Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Volgende
Bericht Geplaatst op 05 jan 2013 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Zo te lezen is Hardstyle wel de correcte info volgens een beheerder (first hand info naar haar toe schijnt), dus ik gok dat Partyflock hierin accuraat is.

Als je dus Facebook kan geloven: Acti, Zatox die bericht delen, Digital Punk in aanwezig op Partyflock. Tot nu toe (mocht dit line-up materiaal zijn) niet onaardig :).


Nitrouz deelde dit bericht ook, dus ook Nitrouz lijkt me bekend.
Bericht Geplaatst op 06 jan 2013 01:30 
 
Hardtraxx Veteran

Dan is het nu al kut, Acti uitgezonderd.
Bericht Geplaatst op 06 jan 2013 02:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zal dan toch wel weer een Subground opener zijn.
Bericht Geplaatst op 06 jan 2013 02:25 
 
Hardtraxx Veteran

Hoop gewoon dat ook eindelijk Q een beetje aandacht geeft aan de hardere kant van hardstyle. Maarja Q denk dat zatox en ran-d al rauw zijn, afwachten dus :)
Bericht Geplaatst op 06 jan 2013 02:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zou Acti vast ook wel een verzoekje kunnen doen via fb of ie een Early set wilt neerzetten, mja denk dat zo'n verzoek niet zoveel zin heeft, aangezien Q-Dance vermoed ik de DJ's een soort van wil op legt.
Ik weet nog heel goed dat Tatanka bij Bass Academy 2 wel had geluisterd naar de verzoekjes, maar nu lijkt me de organisatie van Bass Academy toch heel wat anders in elkaar steken als Q-Dance :P
Bericht Geplaatst op 06 jan 2013 02:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

#MyWay gewoon keihard op dat raw feest !
Bericht Geplaatst op 06 jan 2013 10:02 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Waar staat die bij dan? Via Partyflock ofzo? Volgens mij niet op facebook. Het zal denk ik wel :).

https://twitter.com/Crypsis/status/287313195436240896
Bericht Geplaatst op 06 jan 2013 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal mij benieuwen waar ze mee aan komen zetten. 'Raw' is bij Q al gauw RR, G4H, Zatox, Crypsis en daar vermaak ik me echt niet meer op.
Bericht Geplaatst op 06 jan 2013 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daan- schreef:
Dat was precies mijn punt :P

Khadber boven mij bedoelt toch dat Acti, Zatox en Digital Punk het evenement delen via Facebook? Dan hoeven ze toch niet meteen in de line-up te staan? Of begrijp ik Khadber nou verkeerd? :P

Ik zeg toch ook nergens dat het definitief zo is? Dus we begrijpen elkaar prima geloof ik zo.
Bericht Geplaatst op 06 jan 2013 15:37 
 
Hardtraxxer

Bij cryptology uit betrouwbare bron gehoord dat het raw word dus ben benieuwd :D
Bericht Geplaatst op 06 jan 2013 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat het gewoon hs word. Net zoiets al vorig jaar Qdance 10 years scantrax was ook in april
Bericht Geplaatst op 06 jan 2013 16:01 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Daan- schreef:
Dat was precies mijn punt :P

Khadber boven mij bedoelt toch dat Acti, Zatox en Digital Punk het evenement delen via Facebook? Dan hoeven ze toch niet meteen in de line-up te staan? Of begrijp ik Khadber nou verkeerd? :P

Ik zeg toch ook nergens dat het definitief zo is? Dus we begrijpen elkaar prima geloof ik zo.


Afbeelding

Om de geruchten nog wat aan te sterken, icm gerucht dat het raw wordt zou het best kunnen!
Bericht Geplaatst op 06 jan 2013 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als de line-up echt dik is, ga ik hiernaar ipv Knock Out :)
Bericht Geplaatst op 06 jan 2013 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen bouwen weer verwachtingen op basis van werkelijk niks :') schitterend eigenlijk, ben nu al benieuwd naar het gehuil als het eenmaal bekend is.
Bericht Geplaatst op 06 jan 2013 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Mensen bouwen weer verwachtingen op basis van werkelijk niks :') schitterend eigenlijk, ben nu al benieuwd naar het gehuil als het eenmaal bekend is.
Bericht Geplaatst op 06 jan 2013 17:49 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Hoop gewoon dat ook eindelijk Q een beetje aandacht geeft aan de hardere kant van hardstyle. Maarja Q denk dat zatox en ran-d al rauw zijn, afwachten dus :)


Nee man de prophet dat is pas rawwwwww :woot:
Bericht Geplaatst op 06 jan 2013 17:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Even line-up afwachten voordat ik een beslissing neem :)
Bericht Geplaatst op 06 jan 2013 22:16 
 

Gasten serieus :lol: een line up gaan maken door dj's die het bericht gedeeld hebben?
Bij mij heeft een zekere NoaX dat ook gedeeld, staat hij er dan ook????? Dan ga ik het ook snel delen dan mag ik er ook draaien >.<
Bericht Geplaatst op 06 jan 2013 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Q denk dat zatox en ran-d al rauw zijn, afwachten dus :)

Filet americain is pas rauw.
Bericht Geplaatst op 06 jan 2013 23:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

M'n gaatje ook, heb al de hele dag last van diarree.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 02:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Nee man de prophet dat is pas rawwwwww :woot:

Kerel geen disrespect voor The Prophet. Dik hardcore afsluite met hem!!!! :bomb:
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prefereer ASOT denk ik.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uit betrouwbare bron vernomen dat de Bass Chaserz er ook zullen staan..
Dan is de Raw vrij snel zoek ;)
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 11:57 
 
Hardtraxx Veteran

Ligt eraan hoe ze draaien he ;) Ze zijn behoorlijk veelzijdig.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 12:56 
 
Hardtraxx Veteran

Prefereer Knock-Out, om de simpele reden dat de line-up daarvan wel bekend is.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten