Zo goed als iedereen was leuk buiten de Psyko Punkz en Frontliner die 't echt niet willen snappen :p
Noisecontrollers Live was de act v/d avond voor mij: Samara, Aliens,... en Surge Of Power! Wat gaat die climax fucking hard

Heerlijk om al die oudere plaatjes terug te horen! Hulde voor deze heren.
De sfeer tijdens NC, Zatox en dergelijke was heel dik

Tijdens B-Front & Adaro was 't een beetje stilgevallen als je 't mij vraagt. Thera z'n set was zeker de moeite om mee af te sluiten, lekker slachtwerk

Al bij al zeker top! Acts zoals Frontliner en PP hadden er zeker mogen staan, maarja als je die tl bekijkt, mogen ze zeker thuisblijven volgende keer! Genoeg interessante artiesten die 't wel begrijpen.