Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 17:39 

Bierkoning

Ruubiie schreef:
Pommer schreef:
Dik feest!

Was wel verrast toen ik binnenkwam en het podium in het midden stond, ik had gewoon dezelfde zaal/poduim als bij HWS verwacht. Maar goed waar wij stonden was het geluid erg goed en de sfeer ook. Op andere plekken vond ik dat er vaak wel iets te veel van die chagrijnige opgepompte gasten liepen (niet allemaal natuurlijk).

Set van Psyko Punkz was echt om te huilen, Zatox eerste deel ook. Rest van de sets waren allemaal wel dik, vooral Crypsis en Freqz live. NC was ook erg lekker!

Al met al een zeer geslaagde avond :D

Wat vond je hier vet aan dan? Ik vond de set traaaaaaaaaaaaaaaaag gemixed.. Opende Revolution volgens mij met 140-145 bpm voor m'n gevoel :P , verder beetje intro-outro.. Geen tot weinig edits.. Bomfunk's mc - Freestyler 1 of andere gare dubstyle edit.. En die hele track was dubstep, geen fatsoenlijke kick gehoord! :/ .. Nee Freq's viel voor mij zwaar tegen..!

Ik weet niet, sfeer zat er goed in en ik voelde me zelf ook op m'n best dat moment. En natuurlijk door tracks als Quakers, Fatality, Delusion etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 19:13 

Hardtraxx Veteran

Heel leuk feestje gehad! Maar het volk was niet veel soeps dit keer zeg, belabberd slechte sfeer overal. (Was met Freaqshow stukken beter) We hebben enkele keren rond gelopen om een betere plek te vinden maar dat mocht verder niet echt baten. Oja, de stage in het midden heeft voor mij absoluut geen toegevoegde waarde, maar wel een goed experiment.

Al met al heeft de locatie, het magistrale geluid, en vooral de geweldige afsluiting van Thera heel veel goed gemaakt. Bij sommige tracks in z'n set dacht ik echt even dat het dak naar beneden ging komen, man man wat een heerlijk geweld. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 19:43 

Hardtraxx Elite

Zo goed als iedereen was leuk buiten de Psyko Punkz en Frontliner die 't echt niet willen snappen :p

Noisecontrollers Live was de act v/d avond voor mij: Samara, Aliens,... en Surge Of Power! Wat gaat die climax fucking hard :) Heerlijk om al die oudere plaatjes terug te horen! Hulde voor deze heren.

De sfeer tijdens NC, Zatox en dergelijke was heel dik :) Tijdens B-Front & Adaro was 't een beetje stilgevallen als je 't mij vraagt. Thera z'n set was zeker de moeite om mee af te sluiten, lekker slachtwerk :P

Al bij al zeker top! Acts zoals Frontliner en PP hadden er zeker mogen staan, maarja als je die tl bekijkt, mogen ze zeker thuisblijven volgende keer! Genoeg interessante artiesten die 't wel begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 20:20 

Hardtraxx Veteran

Zieke avond gehad! Nog nooit in de Ziggo Dome geweest en de locatie beviel me wel.

Toen we binnen kwamen bij Acti en Geck-e dacht ik echt van wtf is dit. Stage in het midden en klein. Maarja we waren net 1 minuut binnen dus wie weet wat ons te wachten stond. Om 11 uur even naar Area 3 gegaan voor Beat Destroyers, vond ze wel lekker draaien maar na een half uur besloten om alvast naar Area 2 te gaan om een mogelijke drukte bij de liften tegen te gaan. Submotion is voor mij niet echt bekend maar ik vond ze best lekker draaien. Daarna High Voltage, de tracks die hij draaide herinner ik me niet meer maar ik weet wel dat ik me hier goed op heb vermaakt. Toen kwam Titan, voor mij het klapstuk van de avond, gewoon anderhalf uur vol gas! De sfeer in de area was ook helemaal top, maar het was wel gruwelijk warm. Daarna even gaan eten en de rest bij de main doorgebracht. Tijdens Frequencerz zat ik er doorheen want Titan was best slopend. De setjes van Crypsis en Adaro & B-Front waren zoals te verwachten gewoon lekker. Toen kwam eindelijk Thera, bij dat 1ste nummer zag ik mensen om me heen al raar kijken en ze oordeelde al dat er niks aan zou worden. Maar ik denk dat hun de woorden snel hebben teruggenomen want jezus wat een beukwerk was dat zeg! (Sloopvergunning en done with my stash gingen echt hard!) Echt een waardige afsluiter voor dit geweldige feest!

Ik vraag me trouwens af waarom sommige mensen hier toch bij PP en Frontliner gaan kijken terwijl ze van te voren weten dat dat toch niks word?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 20:38 

Artiest

Een voor in de boeken, Thera held _O_

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 21:37 

Hardtraxx Addict

Zirkum schreef:
Een voor in de boeken, Thera held _O_

Nondeju gaat ook he-le-maal nergens over dat nummer, gruwelijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 22:19 

Hardtraxx Veteran

Was een leuk feest, maar niet bet beste feest ooit.
Acti en Geck-e, Noisecontrollers, E-Force, B-Front en Adaro waren tof en heb ik ook de hele set wel kunnen waarderen. Frequencerz waren voor mij een beetje te veel aan de overkill kant en Crypsis kreeg het voor elkaar om de zaal goed dood te draaaien. Thera vond ik leuk om eens te zien. Assquake is geniaal. Niet alles was alleen mijn pakkie an.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 09:05 

Hardtraxx Veteran

Crypsis en de zaal dooddraaien? wat een onzin zeg. Dat komt doordat er zoveel kutvolk rond liep. Loudness is wat dat betreft veel beter. Hier liepen echt te veel buitenlanders, tekkertjes en dagjesmensen. Als die deze set op Loudness had gedraaid had heel de zaal hard los gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 09:09 

Hardtraxxer

Thera, Titan en High Voltage helden van de avond! E-Force z'n set is trouwens ook :drool:! Ook even gaan kijken bij Beat Destroyers(degene die een dj contest gewonnen hadden?), 1 van de twee had toch belabberd mixwerk, miste de 2e climax > miste de 'midoutro' > dan maar op de outro snel volume omgooien. De gozer die rechts stond leverde overigens wel strak mixwerk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 09:19 

Hardtraxx Veteran

Draaide wel veel te hard voor een begin set (eindigde met Sin City & The Cycle), wij stonden er ook even, daarna mocht festuca, en die was eigenlijk verplicht om hard te gaan draaien daardoor. Wat hij niet ging doen uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 11:59 

Donateur

PNXRMX schreef:
Nooit verwacht dat het zo vet zou worden :D heel veel vette sets, goed geluid, fijne locatie ook verder. En: Assquake :worship:

Ja echt? Vreselijk glad, water in bekers en met HHz en FQ stond het geluid aardig zacht vond ik.

Wat vond je van die GDD remix? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 12:03 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Hier liepen echt te veel buitenlanders, tekkertjes en dagjesmensen. Als die deze set op Loudness had gedraaid had heel de zaal hard los gegaan.

Hoewel ik het in principe met je eens ben, is "de zaal aanvoelen" ook een kwaliteit he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 12:12 

Donateur

p-stylez schreef:
Crypsis en de zaal dooddraaien? wat een onzin zeg. Dat komt doordat er zoveel kutvolk rond liep

Dus draaide hij gewoon de zaal dood xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 12:16 

Dat is dan weer een pluspunt voor Crypsis. Die schrijf ik op in mijn boekje. Ga zijn set op Loudness wel bezoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 12:23 

Donateur

Crypsis draaide de zaal dood en bij Thera ging iedereen plots weer los? Of bleven ze dood? Had die moeten doen dan? Ik zou graag wat meer van z'n oude werk in die set gezien hebben, echter als de zaal er niet voor openstaat kun je aanvoelen wat je wil maar echt aanslaan zal t nooit. Heb nog niet geluisterd maar als ik zo naar de TL kijk zit er best een aantal vette platen tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 12:54 

Hardtraxx Veteran

Jezus wat een dik feest. :worship: Heb geen last gehad van een slechte sfeer, hele avond met leuke mensen doorgebracht. Heel veel vette sets gehoord, bij High Voltage eindelijk Difficult live gehoord. Titan draaide een zieke set aan elkaar, E-Force was prima en B-Front vs Adaro + Thera waren gewoon te geniaal. :loving: Overload aan dikke platen! Stage in het midden had voor mij zeker toegevoegde waarde, zag er gruwelijk uit hoor. Mag van mij vaker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 13:01 

Hardtraxx Veteran

Wat het grote probleem was (bij mij in ieder geval) dat er bij Crypsis net even te hard gedraaid werd voor een lange tijd. E-Force en Frequencerz hadden beiden ook een echt harde set. Het was nodig om even gas terug te nemen. B-Front en Adaro openden een stukje minder hard met hier en daar ook wat hits. Dit gaf een enorme boost aan de drukte op de vloer en de sfeer. Na 1.5 uur van dat kon Thera daarom ook prima afsluiten, de wisselwerking gaf glans aan beide setjes. Dat niet iedereen de platen van Thera kan waarderen is niet heel erg, want dan konden mensen gewoon naar huis gaan gezien het tijdstip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 13:48 

Hardtraxxer

Heerlijk feestje! Ging er deze keer eigenlijk heen zonder al te hoge verwachtingen, maar vond het achteraf stuk beter als Freaqshow en HHZ! Had het idee dat het geluid ook veel beter was als voorgaande keren, en stage in het midden :love:
Verder hadden Thera en Titan de beste sets voor mij :worship: Enige minpunt was dat ik al zo vroeg moe was :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 14:02 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
PNXRMX schreef:
Nooit verwacht dat het zo vet zou worden :D heel veel vette sets, goed geluid, fijne locatie ook verder. En: Assquake :worship:

Ja echt? Vreselijk glad, water in bekers en met HHz en FQ stond het geluid aardig zacht vond ik.

Wat vond je van die GDD remix? :)

Gladheid helemaal niks van gemerkt (ook niet plakkerig), dus misschien hebben ze daar iets aan gedaan? Bekers opzich wel minder fijn dan flesjes, maar volgens mij waren het wel redelijk grote bekers (33cl?), dus relatief goedkoper dan 2 muntjes voor een fles (en dat mag ook wel met 2,86 per muntje). Geluid vond ik met oordoppen in hard zat over het algemeen, alleen tijdens NC had het wel wat harder gemogen. Zelfs tijdens de openingsset op (redelijk) vol volume zo rond 2/3 van de set. Wat misschien scheelde was dat de stage in het midden stond, waardoor de afstanden tot de speakers natuurlijk overal veel kleiner was. Veel directer geluid. Kan dus niet als ze uitverkopen, dus misschien dat het in de toekomst weer minder is.

En GDD remix was vet :P "Punk" op de kick en broken beat stukjes kwamen goed uit de verf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 14:30 

Hardtraxx Elite

Ruubiie schreef:
Heuj! Rond een uurtje of half 1 wel binnen gok ik :P , als ik moet vertrouwen op Sjefferd's almachtige ik-weet-alles-dus-geloof-mij-maar kijk op de wereld..

Lul xd . We waren toch mooi op tijd joh! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 14:49 

Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Ruubiie schreef:
Heuj! Rond een uurtje of half 1 wel binnen gok ik :P , als ik moet vertrouwen op Sjefferd's almachtige ik-weet-alles-dus-geloof-mij-maar kijk op de wereld..

Lul xd . We waren toch mooi op tijd joh! :cool:

Hee hallo! Ik bedoelde het niet negatief! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 16:39 

Hardtraxxer

Vond Crypsis best goed draaien. Daarna had ik nog zelden de intentie om een arm de lucht in te zwaaien. Maar wat een vet feest was het zeg. Wel fijn dat de vloer nu niet zo glad was zoals bij HWS en FS. E-Force had volgens mij de beste set van de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 19:08 

Hardtraxx Veteran

Fanboy/girl gehalte stijgt trouwens wel de pan uit tegenwoordig. Zag Adaro & B-Front door een paar man security uit de zaal begeleid worden een tijdje na afloop van hun set. Ze kwamen er gewoon niet meer weg omdat iedereen een foto en weet ik veel wat van ze wilde. :lol:

Iedereen kon ze natuurlijk ook makkelijk opwachten omdat ze niet backstage weg konden gaan nu, maar dus vanaf de stage door de zaal heen moesten lopen. Ze hebben eerst nog wel bijna een half uur de tijd genomen volgens mij, dus daar voor wel petje af. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 20:46 

Artiest

p-stylez schreef:
Draaide wel veel te hard voor een begin set (eindigde met Sin City & The Cycle), wij stonden er ook even, daarna mocht festuca, en die was eigenlijk verplicht om hard te gaan draaien daardoor. Wat hij niet ging doen uiteraard.

Idd haha, ik ging gewoon weer opbouwen vanaf sounds of spring :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 21:21 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Fanboy/girl gehalte stijgt trouwens wel de pan uit tegenwoordig. Zag Adaro & B-Front door een paar man security uit de zaal begeleid worden een tijdje na afloop van hun set. Ze kwamen er gewoon niet meer weg omdat iedereen een foto en weet ik veel wat van ze wilde. :lol:

Iedereen kon ze natuurlijk ook makkelijk opwachten omdat ze niet backstage weg konden gaan nu, maar dus vanaf de stage door de zaal heen moesten lopen. Ze hebben eerst nog wel bijna een half uur de tijd genomen volgens mij, dus daar voor wel petje af. :)

Haha er heen ook, zag het ook. En dan had bob ook nog is zn vriendin bij zich waar alle gasten aan gingen zitten. Zag er wel raar uit, zo heb ik het nog nooit gezien ahha. Liepen zo 6 security gasten er naast, liepen wel een beetje popiejopie te doen.. maarja.
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten