Was wat mij betreft een heel geslaagd feest!
Om 23.45 stonden de rij, 23.55 goed en wel binnen, jammer dat het ellendig lang duurde bij garderobe / kluisjes, waardoor we alsnog maar een paar minuten van Crypsis zn set hebben meegemaakt.
Vervolgens Ran-D, wisselde dikke platen af met meuk. Heb me hier prima op kunnen vermaken ondanks dat ik niet zoveel met Ran-D heb.
Vervolgens Deetox, die een flinke knalset wegzette. Helaas achterin waar wij stonden te weinig ruimte om los te gaan. Fatal moeten missen omdat we nog een taxi moesten afbellen

.
Na Deetox en E-Force kan ik voor mezelf concluderen dat ik die Freakz At Night platen best dik vind. Samara Remix viel me zeker niet tegen. Natuurlijk oneindig + voor het draaien van Gaia 2008

. Overige tracks waren ook dik, voor mij de set van de avond. Komt ook mede doordat we tijdens E-Force vooraan (midden dus

) een goede plek met ruimte hadden gevonden.
B-Front daarna met een prima set, al had ik ipv Psycho liever Chemical of For The Girls gehoord. Toch hoor ik liever een normale dj set van B-Front, die normaliter er door zijn trackkeuze tussenuit springt.
Adaro voor mij minste set vd avond, openen met Wauw! was wel dik. Titanomachy vanaf de tribune bekeken, draaide best leuke plaatjes, nieuwe met JoS klonk ook gruwelijk. Flip 'um Remix 10x beter dan het origineel

.
Radical opende met een soort edit van Masterblade, mag ie van mij vaker doen

. Die Bitch vond ik vervolgens wat minder, maar met Paranoid en vooral Macabre werd dat ruimschoots goedgemaakt. Van de nieuwe producties vind ik vooral Judge Me echt heel dik, die Eminem vocalen geven zoveel drive mee. Masters is trouwens een stuk betere hardcore van MM dan die kutremixes.
Warface en Luna was pieken en dalen. Vooral Lets Get Fucked Up Bootleg was om te janken. Fother Mucker, Fast Lane, Fuck The Drummachine en Path To Extinction waren gelukkig een stuk beter te pruimen. Afsluiter was ook heel dik trouwens. Al met al geen hoogstaande set, maar heb me er prima op kunnen vermaken.
Barbediening, Eten, Wc en geluid krijgen van mij een dikke voldoende. Op de garderobe na was het organisatorisch top.