Steffnov schreef:
Koelkast schreef:
dan heb je echt te weinig ervaring met feesten...
Haha geloof me, ik heb genoeg ervaring met feesten.
Ik ga al ruim 10 jaar naar feestjes, van electro tot drum n bass. Van techno tot trance. Van Lowlands tot geimproviseerde studenten of kraker feesjtes. Ik heb alles wel meegemaakt.
Sfeer is zeker belangrijk. Maar dat begint ook bij jezelf. En als jij met de hele avond met je zure kop om je heen staat te kijken omdat je dat ene huppelkutje je niet aan staat, ligt het probleem toch echt bij jezelf. want de rest van de mensen om je heen vermaken zich prima en trekken zich niks van jouw negativiteit aan.
Misschien komt t JUIST omdat ik al 10 jaar ervaring met feesten heb, dat ik gewoon het vermogen heb om situaties te blokkeren of te vermijden. Desnoods loop ik 10 meter een willekeurige kant op als er een irritante dronken gozer iets te veel ruimte in neemt tijden het dansen. Ik heb al jaren geen negatieve ervaring op feestjes meegemaakt. Ik ben daar met een groep vrienden, spreek daar met mensen die ik wel leuk of interessant vind en de rest kan me geen reet schelen, ze doen maar waar ze zin in hebben, ik kan me daar dan ECHT niet druk om maken.

Leuk dat je zoveel ervaring hebt, maar dan kun je toch moeilijk ontkennen dat iig op een feest als Qapital een grafstemming pur sang heerst. Ik zou het mijn feest geen seconde laten verpeste, maar als ik zo kijk wat er rond loopt, kan ik niet zeggen dat ik daar heel vrolijk van word. Dat jij nu zit te insinueren dat "er loopt behoorlijk vaag volk rond" op hetzelfde neerkomt als "ik sta als een zuurpruim naar anderen te kijken"...tja, dat mag jij zo opvatten, maar dat geldt echt niet voor iedereen zo.