Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qapital 2015
Past

Qapital 2015

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
Quellas wrote:Het is goed rustig hier.. Zal E-Force in de tussentijd alweer verjaart zijn?
Kan z'n geboortedatum nergens vinden dus ik kan je helaas niet helpen bij deze vraag.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Me toch maar laten overhalen om toch wel te gaan. :lol:
Ben benieuwd.
D
Hardtraxxer
57 posts member since 2014
last seen Jun 2016
iemand die nog van zijn kaartje(s) af wil.
ik was te laat met kopen. heb er wel 3 nodig en op ticketswap staat amper wat. :/
Hardtraxxer
948 posts member since 2014
last seen Aug 2017
Donkey02 wrote:iemand die nog van zijn kaartje(s) af wil.
ik was te laat met kopen. heb er wel 3 nodig en op ticketswap staat amper wat. :/
Veel succes met ticketswap, het is jij tegen 1350 anderen :P Gelukkig zelf net optijd een kaartje kunnen halen maar enkele van onze groep zitten met hetzelfde probleem als jij. Elk kaartje dat erop komt is binnen 10 seconden weg
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Voor 5000 euro mag je de mijne overkopen. :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Probeer met PageMonitor. :)
Hardtraxxer
last seen Aug 2017
Ramirez wrote:Voor 5000 euro mag je de mijne overkopen. :thumbsup:
Ik neem biedingen serieus vanaf 250 euro :cool:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
MDesiqn wrote:
Probeer met PageMonitor. :)
Je moet inderdaad een script/plug-in installeren die ofwel om de x seconden refreshed of een melding wanneer de pagina gewijzigd is (ticket geplaatst). Af en toe eens kijken op ticketswap kom je nergens mee.
Hardtraxxer
last seen Aug 2017
Voor mensen die nog een kaartje zoeken, en geld geen rol speelt: op viagogo heb je er nog een aantal. Je betaalt er alleen wel 85+ euro voor. En ja dat is een regular ticket..
B
Gaat mij toch iets te ver, eigenlijk gewoon triest om je kaartje voor die prijs te verkopen... :thumbdown:
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
bloemkool wrote:Gaat mij toch iets te ver, eigenlijk gewoon triest om je kaartje voor die prijs te verkopen... :thumbdown:
En dan bestaat er nog steeds de kans dat de verkoper ondertussen hetzelfde ticket al 4x heeft verkocht op marktplaats/partyflock.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Duke wrote:
bloemkool wrote:Gaat mij toch iets te ver, eigenlijk gewoon triest om je kaartje voor die prijs te verkopen... :thumbdown:
En dan bestaat er nog steeds de kans dat de verkoper ondertussen hetzelfde ticket al 4x heeft verkocht op marktplaats/partyflock.
Dat is niet helemaal waar, die verkoper kan hem wel 4 keer verkopen maar wanneer jij een kaartje koopt via Viagogo wordt het gekochte kaartje ongeldig gemaakt en ontvang jij als koper 3 dagen voor het evenement een geheel nieuw kaartje. Op die manier ben je nooit de spreekwoordelijke sjaak :)
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Begin best wel zin te krijgen hierin, wordt mijn eerste keer Qapital :D Laatste stampfeestje dateert alweer uit december :(
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
ErikZ wrote:
Duke wrote:
Dat is niet helemaal waar, die verkoper kan hem wel 4 keer verkopen maar wanneer jij een kaartje koopt via Viagogo wordt het gekochte kaartje ongeldig gemaakt en ontvang jij als koper 3 dagen voor het evenement een geheel nieuw kaartje. Op die manier ben je nooit de spreekwoordelijke sjaak :)
Ah dat wist ik niet, dat is in ieder geval nog een pluspunt voor viagogo. Nu ticketswap nog met qdance/b2s events.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Zal niet gebeuren Duke, Ticketswap heeft het wel met een paar organisaties maar Q/B2S zijn van SFX en mag jij eens raden wie de eigenaren zijn van Paylogic en ViaGoGo ;) ja hoor: SFX
Hardtraxxer
249 posts member since 2015
last seen Jul 2016
ErikZ wrote:Zal niet gebeuren Duke, Ticketswap heeft het wel met een paar organisaties maar Q/B2S zijn van SFX en mag jij eens raden wie de eigenaren zijn van Paylogic en ViaGoGo ;) ja hoor: SFX
Qapital 2015 (04-04-2015, Ziggo Dome, Amsterdam)
Hardtraxx Veteran
● #RAWWednesday news flash ●
Can we make #QAPITAL even more RAW? Yes we can! We added an extra 3rd area with six extra DJs who will blow you away.

Where?
Go to the 2nd floor and follow the signs “AREA 3”. This route also gives you access to area 2, so you can avoid using the elevators.

Qapital 2015 (04-04-2015, Ziggo Dome, Amsterdam)
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Wordt mijn eerste keer Ziggodome dus ben benieuwd. Ik las altijd over de problemen met de lift naar area 2, wel prettig dat ze die nu ook beschikbaar maken via een andere route. Even kijken of we daar nog een kijkje kunnen nemen :)
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Haha, als er gewoon trappen zijn, waarom maken ze daar niet standaard gebruik van?
En komen er nu ook meer kaarten beschikbaakr?
K
Wat een nutteloze 3e area..
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Kiloknaller wrote:Wat een nutteloze 3e area..
Beetje wel, ik heb zoiets, je gaat geen 50 euro betalen om in zo'n klein zweet hok te gaan staan. Zo'n raw line-up zie je elk weekend wel in de plaatselijke discotheek tegenwoordig >.<
Hardtraxx Veteran
Doe mij maar een discotheek waar Main Concern en Jason Payne elk weekend staan. Zou d'r graag heen gaan. :yay: :yay:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
J oey wrote:Doe mij maar een discotheek waar Main Concern en Jason Payne elk weekend staan. Zou d'r graag heen gaan. :yay: :yay:
Voor €50? Zit je in de internationale cocaïne handel?
Hardtraxx Veteran
Ik bedoel meer dat je Main Concern en Jason Payne (helaas) niet elke week in een plaatselijke discotheek ziet zoals Rickzel suggereert (ook al overdrijft hij). 50 euro is natuurlijk wel veel te veel voor een discotheek dus ik ging in deze uit van een normaal prijsje.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Klopt maar voor die €50 zou ik in beide lolzweethokken niet gaan staan. Al helemaal niet als je ook nog moet gaan soebatten om alsjeblieft naar binnen te mogen (als voorheen).