Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 16:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dikke lineup :woot: had graag Sub Sonik willen zien, maar die bereikbaarheid van zaal 2 is zo kut :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 16:56 
 

J oey schreef:
Afbeelding
Zijn we daar ook weer achter. :whistle:
Betere line-up dan ik verwacht had, verleiding wordt nu wel heel groot om te gaan.


ze doet de huillach.............
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardige line-up :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Lineup:

Area 1:
Adaro
B-Front live
Phuture Noize live
Ran-d


Area 2
Delete


Dit is het enige wat mij aan spreekt, dikke doei dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
J oey schreef:
Afbeelding
Zijn we daar ook weer achter. :whistle:
Betere line-up dan ik verwacht had, verleiding wordt nu wel heel groot om te gaan.


ze doet de huillach.............

Dus ze maakt een grapje?! Nee joh ga weg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 18:12 
 

Wat een diverse line-up zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 18:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze lineup staat gelukkig niet op elk raw feest ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het wordt je tegenwoordig wel makkelijk gemaakt, wees eerlijk. Je hoeft maar 2 keer per jaar een raw feest te gaan, zonder risico dat je iets mist, en kunt nog op locatie gaan sorteren ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer van Delete in area 2. Had ik graag als afsluiter gezien. Voor de rest ga ik me wel prima vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Best een lekkere line up. Zitten leuke live-acts tussen, gecombineerd met gevestigde namen. Ik ben niet zo'n Outbreak fan, dus voor mij is hij het enige tegenvallertje, maar hij zal waarschijnlijk toch wel vroeg draaien.

Opvallend dat namen als Delete & Deetox in Area 2 staan en Dark Pact & Exit Mind op de mainstage. Zal wel chaos worden bij de lift voor Delete. Ben ook benieuwd hoe ze het met de timetable gaan doen en ik ben nieuwsgierig welke dj's er samen zullen draaien. Warface & Dark Pact? E-Force & Luna?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 20:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Optie. Twijfel nog erg sterk..

Ben nog nooit in de Ziggodome geweest dus ben daar wel benieuwd naar. Daarnaast luister ik nog maar weinig hardstyle dus ben niet meer zo bekend met de plaatjes die de heren/ dames draaien tegenwoordig
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

RadicelArmy schreef:
Best een lekkere line up. Zitten leuke live-acts tussen, gecombineerd met gevestigde namen. Ik ben niet zo'n Outbreak fan, dus voor mij is hij het enige tegenvallertje, maar hij zal waarschijnlijk toch wel vroeg draaien.

Opvallend dat namen als Delete & Deetox in Area 2 staan en Dark Pact & Exit Mind op de mainstage. Zal wel chaos worden bij de lift voor Delete. Ben ook benieuwd hoe ze het met de timetable gaan doen en ik ben nieuwsgierig welke dj's er samen zullen draaien. Warface & Dark Pact? E-Force & Luna?


Headliner Entertainment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 21:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
RadicelArmy schreef:
Best een lekkere line up. Zitten leuke live-acts tussen, gecombineerd met gevestigde namen. Ik ben niet zo'n Outbreak fan, dus voor mij is hij het enige tegenvallertje, maar hij zal waarschijnlijk toch wel vroeg draaien.

Opvallend dat namen als Delete & Deetox in Area 2 staan en Dark Pact & Exit Mind op de mainstage. Zal wel chaos worden bij de lift voor Delete. Ben ook benieuwd hoe ze het met de timetable gaan doen en ik ben nieuwsgierig welke dj's er samen zullen draaien. Warface & Dark Pact? E-Force & Luna?


Headliner Entertainment.


Exit Mind zit toch ook bij gewoon bij Theracords of is dat alweer oude info? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 21:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AirbenG schreef:
Lenny schreef:
RadicelArmy schreef:
Best een lekkere line up. Zitten leuke live-acts tussen, gecombineerd met gevestigde namen. Ik ben niet zo'n Outbreak fan, dus voor mij is hij het enige tegenvallertje, maar hij zal waarschijnlijk toch wel vroeg draaien.

Opvallend dat namen als Delete & Deetox in Area 2 staan en Dark Pact & Exit Mind op de mainstage. Zal wel chaos worden bij de lift voor Delete. Ben ook benieuwd hoe ze het met de timetable gaan doen en ik ben nieuwsgierig welke dj's er samen zullen draaien. Warface & Dark Pact? E-Force & Luna?


Headliner Entertainment.


Exit Mind zit toch ook bij gewoon bij Theracords of is dat alweer oude info? :P

Niet bij Theracords Bookings. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
AirbenG schreef:
Lenny schreef:
Headliner Entertainment.


Exit Mind zit toch ook bij gewoon bij Theracords of is dat alweer oude info? :P

Niet bij Theracords Bookings. :P


Waarom dat dan weer niet dat is toch apart of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AirbenG schreef:
Waarom dat dan weer niet dat is toch apart of niet?


Deetox zit ook niet bij Theracords Bookings, geen idee waarom eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best een prima lineup, maar niet echt onder de indruk. Vooral jammer dat ik de meeste namen al tegenkom op Hard Bass en Loudness, en eigenlijk ook op heel veel andere feesten. B-Front live zal wel genieten zijn, en tof voor Dark Pact dat hij zo'n groot podium krijgt. Ook vet voor Exit Mind, maar wat mij betreft had Live niet gehoeven aangezien hij altijd prima gevarieerde setjes neerzet.

Delete in de kleine zaal is gewoon erg jammer, maar wel te verwachten dat hij niet in area 1 zou staan. Had hem liever in area 1 gezien dan bijvoorbeeld Warface, waar tegenwoordig geen ontkomen meer aan is aangezien hij onderhand op elk feest draait. Ik snap trouwens niet waarom er weer hardcore wordt gedraaid in zaal 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Best een prima lineup, maar niet echt onder de indruk. Vooral jammer dat ik de meeste namen ook al tegenkom op Hard Bass en Loudness, en eigenlijk ook op heel veel andere feesten. B-Front live zal wel genieten zijn, en ook tof voor Dark Pact dat hij zo'n groot podium krijgt. Ook vet voor Exit Mind, maar wat mij betreft had Live niet gehoeven aangezien hij altijd prima gevarieerde setjes neerzet.

Delete in de kleine zaal is gewoon erg jammer, maar wel te verwachten dat hij niet in area 1 zou staan. Had hem liever in area 1 gezien dan bijvoorbeeld Warface, waar tegenwoordig geen ontkomen meer aan is aangezien hij onderhand op elk feest draait. Ik snap trouwens niet waarom er weer hardcore wordt gedraaid in zaal 2.


Endymion stond er vorig jaar toch ook? Misschien is het meer die stijl hardcore. Als je het hardcore kunt noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AirbenG schreef:
Lenny schreef:
RadicelArmy schreef:
Best een lekkere line up. Zitten leuke live-acts tussen, gecombineerd met gevestigde namen. Ik ben niet zo'n Outbreak fan, dus voor mij is hij het enige tegenvallertje, maar hij zal waarschijnlijk toch wel vroeg draaien.

Opvallend dat namen als Delete & Deetox in Area 2 staan en Dark Pact & Exit Mind op de mainstage. Zal wel chaos worden bij de lift voor Delete. Ben ook benieuwd hoe ze het met de timetable gaan doen en ik ben nieuwsgierig welke dj's er samen zullen draaien. Warface & Dark Pact? E-Force & Luna?


Headliner Entertainment.


Exit Mind zit toch ook bij gewoon bij Theracords of is dat alweer oude info? :P


Qua muziek uitbrengen zit hij gewoon bij Theracords, maar qua management en bookingkantoor zit hij bij Headliner. Zijn twee totaal verschillende dingen.

Dankzij headliner staat hij op de defqon blue, en vorig jaar ook qapital 2e zaal bijvoorbeeld. Vind het wel tof dat zo'n nieuwkomer als hij zo'n groot podium krijgt. Ben echt groot fan van Exit Mind :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AirbenG schreef:
pim0412 schreef:
Best een prima lineup, maar niet echt onder de indruk. Vooral jammer dat ik de meeste namen ook al tegenkom op Hard Bass en Loudness, en eigenlijk ook op heel veel andere feesten. B-Front live zal wel genieten zijn, en ook tof voor Dark Pact dat hij zo'n groot podium krijgt. Ook vet voor Exit Mind, maar wat mij betreft had Live niet gehoeven aangezien hij altijd prima gevarieerde setjes neerzet.

Delete in de kleine zaal is gewoon erg jammer, maar wel te verwachten dat hij niet in area 1 zou staan. Had hem liever in area 1 gezien dan bijvoorbeeld Warface, waar tegenwoordig geen ontkomen meer aan is aangezien hij onderhand op elk feest draait. Ik snap trouwens niet waarom er weer hardcore wordt gedraaid in zaal 2.


Endymion stond er vorig jaar toch ook? Misschien is het meer die stijl hardcore. Als je het hardcore kunt noemen.


Amnesys en Meccano Twins stonden vorig jaar ook 2e zaal. Overigens is Xcite maar bleh, Crossfiyah is wel goed te doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 23:07 
 
Hardtraxx Veteran

Hoezo alweer geen Degos & Re-done die mannen verdienen het echt een keer om op een groot podium te staan. Jammer dat Q het weer aardig safe speelt. Ze moeten soms verder kijken naar de standaard namen en sowieso hoort Delete in zaal 1 thuis. Als je Delete en Dark Pact omwisselt en Degos & Re-done met een andere in zaal 1 krijg je een veel gevarieerdere lineup en meerder stijlen te horen op een avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 23:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ziet er toch wel lekker uit, toch maar weer is een kijkje nemen als het uitkomt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 23:10 
 
Hardtraxxer

Ja eens. Degos & redone of prefix & density ipv dark pact was heel dik geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 23:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch jammer dat Degos & Re-Done hier niet staan en dat delete in zaal 2 staat. Hopelijk staat hij tijdens Outbreak dan ga ik voor eerst eens die 2e area bekijken.
Kijk wel enorm uit naar B-Front live en Crypsis live, Crypsis vooral als hij weer zo'n live act doet a la Loudness in het Klokgebouw. Ben ook benieuwd naar het nieuwe spul van Phuture Noize, hopelijk kunnen ze de lijn van Hope doortrekken in hun producties voor dat aankomende album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 23:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Crypsis vooral als hij weer zo'n live act doet a la Loudness in het Klokgebouw.

:loving:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten