Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 23:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qapital
6 april 2013
Ziggo Dome, Amsterdam

Citaat:
The failure of an outdated system demands a new direction. The dawn of a new age is at hand.

The world's new descendants are the driving force of our culture and formed a new constitution. United by the universal language of music, we stand up for the next generation, and you are part of them. Together we shall create a new code of conduct.

On April 6th 2013, we set out to raise our republic and claim our landmark.

Trailer

Line-up
Area 1 (Hosted by MC Villain)
Adaro
B-Front
Noisecontrollers LIVE
Crypsis
Frontliner
Frequencerz LIVE
Zatox
Psyko Punkz LIVE
Thera
Acti & Geck-e
E-Force

Area 2 (Hosted by Shizzler)
Digital Punk
Titan
Tartaros
Scope DJ
High Voltage
Submotion

Area 3 (Hosted by Axys)
Bass Chaserz
D-Droned
Emperador
Demolite & Festuca
Juized
Contest Winner

Tickets
Te koop vanaf 19 januari 2013 bij Q-dance.com.

Bron & meer informatie
Qapital.net
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegelijk met ASOT :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 23:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als ik die trailer zo bekijk, zou ik zeggen dat Q-Dance hiermee een nieuw In Qontrol voor ogen heeft. Qua sfeer dan. Ziggo Dome heeft maar twee zalen (kwam er nog een derde?), dus de vier van In Qontrol worden het sowieso niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 23:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zit een duister sfeertje in de trailer, maar gok dat dat toch wel tegen zal vallen Q kennende. Hopelijk komt het in de buurt van InQontrol. Ik ga iig geen ticket aanschaffen voordat ik de line-up gezien heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 23:21 
 

wootum schreef:
Zit een duister sfeertje in de trailer, maar gok dat dat toch wel tegen zal vallen Q kennende. Hopelijk komt het in de buurt van InQontrol. Ik ga iig geen ticket aanschaffen voordat ik de line-up gezien heb.


Dan ga je met mij mee? Niemand van ons wil hier mee naartoe :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 23:23 
 
Hardtraxx Veteran

Dat heb je snel rondgevraagd dan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 23:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weinig vertrouwen in dit soort grote single stage events inderdaad. Voor alleen een tweede zaal ga je liever niet naar de Ziggodome.

Firetrap schreef:
Dat heb je snel rondgevraagd dan :lol:

Ik vond het ook al opvallend. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 23:25 
 

Firetrap schreef:
Dat heb je snel rondgevraagd dan :lol:


A'dohhh ze willen alleen nog maar Intents, WiSH, Decibel/Defqon, ik wil eigelijk wel wat meer feestjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 23:26 
 
Hardtraxx Veteran

Qz. schreef:
Weinig vertrouwen in dit soort grote single stage events inderdaad. Voor alleen een tweede zaal ga je liever niet naar de Ziggodome.

Firetrap schreef:
Dat heb je snel rondgevraagd dan :lol:

Ik vond het ook al opvallend. :P

Volgens mij hebben ze er 3 zalen. main, zaal met lift en nog een met de trap bereikbaar.
Weet het alleen niet zeker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 23:27 
 

Wout1997 schreef:
Qz. schreef:
Weinig vertrouwen in dit soort grote single stage events inderdaad. Voor alleen een tweede zaal ga je liever niet naar de Ziggodome.

Firetrap schreef:
Dat heb je snel rondgevraagd dan :lol:

Ik vond het ook al opvallend. :P

Volgens mij hebben ze er 3 zalen. main, zaal met lift en nog een met de trap bereikbaar.
Weet het alleen niet zeker :P


Anders ga jij met mij mee Wout, dan weet je het zeker :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Tegelijk met ASOT :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 23:29 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:

Anders ga jij met mij mee Wout, dan weet je het zeker :cool:

Mag nog niet :P Ben niet zo'n badass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 23:31 
 

Wout1997 schreef:
JEFSKIII schreef:

Anders ga jij met mij mee Wout, dan weet je het zeker :cool:

Mag nog niet :P Ben niet zo'n badass.


Oja, jij moet nog 3 jaar wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 23:37 
 

wootum schreef:
Zit een duister sfeertje in de trailer, maar gok dat dat toch wel tegen zal vallen Q kennende. Hopelijk komt het in de buurt van InQontrol. Ik ga iig geen ticket aanschaffen voordat ik de line-up gezien heb.

vind je? ik vind er echt niks duisters aan
en gezien het in het ziggo is, kan je er wel vanuit gaan dat het HS only wordt, iig vooral HS, want die 2e zaal is echt waardeloos.
jammer dat ze het weer in het ziggo houden, want ik ben die hal echt beu... waardeloze 2e area en tis verder veel te groot daar -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 23:41 
 
Hardtraxx Addict

Aan het feit dat het in de Ziggo Domge gehouden word kan je er je geld op verwedden dat dit een behoorlijk mainstream feest gaat worden aangezien ze de tent niet halfleeg willen hebben en er vast behoorlijk wat inkomsten gegenereerd moeten worden om het rendabel te maken. Verwacht dus ook niks nieuws.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen voor de Ziggodome alleen al begint het al te kriebeleb. Beter zetten ze wel iets vernieuwends neer, niet weer zo'n feest waar er al 10 van zijn.

Dan wordt het vervolgens een keuze maken tussen dit of ASOT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 23:46 
 
Hardtraxx Veteran

Laat dit godverdomme het nieuwe inQontrol zijn. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inqontrol had juist zijn charme in de RAI _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 23:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Laat dit godverdomme het nieuwe inQontrol zijn. :drool:

Waarom denken zo veel mensen dit?

Het geniale aan In Qontrol was juist dat je een aantal echt goede areas had. Niet zoals op grote festivals met heel veel areas waarvan er veel net te klein zijn. Ook was het niet 1 grote area waar alles gebeurt, met eventueel wat kleine aanhangsels, zoals in de Ziggodome het geval is. Behalve dat het ook in april is, zie ik geen enkele link met IQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 23:53 
 
Hardtraxx Veteran

Omdat dat festival - vooral voor Q-Dance - altijd al harder was dan het gemiddelde hardstyle feest en dat is waar ik behoefte aan heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 23:54 
 
Hardtraxx Newbie

Wout1997 schreef:
Qz. schreef:
Weinig vertrouwen in dit soort grote single stage events inderdaad. Voor alleen een tweede zaal ga je liever niet naar de Ziggodome.

Firetrap schreef:
Dat heb je snel rondgevraagd dan :lol:

Ik vond het ook al opvallend. :P

Volgens mij hebben ze er 3 zalen. main, zaal met lift en nog een met de trap bereikbaar.
Weet het alleen niet zeker :P


Er is inderdaad mogelijkheid tot 3 zalen, de main de kleine popzaal en in club ziggo. zo was met dirty dutch in ieder geval de opzet. er zijn ook nog andere projecten waar ze mee bezig zijn maar daar is mij het doel nog niet helemaal van duidelijk en ik weet ook niet wat ik daarover mag zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er goed uit dit! Had inderdaad ook een soort In Qontrol gevoel bij die trailer, terwijl ik nooit bij IQ geweest ben. Ik houd deze als optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 00:14 
 

JVDM schreef:
Laat dit godverdomme het nieuwe inQontrol zijn. :drool:

dat kan niet met 1 area, sukkel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 00:25 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
JVDM schreef:
Laat dit godverdomme het nieuwe inQontrol zijn. :drool:

dat kan niet met 1 area, sukkel xd

Ohja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 00:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
wootum schreef:
Zit een duister sfeertje in de trailer, maar gok dat dat toch wel tegen zal vallen Q kennende. Hopelijk komt het in de buurt van InQontrol. Ik ga iig geen ticket aanschaffen voordat ik de line-up gezien heb.

vind je? ik vind er echt niks duisters aan

Naja, duister is inderdaad niet het goede woord. Maar vergelijk de CTRL.ALT.DEL en Save.Exit.Planet trailers maar eens met deze. Zelfde soort 'thema'. InQontrol is een van de gaafste feesten waar ik ben geweest, meerdere areas, gruwelijke locatie. 1 main area en de ziggodome zelf (locatie kan lange na niet tippen aan de RAI) kunnen idd niet in de buurt komen van IQ.
1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten