Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 apr 2013 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het feest is niet volledig raw. Maargoed, FL draaide gewoon een standaard set op Save Exit Planet na.
Bericht Geplaatst op 07 apr 2013 00:48 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Het feest is niet volledig raw. Maargoed, FL draaide gewoon een standaard set op Save Exit Planet na.

Nee, dat zie ik inderdaad :D Maar zo werd het in eerste instantie wel gepresenteerd door Q-Dance.
Bericht Geplaatst op 07 apr 2013 02:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Scope DJ, fucking held :worship: Just Begun, Pwoap Live Edit, Rock Civilization, Infinity, Followers, Second Match, Subsonic :worship:
Bericht Geplaatst op 07 apr 2013 03:01 
 
Hardtraxx Elite

E-Force heerlijke set, Drive is ook heerlijk aanwezig! :loving:
Bericht Geplaatst op 07 apr 2013 04:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de HT'ers die thuis zijn en nog wakker zijn, kom eens in de shout, verveel me te pletter :(
En ik wil Adaro & B-Front en Thera niet missen.
Bericht Geplaatst op 07 apr 2013 06:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
1. Frontliner - Symbols
2. Frontliner - Halos
3. Frontliner - Lose The Style (Live Edit)
4. Headhunterz - Dragonborn
5. Frontliner - The First Cut
6. Frontliner & Max Enforcer - On The Go (Qlimax 2012 edit)
7. Frontliner - On The Rise (Live edit)
8. Frontliner - Phaseriffic
9. Frontliner - I'm the Melodyman
10. Showtek - FTS
11. Frontliner - Weekend Warriors (Defqon.1 2013 Anthem)
12. Frontliner - Tuuuduuu
13. Rihanna - Rockstar (Frontliner bootleg)
14. Frontliner - External Life
15. Frontliner - Warphole (live edit)
16. Frontliner ft. Nikkita - Death of a Demon
17. Technoboy - Rage (Frontliner remix)
18. Frontliner - Save.Exit.Planet (InQontrol anthem)


Muahha, held dat hij zelfs hier een standaard set draait. Belachelijk gewoon. Wel leuk die Warphole kicks live te horen denk ik, ownee.. het is de live edit >.<

Owja, hier de tracklist van Thera

01. Geck-o - T.B.A.
02. DJ Thera - The Battle
03. DJ Thera & Yuna-X - Surreal
04. Excision & Messinian - X-Rated (Geck-o Bootleg?) (niet zeker)
05. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (GZ 2011 Edit)
06. DJ Thera & Delete - Welcome
07. Phrantic & Deetox - Contact
08. Prefix & Density - Soundwaves
09. DJ Thera - The Breaking Point
10. Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize Remix)
11. Zirkum & Exit Mind - The Shadow
12. Degos & Re-Done - Connected
13. Wavolizer - Done
14. Ophidian - Butterfly VIP
Bericht Geplaatst op 07 apr 2013 07:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteravond Acti & Geck-E geluisterd, was echt heel gaaf voor de afwisseling :D
Daarna ben ik ff gaan slapen, iets voor half 3 ingetuned voor E-Force, wat een heerlijk setje was dat zeg, en wat een drive in de hele set :woot:
Daarna halfuurtje Submotion, niet veel van meegekregen omdat ik weer eens een bloedneus kreeg en de radio lag er een kwartier uit toen. Toen kwam Crypsis, het minste wat ik gehoord heb maar nog erg nice, baas dat ie God's Child draaide, ook leuk dat die Up Top draaide.
Toen Adaro & B-Front, beetje standaard tracks, maar het was geweldig op enkele plaatjes na. :thumbsup: en die nieuwe TBA die als 1e gedraaid werd :surrender:
En toen Thera, beste van de avond, echt het beste van de avond, die nieuwe Geck-O is briljant en de rest van de set was ook ge-wel-dig, en hij draait gewoon mijn top 3 van dit moment achter elkaar :loving: (Welcome, Contact, Soundwaves)
Al met al dus een heerlijke avond en nacht gehad. :D
Bericht Geplaatst op 07 apr 2013 07:46 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Toen kwam Crypsis, het minste wat ik gehoord heb maar nog erg nice, baas dat ie God's Child draaide, ook leuk dat die Up Top draaide.


E-Force draaide die, niet Crypsis.

SL8492 schreef:
en die nieuwe TBA die als 1e gedraaid werd :surrender:


TBA? Ik denk dat je Donkey Rollers - Chaos bedoelt.
Bericht Geplaatst op 07 apr 2013 07:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

net thuis na een heerlijk feestje!

alleen psyko punkz waren kut.
Bericht Geplaatst op 07 apr 2013 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, iemand nog dat kaartje aangepakt bij de uitgang? Op die link staan echt wel vette dingen! Wallpapers.. En miss nog belangrijker: Livesets van area 2 :D en ook nog is het anthem op WAV format :D !!! Wacht gooi hier die link wel neer :P voor degene die niet zijn gegaan:

smarturl.it/qapital

Enjoy :D ^^
Bericht Geplaatst op 07 apr 2013 09:55 
 
Hardtraxx Veteran

Ruben, held! :thumbsup: Downloaden maar.
Bericht Geplaatst op 07 apr 2013 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Ruben, held! :thumbsup: Downloaden maar.


Haha ja, is een open link.. En iedereen kreeg zo'n kaartje bij de uitgang.. Dus dan mag ie vast wel gedeeld worden toch? :P
Bericht Geplaatst op 07 apr 2013 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
SL8492 schreef:
Toen kwam Crypsis, het minste wat ik gehoord heb maar nog erg nice, baas dat ie God's Child draaide, ook leuk dat die Up Top draaide.


E-Force draaide die, niet Crypsis.

SL8492 schreef:
en die nieuwe TBA die als 1e gedraaid werd :surrender:


TBA? Ik denk dat je Donkey Rollers - Chaos bedoelt.

Het was 7 uur 's morgens en had nog weinig geslapen :whistle:
Bericht Geplaatst op 07 apr 2013 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Wow, iemand nog dat kaartje aangepakt bij de uitgang? Op die link staan echt wel vette dingen! Wallpapers.. En miss nog belangrijker: Livesets van area 2 :D en ook nog is het anthem op WAV format :D !!! Wacht gooi hier die link wel neer :P voor degene die niet zijn gegaan:

smarturl.it/qapital

Enjoy :D ^^


Thx, heb gedownload :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 07 apr 2013 11:09 
 
Hardtraxxer

die set van titan :drool: :drool:
Bericht Geplaatst op 07 apr 2013 11:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
smarturl.it/qapital


:yay:
Bericht Geplaatst op 07 apr 2013 11:34 
 

Scope :worship:

BTW, het anthem is een radio edit.
Bericht Geplaatst op 07 apr 2013 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nooit verwacht dat het zo vet zou worden :D heel veel vette sets, goed geluid, fijne locatie ook verder. En: Assquake :worship:
Bericht Geplaatst op 07 apr 2013 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
smarturl.it/qapital

Error (509)
This account's public links are generating too much traffic and have been temporarily disabled!
:lol:
Bericht Geplaatst op 07 apr 2013 13:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel erg genoten van dit feest, was zo benieuwd wat het ging worden..
dikke locatie, dik geluid, top! :thumbsup:
Tijdens de sets van Submotion en High Voltage in area 2 nog even kennis gemaakt met wat hardtraxxers, altijd leuk! :D

Hoogtepunt, en waar ik de hele avond naar uit keek was Thera, wat een ontzettend dikke set! :worship: :worship:
Altijd prachtig om Pieter weer helemaal los te zien gaan!
Bericht Geplaatst op 07 apr 2013 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
01. Geck-o - Assquake*
02. DJ Thera - The Battle
03. DJ Thera & Yuna-X - Surreal
04. Excision & Messinian - X-Rated (Geck-o Bootleg?) (niet zeker)
05. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (GZ 2011 Edit)
06. DJ Thera & Delete - Welcome
07. Phrantic & Deetox - Contact
08. Prefix & Density - Soundwaves
09. DJ Thera - The Breaking Point
10. Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize Remix)
11. Zirkum & Exit Mind - The Shadow
12. Degos & Re-Done - Connected
13. Wavolizer ft. Thera - Done with my stash*
14. Ophidian - Butterfly VIP
Bericht Geplaatst op 07 apr 2013 14:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dik feest!

Was wel verrast toen ik binnenkwam en het podium in het midden stond, ik had gewoon dezelfde zaal/poduim als bij HWS verwacht. Maar goed waar wij stonden was het geluid erg goed en de sfeer ook. Op andere plekken vond ik dat er vaak wel iets te veel van die chagrijnige opgepompte gasten liepen (niet allemaal natuurlijk).

Set van Psyko Punkz was echt om te huilen, Zatox eerste deel ook. Rest van de sets waren allemaal wel dik, vooral Crypsis en Freqz live. NC was ook erg lekker!

Al met al een zeer geslaagde avond :D
Bericht Geplaatst op 07 apr 2013 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Dik feest!

Was wel verrast toen ik binnenkwam en het podium in het midden stond, ik had gewoon dezelfde zaal/poduim als bij HWS verwacht. Maar goed waar wij stonden was het geluid erg goed en de sfeer ook. Op andere plekken vond ik dat er vaak wel iets te veel van die chagrijnige opgepompte gasten liepen (niet allemaal natuurlijk).

Set van Psyko Punkz was echt om te huilen, Zatox eerste deel ook. Rest van de sets waren allemaal wel dik, vooral Crypsis en Freqz live. NC was ook erg lekker!

Al met al een zeer geslaagde avond :D


Wat vond je hier vet aan dan? Ik vond de set traaaaaaaaaaaaaaaaag gemixed.. Opende Revolution volgens mij met 140-145 bpm voor m'n gevoel :P , verder beetje intro-outro.. Geen tot weinig edits.. Bomfunk's mc - Freestyler 1 of andere gare dubstyle edit.. En die hele track was dubstep, geen fatsoenlijke kick gehoord! :/ .. Nee Freq's viel voor mij zwaar tegen..!
Bericht Geplaatst op 07 apr 2013 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

Verdikkeme, vette setjes. Baas dat Pieter The Sexuall Thrill GZ Edit heeft gedraaid trouwens. Bazennummer. :D
Jammer dat ik het gemist heb. Stage in de midden lijkt me fucking baas.
Bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Pommer schreef:
Dik feest!

Was wel verrast toen ik binnenkwam en het podium in het midden stond, ik had gewoon dezelfde zaal/poduim als bij HWS verwacht. Maar goed waar wij stonden was het geluid erg goed en de sfeer ook. Op andere plekken vond ik dat er vaak wel iets te veel van die chagrijnige opgepompte gasten liepen (niet allemaal natuurlijk).

Set van Psyko Punkz was echt om te huilen, Zatox eerste deel ook. Rest van de sets waren allemaal wel dik, vooral Crypsis en Freqz live. NC was ook erg lekker!

Al met al een zeer geslaagde avond :D


Wat vond je hier vet aan dan? Ik vond de set traaaaaaaaaaaaaaaaag gemixed.. Opende Revolution volgens mij met 140-145 bpm voor m'n gevoel :P , verder beetje intro-outro.. Geen tot weinig edits.. Bomfunk's mc - Freestyler 1 of andere gare dubstyle edit.. En die hele track was dubstep, geen fatsoenlijke kick gehoord! :/ .. Nee Freq's viel voor mij zwaar tegen..!


Ik weet niet, sfeer zat er goed in en ik voelde me zelf ook op m'n best dat moment. En natuurlijk door tracks als Quakers, Fatality, Delusion etc.
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten