Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 21  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 apr 2015 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is gewoon het origineel, zo staat t ook op de hoes.
Bericht Geplaatst op 01 apr 2015 17:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Huh op internet staat dat het een Qapital Edit is... :cry:
Bericht Geplaatst op 01 apr 2015 20:47 
 
Hardtraxx Newbie

Hier iemand die nog een kaartje over heeft?
Bericht Geplaatst op 02 apr 2015 00:03 
 
Hardtraxx Veteran

Is alleen mogelijk om qapital op tv te kijken? Heb in mn eigen kiet namelijk geen ziggo
Bericht Geplaatst op 02 apr 2015 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee ze zenden ook een livestream uit op internet, en die gaat zelfs door tot 4 uur ipv kwart voor 3.
Bericht Geplaatst op 02 apr 2015 10:54 
 
Hardtraxxer

Begin nu toch wel echt uit te kijken naar zaterdag! :clap: Zeer benieuwd naar Main Concern, dat moet toch een partij snoeihard gaan live :bomb:
Bericht Geplaatst op 02 apr 2015 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Nee ze zenden ook een livestream uit op internet, en die gaat zelfs door tot 4 uur ipv kwart voor 3.

Thanks :thumbup:
Bericht Geplaatst op 02 apr 2015 12:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch nog kaartjes weten te bemachtigen, pffew. Zag het somber in.

Meteen zijn m'n kansen op voldoendes volgende week voor m'n tentamens enorm gedaald :x :P
Bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:41 
 
Hardtraxxer

Duke schreef:
Toch nog kaartjes weten te bemachtigen, pffew. Zag het somber in.

Meteen zijn m'n kansen op voldoendes volgende week voor m'n tentamens enorm gedaald :x :P


Haha precies hetzelfde hier!
Bericht Geplaatst op 02 apr 2015 16:57 
 
Hardtraxx Newbie

Heeft iemand nog toevallig een kaartje over? ( ik weet dat ik laat ben)
maar een last minute keuze kan geen kwaad ^^
Bericht Geplaatst op 02 apr 2015 17:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hier ook nog een kaartje gezocht, niet voor mijzelf overigens die heb ik al een paar maandjes binnen ^^ Bizar veel vraag trouwens op ticketswap 3350 keer gevraagd. Qapital is dus aardig 'hot'

Ben tot nu toe alle 2 de edities geweest en kan ook niet anders zeggen dat het een geweldig feest is. Geluid :drool: en die stage in het midden is gewoon gaaf. Lekker rondjes lopen... haha
Bericht Geplaatst op 02 apr 2015 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qapital volgend jaar in de Arena.
Bericht Geplaatst op 02 apr 2015 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Qapital volgend jaar in de Arena.


Daar komt een Hardbass of Qlimax dan eerder voor in aanmerking, van 25 naar 40000 bezoekers is een grote stap maar makkelijker dan van 15 naar 40000.

Lijkt me trouwens wel echt gaaf een hardstylefeest in de arena.
Bericht Geplaatst op 02 apr 2015 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mcvk schreef:
Duke schreef:
Qapital volgend jaar in de Arena.


Daar komt een Hardbass of Qlimax dan eerder voor in aanmerking, van 25 naar 40000 bezoekers is een grote stap maar makkelijker dan van 15 naar 40000.

Lijkt me trouwens wel echt gaaf een hardstylefeest in de arena.


Feestfabriek (10 years of Q-dance) :love: m'n eerste feest, en dat was inderdaad heeeel gaaf :drool:
Bericht Geplaatst op 02 apr 2015 18:17 
 
Hardtraxxer

Sensation black ook, wat had ik daar graag een keer bijgeweest
Bericht Geplaatst op 02 apr 2015 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

N iels schreef:
Sensation black ook, wat had ik daar graag een keer bijgeweest


Echt he..Balen dat er geen hardstylefeesten meer in de Arena worden gegeven. Hoewel het niet de perfecte locatie is qua geluid en dergelijke, is het gewoon een enorm vette plek voor een feest.
Bericht Geplaatst op 02 apr 2015 19:39 
 
Hardtraxx Veteran

Alsjeblieft niet in die UFO
Bericht Geplaatst op 02 apr 2015 19:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lijkt me wel gaaf de arena maar ik word er zo depressief van als je op die filmpjes aan het eind ziet dat het helemaal licht is in de zaal.
Bericht Geplaatst op 02 apr 2015 19:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Lijkt me wel gaaf de arena maar ik word er zo depressief van als je op die filmpjes aan het eind ziet dat het helemaal licht is in de zaal.


Waarom dat? Vond dat in de RAI ook altijd wel gaaf :p
Bericht Geplaatst op 02 apr 2015 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mcvk schreef:
Duke schreef:
Qapital volgend jaar in de Arena.


Daar komt een Hardbass of Qlimax dan eerder voor in aanmerking, van 25 naar 40000 bezoekers is een grote stap maar makkelijker dan van 15 naar 40000.

Lijkt me trouwens wel echt gaaf een hardstylefeest in de arena.

Van het Gelredome naar de Arena wordt het ook niet veel groter van. Het veld is even groot en ze gaan geen decks bouwen op de 2e ring.
Bericht Geplaatst op 02 apr 2015 19:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Ventrue schreef:
Lijkt me wel gaaf de arena maar ik word er zo depressief van als je op die filmpjes aan het eind ziet dat het helemaal licht is in de zaal.


Waarom dat? Vond dat in de RAI ook altijd wel gaaf :p

Omdat iedereen er zo versleten uitziet en het neemt naar mijn mening de sfeer weg.
Bericht Geplaatst op 02 apr 2015 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Mcvk schreef:
Duke schreef:
Qapital volgend jaar in de Arena.


Daar komt een Hardbass of Qlimax dan eerder voor in aanmerking, van 25 naar 40000 bezoekers is een grote stap maar makkelijker dan van 15 naar 40000.

Lijkt me trouwens wel echt gaaf een hardstylefeest in de arena.

Van het Gelredome naar de Arena wordt het ook niet veel groter van. Het veld is even groot en ze gaan geen decks bouwen op de 2e ring.


In 2011 waren er bij Sensation anders 50.000 mensen. De andere jaren 40.000 dacht ik.
Bericht Geplaatst op 02 apr 2015 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Add-on gebruiken die de pagina elke x seconden refreshed en dan op 3 seconden zetten ofzo.

Hier moet je wel om de zoveel keer (wel een hoop) even aanvinken dat je geen robot bent.
Bericht Geplaatst op 03 apr 2015 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Lijkt me wel gaaf de arena maar ik word er zo depressief van als je op die filmpjes aan het eind ziet dat het helemaal licht is in de zaal.


Ook niet vergeten dat Feestfabriek bijvoorbeeld midden in Juli was...
Bericht Geplaatst op 03 apr 2015 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb nu al 1,5 maand mijn kaartje maar heb er echt totaal nog geen zin in :cry:

Komt denk ik door Masters die nog in de benen zit, een hele drukke paaszondagplanning en Rebirth volgende week
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten