Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qapital
Past

Qapital

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Nemesyz wrote:Waar blijft die tijdtafel dan :/ ?
Idd, duurt wel erg lang.
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Ga je ook Pombeer :loving: ?
Bierkoning
last seen 28 days ago
Zeker :love:
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Qapital (06-04-2013, Ziggo Dome, Amsterdam)
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Als ze nou maar de trappen openhouden voor de 2e zaal.. En niet weer die achterlijke kutlift only gebruiken om richting de kleine zaal te kunnen.. Man man man, wat was dat een gepruts met Freaqshow..
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Ruubiie wrote:Als ze nou maar de trappen openhouden voor de 2e zaal.. En niet weer die achterlijke kutlift only gebruiken om richting de kleine zaal te kunnen.. Man man man, wat was dat een gepruts met Freaqshow..
Is het dan ook zo'n ramp terug van de zaal? Of alleen heen?
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Toch ook maar ticket gekocht :thumbsup: kon het niet laten om deze te skippen
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Ruubiie wrote:Als ze nou maar de trappen openhouden voor de 2e zaal.. En niet weer die achterlijke kutlift only gebruiken om richting de kleine zaal te kunnen.. Man man man, wat was dat een gepruts met Freaqshow..
die trappen houden ze dicht omdat je anders ook de 2e ring in kan. Toch raar dat ze dat niet op één of andere manier kunnen afzetten..
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Qapital (06-04-2013, Ziggo Dome, Amsterdam)
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
EDIT: Ik was eerder
Last edited by wootum on , edited 1 time in total.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Niet waar
Bierkoning
last seen 28 days ago
Prima TT!

Ben waarschijnlijk rond 11 uur binnen dus ik moet Acti & Geck-e helaas wel missen :( Wel jammer dat ze Zatox 75 minuten geven en Thera 45, doe dan allebei 60. Gelukkig wel 1,5 uur Adaro & B-Front :loving: Misschien tussen 00:00 en 02:15 even naar de andere zalen, al ben ik op zich ook wel benieuwd naar NC op dit feest.
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 14 days ago
Pommer wrote:Prima TT!

Ben waarschijnlijk rond 11 uur binnen dus ik moet Acti & Geck-e helaas wel missen :( Wel jammer dat ze Zatox 75 minuten geven en Thera 45, doe dan allebei 60. Gelukkig wel 1,5 uur Adaro & B-Front :loving: Misschien tussen 00:00 en 02:15 even naar de andere zalen, al ben ik op zich ook wel benieuwd naar NC op dit feest.

Noisecontrollers wordt heldhaftig
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
0:00 wel ff naar zaal 2 denk en op tijd weer terug voor NC.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Geweldige Timetable!
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
Kan iemand mij vertellen hoe het met kluisjes zit bij de Ziggodome.
Kan je daar tussentijd terug komen? Vriend van mij komt wat later, kan ik dan gewoon teruglopen en bij de lockers meeten? Of is het meer een garderobe zoals bij de HMH?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Koelkast wrote:Kan iemand mij vertellen hoe het met kluisjes zit bij de Ziggodome.
Kan je daar tussentijd terug komen? Vriend van mij komt wat later, kan ik dan gewoon teruglopen en bij de lockers meeten? Of is het meer een garderobe zoals bij de HMH?
Weet niet hoe lang jij niet in de HMH bent geweest, maar daar zijn ook gewoon kluisjes met een pasje hoor (briljant systeem trouwens). Ziggodome weet ik alleen niet :P
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
Steffnov wrote:
Koelkast wrote:Kan iemand mij vertellen hoe het met kluisjes zit bij de Ziggodome.
Weet niet hoe lang jij niet in de HMH bent geweest, maar daar zijn ook gewoon kluisjes met een pasje hoor (briljant systeem trouwens). Ziggodome weet ik alleen niet :P
Pfff, laatste keer was Xqlusive Headhunterz ergens begin 2010 ;)
Voor zover ik me kan herinneren waren er toen geen kluisjes.

Langer geleden ook wel eens naar concerten geweest en kan me ook daar alleen maar een garderobe herinneren.
Last edited by Koelkast on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Koelkast wrote:
Steffnov wrote:
Pfff, laatste keer was Xqlusive Headhunterz ergens begin 2010 ;)
Voor zover ik me kan herinneren waren er toen geen kluisjes.
Mijn laatste keer was Qore afgelopen november, dus dat verklaart het :P Maar denk dat de Ziggodome hetzelfde systeem gebruikt, zeker weet ik het niet, dus moet je hier maar ff op een reactie wachten.
Hardtraxxer
729 posts member since 2011
last seen Mar 2017
Prime TT inderdaad!
Het viel mij ook al meteen op dat die Zatox 75 min krijgt, en Thera maar 45 min :(
Verder ben ik er tevreden mee, op naar zaterdag! :thumbsup:
B
Hardtraxx Newbie
46 posts member since 2012
last seen Nov 2014
Oef, perfecte timetable. Dit gaat echt een knaller worden. :thumbsup:
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2018
Met headhunterz in de ziggodome kon dat wel dus denk nu ook wel.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Morgen kaarten halen. Zin in
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
Richardd wrote:
Volgens mij las ik ergens dat je betaalt om m te sluiten oid. Dus als je m open maakt, kost het je weer 2 euro. Maar, als je m tussentijds niet gebruikt, is t wel maar 2 euro.
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2018
PNXRMX wrote:
Richardd wrote:
Volgens mij las ik ergens dat je betaalt om m te sluiten oid. Dus als je m open maakt, kost het je weer 2 euro. Maar, als je m tussentijds niet gebruikt, is t wel maar 2 euro.
Ja zoiets was t ook geloof ik, maar je kon wel terug iig :P