Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 21  Volgende
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Quellas schreef:
Het is goed rustig hier.. Zal E-Force in de tussentijd alweer verjaart zijn?


Kan z'n geboortedatum nergens vinden dus ik kan je helaas niet helpen bij deze vraag.
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Me toch maar laten overhalen om toch wel te gaan. :lol:
Ben benieuwd.
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 11:43 
 
Hardtraxxer

iemand die nog van zijn kaartje(s) af wil.
ik was te laat met kopen. heb er wel 3 nodig en op ticketswap staat amper wat. :/
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Donkey02 schreef:
iemand die nog van zijn kaartje(s) af wil.
ik was te laat met kopen. heb er wel 3 nodig en op ticketswap staat amper wat. :/


Veel succes met ticketswap, het is jij tegen 1350 anderen :P Gelukkig zelf net optijd een kaartje kunnen halen maar enkele van onze groep zitten met hetzelfde probleem als jij. Elk kaartje dat erop komt is binnen 10 seconden weg
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

Voor 5000 euro mag je de mijne overkopen. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 19:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Donkey02 schreef:
iemand die nog van zijn kaartje(s) af wil.
ik was te laat met kopen. heb er wel 3 nodig en op ticketswap staat amper wat. :/


Probeer met PageMonitor. :)
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Voor 5000 euro mag je de mijne overkopen. :thumbsup:


Ik neem biedingen serieus vanaf 250 euro :cool:
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Donkey02 schreef:
iemand die nog van zijn kaartje(s) af wil.
ik was te laat met kopen. heb er wel 3 nodig en op ticketswap staat amper wat. :/


Probeer met PageMonitor. :)


Je moet inderdaad een script/plug-in installeren die ofwel om de x seconden refreshed of een melding wanneer de pagina gewijzigd is (ticket geplaatst). Af en toe eens kijken op ticketswap kom je nergens mee.
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mensen die nog een kaartje zoeken, en geld geen rol speelt: op viagogo heb je er nog een aantal. Je betaalt er alleen wel 85+ euro voor. En ja dat is een regular ticket..
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 19:54 
 

Gaat mij toch iets te ver, eigenlijk gewoon triest om je kaartje voor die prijs te verkopen... :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Gaat mij toch iets te ver, eigenlijk gewoon triest om je kaartje voor die prijs te verkopen... :thumbdown:


En dan bestaat er nog steeds de kans dat de verkoper ondertussen hetzelfde ticket al 4x heeft verkocht op marktplaats/partyflock.
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
bloemkool schreef:
Gaat mij toch iets te ver, eigenlijk gewoon triest om je kaartje voor die prijs te verkopen... :thumbdown:


En dan bestaat er nog steeds de kans dat de verkoper ondertussen hetzelfde ticket al 4x heeft verkocht op marktplaats/partyflock.


Dat is niet helemaal waar, die verkoper kan hem wel 4 keer verkopen maar wanneer jij een kaartje koopt via Viagogo wordt het gekochte kaartje ongeldig gemaakt en ontvang jij als koper 3 dagen voor het evenement een geheel nieuw kaartje. Op die manier ben je nooit de spreekwoordelijke sjaak :)
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 14:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Begin best wel zin te krijgen hierin, wordt mijn eerste keer Qapital :D Laatste stampfeestje dateert alweer uit december :(
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Duke schreef:
bloemkool schreef:
Gaat mij toch iets te ver, eigenlijk gewoon triest om je kaartje voor die prijs te verkopen... :thumbdown:


En dan bestaat er nog steeds de kans dat de verkoper ondertussen hetzelfde ticket al 4x heeft verkocht op marktplaats/partyflock.


Dat is niet helemaal waar, die verkoper kan hem wel 4 keer verkopen maar wanneer jij een kaartje koopt via Viagogo wordt het gekochte kaartje ongeldig gemaakt en ontvang jij als koper 3 dagen voor het evenement een geheel nieuw kaartje. Op die manier ben je nooit de spreekwoordelijke sjaak :)


Ah dat wist ik niet, dat is in ieder geval nog een pluspunt voor viagogo. Nu ticketswap nog met qdance/b2s events.
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal niet gebeuren Duke, Ticketswap heeft het wel met een paar organisaties maar Q/B2S zijn van SFX en mag jij eens raden wie de eigenaren zijn van Paylogic en ViaGoGo ;) ja hoor: SFX
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Zal niet gebeuren Duke, Ticketswap heeft het wel met een paar organisaties maar Q/B2S zijn van SFX en mag jij eens raden wie de eigenaren zijn van Paylogic en ViaGoGo ;) ja hoor: SFX


Afbeelding
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
● #RAWWednesday news flash ●
Can we make #QAPITAL even more RAW? Yes we can! We added an extra 3rd area with six extra DJs who will blow you away.

Where?
Go to the 2nd floor and follow the signs “AREA 3”. This route also gives you access to area 2, so you can avoid using the elevators.

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 21:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wordt mijn eerste keer Ziggodome dus ben benieuwd. Ik las altijd over de problemen met de lift naar area 2, wel prettig dat ze die nu ook beschikbaar maken via een andere route. Even kijken of we daar nog een kijkje kunnen nemen :)
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, als er gewoon trappen zijn, waarom maken ze daar niet standaard gebruik van?
En komen er nu ook meer kaarten beschikbaakr?
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 23:34 
 

Wat een nutteloze 3e area..
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Wat een nutteloze 3e area..


Beetje wel, ik heb zoiets, je gaat geen 50 euro betalen om in zo'n klein zweet hok te gaan staan. Zo'n raw line-up zie je elk weekend wel in de plaatselijke discotheek tegenwoordig >.<
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe mij maar een discotheek waar Main Concern en Jason Payne elk weekend staan. Zou d'r graag heen gaan. :yay: :yay:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 23:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Doe mij maar een discotheek waar Main Concern en Jason Payne elk weekend staan. Zou d'r graag heen gaan. :yay: :yay:

Voor €50? Zit je in de internationale cocaïne handel?
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik bedoel meer dat je Main Concern en Jason Payne (helaas) niet elke week in een plaatselijke discotheek ziet zoals Rickzel suggereert (ook al overdrijft hij). 50 euro is natuurlijk wel veel te veel voor een discotheek dus ik ging in deze uit van een normaal prijsje.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 00:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klopt maar voor die €50 zou ik in beide lolzweethokken niet gaan staan. Al helemaal niet als je ook nog moet gaan soebatten om alsjeblieft naar binnen te mogen (als voorheen).
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten