Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 14:42 
 

Swagger is echt wel beter :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Swagger is echt wel beter :bomb:


:sick: :sick: :sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 16:15 
 

Nemesyz schreef:
KSwoosh schreef:
Swagger is echt wel beter :bomb:


:sick: :sick: :sick: :sick: :sick:

wist dat ie ging komen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heuj! Rond een uurtje of half 1 wel binnen gok ik :P , als ik moet vertrouwen op Sjefferd's almachtige ik-weet-alles-dus-geloof-mij-maar kijk op de wereld..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 17:26 
 
Artiest

Tot vanavond mensen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen veel plezier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ZIN IN!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was ik hier graag heen gegaan, maar helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zatox op facebook

Citaat:
Touch down in Amsterdam! Just received a call from @qdance
Performance time changed
00:30 - 1:45 !!!!


maar daar stond die toch al? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 19:15 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Pommer schreef:
Baas :lol:

Gvd zin in :love: Adaro mag deze er ook wel even opgooien:



Volgens mij is dat 1 van de platen die exclusief voor de live-act zijn als ik het goed heb..dus ik zou er maar niet teveel op hopen :$


Draaien ze ook gewoon solo. Ran-D iig wel laatst op KnockOut. Dus komt hopelijk voor je voorbij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

Godverdomme veel zin in!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 20:03 
 
Hardtraxx Veteran

Voor de thuisblijvers:

Acti & Geck-E 21:30 - 23:00
Frontliner 23:00 - 00:00
Scope DJ 00:00 - 01:00
Zatox 01:00 - 01:45
Submotion 01:45 - 02:15
E-Force 02:15 - 03:15
High Voltage 03:15 - 03:45
Crypsis 03:45 - 04:45
Adaro & B-front 04:45 - 06:15
Thera 06:15 - 07:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Voor de thuisblijvers:

Acti & Geck-E 21:30 - 23:00
Frontliner 23:00 - 00:00
Scope DJ 00:00 - 01:00
Zatox 01:00 - 01:45
Submotion 01:45 - 02:15
E-Force 02:15 - 03:15
High Voltage 03:15 - 03:45
Crypsis 03:45 - 04:45
Adaro & B-front 04:45 - 06:15
Thera 06:15 - 07:00

Veel plezier he SL8492!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
iMark schreef:
Voor de thuisblijvers:

Acti & Geck-E 21:30 - 23:00
Frontliner 23:00 - 00:00
Scope DJ 00:00 - 01:00
Zatox 01:00 - 01:45
Submotion 01:45 - 02:15
E-Force 02:15 - 03:15
High Voltage 03:15 - 03:45
Crypsis 03:45 - 04:45
Adaro & B-front 04:45 - 06:15
Thera 06:15 - 07:00

Veel plezier he SL8492!!

Danku ^^
Ga het niet volhouden denk ik. Dus neem alleen Acti & Geck-E en vanaf E-Force :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 22:05 
 

stage in het midden?? :oh: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... t=1&ref=nf
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 22:26 
 
Hardtraxx Addict

is er iemand die alles, van wat uitgezonden wordt, opneemt? ik ga morgen wel lekker alles terug luisteren pak denk ik frontliner nog wel ff mee. tenminste als hij boeiend genoeg begint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frontliner draait gewoon weer een plaat van headhunterz, vrede lijkt weer te zijn gesloten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
frontliner draait gewoon weer een plaat van headhunterz, vrede lijkt weer te zijn gesloten ^^

Oke nu kan ik gaan slapen, welterusten !
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers wordt alsnog op qdance radio uitgezonden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 00:03 
 
Hardtraxx Veteran

1. Frontliner - Symbols
2. Frontliner - Halos
3. Frontliner - Lose The Style (Live Edit)
4. Headhunterz - Dragonborn
5. Frontliner - The First Cut
6. Frontliner & Max Enforcer - On The Go (Qlimax 2012 edit)
7. Frontliner - On The Rise (Live edit)
8. Frontliner - Phaseriffic
9. Frontliner - I'm the Melodyman
10. Showtek - FTS
11. Frontliner - Weekend Warriors (Defqon.1 2013 Anthem)
12. Frontliner - Tuuuduuu
13. Rihanna - Rockstar (Frontliner bootleg)
14. Frontliner - External Life
15. Frontliner - Warphole (live edit)
16. Frontliner ft. Nikkita - Death of a Demon
17. Technoboy - Rage (Frontliner remix)
18. Frontliner - Save.Exit.Planet (InQontrol anthem)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 00:11 
 

Lol, stonden de Psyko Punkz nu niet gepland? Noisecontrollers draaien iig goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 00:29 
 

stefaneke schreef:
Lol, stonden de Psyko Punkz nu niet gepland? Noisecontrollers draaien iig goed!

Snap het ook niet haha! Maar noisecontrollers draaien lekker idd :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 00:38 
 
Hardtraxx Veteran

1. Noisecontrollers - Trick or Treat
2. Noisecontrollers - Aliens (Digital Punk remix)
3. Noisecontrollers - Samara
4. Noisecontrollers - Surge of Power
5. Noisecontrollers - E=NC²
6. Gunz for Hire - Gangsters don't Dance (NC & A2 remix)
7. Noisecontrollers - Yellow Minute (A2 remix)
8. Zany - Thugs (NC remix)
9. Noisecontrollers - Rare dubstep bootleg
10. Noisecontrollers - Universe Was Born
11. Noisecontrollers - Break The Show
12. Noisecontrollers - CTRL.ALT.DEL
13. Noisecontrollers - Experience the Beyond (IQON anthem)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opbouw is ver te zoeken, maar de platenkeuze is beter dan ze normaal draaien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 00:44 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
1. Frontliner - Symbols
2. Frontliner - Halos
3. Frontliner - Lose The Style (Live Edit)
4. Headhunterz - Dragonborn
5. Frontliner - The First Cut
6. Frontliner & Max Enforcer - On The Go (Qlimax 2012 edit)
7. Frontliner - On The Rise (Live edit)
8. Frontliner - Phaseriffic
9. Frontliner - I'm the Melodyman
10. Showtek - FTS
11. Frontliner - Weekend Warriors (Defqon.1 2013 Anthem)
12. Frontliner - Tuuuduuu
13. Rihanna - Rockstar (Frontliner bootleg)
14. Frontliner - External Life
15. Frontliner - Warphole (live edit)
16. Frontliner ft. Nikkita - Death of a Demon
17. Technoboy - Rage (Frontliner remix)
18. Frontliner - Save.Exit.Planet (InQontrol anthem)


En dat moet dan een raw georiënteerd feest zijn? Dan doet b2s het toch een stuk beter met hun Loudness!
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten