Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 21  Volgende
Bericht Geplaatst op 21 jan 2015 23:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Richardd schreef:
Crypsis vooral als hij weer zo'n live act doet a la Loudness in het Klokgebouw.

:loving:

17/18 nummers in een half uur en dan dat mixwerk. :surrender:
Bericht Geplaatst op 21 jan 2015 23:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja man, echt geniaal.
Bericht Geplaatst op 21 jan 2015 23:23 
 
Hardtraxx Veteran

duizendpoot schreef:
Ja eens. Degos & redone of prefix & density ipv dark pact was heel dik geweest.

Ja P&D ook vet, maar die hebben nog minder bereikt dan D&R. Volgend jaar maar weer hopen dan.
Bericht Geplaatst op 21 jan 2015 23:25 
 
Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Toch jammer dat Degos & Re-Done hier niet staan en dat delete in zaal 2 staat. Hopelijk staat hij tijdens Outbreak dan ga ik voor eerst eens die 2e area bekijken.
Kijk wel enorm uit naar B-Front live en Crypsis live, Crypsis vooral als hij weer zo'n live act doet a la Loudness in het Klokgebouw. Ben ook benieuwd naar het nieuwe spul van Phuture Noize, hopelijk kunnen ze de lijn van Hope doortrekken in hun producties voor dat aankomende album.


Over die tweede zaal. Je moet gewoon op het juiste moment gaan.
Het eerste jaar op tijd naar de lift gegaan voor Titan en High Voltage en gewoon zonder rij door kunnen lopen.
Vorig jaar stond er een kleine rij, maar daar waren we binnen een paar minuten doorheen.
Bericht Geplaatst op 21 jan 2015 23:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dus met andere woorden je hebt gewoon geluk gehad aangezien er geen touw aan vast te knopen is wanneer er een rij staat of wanneer de zaal vol is.
Bericht Geplaatst op 21 jan 2015 23:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het juiste moment is waarschijnlijk wanneer er een grote naam in de 1e zaal staat die ik dus zelf wil zien of zodra er een mindere naam in zaal 2 staat die ik waarschijnlijk toch niet wil zien.
Conclusie: na 5 keer Ziggo Dome nog nooit boven geweest en het zal waarschijnlijk ook dit keer niet gaan gebeuren, maar toch bedankt voor de tip :P
Bericht Geplaatst op 22 jan 2015 00:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Het juiste moment is waarschijnlijk wanneer er een grote naam in de 1e zaal staat die ik dus zelf wil zien of zodra er een mindere naam in zaal 2 staat die ik waarschijnlijk toch niet wil zien.
Conclusie: na 5 keer Ziggo Dome nog nooit boven geweest en het zal waarschijnlijk ook dit keer niet gaan gebeuren, maar toch bedankt voor de tip :P


Nog nooit die 2de zaal gezien, de rij voor de lift doet me altijd meteen afhaken.

Jammer dat het niet gewoon is als de Beatbox in de HMH, want ik vind de Ziggo Dome verder echt een heerlijke locatie voor een feest.
Bericht Geplaatst op 22 jan 2015 01:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Valt me nu opeens op dat er nergens op internet staat hoe oud E-force is? :D Waarom dat?
Bericht Geplaatst op 22 jan 2015 03:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Casp schreef:
Valt me nu opeens op dat er nergens op internet staat hoe oud E-force is? :D Waarom dat?


Hij schaamt zich ervoor denk ik :P
Bericht Geplaatst op 22 jan 2015 09:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Richardd schreef:
Het juiste moment is waarschijnlijk wanneer er een grote naam in de 1e zaal staat die ik dus zelf wil zien of zodra er een mindere naam in zaal 2 staat die ik waarschijnlijk toch niet wil zien.
Conclusie: na 5 keer Ziggo Dome nog nooit boven geweest en het zal waarschijnlijk ook dit keer niet gaan gebeuren, maar toch bedankt voor de tip :P


Nog nooit die 2de zaal gezien, de rij voor de lift doet me altijd meteen afhaken.

Jammer dat het niet gewoon is als de Beatbox in de HMH, want ik vind de Ziggo Dome verder echt een heerlijke locatie voor een feest.

Ja precies, ik heb m dus ook nog nooit gezien want ga geen half uur van m'n tijd besteden aan wachten want daar heb ik een bloedhekel aan. Als ze nou gewoon die 2e ring beperkt openen dan moet je er gewoon kunnen komen met de trap.
Bericht Geplaatst op 22 jan 2015 09:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Ja precies, ik heb m dus ook nog nooit gezien want ga geen half uur van m'n tijd besteden aan wachten want daar heb ik een bloedhekel aan. Als ze nou gewoon die 2e ring beperkt openen dan moet je er gewoon kunnen komen met de trap.

Ik denk dat ze nooit vrij toegang geven tot die zaal joh. Veel te klein zaaltje in verhouding met het aantal mensen dat in die dome past. Als ze dan een keer een artiest boeken die voor het feest een beetje gehypt wordt kunnen ze de boel nooit meer onder controle houden.
Bericht Geplaatst op 22 jan 2015 10:23 
 

Hyperactive schreef:
Casp schreef:
Valt me nu opeens op dat er nergens op internet staat hoe oud E-force is? :D Waarom dat?


Hij schaamt zich ervoor denk ik :P


Zou het? :D Hij is 33 of 34 volgens mij :cool:
Bericht Geplaatst op 22 jan 2015 10:24 
 
Hardtraxx Veteran

Die site vind ik maar beetje raar. Adaro bekend om MSTT & Open the gates. B-Front om Psycho en Crypsis om Raw to the point. Adaro staat bekend om Haunter of The Dark. B-Front om Mysterias & Undiscovered
Bericht Geplaatst op 22 jan 2015 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen Festuca?? >.<
Bericht Geplaatst op 22 jan 2015 11:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Geen Festuca?? >.<


Word last-minute op de timetable erbij gezet.
Bericht Geplaatst op 22 jan 2015 12:02 
 
Hardtraxx Veteran

Draait om 3 uur op mainstage dan
Bericht Geplaatst op 22 jan 2015 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Draait om 3 uur op mainstage dan


Wel een set van 1,5 uur
Bericht Geplaatst op 22 jan 2015 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Die site vind ik maar beetje raar. Adaro bekend om MSTT & Open the gates. B-Front om Psycho en Crypsis om Raw to the point. Adaro staat bekend om Haunter of The Dark. B-Front om Mysterias & Undiscovered


Klopt, en Ran-D van I Am Legion en Fck EDM. Ja, die kent iedereen al ja. Helft fout geschreven ook nog
Bericht Geplaatst op 22 jan 2015 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Radical Redemtion schreef:
“I WILL BREAK YOUR ANKLES…. AGAIN!”

Geen feest voor jou zie ik Flevoboys :P ;)


:surrender:
Bericht Geplaatst op 22 jan 2015 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha :P
Bericht Geplaatst op 23 jan 2015 13:17 
 
Hardtraxx Newbie

Casp schreef:
Valt me nu opeens op dat er nergens op internet staat hoe oud E-force is? :D Waarom dat?


Omdat E-Force anthem heeft gemaakt denk ik. Zal wel een kleine hint zijn aangezien ze dat vorig jaar ook bij Frequencerz deden. Toen stond er '' Obey to the leaders of our QAPITAL ''
Bericht Geplaatst op 23 jan 2015 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sebasman1 schreef:
Casp schreef:
Valt me nu opeens op dat er nergens op internet staat hoe oud E-force is? :D Waarom dat?


Omdat E-Force anthem heeft gemaakt denk ik. Zal wel een kleine hint zijn aangezien ze dat vorig jaar ook bij Frequencerz deden. Toen stond er '' Obey to the leaders of our QAPITAL ''


Dus houden ze zijn leeftijd geheim? Die logica snap ik dna weer niet helemaal >.<
Bericht Geplaatst op 23 jan 2015 13:29 
 
Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
Sebasman1 schreef:
Casp schreef:
Valt me nu opeens op dat er nergens op internet staat hoe oud E-force is? :D Waarom dat?


Omdat E-Force anthem heeft gemaakt denk ik. Zal wel een kleine hint zijn aangezien ze dat vorig jaar ook bij Frequencerz deden. Toen stond er '' Obey to the leaders of our QAPITAL ''


Dus houden ze zijn leeftijd geheim? Die logica snap ik dna weer niet helemaal >.<


Ja als hint denk ik haha. Anders zouden ze het er echt wel bij zetten. Ach we horen het binnenkort wel!
Bericht Geplaatst op 23 jan 2015 13:56 
 
Hardtraxx Elite

Casp schreef:
Valt me nu opeens op dat er nergens op internet staat hoe oud E-force is? :D Waarom dat?

Het klinkt misschien nogal raar, maar in 1991 is hij als klein kind gevonden in een schoenendoos in Iran. De vinders wisten niet wat ze er mee moesten en brachten het kind naar de politie. Daarna kwam hij in een adoptiecentrum terecht en zo namen zijn adoptieouders uit Nederland hem over. Helaas weet niemand hoe oud hij daadwerkelijk is en zal hij voor zijn leven getekend zijn met dit incident.
Bericht Geplaatst op 23 jan 2015 13:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

http://partyflock.nl/artist/61279:Orphan

Is dat dan een alias van E-Force?
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten