Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 20:53 
 

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 22:50 
 
Hardtraxx Veteran

Was wat mij betreft een heel geslaagd feest!
Om 23.45 stonden de rij, 23.55 goed en wel binnen, jammer dat het ellendig lang duurde bij garderobe / kluisjes, waardoor we alsnog maar een paar minuten van Crypsis zn set hebben meegemaakt.

Vervolgens Ran-D, wisselde dikke platen af met meuk. Heb me hier prima op kunnen vermaken ondanks dat ik niet zoveel met Ran-D heb.

Vervolgens Deetox, die een flinke knalset wegzette. Helaas achterin waar wij stonden te weinig ruimte om los te gaan. Fatal moeten missen omdat we nog een taxi moesten afbellen :cry: .
Na Deetox en E-Force kan ik voor mezelf concluderen dat ik die Freakz At Night platen best dik vind. Samara Remix viel me zeker niet tegen. Natuurlijk oneindig + voor het draaien van Gaia 2008 :love: . Overige tracks waren ook dik, voor mij de set van de avond. Komt ook mede doordat we tijdens E-Force vooraan (midden dus :P ) een goede plek met ruimte hadden gevonden.

B-Front daarna met een prima set, al had ik ipv Psycho liever Chemical of For The Girls gehoord. Toch hoor ik liever een normale dj set van B-Front, die normaliter er door zijn trackkeuze tussenuit springt.

Adaro voor mij minste set vd avond, openen met Wauw! was wel dik. Titanomachy vanaf de tribune bekeken, draaide best leuke plaatjes, nieuwe met JoS klonk ook gruwelijk. Flip 'um Remix 10x beter dan het origineel :D.

Radical opende met een soort edit van Masterblade, mag ie van mij vaker doen :). Die Bitch vond ik vervolgens wat minder, maar met Paranoid en vooral Macabre werd dat ruimschoots goedgemaakt. Van de nieuwe producties vind ik vooral Judge Me echt heel dik, die Eminem vocalen geven zoveel drive mee. Masters is trouwens een stuk betere hardcore van MM dan die kutremixes.

Warface en Luna was pieken en dalen. Vooral Lets Get Fucked Up Bootleg was om te janken. Fother Mucker, Fast Lane, Fuck The Drummachine en Path To Extinction waren gelukkig een stuk beter te pruimen. Afsluiter was ook heel dik trouwens. Al met al geen hoogstaande set, maar heb me er prima op kunnen vermaken.

Barbediening, Eten, Wc en geluid krijgen van mij een dikke voldoende. Op de garderobe na was het organisatorisch top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 17:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Danny H schreef:
Ook weer eens een feestje gepakt, ontzettend genoten van de meeste sets en nummers. Dit was voor mij de 1e keer dat ik de ziggodome bezocht, en is zeker ook niet de laatste keer. Dat geluid daar, zo heerlijk.

Trouwens het zou toch uitgezonden worden op ziggo en via internet, zijn daar al opnames van te vinden?



U heeft bericht. :P

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
martieboy schreef:
Welke nummers zijn door Main Concern gedraaid?


Tracklist staat nu op hun fb:
https://www.facebook.com/mainconcernoff ... 9311358451

Scream :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 13:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 13:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moet zeggen; zeer vet door alles in deze kwaliteit online te gooien. Misschien nog wel vetter dan een DVD met wat hoogtepunten. Proef geslaagd, voortaan ieder feest zo aanpakken. Kan ik gewoon een dagje Qapital herbeleven. Die intro show / DefQon anthem show zijn ook echt goed geslaagd zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 14:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind ik ook, beter dan een aftermovie, die volledige sets. Leuk om dit n's een keer met wat vrienden en wat bier te bekijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Moet zeggen; zeer vet door alles in deze kwaliteit online te gooien. Misschien nog wel vetter dan een DVD met wat hoogtepunten. Proef geslaagd, voortaan ieder feest zo aanpakken. Kan ik gewoon een dagje Qapital herbeleven. Die intro show / DefQon anthem show zijn ook echt goed geslaagd zeg.


Helemaal mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 14:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Moet zeggen; zeer vet door alles in deze kwaliteit online te gooien. Misschien nog wel vetter dan een DVD met wat hoogtepunten. Proef geslaagd, voortaan ieder feest zo aanpakken. Kan ik gewoon een dagje Qapital herbeleven. Die intro show / DefQon anthem show zijn ook echt goed geslaagd zeg.


Zeer vet inderdaad!
Als elke locatie nou zo gemaakt was voor een live registratie dan hadden we wel meer van dit soort kwaliteit gezien. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
TiMOTHYb schreef:
Moet zeggen; zeer vet door alles in deze kwaliteit online te gooien. Misschien nog wel vetter dan een DVD met wat hoogtepunten. Proef geslaagd, voortaan ieder feest zo aanpakken. Kan ik gewoon een dagje Qapital herbeleven. Die intro show / DefQon anthem show zijn ook echt goed geslaagd zeg.


Zeer vet inderdaad!
Als elke locatie nou zo gemaakt was voor een live registratie dan hadden we wel meer van dit soort kwaliteit gezien. :innocent:


Buiten (bij een festival) is het altijd een mogelijkheid als je er genoeg in investeert. Binnen is het lastiger, maar moet het naast Ziggodome ook makkelijk bij HMH, Gelredome, Jaarbeurs en Ahoy mogelijk moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 16:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Basxt schreef:
TiMOTHYb schreef:
Moet zeggen; zeer vet door alles in deze kwaliteit online te gooien. Misschien nog wel vetter dan een DVD met wat hoogtepunten. Proef geslaagd, voortaan ieder feest zo aanpakken. Kan ik gewoon een dagje Qapital herbeleven. Die intro show / DefQon anthem show zijn ook echt goed geslaagd zeg.


Zeer vet inderdaad!
Als elke locatie nou zo gemaakt was voor een live registratie dan hadden we wel meer van dit soort kwaliteit gezien. :innocent:


Buiten (bij een festival) is het altijd een mogelijkheid als je er genoeg in investeert. Binnen is het lastiger, maar moet het naast Ziggodome ook makkelijk bij HMH, Gelredome, Jaarbeurs en Ahoy mogelijk moeten zijn.


Klopt, die grote locaties hebben allemaal een eigen ruimte waar regiewagens kunnen staan.
En die buiten investering valt wel mee ;) voor 2000 kan je een knappe stream opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 18:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Klopt, die grote locaties hebben allemaal een eigen ruimte waar regiewagens kunnen staan.
En die buiten investering valt wel mee ;) voor 2000 kan je een knappe stream opzetten.


Ik denk dat als je wat GoPro's ophangt of wat RED camera's plaatst op vaste plaatsen, met een vaste accu of stroom als dat kan, dat je een heel erg vet overzicht kan creëren van een buitenfestival.
Nu is een RED camera wel enorm duur en moet er altijd iemand zijn om te checken of er niks mee gebeurt + een regiewagen, alleen ik denk dat aftermovies minder populair worden maar live registraties groter worden.

Natuurlijk blijven de Aftermovies vet om te zien, het is toch vet gemonteerd en een leuke mix onder gezet, alleen live registraties lijken me van veel feesten wel leuk om te zien met vrienden. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Basxt schreef:
Klopt, die grote locaties hebben allemaal een eigen ruimte waar regiewagens kunnen staan.
En die buiten investering valt wel mee ;) voor 2000 kan je een knappe stream opzetten.


Ik denk dat als je wat GoPro's ophangt of wat RED camera's plaatst op vaste plaatsen, met een vaste accu of stroom als dat kan, dat je een heel erg vet overzicht kan creëren van een buitenfestival.
Nu is een RED camera wel enorm duur en moet er altijd iemand zijn om te checken of er niks mee gebeurt + een regiewagen, alleen ik denk dat aftermovies minder populair worden maar live registraties groter worden.

Natuurlijk blijven de Aftermovies vet om te zien, het is toch vet gemonteerd en een leuke mix onder gezet, alleen live registraties lijken me van veel feesten wel leuk om te zien met vrienden. :thumbup:


Klopt helemaal. :thumbsup:

Apparatuur wordt goedkoper en toegankelijker. Tegenwoordig zijn er zelfs kerken die hun ochtenddienst livestreamen met een meer camera regie naar de oudjes thuis :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg gaaf inderdaad :) maar vergeet niet dat deze beelden live uitgezonden zijn via Ziggo. Daarom is het geluid ook niet optimaal. Mijn verwachting is dan ook dat niet alles online komt, alleen dat wat er is uitgezonden dus ik geniet nog extra na :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Erg gaaf inderdaad :) maar vergeet niet dat deze beelden live uitgezonden zijn via Ziggo. Daarom is het geluid ook niet optimaal. Mijn verwachting is dan ook dat niet alles online komt, alleen dat wat er is uitgezonden dus ik geniet nog extra na :D


Denk dat ze gewoon per artiest bekijken wat er online mag, als de helft van de nummers gecut moet worden schiet het natuurlijk niet op, maar denk dat die van Deetox bijvoorbeeld nog wel online komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 23:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
MDesiqn schreef:
Basxt schreef:
Klopt, die grote locaties hebben allemaal een eigen ruimte waar regiewagens kunnen staan.
En die buiten investering valt wel mee ;) voor 2000 kan je een knappe stream opzetten.


Ik denk dat als je wat GoPro's ophangt of wat RED camera's plaatst op vaste plaatsen, met een vaste accu of stroom als dat kan, dat je een heel erg vet overzicht kan creëren van een buitenfestival.
Nu is een RED camera wel enorm duur en moet er altijd iemand zijn om te checken of er niks mee gebeurt + een regiewagen, alleen ik denk dat aftermovies minder populair worden maar live registraties groter worden.

Natuurlijk blijven de Aftermovies vet om te zien, het is toch vet gemonteerd en een leuke mix onder gezet, alleen live registraties lijken me van veel feesten wel leuk om te zien met vrienden. :thumbup:


Klopt helemaal. :thumbsup:

Apparatuur wordt goedkoper en toegankelijker. Tegenwoordig zijn er zelfs kerken die hun ochtenddienst livestreamen met een meer camera regie naar de oudjes thuis :)


GoPro's zijn er al vanaf 150 tot 500 euro ofzo, RED camera's daarin tegen zijn minstens vanaf 30k te koop..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 23:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
GoPro's zijn er al vanaf 150 tot 500 euro ofzo, RED camera's daarin tegen zijn minstens vanaf 30k te koop..


Red's gebruik je dan ook niet alleen voor een livestream. Gopro's zou nog kunnen.
De camera's die wij gebruiken zijn remote camera's en sony pmw 200's waarmee je live kan rondlopen.

Blackmagic TV studio, switcher, laptop en een geluidstafel en je kunt al bijna live gaan.
Dit is dan ook wel de minimum aan wat je nodig hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 08:39 
 

Inb4 drones

( lijkt me best dik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 10:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
Inb4 drones

( lijkt me best dik)

Wordt al tijd gedaan. Op Intents zelf wel eens gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drones is leuk voor aftermovies maar daar kun je niet mee gaan streamen wegens de te korte vluchtduur dat die dingen hebben.

Mochten drones een paar uur kunnen vliegen zonder batterij te wisselen zou je een mooie route kunnen programmeren en laat het ding dan maar vliegen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 13:46 
 
Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Drones is leuk voor aftermovies maar daar kun je niet mee gaan streamen wegens de te korte vluchtduur dat die dingen hebben.

Mochten drones een paar uur kunnen vliegen zonder batterij te wisselen zou je een mooie route kunnen programmeren en laat het ding dan maar vliegen. :D


Tot een of andere halve er bier naar gaat gooien. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

15-20 meter moet voldoende zijn lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 17:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
MDesiqn schreef:
GoPro's zijn er al vanaf 150 tot 500 euro ofzo, RED camera's daarin tegen zijn minstens vanaf 30k te koop..


Red's gebruik je dan ook niet alleen voor een livestream. Gopro's zou nog kunnen.
De camera's die wij gebruiken zijn remote camera's en sony pmw 200's waarmee je live kan rondlopen.

Blackmagic TV studio, switcher, laptop en een geluidstafel en je kunt al bijna live gaan.
Dit is dan ook wel de minimum aan wat je nodig hebt.


Kan ook zijn inderdaad.
Vaste GoPro's misschien ook een in de stage zelf verwerken zodat je een dj view krijgt en mensen met RED camera's laten rondlopen voor deels live maar ook als aftermovie materiaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 17:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 17:29 
 
Hardtraxx Newbie

kevin-field schreef:
Vind ik ook, beter dan een aftermovie, die volledige sets. Leuk om dit n's een keer met wat vrienden en wat bier te bekijken.


Prima, goed idee!
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten