Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 08:20 
 
Hardtraxxer

E-Force of Titan.. ??? word kiezen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over perfecte timetables gesproken.

niets boeiend tot 00:30

00:30 - 01:30 High Voltage
01:30 - 03:00 Titan
03:15 - 03:45 Frequencerz LIVE
03:45 - 04:45 Crypsis
04:45 - 06:15 Adaro & B-Front
06:15 - 07:00 Thera

Twijfel nog steeds om te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 12:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga niet maar worden de setjes uitgezonden (en opgenomen) of doet Q dat helemaal niet meer door Bruma?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitgezonden (en opgenomen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

01:45 – 02:15 Noisecontrollers (Live)
02:15 – 03:15 E-Force
03:15 – 03:45 Frequencerz (Live)
03:45 – 04:45 Crypsis

01:30 – 03:00 Titan
03:00 – 04:30 Digital Punk

Dit valt echt totaal niet gunstig voor mij. Denk dat het zaal 2 wordt, maar had vooral E-Force en NC live ook graag willen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 13:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

verdomme E-Force en Titan tegelijk... Ik kan niet kiezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 14:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoop dat Frontliner zich een beetje aan het concept houdt, zou lekker binnenkomen zijn met tracks als Warphole, Magic, Become The Sky, The First Cut, Greenhouse, Toxxxic, Muzyk (Live Edit) etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner en zich aan het concept houden? Die gaat gewoon weer de standaard hitjesparade van zichzelf draaien. Niets mis mee natuurlijk, maar wel op dit feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Frontliner en zich aan het concept houden? Die gaat gewoon weer de standaard hitjesparade van zichzelf draaien. Niets mis mee natuurlijk, maar wel op dit feest.


Als hardstyle opener mag je best wat mainstream draaien lijkt me? Hoeft geen Loudness te zijn. Van mij mogen z'n recente hitjes ook wel langskomen, fleurt de boel een beetje op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
p-stylez schreef:
Frontliner en zich aan het concept houden? Die gaat gewoon weer de standaard hitjesparade van zichzelf draaien. Niets mis mee natuurlijk, maar wel op dit feest.


Als hardstyle opener mag je best wat mainstream draaien lijkt me? Hoeft geen Loudness te zijn. Van mij mogen z'n recente hitjes ook wel langskomen, fleurt de boel een beetje op.

Het zou mij ook wel leuk lijken, een beetje melodieus inkomen en dan vanaf E-Force vol gas gaan.

Kaarten worden nu gehaald trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 13:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sensive schreef:
E-Force of Titan.. ??? word kiezen :/


Ik ga dan denk ik toch liever voor E-Force :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Sensive schreef:
E-Force of Titan.. ??? word kiezen :/


Ik ga dan denk ik toch liever voor E-Force :D

Zit ook nog te twijfelen :P Zal een momentkeuze worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 15:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Nemesyz schreef:
Sensive schreef:
E-Force of Titan.. ??? word kiezen :/


Ik ga dan denk ik toch liever voor E-Force :D

Zit ook nog te twijfelen :P Zal een momentkeuze worden :D

Juaaah, muntje gooien
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 15:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Sensive schreef:
E-Force of Titan.. ??? word kiezen :/


Ik ga dan denk ik toch liever voor E-Force :D


Ik ook denk ik, ik moet Crucifix horen, al is het altijd wel supervet wat Titan draait. Maar Titan heb ik wat vaker gezien dan E-Force denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dat dit uitgezonden wordt :) Ik zal zeker een kijkje/luisterbeurt nemen, maar niet de hele nacht want dat houd ik niet vol :P

21:30-23:00: Acti & Geck-E
23:00-02:15: slapen
02:15-03:15: E-Force
03:15-03:45: halfuurtje area 2 dat uitgezonden wordt. (of slapen)
03:45-04:45: Crypsis (of slapen)
04:45-06:15: Adaro & B-Front
06:15-07:00: Thera

Dit gaat hem ongeveer worden :) Maar nog niets staat vast op de laatste 2 na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Hahahaha :lol:

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Mr Lellebel schreef:
Hahahaha :lol:

:$

Schattig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
SL8492 schreef:
Mr Lellebel schreef:
Hahahaha :lol:

:$

Schattig :loving:

:kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 00:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Baas :lol:

Gvd zin in :love: Adaro mag deze er ook wel even opgooien:

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 11:06 
 
Hardtraxx Veteran

Veel plezier allemaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 11:23 
 
Hardtraxxer

Wie is er allemaal klaar om te maaien?? :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sensive schreef:
Wie is er allemaal klaar om te maaien?? :yay:

Ik heb wel zin om het gras te maaien hier :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Baas :lol:

Gvd zin in :love: Adaro mag deze er ook wel even opgooien:



Volgens mij is dat 1 van de platen die exclusief voor de live-act zijn als ik het goed heb..dus ik zou er maar niet teveel op hopen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 12:22 
 
Hardtraxxer

Toch maar hierheen :yay:
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten