Richardd schreef:
Toch jammer dat Degos & Re-Done hier niet staan en dat delete in zaal 2 staat. Hopelijk staat hij tijdens Outbreak dan ga ik voor eerst eens die 2e area bekijken.
Kijk wel enorm uit naar B-Front live en Crypsis live, Crypsis vooral als hij weer zo'n live act doet a la Loudness in het Klokgebouw. Ben ook benieuwd naar het nieuwe spul van Phuture Noize, hopelijk kunnen ze de lijn van Hope doortrekken in hun producties voor dat aankomende album.
Over die tweede zaal. Je moet gewoon op het juiste moment gaan.
Het eerste jaar op tijd naar de lift gegaan voor Titan en High Voltage en gewoon zonder rij door kunnen lopen.
Vorig jaar stond er een kleine rij, maar daar waren we binnen een paar minuten doorheen.