuten ging het gas erop. Reign supreme, judge me, die bitch, piece of shit kwam langs. Set werd heerlijk afgesloten met Masters van minus militia. Volgens mij ook nieuwe tracks gehoord, weet niet zeker. Vind judge me trouwens zijn beste werk van afgelopen tijd. Wat een drive geven die vocals meewrote:Iemand verslag? Ben vooral benieuwd naar wat Radical en Warface hadden neergezet
Blademasterz - Masterblade of High Voltage - Bombs Away?wrote:Hij opende met een nummer wat ik niet kende (leek wel Moguai - Aciiid, maar dan een hardstyle edit.)
Masterblade was het volgens mij ja. Maar dan wel een kick edit.wrote:Blademasterz - Masterblade of High Voltage - Bombs Away?wrote:Hij opende met een nummer wat ik niet kende (leek wel Moguai - Aciiid, maar dan een hardstyle edit.)
Van Warface & Luna? N-Vitral & Sei2ure - Noise Pumperwrote:die afsluitende track, de tering dat ging hard. Van wie was die track?
Jij hebt ze aardig onthoudenwrote: Radical draaide uiteraard weer veel eigen nummers, ook nieuwe zoals Die Bitch en een B-Front diss (MF Psycho edit). Hij opende met een nummer wat ik niet kende (leek wel Moguai - Aciiid, maar dan een hardstyle edit.) En hij draaide Chronic Disorder.
Warface en Luna openden met The Revival, verder draaide ze hun nieuwe collab War Zone en o.a. H8M3, Fuck the Drummachine, The Baddest, FTP, Path to Extinction, Show me your Warface 2.0, Underground Tacticz remix, The Game, Vengeance, Torture, The Solution, Broken, Fast Lane, Fother Mucker Remix en als afsluiter iets van Sei2ure & N-Vitral.
Ik sta er zelf ook versteld van. Van Delete weet ik er zelfs nog meer. En ik zie trouwens net op Facebook dat Warface en Luna ook Exodus van the Geminizers hebben gedraait.wrote:Jij hebt ze aardig onthoudenwrote: Radical draaide uiteraard weer veel eigen nummers, ook nieuwe zoals Die Bitch en een B-Front diss (MF Psycho edit). Hij opende met een nummer wat ik niet kende (leek wel Moguai - Aciiid, maar dan een hardstyle edit.) En hij draaide Chronic Disorder.
Warface en Luna openden met The Revival, verder draaide ze hun nieuwe collab War Zone en o.a. H8M3, Fuck the Drummachine, The Baddest, FTP, Path to Extinction, Show me your Warface 2.0, Underground Tacticz remix, The Game, Vengeance, Torture, The Solution, Broken, Fast Lane, Fother Mucker Remix en als afsluiter iets van Sei2ure & N-Vitral.
Was ikwrote:Werd toen ik daarheen liep nog aangesproken door een Hardtraxxer maar ik kon de naam niet verstaan door het beukgeweld van Main Concern.![]()
Is die niet te groot voor je laptop?wrote:Ik vind het einde ook altijd een meerwaarde hebben, die boekjes en speciale dingen. Zoals Freaqshow een jaarboek, Qlimax een poster en nu met Qapital een raamsticker (Heb hem op me laptop geplakt).
Of ben ik de enigste die dat altijd wel leuk vind?