Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 21  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 jan 2015 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sommigen zeggen dat hij het het Romeinse rijk heeft gesticht en dat er 1000 jaar oude tekeningen van hem zijn gevonden op Mayatempels.

Wij noemen hem gewoon E-Force.
Bericht Geplaatst op 23 jan 2015 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sebasman1 schreef:
Casp schreef:
Valt me nu opeens op dat er nergens op internet staat hoe oud E-force is? :D Waarom dat?


Omdat E-Force anthem heeft gemaakt denk ik. Zal wel een kleine hint zijn aangezien ze dat vorig jaar ook bij Frequencerz deden. Toen stond er '' Obey to the leaders of our QAPITAL ''

Jaaaa zeker, daarom is zijn leeftijd nergens te vinden op internet. Dat hebben ze overal weggehaald: Facebook, Twitter, Partyflock, Wikipedia..Allemaal als hint voor dat hij 't anthem gemaakt zou hebben :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 23 jan 2015 14:46 
 
Hardtraxx Newbie

pecola-tje schreef:
Sebasman1 schreef:
Casp schreef:
Valt me nu opeens op dat er nergens op internet staat hoe oud E-force is? :D Waarom dat?


Omdat E-Force anthem heeft gemaakt denk ik. Zal wel een kleine hint zijn aangezien ze dat vorig jaar ook bij Frequencerz deden. Toen stond er '' Obey to the leaders of our QAPITAL ''

Jaaaa zeker, daarom is zijn leeftijd nergens te vinden op internet. Dat hebben ze overal weggehaald: Facebook, Twitter, Partyflock, Wikipedia..Allemaal als hint voor dat hij 't anthem gemaakt zou hebben :lol: :lol:


Oh haha, dan heb ik niks gezegd!
Bericht Geplaatst op 23 jan 2015 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Illuminatie confirmed.
Bericht Geplaatst op 23 jan 2015 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Sommigen zeggen dat hij het het Romeinse rijk heeft gesticht en dat er 1000 jaar oude tekeningen van hem zijn gevonden op Mayatempels.

Wij noemen hem gewoon E-Force.


Some say...
Bericht Geplaatst op 23 jan 2015 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sebasman1 schreef:
Casp schreef:
Valt me nu opeens op dat er nergens op internet staat hoe oud E-force is? :D Waarom dat?


Omdat E-Force anthem heeft gemaakt denk ik. Zal wel een kleine hint zijn aangezien ze dat vorig jaar ook bij Frequencerz deden. Toen stond er '' Obey to the leaders of our QAPITAL ''


Basxt is that you?
Bericht Geplaatst op 23 jan 2015 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Sebasman1 schreef:
Casp schreef:
Valt me nu opeens op dat er nergens op internet staat hoe oud E-force is? :D Waarom dat?


Omdat E-Force anthem heeft gemaakt denk ik. Zal wel een kleine hint zijn aangezien ze dat vorig jaar ook bij Frequencerz deden. Toen stond er '' Obey to the leaders of our QAPITAL ''

Jaaaa zeker, daarom is zijn leeftijd nergens te vinden op internet. Dat hebben ze overal weggehaald: Facebook, Twitter, Partyflock, Wikipedia..Allemaal als hint voor dat hij 't anthem gemaakt zou hebben :lol: :lol:

Godverdomme wat mooi :lol:
Bericht Geplaatst op 23 jan 2015 18:55 
 
Hardtraxxer

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Beste opmerking tot nu toe in 2015 op HT
Bericht Geplaatst op 24 jan 2015 23:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahahahahaha :clap: bedankt voor deze leuke reacties voor op de zaterdagavond allemaal
Bericht Geplaatst op 11 feb 2015 22:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Dacht al dat hij van e-force was. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 11 feb 2015 22:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waaaarom wordt die melodie nou niet doorgezet?? Nu heb je weer die 13 in een dozijn kick screech meuk.. Zonde :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 11 feb 2015 23:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goed maar een typische raw plaat.
Goed genoeg voor Qapital dus.
Bericht Geplaatst op 12 feb 2015 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens E-Force op FB wordt er nog gewerkt aan deze track.
Bericht Geplaatst op 12 feb 2015 15:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is dat op 1:03 echt de vocal zoals die in de track zit? Klinkt ook niet echt jofel zeg..
Bericht Geplaatst op 12 feb 2015 16:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Is dat op 1:03 echt de vocal zoals die in de track zit? Klinkt ook niet echt jofel zeg..


Niet eens opgemerkt dat er Qapital in gezegd werd.
Misschien een groter statement met een stilte of een harde Qapital lijkt me toch wel beter. :x
Bericht Geplaatst op 16 feb 2015 22:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje in de pocket :D
Bericht Geplaatst op 24 feb 2015 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Warning! #QAPITAL is almost sold out. Get your tickets now at http://QAPITAL.net/tickets
Bericht Geplaatst op 24 feb 2015 15:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Citaat:
Warning! #QAPITAL is almost sold out. Get your tickets now at http://QAPITAL.net/tickets


Toch maar even een kaartje gekocht voor de zekerheid :D
Bericht Geplaatst op 24 feb 2015 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was eerst zekerheidje maar begin nu toch te twijfelen. Misschien toch maar kaartje verkopen.
Bericht Geplaatst op 24 feb 2015 17:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Was eerst zekerheidje maar begin nu toch te twijfelen. Misschien toch maar kaartje verkopen.


Je kan hem altijd nog verkopen als het is uitverkocht en wellicht wel met een 10tje winst ;)
Bericht Geplaatst op 24 feb 2015 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja precies, dat zat ik me vanmiddag ook te bedenken. Wacht nog wel even met verkopen tot ik het zeker weet. :P
Bericht Geplaatst op 24 feb 2015 22:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inmiddels uitverkocht...
Bericht Geplaatst op 25 feb 2015 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Inmiddels uitverkocht...

Tyfus.. ivm onverwachte kosten maandje uitgesteld om kaartjes te kopen, is het uitverkocht. Had dit eigenlijk niet zo snel verwacht ivm de kaartverkoop van de voorgaande 2 jaren.

Nu maar hopen op het scoren van 2 2dehands kaartjes..
Bericht Geplaatst op 25 feb 2015 13:03 
 

Duke schreef:
MDesiqn schreef:
Inmiddels uitverkocht...

Tyfus.. ivm onverwachte kosten maandje uitgesteld om kaartjes te kopen, is het uitverkocht. Had dit eigenlijk niet zo snel verwacht ivm de kaartverkoop van de voorgaande 2 jaren.

Nu maar hopen op het scoren van 2 2dehands kaartjes..


J oey schreef:
Was eerst zekerheidje maar begin nu toch te twijfelen. Misschien toch maar kaartje verkopen.


:oh:
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 01:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is goed rustig hier.. Zal E-Force in de tussentijd alweer verjaart zijn?
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten