Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 21  Volgende
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Outbreak als opener, hoef ik dus niet te zien. Hadden ze hem beter weg kunnen laten, Dark Pact openen en dan van 11 tot 12 Phuture Noize. EN WAT DOET LUNA IN GODSNAAM BIJ WARFACE DAT LAATSTE UUR? Meestal vind ik Warface op het eind van een feestje prima te pruimen, zeker met goed geluid (wat in het Ziggo Dome het geval is), maar ben bang dat Luna roet in het eten gaat gooien. Afijn, personal timetable:

23:00 - 23:30: Phuture Noize
23:30 - 00:00: Dark Pact
00:00 - 00:30: Crypsis LIVE
00:30 - 01:00: Toilet + eetpauze en proberen in zaal 2 te komen
01:00 - 02:00: Deetox
02:00 - 03:00: Delete
03:00 - 03:30: B-Front LIVE
03:30 - 04:00: Geen idee, denk weer even pauze. Anders Jason Payne.
04:00 - 05:00: Main Concern
05:00 - 06:00: Radical Redemption
06:00 - 07:00: Warface & Luna
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wc bezoek plannen in je TT xd :x
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja nou ik weet het anders ook niet hoor wat ik moet. Het stond wat leuker dan alleen maar 'proberen in zaal 2 te komen'. :lol:
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 15:32 
 
Hardtraxxer

Jammer had luna early, gelukkig wel timetable prima voor mij zodat ik naar delete en deetox kan.
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 16:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
TiMOTHYb schreef:
Als Luna unlocked niet draait ga ik direct naar huis.


En als hij die wel draait blijf je nog langer staan zonder muziek?

Is mij ooit wel is overkomen ja geloof ik
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 16:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel benieuwd wat Luna gaat brengen dat laatste uurtje! :D Tenminste niet alleen van die hersenloze kicks van Warface die voor geen meter klinken.
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 16:44 
 
Hardtraxx Newbie

Zwollie95 schreef:
Zal er dit jaar weer een livestream komen?


Sterker zelfs , het word uitgezonden op TV :D
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow dat klopt nog ook. Zie http://www.q-dance.com/netherlands/en/n ... en-online/ voor het hele nieuwsbericht. Je moet wel Ziggo hebben.
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 16:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Wow dat klopt nog ook. Zie http://www.q-dance.com/netherlands/en/n ... en-online/ voor het hele nieuwsbericht. Je moet wel Ziggo hebben.


Camera ontwijken dus als je hem ziet, anders sta je live op tv met je bakkus xd
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 16:56 
 
Hardtraxx Newbie

J oey schreef:
Wow dat klopt nog ook. Zie http://www.q-dance.com/netherlands/en/n ... en-online/ voor het hele nieuwsbericht. Je moet wel Ziggo hebben.


Het was anders ook niet grappig bedoelt :(
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
J oey schreef:
Wow dat klopt nog ook. Zie http://www.q-dance.com/netherlands/en/n ... en-online/ voor het hele nieuwsbericht. Je moet wel Ziggo hebben.


Camera ontwijken dus als je hem ziet, anders sta je live op tv met je bakkus xd


dit xd Mij niet gezien :P
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 17:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ruudveindhoven schreef:
Zwollie95 schreef:
Zal er dit jaar weer een livestream komen?


Sterker zelfs , het word uitgezonden op TV :D


Vet! zou mooi zijn als je dan ook nog een stukje PN kan zien ^^
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ruudveindhoven schreef:
J oey schreef:
Wow dat klopt nog ook. Zie http://www.q-dance.com/netherlands/en/n ... en-online/ voor het hele nieuwsbericht. Je moet wel Ziggo hebben.


Het was anders ook niet grappig bedoelt :(

Ik vond het onrealistisch klinken, vandaar. :P
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

misschien als er echt helemaal niks meer op tv is die avond ff meekijken :D
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 20:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
J oey schreef:
Wow dat klopt nog ook. Zie http://www.q-dance.com/netherlands/en/n ... en-online/ voor het hele nieuwsbericht. Je moet wel Ziggo hebben.


Camera ontwijken dus als je hem ziet, anders sta je live op tv met je bakkus xd


Lijkt mij eigenlijk wel grappig. xD
edit: Niet geheel onbelangrijk: De uitzending start om 23:15 uur. De TV uitzending eindigt om 02:45 uur, maar online gaan we door tot 04:00 uur.
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naar schatting rond 23:30 binnen. Dan zal het zoiets worden:

23:30 -0:00 Dark Pact
0:00 - 0:30 Crypsis LIVE
0:30 - 1:00 Ran-D / Ziggodome verkennen
1:00 - 2:00 Deetox
2:00 - 3:00 Delete
3:00 - 3:30 B-Front LIVE
3:30 - 4:00 Adaro / Rondjes lopen
4:00 - 5:00 Adaro / Main Concern
5:00 - 6:00 Radical Redemption
6:00 - 7:00 Warface & Luna

Wel jammer dat iedereen zo kort draait, vooral Dark Pact een half uur :(

Edit: J oey, ik loop jou achterna als je het goed vind xd
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahah doe maar wat je niet laten kan. :lol:
Ben zelf overigens nog nooit in Area 2 en 3 geweest dus moet wel even kijken hoe ik daar kom via die alternatieve route.
Bericht Geplaatst op 01 apr 2015 00:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mocht ik ooit nog kaartjes kunnen regelen dan wil ik wel eens wat hardtraxxers meeten voor het eerst. Altijd lachen.
Bericht Geplaatst op 01 apr 2015 11:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch maar wat pringle bussen gekocht :D
Die dop is wel redelijk groot.. past dat echt op zo'n beker?
Bericht Geplaatst op 01 apr 2015 11:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom sluit Luna nou af dan?
Bericht Geplaatst op 01 apr 2015 11:24 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Waarom sluit Luna nou af dan?


Geen idee, maar vind het wel aardig :yes: Warface solo laatste tijd genoeg gezien
Bericht Geplaatst op 01 apr 2015 11:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Delete had daar toch prima naast gekund?
Bericht Geplaatst op 01 apr 2015 13:08 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Delete had daar toch prima naast gekund?


Was beter geweest idd, maar het mag niet zo zijn :cry:
Bericht Geplaatst op 01 apr 2015 14:34 
 
Hardtraxx Newbie

De cd zojuist binnen gekregen. Lekker rammen in de auto. ^^
Bericht Geplaatst op 01 apr 2015 17:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hout_Hakker schreef:
De cd zojuist binnen gekregen. Lekker rammen in de auto. ^^

Hoe is de Impact edit?
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten