Oftewel iets soortgelijks als Qlimax / Defqon Blue / Hangar ?wrote:Het is een opbouwende feest, het begint soft en het word steeds harder dus uiteindelijk raw.
Heb ik van iemand binnenin Q-dance
Nah dan heb ik er zo m'n twijfels over .....
Oftewel iets soortgelijks als Qlimax / Defqon Blue / Hangar ?wrote:Het is een opbouwende feest, het begint soft en het word steeds harder dus uiteindelijk raw.
Ja gewoon zoals Qlimax, maar dan zonder hardcorewrote:Oftewel iets soortgelijks als Qlimax / Defqon Blue / Hangar ?wrote:Het is een opbouwende feest, het begint soft en het word steeds harder dus uiteindelijk raw.
Ach iedereen begrijpt wat ik bedoelwrote:Nederlands is niet je beste vak?wrote:Is toch goed zo?wrote:
Dus je slaat deze over als er een goede line up is?
Ik zou er tenzij van maken. Mits betekent ongeveer "in het geval van". Dus iets van "ik ga er heen, mits er een goede line-up is".
Of je zinsopbouw klopt gewoon van geen kant
Qlimax is nu niet bepaald opbouwend imo.. zoiets als een Hangar, dat vind ik opbouwend.wrote:Ja gewoon zoals Qlimax, maar dan zonder hardcorewrote:Oftewel iets soortgelijks als Qlimax / Defqon Blue / Hangar ?wrote:Het is een opbouwende feest, het begint soft en het word steeds harder dus uiteindelijk raw.
Ja vooral die laatste naam doet de opbouw veel goeds !wrote:Niet? naja in 2011 zeker wel!
Stana
Coone
Headhunterz
Zany & The Pitcher ft. DV8
Noisecontrollers
Zatox
Ran-D
Gunz For Hire
The Prophet
Het gaat zoiesow opbouwen, dus iets van Headhunterz of Noisecontrollers kan je wel verwachten!wrote:Ja vooral die laatste naam doet de opbouw veel goeds !wrote:Niet? naja in 2011 zeker wel!
Stana
Coone
Headhunterz
Zany & The Pitcher ft. DV8
Noisecontrollers
Zatox
Ran-D
Gunz For Hire
The Prophet
Q-dance heeft gezegd dat het een raw gerelateerd evenement gaat worden, dus dit lijkt me niet echt op z'n plek.
Had zelf dit in gedachten :
Zaal 1 :
Crypsis
Digital Punk
Adaro
Radical Redemption
Thera
E-force
B-Front
Solutio & The I's
Luna
Zaal 2 :
Beholder
Titan
Frequencerz
Delete
Chris One
Hardstyle Mafia
The Geminizers
En dan misschien wat namen weggelaten, vervangen door Alpha2, Zatox, Psyko Punkz en Ran-D.
Opbouw kan ook beginnen met Alpha² - Zatoxwrote:Het gaat zoiesow opbouwen, dus iets van Headhunterz of Noisecontrollers kan je wel verwachten!
Haha dat zou iedereen willen!wrote:Opbouw kan ook beginnen met Alpha² - Zatoxwrote:Het gaat zoiesow opbouwen, dus iets van Headhunterz of Noisecontrollers kan je wel verwachten!
We will seeeeeewrote:hotymoty je kan wel heel interessant gaan lopen doen maar op social media zegt Q-Dance zelf dat een raw hardstyle feest gaat worden. Nou wil dat niet heel veel zeggen bij Q-Dance aangezien ik idd ook gewoon Ran-D/Zatox/Alpha Twins etc. verwacht
The Prophet niet vergeten! Raw shit!wrote:hotymoty je kan wel heel interessant gaan lopen doen maar op social media zegt Q-Dance zelf dat een raw hardstyle feest gaat worden. Nou wil dat niet heel veel zeggen bij Q-Dance aangezien ik idd ook gewoon Ran-D/Zatox/Alpha Twins etc. verwacht
Ja echt wel, als ze tracks als Samara, Sanctus, Surge Of Power etc draaienwrote:Ze kunnen het zeker wel, als ik even terug denk aan Inqontrol 2010