93Wesley93 schreef:
Fanboy/girl gehalte stijgt trouwens wel de pan uit tegenwoordig. Zag Adaro & B-Front door een paar man security uit de zaal begeleid worden een tijdje na afloop van hun set. Ze kwamen er gewoon niet meer weg omdat iedereen een foto en weet ik veel wat van ze wilde.

Iedereen kon ze natuurlijk ook makkelijk opwachten omdat ze niet backstage weg konden gaan nu, maar dus vanaf de stage door de zaal heen moesten lopen. Ze hebben eerst nog wel bijna een half uur de tijd genomen volgens mij, dus daar voor wel petje af.

Dan zou ik liever iemand als Geck-O zijn. Hij stond vaak vlakbij ons en er waren maar een aantal mensen die even naar hem toeliepen. Moet zeggen dat het echt een chille gast is, had een bandje voor de VIP maar gaat gewoon heel de avond tussen het publiek staan en maakt ook met iedereen die hem aanspreekt een praatje dat kunnen we van een aantal DJ's niet zeggen...