Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 22:30 
 
Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Fanboy/girl gehalte stijgt trouwens wel de pan uit tegenwoordig. Zag Adaro & B-Front door een paar man security uit de zaal begeleid worden een tijdje na afloop van hun set. Ze kwamen er gewoon niet meer weg omdat iedereen een foto en weet ik veel wat van ze wilde. :lol:

Iedereen kon ze natuurlijk ook makkelijk opwachten omdat ze niet backstage weg konden gaan nu, maar dus vanaf de stage door de zaal heen moesten lopen. Ze hebben eerst nog wel bijna een half uur de tijd genomen volgens mij, dus daar voor wel petje af. :)


Dan zou ik liever iemand als Geck-O zijn. Hij stond vaak vlakbij ons en er waren maar een aantal mensen die even naar hem toeliepen. Moet zeggen dat het echt een chille gast is, had een bandje voor de VIP maar gaat gewoon heel de avond tussen het publiek staan en maakt ook met iedereen die hem aanspreekt een praatje dat kunnen we van een aantal DJ's niet zeggen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wifi vind ik trouwens wel een groot pluspunt in de ziggodome, waar je ook liep, wie je ook kwijt was, je kon elkaar zo weer vinden. Je moest wel even weten wat je moest doen om het werkend te krijgen, maar dan had je ook wat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 23:08 
 
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Wifi vind ik trouwens wel een groot pluspunt in de ziggodome, waar je ook liep, wie je ook kwijt was, je kon elkaar zo weer vinden. Je moest wel even weten wat je moest doen om het werkend te krijgen, maar dan had je ook wat :P


Niks van meegekregen dat het er was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 08:10 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
p-stylez schreef:
Wifi vind ik trouwens wel een groot pluspunt in de ziggodome, waar je ook liep, wie je ook kwijt was, je kon elkaar zo weer vinden. Je moest wel even weten wat je moest doen om het werkend te krijgen, maar dan had je ook wat :P


Niks van meegekregen dat het er was :P

Wtf wifi??? M'n maten en ik hadden echt een communicatie probleem :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 08:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je had gewoon een wifi netwerk in heel de ziggodome... Wifi van Ziggodome heet het netwerk, dan lijkt het er op dat je een wachtwoord moet opgeven, maar als je op accepteren klikte dan werkte het al. Ideaal :). Pers wifi van Ziggodome had ook gene moeilijk wachtwoord trouwens :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Wifi van Ziggodome heet het netwerk

Deed bij mij helemaal niks :P Ik ben er niet zo over te spreken
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
p-stylez schreef:
Wifi van Ziggodome heet het netwerk

Deed bij mij helemaal niks :P Ik ben er niet zo over te spreken

Komt ook omdat je wel de popup moest toelaten, net zoals bij mcdonalds bijvoorbeeld, dan klik je ook op dat wifi en dan moet je ook nog gegevens opgeven. Alleen in dit geval hoef je alleen op accepteren te klikken (voorwaarden enzo, geen warez/porno enzo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:36 
 
Hardtraxxer

Duruz schreef:
SL8492 schreef:
Toen kwam Crypsis, het minste wat ik gehoord heb maar nog erg nice, baas dat ie God's Child draaide, ook leuk dat die Up Top draaide.


Citaat:
E-Force draaide die, niet Crypsis.


Weet toch wel zeker dat Crypsis hem draaide.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

brammetjepsv schreef:
Weet toch wel zeker dat Crypsis hem draaide.

hardstyle/crypsis-qapital-2013-t34863.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 18:54 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
brammetjepsv schreef:
Weet toch wel zeker dat Crypsis hem draaide.

hardstyle/crypsis-qapital-2013-t34863.html


Staat ie toch gewoon op nummertje 16?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 19:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The people up top push the people down low. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 19:30 
 
Hardtraxx Veteran

brammetjepsv schreef:
Jurheinen schreef:
brammetjepsv schreef:
Weet toch wel zeker dat Crypsis hem draaide.

hardstyle/crypsis-qapital-2013-t34863.html


Staat ie toch gewoon op nummertje 16?

Ik ging er eigenlijk vanuit dat je doelde op Up Top ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 09:27 
 
Donateur

Aftermovie duurt wel ff heh? of is al ergens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 19:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben zelf niet aanwezig geweest maar ze laten weer betrekkelijk weinig zien van de andere twee area's..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 19:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Leuke aftermovie hoor :D
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten