Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 29 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qapital 2015
Past

Qapital 2015

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Dikke lineup :woot: had graag Sub Sonik willen zien, maar die bereikbaarheid van zaal 2 is zo kut :x
A
J oey wrote:Qapital 2015 (04-04-2015, Ziggo Dome, Amsterdam)
Zijn we daar ook weer achter. :whistle:
Betere line-up dan ik verwacht had, verleiding wordt nu wel heel groot om te gaan.
ze doet de huillach.............
Last edited by Anonymous on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Aardige line-up :).
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
provehito wrote:Lineup:

Area 1:
Adaro
B-Front live
Phuture Noize live
Ran-d

Area 2
Delete
Dit is het enige wat mij aan spreekt, dikke doei dus.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Anonymous wrote:
J oey wrote:Qapital 2015 (04-04-2015, Ziggo Dome, Amsterdam)
Zijn we daar ook weer achter. :whistle:
Betere line-up dan ik verwacht had, verleiding wordt nu wel heel groot om te gaan.
ze doet de huillach.............
Dus ze maakt een grapje?! Nee joh ga weg...
B
Wat een diverse line-up zeg..
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Deze lineup staat gelukkig niet op elk raw feest ooit.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Het wordt je tegenwoordig wel makkelijk gemaakt, wees eerlijk. Je hoeft maar 2 keer per jaar een raw feest te gaan, zonder risico dat je iets mist, en kunt nog op locatie gaan sorteren ook.
Hardtraxxer
74 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Jammer van Delete in area 2. Had ik graag als afsluiter gezien. Voor de rest ga ik me wel prima vermaken.
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Best een lekkere line up. Zitten leuke live-acts tussen, gecombineerd met gevestigde namen. Ik ben niet zo'n Outbreak fan, dus voor mij is hij het enige tegenvallertje, maar hij zal waarschijnlijk toch wel vroeg draaien.

Opvallend dat namen als Delete & Deetox in Area 2 staan en Dark Pact & Exit Mind op de mainstage. Zal wel chaos worden bij de lift voor Delete. Ben ook benieuwd hoe ze het met de timetable gaan doen en ik ben nieuwsgierig welke dj's er samen zullen draaien. Warface & Dark Pact? E-Force & Luna?
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Optie. Twijfel nog erg sterk..

Ben nog nooit in de Ziggodome geweest dus ben daar wel benieuwd naar. Daarnaast luister ik nog maar weinig hardstyle dus ben niet meer zo bekend met de plaatjes die de heren/ dames draaien tegenwoordig
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
RadicelArmy wrote:Best een lekkere line up. Zitten leuke live-acts tussen, gecombineerd met gevestigde namen. Ik ben niet zo'n Outbreak fan, dus voor mij is hij het enige tegenvallertje, maar hij zal waarschijnlijk toch wel vroeg draaien.

Opvallend dat namen als Delete & Deetox in Area 2 staan en Dark Pact & Exit Mind op de mainstage. Zal wel chaos worden bij de lift voor Delete. Ben ook benieuwd hoe ze het met de timetable gaan doen en ik ben nieuwsgierig welke dj's er samen zullen draaien. Warface & Dark Pact? E-Force & Luna?
Headliner Entertainment.
Hardtraxxer
last seen Jun 2017
Lenny wrote:
RadicelArmy wrote:Best een lekkere line up. Zitten leuke live-acts tussen, gecombineerd met gevestigde namen. Ik ben niet zo'n Outbreak fan, dus voor mij is hij het enige tegenvallertje, maar hij zal waarschijnlijk toch wel vroeg draaien.

Headliner Entertainment.
Exit Mind zit toch ook bij gewoon bij Theracords of is dat alweer oude info? :P
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
AirbenG wrote:
Lenny wrote:

Headliner Entertainment.
Niet bij Theracords Bookings. :P
Hardtraxxer
last seen Jun 2017
Fluxion wrote:
AirbenG wrote:
Lenny wrote: Headliner Entertainment.
Niet bij Theracords Bookings. :P
Waarom dat dan weer niet dat is toch apart of niet?
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
AirbenG wrote: Waarom dat dan weer niet dat is toch apart of niet?
Deetox zit ook niet bij Theracords Bookings, geen idee waarom eigenlijk.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Best een prima lineup, maar niet echt onder de indruk. Vooral jammer dat ik de meeste namen al tegenkom op Hard Bass en Loudness, en eigenlijk ook op heel veel andere feesten. B-Front live zal wel genieten zijn, en tof voor Dark Pact dat hij zo'n groot podium krijgt. Ook vet voor Exit Mind, maar wat mij betreft had Live niet gehoeven aangezien hij altijd prima gevarieerde setjes neerzet.

Delete in de kleine zaal is gewoon erg jammer, maar wel te verwachten dat hij niet in area 1 zou staan. Had hem liever in area 1 gezien dan bijvoorbeeld Warface, waar tegenwoordig geen ontkomen meer aan is aangezien hij onderhand op elk feest draait. Ik snap trouwens niet waarom er weer hardcore wordt gedraaid in zaal 2.
Last edited by pim0412 on , edited 2 times in total.
Hardtraxxer
last seen Jun 2017
pim0412 wrote:Best een prima lineup, maar niet echt onder de indruk. Vooral jammer dat ik de meeste namen ook al tegenkom op Hard Bass en Loudness, en eigenlijk ook op heel veel andere feesten. B-Front live zal wel genieten zijn, en ook tof voor Dark Pact dat hij zo'n groot podium krijgt. Ook vet voor Exit Mind, maar wat mij betreft had Live niet gehoeven aangezien hij altijd prima gevarieerde setjes neerzet.

Delete in de kleine zaal is gewoon erg jammer, maar wel te verwachten dat hij niet in area 1 zou staan. Had hem liever in area 1 gezien dan bijvoorbeeld Warface, waar tegenwoordig geen ontkomen meer aan is aangezien hij onderhand op elk feest draait. Ik snap trouwens niet waarom er weer hardcore wordt gedraaid in zaal 2.
Endymion stond er vorig jaar toch ook? Misschien is het meer die stijl hardcore. Als je het hardcore kunt noemen.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
AirbenG wrote:
Lenny wrote:

Headliner Entertainment.
Qua muziek uitbrengen zit hij gewoon bij Theracords, maar qua management en bookingkantoor zit hij bij Headliner. Zijn twee totaal verschillende dingen.

Dankzij headliner staat hij op de defqon blue, en vorig jaar ook qapital 2e zaal bijvoorbeeld. Vind het wel tof dat zo'n nieuwkomer als hij zo'n groot podium krijgt. Ben echt groot fan van Exit Mind :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
AirbenG wrote:
pim0412 wrote:Best een prima lineup, maar niet echt onder de indruk. Vooral jammer dat ik de meeste namen ook al tegenkom op Hard Bass en Loudness, en eigenlijk ook op heel veel andere feesten. B-Front live zal wel genieten zijn, en ook tof voor Dark Pact dat hij zo'n groot podium krijgt. Ook vet voor Exit Mind, maar wat mij betreft had Live niet gehoeven aangezien hij altijd prima gevarieerde setjes neerzet.

Endymion stond er vorig jaar toch ook? Misschien is het meer die stijl hardcore. Als je het hardcore kunt noemen.
Amnesys en Meccano Twins stonden vorig jaar ook 2e zaal. Overigens is Xcite maar bleh, Crossfiyah is wel goed te doen :)
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Hoezo alweer geen Degos & Re-done die mannen verdienen het echt een keer om op een groot podium te staan. Jammer dat Q het weer aardig safe speelt. Ze moeten soms verder kijken naar de standaard namen en sowieso hoort Delete in zaal 1 thuis. Als je Delete en Dark Pact omwisselt en Degos & Re-done met een andere in zaal 1 krijg je een veel gevarieerdere lineup en meerder stijlen te horen op een avond.
Hardtraxxer
504 posts member since 2013
last seen May 2018
Ziet er toch wel lekker uit, toch maar weer is een kijkje nemen als het uitkomt :thumbsup:
D
Hardtraxxer
105 posts member since 2014
last seen May 2016
Ja eens. Degos & redone of prefix & density ipv dark pact was heel dik geweest.
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Toch jammer dat Degos & Re-Done hier niet staan en dat delete in zaal 2 staat. Hopelijk staat hij tijdens Outbreak dan ga ik voor eerst eens die 2e area bekijken.
Kijk wel enorm uit naar B-Front live en Crypsis live, Crypsis vooral als hij weer zo'n live act doet a la Loudness in het Klokgebouw. Ben ook benieuwd naar het nieuwe spul van Phuture Noize, hopelijk kunnen ze de lijn van Hope doortrekken in hun producties voor dat aankomende album.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Richardd wrote: Crypsis vooral als hij weer zo'n live act doet a la Loudness in het Klokgebouw.
:loving: