Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Het is een opbouwende feest, het begint soft en het word steeds harder dus uiteindelijk raw.
Heb ik van iemand binnenin Q-dance

Oftewel iets soortgelijks als Qlimax / Defqon Blue / Hangar ?

Nah dan heb ik er zo m'n twijfels over .....
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 20:26 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
hotymoty schreef:
Het is een opbouwende feest, het begint soft en het word steeds harder dus uiteindelijk raw.
Heb ik van iemand binnenin Q-dance

Oftewel iets soortgelijks als Qlimax / Defqon Blue / Hangar ?

Nah dan heb ik er zo m'n twijfels over .....


Ja gewoon zoals Qlimax, maar dan zonder hardcore ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 20:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Realtom schreef:
Kettingzaag schreef:

Dus je slaat deze over als er een goede line up is?


Is toch goed zo? :P

Nederlands is niet je beste vak? :P

Ik zou er tenzij van maken. Mits betekent ongeveer "in het geval van". Dus iets van "ik ga er heen, mits er een goede line-up is".

Of je zinsopbouw klopt gewoon van geen kant :P


Ach iedereen begrijpt wat ik bedoel xd :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 22:56 
 
Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
urbandesigner schreef:
hotymoty schreef:
Het is een opbouwende feest, het begint soft en het word steeds harder dus uiteindelijk raw.
Heb ik van iemand binnenin Q-dance

Oftewel iets soortgelijks als Qlimax / Defqon Blue / Hangar ?

Nah dan heb ik er zo m'n twijfels over .....


Ja gewoon zoals Qlimax, maar dan zonder hardcore ;)


Qlimax is nu niet bepaald opbouwend imo.. zoiets als een Hangar, dat vind ik opbouwend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 23:24 
 
Hardtraxx Elite

Niet? naja in 2011 zeker wel!
Stana
Coone
Headhunterz
Zany & The Pitcher ft. DV8
Noisecontrollers
Zatox
Ran-D
Gunz For Hire
The Prophet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Niet? naja in 2011 zeker wel!
Stana
Coone
Headhunterz
Zany & The Pitcher ft. DV8
Noisecontrollers
Zatox
Ran-D
Gunz For Hire
The Prophet

Ja vooral die laatste naam doet de opbouw veel goeds !

Q-dance heeft gezegd dat het een raw gerelateerd evenement gaat worden, dus dit lijkt me niet echt op z'n plek.

Had zelf dit in gedachten :

Zaal 1 :

Crypsis
Digital Punk
Adaro
Radical Redemption
Thera
E-force
B-Front
Solutio & The I's
Luna

Zaal 2 :

Beholder
Titan
Frequencerz
Delete
Chris One
Hardstyle Mafia
The Geminizers

En dan misschien wat namen weggelaten, vervangen door Alpha2, Zatox, Psyko Punkz en Ran-D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En Freq's in zaal 1. Solutio & The I's zie ik ook niet snel in de 1e zaal staan, ook al zou ik zelf anders willen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 23:33 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
hotymoty schreef:
Niet? naja in 2011 zeker wel!
Stana
Coone
Headhunterz
Zany & The Pitcher ft. DV8
Noisecontrollers
Zatox
Ran-D
Gunz For Hire
The Prophet

Ja vooral die laatste naam doet de opbouw veel goeds !

Q-dance heeft gezegd dat het een raw gerelateerd evenement gaat worden, dus dit lijkt me niet echt op z'n plek.

Had zelf dit in gedachten :

Zaal 1 :

Crypsis
Digital Punk
Adaro
Radical Redemption
Thera
E-force
B-Front
Solutio & The I's
Luna

Zaal 2 :

Beholder
Titan
Frequencerz
Delete
Chris One
Hardstyle Mafia
The Geminizers

En dan misschien wat namen weggelaten, vervangen door Alpha2, Zatox, Psyko Punkz en Ran-D.

Het gaat zoiesow opbouwen, dus iets van Headhunterz of Noisecontrollers kan je wel verwachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 23:36 
 

hotymoty schreef:
Het gaat zoiesow opbouwen, dus iets van Headhunterz of Noisecontrollers kan je wel verwachten!


Opbouw kan ook beginnen met Alpha² - Zatox :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 23:38 
 
Hardtraxx Elite

BeHa schreef:
hotymoty schreef:
Het gaat zoiesow opbouwen, dus iets van Headhunterz of Noisecontrollers kan je wel verwachten!


Opbouw kan ook beginnen met Alpha² - Zatox :P


Haha dat zou iedereen willen! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 23:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hotymoty je kan wel heel interessant gaan lopen doen maar op social media zegt Q-Dance zelf dat een raw hardstyle feest gaat worden. Nou wil dat niet heel veel zeggen bij Q-Dance aangezien ik idd ook gewoon Ran-D/Zatox/Alpha Twins etc. verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 23:51 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
hotymoty je kan wel heel interessant gaan lopen doen maar op social media zegt Q-Dance zelf dat een raw hardstyle feest gaat worden. Nou wil dat niet heel veel zeggen bij Q-Dance aangezien ik idd ook gewoon Ran-D/Zatox/Alpha Twins etc. verwacht

We will seeeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opbouw klinkt voor mij als een pluspunt. Interesse dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha denken jullie nou echt dat er hier een kei harde 'raw line up' (voor zover die term bestaat) wordt neergezet omdat een of andere pipo van Q-Dance dit gewoon post in een reactie ergens?

Het blijft een commerciële organisatie dat het Ziggodom (helemaal) gevuld wilt hebben, misschien dat ze in zaal 2 nog wat verrassende namen laten komen maar in de eerste zaal zullen ongetwijfeld ook wat 'bekendere' namen staan die het grote publiek treken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

had gehoopt op een feest met meer stijlen ipv hardstyle en aftakkingen ervan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 11:47 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
hotymoty je kan wel heel interessant gaan lopen doen maar op social media zegt Q-Dance zelf dat een raw hardstyle feest gaat worden. Nou wil dat niet heel veel zeggen bij Q-Dance aangezien ik idd ook gewoon Ran-D/Zatox/Alpha Twins etc. verwacht


The Prophet niet vergeten! Raw shit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 15:28 
 
Hardtraxx Veteran

Qapital - zal zich toeleggen op de rauwe kant van hardstyle. Naast harde acts als Adaro en B-Front, zullen ook namen als de Noisecontrollers extra gas geven. Drie area’s gevuld met kick-ass hardstyle: check de trailer.
Kaartverkoop start aanstaande zaterdag, uitsluitend op Q-dance.com.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 15:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahahahahaha de Noiseontrollers? Very raw dubstep mixed met very good overgangen!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 15:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ze kunnen wel gas geven, maar dat moeten ze spul draaien wat voor 2010 gemaakt is door hun. Of gewoon stevig openen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 15:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ze kunnen het zeker wel, als ik even terug denk aan Inqontrol 2010 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 15:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ze kunnen het zeker wel, als ik even terug denk aan Inqontrol 2010 :love:

Ja echt wel, als ze tracks als Samara, Sanctus, Surge Of Power etc draaien :love: Maar 3 areas kan wel eens interessant worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 16:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Denk dat hier best wel een mooie line-up uit kan komen.. En logisch van Noiseonctrollers en eventuele andere bekende 'mainstream' namen, anders krijg je t ziggodome nooit vol en een beetje opbouw in de avond kan geen kwaad ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

So high en dubstep lekker rawww -.-

Mag hopen op nog wat spannende namen !
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die oude hardere noisecontrollers tracks! :worship:
Benieuwd wat er nog meer aan de line up toegevoegd wordt. Wellicht wel een optie om een keer naar Ziggodome te gaan dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar is de 3e area in de Ziggodome te vinden dan? :huh:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten