Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Hopen dat hij de tracks van Exit Mind een beetje oppakt dan, hoewel het ook te begrijpen is als DP dat niet doet..


Nieuwe tracks van Exit Mind sowieso niet lijkt me. Hopen op wel een paar Theracords platen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed nieuws dat Exit Mind niet draait, paar weken ook gezien en jezus, wat een drama :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Goed nieuws dat Exit Mind niet draait, paar weken ook gezien en jezus, wat een drama :')


Kansloze opmerking dit. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 18:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind ik nou echt niet echt nodig inderdaad. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik lees dat Deetox het overneemt in plaats van Dark Pact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Ik lees dat Deetox het overneemt in plaats van Dark Pact.

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 18:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

J oey schreef:
RadicelArmy schreef:
Ik lees dat Deetox het overneemt in plaats van Dark Pact.

Bron?

Klopt inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind Helemaal mooi :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

Deetox zelf lijkt me een betrouwbare bron
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
J oey schreef:
RadicelArmy schreef:
Ik lees dat Deetox het overneemt in plaats van Dark Pact.

Bron?

Klopt inderdaad

En wie draait er dan in zaal 2 van 1:30 tot 2:00?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
J oey schreef:
RadicelArmy schreef:
Ik lees dat Deetox het overneemt in plaats van Dark Pact.

Bron?

Klopt inderdaad


Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 19:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is Bron uitverkocht?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt jammer voor Exit Mind... Maar Deetox is een waardige vervanger :) tot vanavond allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 20:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoppa Zin in!! Deetox erbij ook zeer fijn, hopelijk Fatal live aanschouwen :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TV kijkend voor het stadje gaan

- Dat publiek
- Die openingsshow
- Dat wijf van de interviews

Cringe cringe cringe...wtf zeg. Opnamekwaliteit is erg goed, maar wat is er tegenwoordig aan de hand in die scene zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 23:44 
 
Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
- Dat wijf van de interviews

Ja vooral die. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Openingsshow gemist, maar voor de rest.. jezus de christus wat een volk daar. Ik denk dat als ik erheen was gegaan ik nu inmiddels alweer in de trein terug naar huis zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 00:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hahah wat is er mis met het publiek daar dan? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn 2 soorten:

- Anabooltjes zonder shirt of strak
- 16/17 jarigen aandachtshoertjes

Verder nog geen 1 fatsoenlijk mens gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 00:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Er zijn 2 soorten:

- Anabooltjes zonder shirt of strak
- 16/17 jarigen aandachtshoertjes

Verder nog geen 1 fatsoenlijk mens gezien.


Je doet nu net of dit niet t geval is bij elk hardstyle feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
SL8492 schreef:
Er zijn 2 soorten:

- Anabooltjes zonder shirt of strak
- 16/17 jarigen aandachtshoertjes

Verder nog geen 1 fatsoenlijk mens gezien.


Je doet nu net of dit niet t geval is bij elk hardstyle feest.


Ik kan het nu met eigen ogen zien, dus vandaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
SL8492 schreef:
Er zijn 2 soorten:

- Anabooltjes zonder shirt of strak
- 16/17 jarigen aandachtshoertjes

Verder nog geen 1 fatsoenlijk mens gezien.


Je doet nu net of dit niet t geval is bij elk hardstyle feest.

Dat maakt het er nu natuurlijk op geen enkele manier beter op
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 00:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als het een rede is waarvoor de pret voor jouw bedorven wordt heb je sowieso een probleem ja. Kan je beter naar andere feestjes gaan lijkt mij.


Heb zulke uitspraken sowieso nooit begrepen. Het is ook niet mijn volk, zeker niet, maar waar mensen zich al druk om kunnen maken.... je komt toch voor de muziek.. en je weet dat je bij hardstyle een ander publiek moet verwachten dan bij een gemiddeld house of techno feestje.
Op het feest zelf is de sfeer altijd anders dan bij jouw in je slaapkamertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
Als het een rede is waarvoor de pret voor jouw bedorven wordt heb je sowieso een probleem ja. Kan je beter naar andere feestjes gaan lijkt mij.

Heb zulke uitspraken sowieso nooit begrepen. Het is ook niet mijn volk, zeker niet, maar waar mensen zich al druk om kunnen maken.... je komt toch voor de muziek..
Op het feest zelf is de sfeer altijd anders dan bij jouw in je slaapkamertje.


Is ook absoluut 1 van de redenen dat ik feesten als dit vermijd, dus wat dat betreft klopt het wel. Ook de muziek is niet mij ding, dus dat zal ook meewerken. Maar als je nu gaat beweren dat een goede sfeer op een feest van geen enkel belang is (al is het in je kleine omgeving op dat feest), dan heb je echt te weinig ervaring met feesten...

Overigens heb ik meer ervaring op (Industrial) hardcore feesten en daar zie je toch weer compleet ander publiek dan hier, een stuk minder showboys en anabooltjes die er vooral voor zichzelf staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 01:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Koelkast schreef:
dan heb je echt te weinig ervaring met feesten...


Haha geloof me, ik heb genoeg ervaring met feesten. :D
Ik ga al ruim 10 jaar naar feestjes, van electro tot drum n bass. Van techno tot trance. Van Lowlands tot geimproviseerde studenten of kraker feesjtes. Ik heb alles wel meegemaakt.

Sfeer is zeker belangrijk. Maar dat begint ook bij jezelf. En als jij met de hele avond met je zure kop om je heen staat te kijken omdat je dat ene huppelkutje je niet aan staat, ligt het probleem toch echt bij jezelf. want de rest van de mensen om je heen vermaken zich prima en trekken zich niks van jouw negativiteit aan.

Misschien komt t JUIST omdat ik al 10 jaar ervaring met feesten heb, dat ik gewoon het vermogen heb om situaties te blokkeren of te vermijden. Desnoods loop ik 10 meter een willekeurige kant op als er een irritante dronken gozer iets te veel ruimte in neemt tijden het dansen. Ik heb al jaren geen negatieve ervaring op feestjes meegemaakt. Ik ben daar met een groep vrienden, spreek daar met mensen die ik wel leuk of interessant vind en de rest kan me geen reet schelen, ze doen maar waar ze zin in hebben, ik kan me daar dan ECHT niet druk om maken.;)

Citaat:
Overigens heb ik meer ervaring op (Industrial) hardcore feesten en daar zie je toch weer compleet ander publiek dan hier, een stuk minder showboys en anabooltjes die er vooral voor zichzelf staan.


ik snap wel heel goed wat je bedoeld overigens. Ik heb ook mijn voorkeuren hierbij. Is ook de rede waarom ik paar jaar geleden steeds minder naar dubstep feestjes ging. Dat publiek werd steeds meer popie jopie. De hele sfeer werd inderdaad heel anders op die feestjes Dit ook omdat de hele sound van dubstep compleet anders was dan 4 jaar daarvoor. Maar dat was vaak in kleinere zalen. Bij grote events heb ik er altijd minder last van, simpelweg omdat t zo massaal is allemaal.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten