Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qapital 2015
Past

Qapital 2015

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Sommigen zeggen dat hij het het Romeinse rijk heeft gesticht en dat er 1000 jaar oude tekeningen van hem zijn gevonden op Mayatempels.

Wij noemen hem gewoon E-Force.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Sebasman1 wrote:
Casp wrote:Valt me nu opeens op dat er nergens op internet staat hoe oud E-force is? :D Waarom dat?
Omdat E-Force anthem heeft gemaakt denk ik. Zal wel een kleine hint zijn aangezien ze dat vorig jaar ook bij Frequencerz deden. Toen stond er '' Obey to the leaders of our QAPITAL ''
Jaaaa zeker, daarom is zijn leeftijd nergens te vinden op internet. Dat hebben ze overal weggehaald: Facebook, Twitter, Partyflock, Wikipedia..Allemaal als hint voor dat hij 't anthem gemaakt zou hebben :lol: :lol:
S
5 posts member since 2015
last seen Jan 2016
pecola-tje wrote:
Sebasman1 wrote:
Casp wrote:Valt me nu opeens op dat er nergens op internet staat hoe oud E-force is? :D Waarom dat?
Omdat E-Force anthem heeft gemaakt denk ik. Zal wel een kleine hint zijn aangezien ze dat vorig jaar ook bij Frequencerz deden. Toen stond er '' Obey to the leaders of our QAPITAL ''
Jaaaa zeker, daarom is zijn leeftijd nergens te vinden op internet. Dat hebben ze overal weggehaald: Facebook, Twitter, Partyflock, Wikipedia..Allemaal als hint voor dat hij 't anthem gemaakt zou hebben :lol: :lol:
Oh haha, dan heb ik niks gezegd!
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Illuminatie confirmed.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Duke wrote:Sommigen zeggen dat hij het het Romeinse rijk heeft gesticht en dat er 1000 jaar oude tekeningen van hem zijn gevonden op Mayatempels.

Wij noemen hem gewoon E-Force.
Some say...
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Sebasman1 wrote:
Basxt is that you?
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
pecola-tje wrote:
Sebasman1 wrote:
Godverdomme wat mooi :lol:
K
Hardtraxxer
492 posts member since 2014
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Beste opmerking tot nu toe in 2015 op HT
Hardtraxxer
249 posts member since 2015
last seen Jul 2016
Hahahahahaha :clap: bedankt voor deze leuke reacties voor op de zaterdagavond allemaal
Hardtraxxer
74 posts member since 2010
last seen Jun 2017
View on YouTube

Dacht al dat hij van e-force was. :thumbsup:
Hardtraxxer
420 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Waaaarom wordt die melodie nou niet doorgezet?? Nu heb je weer die 13 in een dozijn kick screech meuk.. Zonde :thumbdown:
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Goed maar een typische raw plaat.
Goed genoeg voor Qapital dus.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Volgens E-Force op FB wordt er nog gewerkt aan deze track.
Last edited by Chroman on , edited 1 time in total.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Is dat op 1:03 echt de vocal zoals die in de track zit? Klinkt ook niet echt jofel zeg..
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
TiMOTHYb wrote:Is dat op 1:03 echt de vocal zoals die in de track zit? Klinkt ook niet echt jofel zeg..
Niet eens opgemerkt dat er Qapital in gezegd werd.
Misschien een groter statement met een stilte of een harde Qapital lijkt me toch wel beter. :x
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Kaartje in de pocket :D
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 15 minutes ago
Warning! #QAPITAL is almost sold out. Get your tickets now at http://QAPITAL.net/tickets
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
MelvinFR wrote:
Warning! #QAPITAL is almost sold out. Get your tickets now at http://QAPITAL.net/tickets
Toch maar even een kaartje gekocht voor de zekerheid :D
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Was eerst zekerheidje maar begin nu toch te twijfelen. Misschien toch maar kaartje verkopen.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
J oey wrote:Was eerst zekerheidje maar begin nu toch te twijfelen. Misschien toch maar kaartje verkopen.
Je kan hem altijd nog verkopen als het is uitverkocht en wellicht wel met een 10tje winst ;)
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ja precies, dat zat ik me vanmiddag ook te bedenken. Wacht nog wel even met verkopen tot ik het zeker weet. :P
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
Inmiddels uitverkocht...
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
MDesiqn wrote:Inmiddels uitverkocht...
Tyfus.. ivm onverwachte kosten maandje uitgesteld om kaartjes te kopen, is het uitverkocht. Had dit eigenlijk niet zo snel verwacht ivm de kaartverkoop van de voorgaande 2 jaren.

Nu maar hopen op het scoren van 2 2dehands kaartjes..
A
Duke wrote:
MDesiqn wrote:Inmiddels uitverkocht...
Tyfus.. ivm onverwachte kosten maandje uitgesteld om kaartjes te kopen, is het uitverkocht. Had dit eigenlijk niet zo snel verwacht ivm de kaartverkoop van de voorgaande 2 jaren.

Nu maar hopen op het scoren van 2 2dehands kaartjes..
J oey wrote:Was eerst zekerheidje maar begin nu toch te twijfelen. Misschien toch maar kaartje verkopen.
:oh:
Hardtraxxer
183 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Het is goed rustig hier.. Zal E-Force in de tussentijd alweer verjaart zijn?