pim0412 schreef:
Best een prima lineup, maar niet echt onder de indruk. Vooral jammer dat ik de meeste namen ook al tegenkom op Hard Bass en Loudness, en eigenlijk ook op heel veel andere feesten. B-Front live zal wel genieten zijn, en ook tof voor Dark Pact dat hij zo'n groot podium krijgt. Ook vet voor Exit Mind, maar wat mij betreft had Live niet gehoeven aangezien hij altijd prima gevarieerde setjes neerzet.
Delete in de kleine zaal is gewoon erg jammer, maar wel te verwachten dat hij niet in area 1 zou staan. Had hem liever in area 1 gezien dan bijvoorbeeld Warface, waar tegenwoordig geen ontkomen meer aan is aangezien hij onderhand op elk feest draait. Ik snap trouwens niet waarom er weer hardcore wordt gedraaid in zaal 2.
Endymion stond er vorig jaar toch ook? Misschien is het meer die stijl hardcore. Als je het hardcore kunt noemen.