Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 15:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Waar blijft die tijdtafel dan :/ ?

Idd, duurt wel erg lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 15:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ga je ook Pombeer :loving: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 17:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zeker :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 17:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze nou maar de trappen openhouden voor de 2e zaal.. En niet weer die achterlijke kutlift only gebruiken om richting de kleine zaal te kunnen.. Man man man, wat was dat een gepruts met Freaqshow..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Als ze nou maar de trappen openhouden voor de 2e zaal.. En niet weer die achterlijke kutlift only gebruiken om richting de kleine zaal te kunnen.. Man man man, wat was dat een gepruts met Freaqshow..


Is het dan ook zo'n ramp terug van de zaal? Of alleen heen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch ook maar ticket gekocht :thumbsup: kon het niet laten om deze te skippen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 19:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Als ze nou maar de trappen openhouden voor de 2e zaal.. En niet weer die achterlijke kutlift only gebruiken om richting de kleine zaal te kunnen.. Man man man, wat was dat een gepruts met Freaqshow..

die trappen houden ze dicht omdat je anders ook de 2e ring in kan. Toch raar dat ze dat niet op één of andere manier kunnen afzetten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 20:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

EDIT: Ik was eerder
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 20:11 
 
Hardtraxx Veteran

Niet waar
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 20:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Prima TT!

Ben waarschijnlijk rond 11 uur binnen dus ik moet Acti & Geck-e helaas wel missen :( Wel jammer dat ze Zatox 75 minuten geven en Thera 45, doe dan allebei 60. Gelukkig wel 1,5 uur Adaro & B-Front :loving: Misschien tussen 00:00 en 02:15 even naar de andere zalen, al ben ik op zich ook wel benieuwd naar NC op dit feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 20:25 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Prima TT!

Ben waarschijnlijk rond 11 uur binnen dus ik moet Acti & Geck-e helaas wel missen :( Wel jammer dat ze Zatox 75 minuten geven en Thera 45, doe dan allebei 60. Gelukkig wel 1,5 uur Adaro & B-Front :loving: Misschien tussen 00:00 en 02:15 even naar de andere zalen, al ben ik op zich ook wel benieuwd naar NC op dit feest.



Noisecontrollers wordt heldhaftig
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

0:00 wel ff naar zaal 2 denk en op tijd weer terug voor NC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 21:16 
 
Hardtraxx Elite

Geweldige Timetable!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 21:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan iemand mij vertellen hoe het met kluisjes zit bij de Ziggodome.
Kan je daar tussentijd terug komen? Vriend van mij komt wat later, kan ik dan gewoon teruglopen en bij de lockers meeten? Of is het meer een garderobe zoals bij de HMH?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
Kan iemand mij vertellen hoe het met kluisjes zit bij de Ziggodome.
Kan je daar tussentijd terug komen? Vriend van mij komt wat later, kan ik dan gewoon teruglopen en bij de lockers meeten? Of is het meer een garderobe zoals bij de HMH?

Weet niet hoe lang jij niet in de HMH bent geweest, maar daar zijn ook gewoon kluisjes met een pasje hoor (briljant systeem trouwens). Ziggodome weet ik alleen niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Koelkast schreef:
Kan iemand mij vertellen hoe het met kluisjes zit bij de Ziggodome.
Kan je daar tussentijd terug komen? Vriend van mij komt wat later, kan ik dan gewoon teruglopen en bij de lockers meeten? Of is het meer een garderobe zoals bij de HMH?

Weet niet hoe lang jij niet in de HMH bent geweest, maar daar zijn ook gewoon kluisjes met een pasje hoor (briljant systeem trouwens). Ziggodome weet ik alleen niet :P


Pfff, laatste keer was Xqlusive Headhunterz ergens begin 2010 ;)
Voor zover ik me kan herinneren waren er toen geen kluisjes.

Langer geleden ook wel eens naar concerten geweest en kan me ook daar alleen maar een garderobe herinneren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
Steffnov schreef:
Koelkast schreef:
Kan iemand mij vertellen hoe het met kluisjes zit bij de Ziggodome.
Kan je daar tussentijd terug komen? Vriend van mij komt wat later, kan ik dan gewoon teruglopen en bij de lockers meeten? Of is het meer een garderobe zoals bij de HMH?

Weet niet hoe lang jij niet in de HMH bent geweest, maar daar zijn ook gewoon kluisjes met een pasje hoor (briljant systeem trouwens). Ziggodome weet ik alleen niet :P


Pfff, laatste keer was Xqlusive Headhunterz ergens begin 2010 ;)
Voor zover ik me kan herinneren waren er toen geen kluisjes.

Mijn laatste keer was Qore afgelopen november, dus dat verklaart het :P Maar denk dat de Ziggodome hetzelfde systeem gebruikt, zeker weet ik het niet, dus moet je hier maar ff op een reactie wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 22:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prime TT inderdaad!
Het viel mij ook al meteen op dat die Zatox 75 min krijgt, en Thera maar 45 min :(
Verder ben ik er tevreden mee, op naar zaterdag! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 22:17 
 
Hardtraxx Newbie

Oef, perfecte timetable. Dit gaat echt een knaller worden. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 22:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
Kan iemand mij vertellen hoe het met kluisjes zit bij de Ziggodome.
Kan je daar tussentijd terug komen? Vriend van mij komt wat later, kan ik dan gewoon teruglopen en bij de lockers meeten? Of is het meer een garderobe zoals bij de HMH?

Met headhunterz in de ziggodome kon dat wel dus denk nu ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen kaarten halen. Zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Koelkast schreef:
Kan iemand mij vertellen hoe het met kluisjes zit bij de Ziggodome.
Kan je daar tussentijd terug komen? Vriend van mij komt wat later, kan ik dan gewoon teruglopen en bij de lockers meeten? Of is het meer een garderobe zoals bij de HMH?

Met headhunterz in de ziggodome kon dat wel dus denk nu ook wel.


Volgens mij las ik ergens dat je betaalt om m te sluiten oid. Dus als je m open maakt, kost het je weer 2 euro. Maar, als je m tussentijds niet gebruikt, is t wel maar 2 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 06:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Richardd schreef:
Koelkast schreef:
Kan iemand mij vertellen hoe het met kluisjes zit bij de Ziggodome.
Kan je daar tussentijd terug komen? Vriend van mij komt wat later, kan ik dan gewoon teruglopen en bij de lockers meeten? Of is het meer een garderobe zoals bij de HMH?

Met headhunterz in de ziggodome kon dat wel dus denk nu ook wel.


Volgens mij las ik ergens dat je betaalt om m te sluiten oid. Dus als je m open maakt, kost het je weer 2 euro. Maar, als je m tussentijds niet gebruikt, is t wel maar 2 euro.

Ja zoiets was t ook geloof ik, maar je kon wel terug iig :P
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 21  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten