Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 01:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
Steffnov schreef:
Koelkast schreef:
dan heb je echt te weinig ervaring met feesten...


Haha geloof me, ik heb genoeg ervaring met feesten. :D
Ik ga al ruim 10 jaar naar feestjes, van electro tot drum n bass. Van techno tot trance. Van Lowlands tot geimproviseerde studenten of kraker feesjtes. Ik heb alles wel meegemaakt.

Sfeer is zeker belangrijk. Maar dat begint ook bij jezelf. En als jij met de hele avond met je zure kop om je heen staat te kijken omdat je dat ene huppelkutje je niet aan staat, ligt het probleem toch echt bij jezelf. want de rest van de mensen om je heen vermaken zich prima en trekken zich niks van jouw negativiteit aan.

Misschien komt t JUIST omdat ik al 10 jaar ervaring met feesten heb, dat ik gewoon het vermogen heb om situaties te blokkeren of te vermijden. Desnoods loop ik 10 meter een willekeurige kant op als er een irritante dronken gozer iets te veel ruimte in neemt tijden het dansen. Ik heb al jaren geen negatieve ervaring op feestjes meegemaakt. Ik ben daar met een groep vrienden, spreek daar met mensen die ik wel leuk of interessant vind en de rest kan me geen reet schelen, ze doen maar waar ze zin in hebben, ik kan me daar dan ECHT niet druk om maken.;)


Leuk dat je zoveel ervaring hebt, maar dan kun je toch moeilijk ontkennen dat iig op een feest als Qapital een grafstemming pur sang heerst. Ik zou het mijn feest geen seconde laten verpeste, maar als ik zo kijk wat er rond loopt, kan ik niet zeggen dat ik daar heel vrolijk van word. Dat jij nu zit te insinueren dat "er loopt behoorlijk vaag volk rond" op hetzelfde neerkomt als "ik sta als een zuurpruim naar anderen te kijken"...tja, dat mag jij zo opvatten, maar dat geldt echt niet voor iedereen zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 01:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Check ook m'n edit. Want ik ben t op bepaalde gebieden zeker met je eens ;)

Ik snap nu overigens ook wat je bedoelde met die interviewter :/ wat is dat slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 02:57 
 
Hardtraxxer

Ik vind ook, het feestje maak je zelf, het publiek kan daar wel aan bijdragen, vrij veel zelfs, maar toch, naar je zin hebben ben je zelf verantwoordelijk voor, gewoon lekker los op de muziek wat anderen doen maakt me vrij weinig uit zolang ze niet tegen me aan staan te douwen oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 03:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ondertussen wordt b front aangekondigd als the fusion kid on the block :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 03:42 
 

Wat een kut sfeer, of ligt dat aan de stream?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat lag zeker aan de stream. Ik vond dat er een prima sfeer hing! Werd wel een paar keer raar aangekeken als ik zei dat ik nuchter was als mensen vroegen wat ik genomen had (misschien omdat ik gewoon al m'n energie eruit gooide en lekker gek deed), maar ik heb echt niks gemerkt van een slechte sfeer. Vooral in zaal 2 en 3 hing een hele fijne sfeer, maar dat zag je natuurlijk niet op de stream.

Eerste keer Qapital en ik heb er van genoten! Zal vanmiddag wel even een partyreport schrijven als ik wakker ben. Slaap lekker iedereen die er was!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 09:06 
 
Hardtraxx Elite

bloemkool schreef:
Wat een kut sfeer, of ligt dat aan de stream?

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 09:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vond het maar een raar feest..
Allereerst viel het formaat van zaal 1 mij gigantisch tegen, op de foto's en video's lijkt het bijhoorlijk groter. Toevoegend daarop: kom ik die zaal binnen lopen, is het verdomme hetzelfde decor als 10 years of Q-dance..

Door de bizarre drukte in zaal 1 direct een rondje wezen doen naar zaal 2 en 3. Uiteindelijk tot een uur of 3 in zaal 2 verbleven, hier hing echt een heerlijk (gemoedelijke) sfeer! Vervolgens naar zaal 1 gegaan, hier vond ik de sfeer toch tegenvallen.

Set van Dark Pact in zaal 2 was heel vet, vol met 'oude' platen. Vond het ook wel lekker dat Radical afwisselend draaide :thumbsup:

Al met al een prima avond gehad maar ik heb dat raw nu wel een beetje gehoord...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 09:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nondeju wat heb ik een ellende meegemaakt begin van mn avond..

Had een ticket op ticketswap gekocht voor een vriendin, ticket was al gebruikt.. ik was al binnen. Heb ik bij de artist ingang gezegd dat meneer de dame binnenlaat en mij buitenhoudt.

maar bij de polsbandjes controle werdt de spanning me te veel en zei ik dat dat niet mn vriendin was. Dus mochten we ALLEBEI weer naar buiten omdat ik de boel fraudeerde. Via de normale ticket ingang haar naar binnen gekregen op een of andere manier die ze wel geloofde..

En dan kom je bij een of andere chagerijnige pislul die zn werk te serieus neemt.. oprotten of ik laat je oprotten zegt ie min of meer. Kans om je verhaal te doen krijg je niet.

Onderweg naar de trein iemand tegengekomen die nog een ticket verkocht. Wat een geluk!

verder was de sfeer minder inderdaad.. wel mooi feestje gehad! Goed geluid ook in zaal 1. Als je een beetje vooraan stond.
Ook viel de drukte mij zeker mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat er van mijn groep vrienden van 20 personen niemand mee wilde naar Delete, in mijn eentje naar zaal 2 op zoek gegaan. Man, man, man, wat een sfeertje hing daar! Geen moment spijt van gehad.

Oh, en Crypsis liet weer even zien wat voor baas hij is. Dat was dus een echte liveact met veel voorbereiding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 09:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand enig idee of die live stream is opgenomen? Had niet meer de energie om er voor wakker te blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 10:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Nondeju wat heb ik een ellende meegemaakt begin van mn avond..

Had een ticket op ticketswap gekocht voor een vriendin, ticket was al gebruikt.. ik was al binnen. Heb ik bij de artist ingang gezegd dat meneer de dame binnenlaat en mij buitenhoudt.

maar bij de polsbandjes controle werdt de spanning me te veel en zei ik dat dat niet mn vriendin was. Dus mochten we ALLEBEI weer naar buiten omdat ik de boel fraudeerde. Via de normale ticket ingang haar naar binnen gekregen op een of andere manier die ze wel geloofde..

En dan kom je bij een of andere chagerijnige pislul die zn werk te serieus neemt.. oprotten of ik laat je oprotten zegt ie min of meer. Kans om je verhaal te doen krijg je niet.

Onderweg naar de trein iemand tegengekomen die nog een ticket verkocht. Wat een geluk!

verder was de sfeer minder inderdaad.. wel mooi feestje gehad! Goed geluid ook in zaal 1. Als je een beetje vooraan stond.
Ook viel de drukte mij zeker mee.


Maat had wat vergelijkbaars stond ook met een niet werkende ticket. Na een uur of 2 is hij toen naar huis gegaan. Maar halverwege had iemand toch een kaart voor hem is hij weer terug gereden :P
Uiteindelijk gratis ticket en backstage bandje gekregen. Vraag me niet hoe maar hij was er.
Verder kon je praktisch nergens bij de Main bewegen en vond ik de bass wel erg overheersen. Verder wel prima feest gehad maar wordt em niet weer denk ik.

Heb ook nog hele defqon Anthem opgenomen bleek net te filmen toen het nummer begon. Zet t wel even op youtube.

Ik ga pitten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 10:34 
 
Hardtraxxer

Sfeer was idd niet je van het, had er meer van verwacht. Qua licht, geluid, sets, wachttijden etc helemaal goed. Jammer alleen dat er geen kluizen meer waren toen wij arriveerden. Uiteindelijk tijdens B-Front een groepje Duitsers tegengekomen die wel van wanten wisten dus zodoende grotendeels met hen staan doorbeuken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
Steffnov schreef:
- Dat wijf van de interviews

Ja vooral die. :lol: :lol:


Hahaha, wat heb ik me vermaakt om die interviewster. Die vroeg tijdens dat interview met E-Force of hij het Qapital Anthem zou draaien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tijntjuh120 schreef:
Steffnov schreef:
- Dat wijf van de interviews

Ja vooral die. :lol: :lol:


Hahaha, wat heb ik me vermaakt om die interviewster. Die vroeg tijdens dat interview met E-Force of hij het Qapital Anthem zou draaien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 12:17 
 

Hurrikane schreef:
tijntjuh120 schreef:
Steffnov schreef:
- Dat wijf van de interviews

Ja vooral die. :lol: :lol:


Hahaha, wat heb ik me vermaakt om die interviewster. Die vroeg tijdens dat interview met E-Force of hij het Qapital Anthem zou draaien :lol:


wtf? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 12:30 
 
Hardtraxx Elite

Nee ze vroeg of Eforce seven ging draaien, toen zei hij dat hij hem eigenlijk al te vaak draait dus misschien nu dus niet. Maar hij heeft hem toch gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Nee ze vroeg of Eforce seven ging draaien, toen zei hij dat hij hem eigenlijk al te vaak draait dus misschien nu dus niet. Maar hij heeft hem toch gedraaid.




@19:20
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 13:01 
 
Hardtraxx Elite

'ga je het gebruiken?' Wat een gare vraag, net alsof ze vraagt of hij nog aan de drugs gaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

'vertel me iets meer over zeven' :lol:

kun je toch moeilijk serieus nemen als e-force zijnde denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Plaatsvervangende schaamte inderdaad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha wat erg dit interview.. zeven saven seven ehh je track seven
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 14:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Defqon anthem van Ran-d maar even geupload :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ran-D draaide heerlijk gister :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 14:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AirbenG schreef:


Defqon anthem van Ran-d maar even geupload :P


Headliner Music blokkeert de video door copyright. :/
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten