Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel veel twijfels.

1. ASOT is gelijk, ik ben bij de 500 editie geweest, dat was briljant.
2. Redelijk vlak voor de tentamens

3. Mocht dit een vervanger zijn van In Qontrol, HEEL vet, want dat was een topfeest die twee keer dat ik er geweest ben
4. Q + Ziggo Dome mogelijkheden.. Ook heel tof!

Nog maar even zien wat de line-up wordt etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 01:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wordt iig een Hardstyle-only feest, als ik Partyflock mag geloven.
https://partyflock.nl/party/240154:Qapital.html

Dus ter bevestiging, dit is geen vergelijkbaar feest met InQontrol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 12:33 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hellblazer schreef:
Dus ter bevestiging, dit is geen vergelijkbaar feest met InQontrol.


Ziggo Dome leent zich ook niet echt voor een In Qontrol-like opzet >.<

Moest er wel gelijk aan denken toen ik de trailer zag, soort thema van de afgelopen In Qontrols als ik het me nog goed herinner.

Ben benieuwd wat dit wordt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 12:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lol @ reacties 'vervanger van InQontrol'

Wordt het zoveelste 13 in een dozijn kutfeest van Q-dance :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 14:47 
 

dawasiknie schreef:
Lol @ reacties 'vervanger van InQontrol'

Wordt het zoveelste 13 in een dozijn kutfeest van Q-dance :cool:

:yes: -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hellblazer schreef:
Wordt iig een Hardstyle-only feest, als ik Partyflock mag geloven.
https://partyflock.nl/party/240154:Qapital.html

Dus ter bevestiging, dit is geen vergelijkbaar feest met InQontrol.



want partyflock zegt altijd de waarheid....

ik hoop echt dat het niet weer een hardstyle only bullshit party wordt.

komt nu echt me strot uit al die HS party's + iedereen blijft toch maar klagen over de dj's die er staan.

q-dance doe asjeblieft is een keer gek en geef weer is een anti-hardstyle party
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 15:15 
 

AniThing schreef:
q-dance doe asjeblieft is een keer gek en geef weer is een anti-hardstyle party

qore

daar kunnen ze nog neit eens een hmh mee vullen, dus een ziggodome lijkt me out of the question

of... het moet een house/dance feestje worden haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 15:34 
 
Hardtraxx Veteran

Denk dat Digital Punk hier staat, is in ieder geval aanwezig op Partyflock :P

Line-up zal wel met XQ komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Wordt het zoveelste 13 in een dozijn kutfeest van Q-dance :cool:

Ik denk het en jij zegt het xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een feest met een Belgen line-up, maw idd een zeer voorspelbare line-up en niets origineels of echt speciaals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 17:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
1. ASOT is gelijk, ik ben bij de 500 editie geweest, dat was briljant.

Dit is het grootste probleem idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 17:40 
 
Hardtraxx Elite

Waarschijnlijk niet aanwezig tenzij er een hele dikke line up komt.. Ben twee Q-dance feesten geweest en ergerde me dood en vond er amper iets aan.. + Ziggo vloer is kut..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Tegelijk met ASOT :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 19:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
twee Q-dance feesten

Dat is inderdaad wel een goeie graadmeter ja.

Dikke optie dit, ligt natuurlijk aan de line up, maar Ziggo Dome vond ik gewoon een chillle locatie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Hellblazer schreef:
Wordt iig een Hardstyle-only feest, als ik Partyflock mag geloven.
https://partyflock.nl/party/240154:Qapital.html

Dus ter bevestiging, dit is geen vergelijkbaar feest met InQontrol.



want partyflock zegt altijd de waarheid....


Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat ze wel worden geïnformeerd door Q-Dance met dit soort info, om misverstanden te voorkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 20:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha gaat het halve forum hier naar ASOT? :P

Is dat zo'n mooi feest? Dit ziet er overigens ook wel gaaf uit, lijkt me een mooie gelegenheid om de Ziggo Dome eens te gaan checken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo te lezen is Hardstyle wel de correcte info volgens een beheerder (first hand info naar haar toe schijnt), dus ik gok dat Partyflock hierin accuraat is.

Als je dus Facebook kan geloven: Acti, Zatox die bericht delen, Digital Punk in aanwezig op Partyflock. Tot nu toe (mocht dit line-up materiaal zijn) niet onaardig :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Zo te lezen is Hardstyle wel de correcte info volgens een beheerder (first hand info naar haar toe schijnt), dus ik gok dat Partyflock hierin accuraat is.

Als je dus Facebook kan geloven: Acti, Zatox die bericht delen, Digital Punk in aanwezig op Partyflock. Tot nu toe (mocht dit line-up materiaal zijn) niet onaardig :).

Zo ook Crypsis ( :drool: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar staat die bij dan? Via Partyflock ofzo? Volgens mij niet op facebook. Het zal denk ik wel :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thera heeft de youtube trailer ook geliked, staat hij dan ook in de line-up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Thera de youtube trailer van Pinkpop een like geeft wil dat toch ook niet zeggen dat ie in de line-up staat? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat was precies mijn punt :P

Khadber boven mij bedoelt toch dat Acti, Zatox en Digital Punk het evenement delen via Facebook? Dan hoeven ze toch niet meteen in de line-up te staan? Of begrijp ik Khadber nou verkeerd? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 21:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat was precies mijn punt :P

Khadber boven mij bedoelt toch dat Acti, Zatox en Digital Punk het evenement delen via Facebook? Dat betekent dan toch niet dat ze in de line-up staan? Of begrijp ik Khadber nou verkeerd? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan ga ik hem zometeen ook delen, wie weet sta ik ook wel in de Line up dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 22:20 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Onthafloorx schreef:
twee Q-dance feesten

Dat is inderdaad wel een goeie graadmeter ja.

Dikke optie dit, ligt natuurlijk aan de line up, maar Ziggo Dome vond ik gewoon een chillle locatie :)


Als twee Q-dance feesten me niet bevallen maar B2S wel zegt dat best veel, festivals niet meegeteld. Q-dance is imo commercieler dan B2S
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten