Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 13:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op FB gaat ook iedereen uit van een raw hardstyle feest. Nou ik wacht eerst de line up wel even af. Bij de afgelopen editie van Qlimax had ik ook hele andere verwachtingen.

EDIT: ik kreeg zojuist via iemand een bericht dat Q-Dance bevestigt heeft dat het een Raw Hardstyle evenement wordt. Line-up is afwachten dus...
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Yeliz: raw hardstyle!
38 minuten geleden · Vind ik leuk · 68


Ik ben benieuwd. Wil nog steeds n keer naar de Ziggo Dome dus misschien deze maar meepakken :)
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 13:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

jefta21 schreef:
EDIT: ik kreeg zojuist via iemand een bericht dat Q-Dance bevestigt heeft dat het een Raw Hardstyle evenement wordt. Line-up is afwachten dus...

Ik verwacht toch dat het een zo'n semi-rauwe line-up wordt met Zatox, Psyko Punkz, Ran-D, Alpha Twins etc. Anders krijgen ze die zaal nooit vol, maar dan ben ik dus niet aanwezig.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 13:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

wootum schreef:
jefta21 schreef:
EDIT: ik kreeg zojuist via iemand een bericht dat Q-Dance bevestigt heeft dat het een Raw Hardstyle evenement wordt. Line-up is afwachten dus...

Ik verwacht toch dat het een zo'n semi-rauwe line-up wordt met Zatox, Psyko Punkz, Ran-D, Alpha Twins etc. Anders krijgen ze die zaal nooit vol, maar dan ben ik dus niet aanwezig.

Ga er ook vanuit ja, maar misschien in de tweede zaal dan wel namen als Thera of The Machine ofzo.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
jefta21 schreef:
EDIT: ik kreeg zojuist via iemand een bericht dat Q-Dance bevestigt heeft dat het een Raw Hardstyle evenement wordt. Line-up is afwachten dus...

Ik verwacht toch dat het een zo'n semi-rauwe line-up wordt met Zatox, Psyko Punkz, Ran-D, Alpha Twins etc. .


Ligt inderdaad wel in de lijn der verwachting. Moet ook wel om die zaal te gaan vullen.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 13:50 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
wootum schreef:
jefta21 schreef:
EDIT: ik kreeg zojuist via iemand een bericht dat Q-Dance bevestigt heeft dat het een Raw Hardstyle evenement wordt. Line-up is afwachten dus...

Ik verwacht toch dat het een zo'n semi-rauwe line-up wordt met Zatox, Psyko Punkz, Ran-D, Alpha Twins etc. Anders krijgen ze die zaal nooit vol, maar dan ben ik dus niet aanwezig.

Ga er ook vanuit ja, maar misschien in de tweede zaal dan wel namen als Thera of The Machine ofzo.

De o zo geweldige 2e zaal van het Ziggo Dome. xd
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 14:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Pommer schreef:
wootum schreef:
Ik verwacht toch dat het een zo'n semi-rauwe line-up wordt met Zatox, Psyko Punkz, Ran-D, Alpha Twins etc. Anders krijgen ze die zaal nooit vol, maar dan ben ik dus niet aanwezig.

Ga er ook vanuit ja, maar misschien in de tweede zaal dan wel namen als Thera of The Machine ofzo.

De o zo geweldige 2e zaal van het Ziggo Dome. xd

Zeg verder ook niks over die zaal, toen ik die lift zag met een rij van honderden mensen had ik het al opgegeven :P
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze ga ik over slaan denk. Mits goede line up.

Ziggodome is veel te duur qua drank en de tweede zaal is geheid onbereikbaar.
Ook nooit geprobeerd daar naar boven te gaan omdat er te lange rijen stonden.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
jefta21 schreef:
EDIT: ik kreeg zojuist via iemand een bericht dat Q-Dance bevestigt heeft dat het een Raw Hardstyle evenement wordt. Line-up is afwachten dus...

Ik verwacht toch dat het een zo'n semi-rauwe line-up wordt met Zatox, Psyko Punkz, Ran-D, Alpha Twins etc. Anders krijgen ze die zaal nooit vol, maar dan ben ik dus niet aanwezig.


Dit dus, ik verwacht niet dat je met een echt rauw hardstyle feest de ziggodome krijgt gevuld.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat je met "Q-Dance" en "hardstyle" op dit moment alles vult. Zeker nog als je de doelgroep aan kunt breken die zichzelf heel wat vind, heel iets meer kent dan LMM, YoS en LiL en dus denkt te weten wat hard is.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat dat ook wel goedkomt eigenlijk..

1. Raw hardstyle is vrij populair tegenwoordig.
2. Ze gaan codes uitdelen die je verzekeren van een Qapital-ticket. Dat geeft toch wel aan dat ze er vrij hoge verwachtingen van hebben.
(enige jammere is dat ze die dan weer juist uitdelen op X-Qlusive Wildstylez, een feest met een doelgroep die redelijk verschilt met die van Qapital)
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

Crypsis en Digital Punk kunnen wegens 'contractomstandigheden' niet op Madnezz draaien een week van te voren dus die staan hier 99% zeker.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 16:26 
 
Hardtraxxer

PierrePruuk schreef:
Crypsis en Digital Punk kunnen wegens 'contractomstandigheden' niet op Madnezz draaien een week van te voren dus die staan hier 99% zeker.


Ja dit moet wel, want b2s is de enige andere organisatie dit zon regel heeft en die hebben dan volgens mij geen feest.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 16:26 
 
Hardtraxx Addict

En waarom ben je daar zo zeker van? Wat voor regel is dat dan?
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richaaard schreef:
En waarom ben je daar zo zeker van? Wat voor regel is dat dan?

Exclusiviteitsregel. Ze mogen 1-2 weken(?) voor een boeking op een Q-dance feest, nergens anders draaien.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 17:35 
 
Hardtraxx Addict

Maar hoe zit dat dan precies? Dan zouden een bepaald aantal artiesten ook niet op Hardbass kunnen draaien omdat ze een week van te voren ergens moeten draaien, of valt dat dan weer buiten de aantal km?
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 17:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Realtom schreef:
Deze ga ik over slaan denk. Mits goede line up.



Dus je slaat deze over als er een goede line up is?
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 17:45 
 
Hardtraxx Veteran

Richaaard schreef:
Maar hoe zit dat dan precies? Dan zouden een bepaald aantal artiesten ook niet op Hardbass kunnen draaien omdat ze een week van te voren ergens moeten draaien, of valt dat dan weer buiten de aantal km?

Had ook iets met aantal km te maken dacht ik, maar Amsterdam en Maastricht is nou niet echt dicht bij elkaar :P. Hard Bass is trouwens toch al uitverkocht, denk niet dat b2s dan nog onnodig vijanden gaat maken.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk omdat madnezz ook een raw feest is en er mensen dus voor t 1 of t andere zouden kunnen kiezen.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 18:00 
 
Hardtraxx Newbie

Hoop dat tegen die tijd de andere tweede zaal in gebruik is.. verwacht namelijk geen exclusieve artiesten op de main. veel succes met het ziggodome vol krijgen anders..
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg benieuwd ! Mocht de line-up ons bevallen, zijn we aanwezig.

Ben wel bang voor dit soort namen : Ran-D, Zatox, Code Black en Psyko Punkz.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 19:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Richaaard schreef:
Maar hoe zit dat dan precies? Dan zouden een bepaald aantal artiesten ook niet op Hardbass kunnen draaien omdat ze een week van te voren ergens moeten draaien, of valt dat dan weer buiten de aantal km?

Zover ik weet geldt het weer niet voor B2S, ja het is allemaal erg hypocriet. Sowieso exclusiviteitsmaatregelen als je iedere keer dezelfde artiesten boekt.
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Realtom schreef:
Deze ga ik over slaan denk. Mits goede line up dan pak ik hem mee.



Dus je slaat deze over als er een goede line up is?


Is toch goed zo? :P
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Realtom schreef:
Kettingzaag schreef:
Realtom schreef:
Deze ga ik over slaan denk. Mits goede line up dan pak ik hem mee.



Dus je slaat deze over als er een goede line up is?


Is toch goed zo? :P

Nederlands is niet je beste vak? :P

Ik zou er tenzij van maken. Mits betekent ongeveer "in het geval van". Dus iets van "ik ga er heen, mits er een goede line-up is".

Of je zinsopbouw klopt gewoon van geen kant :P
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 20:08 
 
Hardtraxx Elite

Het is een opbouwende feest, het begint soft en het word steeds harder dus uiteindelijk raw.
Heb ik van iemand binnenin Q-dance
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten